carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Albo wiem zadzwoń do nich że ja mam same lewe i moge im odsprzedać Cena promocyjna 750 zł :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Yyyy... czekajcie. Jeśli opona jest niesymetryczna i kierunkowa, to chyba to jest normalne, że są opony lewe i prawe :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Mało jest na rynku opon asymetrycnzych i kierunkowych, a RE070 są na pewno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Sprawdziłem: RE070 jest asymetryczna, ale na oponie nie ma żadnego oznaczenia kierunkowości, a więc wygląda na to, że kierunkowa nie jest. Wniosek? Nie ma lewych i prawych RE070 :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Na kazdej oponie asymetrycznej pisze inside - outside i tyle, na kierunkowych są strzałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Coś mi jednak nie daje spokoju - zwróć uwagę, że kształt bieżnika jednak jest kierunkowy - zewnętrzna część układa się w kształt: / \ Gdybyś tę oponę założył na drugą stronę samochodu, wówczas kształt byłby: \ / a to chyba jest "niekaman" jeśli bieżnik ułożony jest inaczej z obu stron? :roll: Dla jasności, o czym mówię: tu jest zdjęcie mojej opony. Test kształtu bieżnika wykonałem na kapslu od Nestea Green Tea, na którym pomalowałem flamastrem ten kształt, po czym zasymulowałem sytuację, w którym przekładam kapsel na drugą stronę . Zrobiłem nawet zdjęcia komórką tego naukowego doświadczenia, ale niewyraźne są... :smile:. Zamieszczam je w każdym razie - cośtam widać (drewniany długopis symuluje oś ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Nie patrz na kształt tylko na napisy jeżeli na oponie pisze OUTSIDE ma iśc na zewnątrz auta, koniec kropka bez dyskusji A swoja droga opona asymetryczna musi być opona kierunkową!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A swoja droga opona asymetryczna musi być opona kierunkową!!! nie musi! zaloz outsidem na zewnatrz na lewa strone auta i na prawa(nie sciagajac z felgi) i zobacz jak sie ulozy na samochodzie.Gdyby byla kierunkowa i asymetryczna wtedy musza byc dwie lewe i dwie prawe opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A swoja droga opona asymetryczna musi być opona kierunkową!!! nie musi! zaloz outsidem na zewnatrz na lewa strone auta i na prawa(nie sciagajac z felgi) i zobacz jak sie ulozy na samochodzie.Gdyby byla kierunkowa i asymetryczna wtedy musza byc dwie lewe i dwie prawe opony. Nie no sorry ale zaraz nie wytrzymam jak czytam te herezje. To weź jedz na podnośnik zdejmij lewe koło z ( opona asymteryczną ) przełoż ja na prawą strone bez ściągania z felg opony i założ i zobacz sobie. !!! Jeżeli masz dobrze założone opony na felgi czy to bedzie opona kierunkowa czy asymterczyna możesz sobie je zmieniać dowlonie przód tył lewa prawa i jest dobrze !!!! Jeszcze raz mówie nie ma i nie słyszałem nigdy o oponach lewa czy prawa !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 nie musi! zaloz outsidem na zewnatrz na lewa strone auta i na prawa(nie sciagajac z felgi) i zobacz jak sie ulozy na samochodzie. No właśnie to miał wykazać mój test kapslowy ( ) - przełożenie felgi z oponą z jendej strony samochodu na drugą spowoduje przeciwstawne ułożenie bieżnika w stosunku do kierunku jazdy. A wciąż będzie na oponie poprawnie widać - tj. z zewnątrz - napis "oustide" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 nie musi! zaloz outsidem na zewnatrz na lewa strone auta i na prawa(nie sciagajac z felgi) i zobacz jak sie ulozy na samochodzie. No właśnie to miał wykazać mój test kapslowy ( ) - przełożenie felgi z oponą z jendej strony samochodu na drugą spowoduje przeciwstawne ułożenie bieżnika w stosunku do kierunku jazdy. A wciąż będzie na oponie poprawnie widać - tj. z zewnątrz - napis "oustide" . No brawo nauka nie idzie w las Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit - oczywiście sa opony kierunkowe i asymetryczne ale bardzo rzadkie. Np. Pirelli P Zero Rosso System. I wtedy są prawe i lewe (tam to chyba naweet przednie i tylne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit - oczywiście sa opony kierunkowe i asymetryczne ale bardzo rzadkie. Np. Pirelli P Zero Rosso System. I wtedy są prawe i lewe (tam to chyba naweet przednie i tylne). Tak rzeczywiście taka opona była ( już chyba nie ) ale włąsnie z oznaczeniem SYSTEM bez tego oznaczenia są normalne asymetryki. Własnie dziś takie założyłem 18' ZERO ROSSO I to chyba jedyne na świecie wynalazki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit - oczywiście sa opony kierunkowe i asymetryczne ale bardzo rzadkie. Np. Pirelli P Zero Rosso System. I wtedy są prawe i lewe (tam to chyba naweet przednie i tylne). Jest tez cala gama Nokianow NRVi i NRHi gdzie sa assimy i kierunki(lewe i prawe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 nie musi! zaloz outsidem na zewnatrz na lewa strone auta i na prawa(nie sciagajac z felgi) i zobacz jak sie ulozy na samochodzie. No właśnie to miał wykazać mój test kapslowy ( ) - przełożenie felgi z oponą z jendej strony samochodu na drugą spowoduje przeciwstawne ułożenie bieżnika w stosunku do kierunku jazdy. A wciąż będzie na oponie poprawnie widać - tj. z zewnątrz - napis "oustide" . czyli RE070 sa lewe i prawe.Normalne ulozenie bieznika w zwyklych assimach jest takie: II// II// w RE070 jest takie: \\II II// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit - oczywiście sa opony kierunkowe i asymetryczne ale bardzo rzadkie. Np. Pirelli P Zero Rosso System. I wtedy są prawe i lewe (tam to chyba naweet przednie i tylne). Jest tez cala gama Nokianow NRVi i NRHi gdzie sa assimy i kierunki(lewe i prawe) Oj komancz ale masz zły dzień chyba. Co post to gafa. NRVI i NRHi to opona kierunkowa a nie zaden asymetryk nie mówiąc prawa czy lewa. Owszem ona tak wygląda, ale to jest opona kierunkowa !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 No właśnie to miał wykazać mój test kapslowy ( ) - przełożenie felgi z oponą z jendej strony samochodu na drugą spowoduje przeciwstawne ułożenie bieżnika w stosunku do kierunku jazdy. A wciąż będzie na oponie poprawnie widać - tj. z zewnątrz - napis "oustide" . No brawo nauka nie idzie w las No nie do końca - wartości oznaczenia "outside" nigdy nie negowałem. Chodziło mi o to, że opona założona tyłem do kierunku jazdy też będzie miała na zewnątrz napis "outside", ale będzie jechała wiecznie jakby na wstecznym (z wyjątekiem jazdy na wstecznym, gdy będzie jechała - ze swojego punktu widzenia - poprawnie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 No właśnie to miał wykazać mój test kapslowy ( ) - przełożenie felgi z oponą z jendej strony samochodu na drugą spowoduje przeciwstawne ułożenie bieżnika w stosunku do kierunku jazdy. A wciąż będzie na oponie poprawnie widać - tj. z zewnątrz - napis "oustide" . No brawo nauka nie idzie w las No nie do końca - wartości oznaczenia "outside" nigdy nie negowałem. Chodziło mi o to, że opona założona tyłem do kierunku jazdy też będzie miała na zewnątrz napis "outside", ale będzie jechała wiecznie jakby na wstecznym (z wyjątekiem jazdy na wstecznym, gdy będzie jechała - ze swojego punktu widzenia - poprawnie ) dokladnie o to mi chodzi.Zwykle assimy inaczej wygladaja patrzac z tylu niz Twoje Potenzy Przemeq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 No właśnie to miał wykazać mój test kapslowy ( ) - przełożenie felgi z oponą z jendej strony samochodu na drugą spowoduje przeciwstawne ułożenie bieżnika w stosunku do kierunku jazdy. A wciąż będzie na oponie poprawnie widać - tj. z zewnątrz - napis "oustide" . No brawo nauka nie idzie w las No nie do końca - wartości oznaczenia "outside" nigdy nie negowałem. Chodziło mi o to, że opona założona tyłem do kierunku jazdy też będzie miała na zewnątrz napis "outside", ale będzie jechała wiecznie jakby na wstecznym (z wyjątekiem jazdy na wstecznym, gdy będzie jechała - ze swojego punktu widzenia - poprawnie ) aleś teraz namieszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Wcale nie - komancz dokładnie rozumie, o czym piszę 8). PS. carfit - walcz o reputację, bo jak Cię przyłapiemy na takim prostym babolu, to już jej nigdy nie odzyskasz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit chyba jednak ma rację, nie wydaje mi się żeby RE070 były kierunkowe, przy tego typu "bieżniku" byłoby to bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit chyba jednak ma rację, nie wydaje mi się żeby RE070 były kierunkowe, przy tego typu "bieżniku" byłoby to bez sensu Azrael, ale spojrz na zdjecie samochodu ktore wkleil Przemeq.Promieniste naciecia ida w dol, teraz zaloz to cale kolo na druga strone i jak beda szly podczas jazdy do przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit chyba jednak ma rację, nie wydaje mi się żeby RE070 były kierunkowe, przy tego typu "bieżniku" byłoby to bez sensu Nie chyba a napewno P.S. Komancz prosze Cię nie pisz już o oponach typu RE 070, czy nokian że są prawe i lewe. Nie ma takiej możliwości !!!! Powtarzam jeszcze raz RE070 to asymetryk Nokian NRVI i NRHI to opony kierunkowe, różniące sie tylko indeksami prędkości i tyle. Nie ma aktualnie w Polsce w ofercie zadnej opony prawa lewa czy przód i tył ( poza oponami ciężarowymi na tylną lub przednią oś ) Gwarantuję to wszem i wobec po groźbą utraty reputacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Carfit chyba jednak ma rację, nie wydaje mi się żeby RE070 były kierunkowe, przy tego typu "bieżniku" byłoby to bez sensu To wytłumacz / narysuj mi w takim razie co będzie jak przełożę oponę (razem z felgą) z prawej strony na lewą - jak będzie się układała zewnętrzna część bieżnika? Upieram się, że mój test wykazał, że ten bieżnik zamiast układać się tak: / \ będzie się układał tak \ / :roll: PS. I mi nie chodzi o to, by komuś coś udowodnić, ale po to, by samemu zrozumieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Jak opona ma kierunkowy bieżnik, to nie da się jej przełożyć "z prawej na lewą" bez zdejmowania z felgi. Dlatego samochody z oponami kierunkowymi mają zapas "nie kierunkowy". Carfit się zapędził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi