Skocz do zawartości

Pierwsze forumowe zawody w RBR


pablonas

Rekomendowane odpowiedzi

No i dupa, 12 min dostałem za SR.

Na drugiej pętli na 1 oesie przy obronie uderzyłem przodem w barierkę, efekt: lewy zawias i chłodnica.

Oes dojechałem, wystartowałem do 2giego i na 1,5 km przed metą silnik się skończył, ale że było z górki to się dotoczyłem :)

Niestety na 3 oesie już w połowie silnik się skończył i do 3 pętli nie dotarłem :(

No cóż, 5 oesów udało się przejechać... Ale niestety nie osiągnąłem założonego celu jakim była linia mety :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rypley, nie od razu Rzym zbudowano :) W rajdach ligowych popełnia się idiotyczne błędy spowodowane stresem. Najgroźniejszy rywal to własne nerwy. Nie przejmuj się. Ci co dzisiaj jadą szybko też kiedyś dzwonili straszliwie. Skuteczność przyjdzie wraz z kilometrami przejechanymi w lidze :)

 

Kilka moich fotek:

dedff8b7e0749c90m.jpg

184df8e59f80ebbam.jpg

25d88b9b94268198m.jpg

12d23716d95f4796m.jpg

3db81e0d247813f4m.jpg

To ten gruby moment z OS8 :wink: Wygląda może nie groźnie ale to było na piątym biegu :twisted:

d3918300f7cf0a96m.jpg

462b8718d0db9cabm.jpg

5afcb67e1efae845m.jpg

A tu ten drugi groźny moment z OS8. Sponiewierało mnie na hamowaniu i wpadłem na hopę w nadsterownym poślizgu. Nie wygląda to strasznie ale znowu musiałem pampersa zmieniać :razz:

b8fd3468377f041cm.jpg

 

Filmik z przejazdu OS8 będzie później.

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 11:28 am ]

Edit:

Właśnie na OS6 odpadł główny kandydat do zwycięstwa w klasie :shock: Szanse na punkty rosną :twisted:

 

Wełniacz, ja Cię proszę - ujrzyj metę. Mamy szanse niezłą ilość punktów z tego rajdu wywieźć w klasyfikacji teamów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wełniacz, ja Cię proszę - ujrzyj metę. Mamy szanse niezłą ilość punktów z tego rajdu wywieźć w klasyfikacji teamów.

Kawa na rozruch i :twisted: Zrobie co tylko potrafie zeby ukonczyc ten rajd.

 

[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 12:50 pm ]

1 i 2 oes czysto i w miare czasowo nienajgorzej ale na Oslim po 1 splicie skok w las... zawsze go pokonywalem przy ok 160km/h a dzisiaj wyhamowalem do 120 i po skoku trafilem na nierownosci, ktore wywalily mnie od razu przodem w las i drzewo i koniec :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablonas, gratulacje, pięknie pojechałeś :) Mam nadzieję, że sytuacja się już nie zmieni na pudle :D

 

Wełniacz, strasznie szkoda, tym bardziej że wiedziałeś o tym miejscu i specjalnie zwolniłeś. Ale to dopiero pierwszy rajd, myślę, że spokojnie powalczysz o pudło :)

 

Mamy szanse niezłą ilość punktów z tego rajdu wywieźć w klasyfikacji teamów.

A czy moja (aktualnie) 10 pozycja w klasie też coś daje ?? :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejechałem...jakoś. chwilowo jestem 6. w A5 i 44 w gen.

Pierwsza pętla dramat. Nie latałem po mokrych asfaltach trochę, więc mocno spokojnie, popełniłem parę błedów, uderzyłem ze dwa razy w skarpy.

Druga pętla, lepiej, chwilę byłem wyżej w A5. Potem popełniłem głupi falstart, wrzucając na starcie WSTECZNY :D, uciekło 25 sekund. Potem przy 140 wypluło mnie na spadaniu, dwie kontry z hamowaniem i na koniec przypieprzyłem w drzewo prawym bokiem, odbiłem się i zatrzymałem na skarpie. Samochód cały ;) tzn mocowanie amora szlag trafił i cośtam jeszcze. Najbardziej dotkliwą awarią był... Rear Diff :D :D :D. P106 bez Rear Diff prowadzi się dziwnie. Nie wiem co to za wynalazek P106 z tylnym dyferm. Nie wnikam.

Trzecia pętla, chciałem nadrobić, bo sucho, człowiek wjeżdżony. Os7 jakieś cofania, jak nigdy się nie zdarzały. Os8 strrzeliłem dwa dachy, 3 razy cofałem. Os9 miałem 13 sek straty do poprzedzającego, ale udało się całe 4,xx nadrobić.

Wnioski:

a) nie ma się co spieszyć, (patrz trzecia pętla) bo można więcej stracić ;)

B) P106 to pancerne autko, momentami szybkie.

c)nie jest najgorzej. cel (Meta bez SR) osiągnięty.

 

zapomniałbym:

Jechałem na rozpieprzonym czerwonym Logi, bez FF, z hamulcem co działa w trybie 0-1.

myśle, że to znacznie zaważyło na wyniku, bo w treningach i innych rajdach podczepiałem się do cruza (chwilowo 1. w A5) na sekundy, a nie na minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś się nudzi to niech zacznie oglądać "live" przejazd Roberta Kubicy na rajdzie warszawskim. Tak się powinno eNką jechać :shock:

 

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 7b0a017ac6

 

Edit: a jednak on WRCem jedzie. Ufff bo już chciałem kierownicę wyrzucić :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie skonczylem jechac. jestem strasznie zdenerwowany....

1sza petla - dawno nie zaliczylem tylu kibicow o_O.

2ga petla - super poza 1 kamerzysta na stycku.

3cia petla - tu strzelam dacha na odcinku 7 i rozwalam przednie prawe kolo, wiec w konsekwencji laduje na drzewie kilka metrow dalej.... nie wiem czy to stres czy co ale ogolnie tragedia ten rajd dla mnie.

 

tak wiec nie popisalem sie :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przysiadłem i na kocie zrobiłem 2.34.9

kurde na styku... wszystkiego :shock: poprawiłem się o 3 sekundy...

a i tak 5 sekund za pablonasem :roll:

i jeszcze oskar lepiej... a przecież wy jeździcie normalnie n4 :???: może trzeba zacząć od s1600?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może trzeba zacząć od s1600?

Patrząc na wyniki I rundy WRSMP też o tym myślałem. Ale jak się przejechałem to zmieniłem zdanie. Wkurza mnie nerwowość ośki i chwilami masakryczny brak "odpychania". Myślałem, że w klasie utrzymam się w piętnastce ale niestety mocno spadłem. Czekam na kolejny rajd. Na czeskich odcinkach pojechałem kilka turniejów z sukcesami i liczę na nawiązanie walki na tych OS'ach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i po rajdzie. Liczyłem na troszkę więcej, ale co tam.

Kierownica dramat- rozwalone czerwone logi, więc kontrola nad Pugiem była jako taka.

Faktycznie, oski eSki nie mają 'dołu', ciężko z zakresów wyjeżdżać, na mokrym przodem pluje...nie to co P106 ;) mocy nie ma na 'dole' i na 'górze', nie pluje, bo nie ma na tyle moczu, a i tak da się w miarę szybko pojechać i parę eNek zostawić w generalce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kurde zrzucili mnie z pudła w klasie... jak w życiu - evo szybsze od subru :razz: Wkurza mnie tylko moja strata do 3 miejsca - mniej niż 3 sekundy :evil: Przygoda na OS8 pewnie kosztowała mniej więcej tyle. No nic, taki sport.

 

może trzeba zacząć od s1600?

To IMO średni pomysł. Jeździłem prawie cały poprzedni sezon pucharu RBR w S1600 i uważam, że straciłem ten czas. Każdy OS to była walka nie z czasem tylko o utrzymanie się na drodze :roll:

Każdy kilometr przejechany eNką powoduje, że lepiej będziemy jeździć WRCem. S1600 nie zbliża nas do niczego.

Taki przykład: na początku ubiegłego sezonu różnica w czasach między Wełniaczem a mną była... dość wyraźna :wink: Obaj jeździliśmy oba cykle z tym, że Wełniacz oba jechał w N4, a ja puchar w S1600 i ligę w WRC. Jak duży krok naprzód zrobił Wełniacz w tym czasie nie muszę nikomu mówić bo sami świetnie to widzicie... a ja? Praktycznie zostałem w miejscu :roll: Podejrzewam, że gdybym nie kombinował z klasami to Wełniacz nie miałby tak łatwo :razz:

Moja rada jest taka. Na jaką z klas byście się nie zdecydowali to trzymajcie się jej możliwie długo - to jedyny sposób żeby zacząć szybko jeździć. Skakanie po klasach do niczego dobrego nie prowadzi. Wyjątek to chłopaki jadący WuRCami. Te auta są mocno dzwonogenne. Trzeba świetnie znać OSy żeby robić przyzwoite czasy dlatego jeśli ktoś stwierdził, że chciałby zmienić klasę na N4 to uważam, że to niezły pomysł - zwłaszcza na "prawie początku" przygody z RBR. Zdecydowanie łatwiej ujrzeć metę w tym aucie choćby z dwóch powodów:

1. Są wolniejsze :wink:

2. Macie wsparcie w robieniu setupów w osobie Wełniacza i mojej. W WRC nie pomożemy :(

 

Tomasz_555, Ty natomiast zostań w N4. Jesteś na mecie w pierwszym starcie to naprawdę niezły wynik :)

 

I tyle. Reszta to trening. Zerknijcie proszę na kalendarz WRSMP. 2/3 rajdów to asfalty. Dużo ludzi będzie dzwonić na tej nawierzchni i to jest wbrew pozorom nasza szansa. Równa spokojna jazda i będzie OK :cool: Wystarczy być na mecie - wynik sam się zrobi.

 

Poza tym to nasz pierwszy wspólny sezon. Nikt nie oczekiwał walki o mistrzostwo :razz: W tym sezonie zbieramy doświadczenia żeby móc uderzyć z siłą młota w następnym sezonie :twisted:

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym to nasz pierwszy wspólny sezon. Nikt nie oczekiwał walki o mistrzostwo :razz: W tym sezonie zbieramy doświadczenia żeby móc uderzyć z siłą młota w następnym sezonie :twisted:

 

taaaaaraaaaaaaaaa ;) Zabrzmiały fanfary, konfetti poleciało z sufitu, lasery dym i takie tam detale ;) Marvelous FSVRT will come back next year, stronger, better, faster ;)

 

pablonas, pospieszyłeś się z tym podsumowaniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...