mly96 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Mam problem z subaru, cos mi piszczy jak lekko nacisne pedal sprzegla to przestaje, podregulowalem linke przy silniku i jest troche ciszej, ale dalej troche slychac. Podczas ciagniecia za sprzeglo przy silniku (nie w kabinie) piszczy caly czas, jak nacisne w kabinie to nie piszczy, po dodaniu gazu jest gorzej, nie wiem jak po rozgrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Z formy wypowiedzi wynika, że chciałeś się pochwalić. Jednak wydaje mi się, że nie to było Twoim celem. Aby go osiągnąć wymień łożysko wałka sprzęgłowego w kole zamachowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Jaki moze byc koszt z robocizna? Glupio wyszlo bo samochod mam pare dni, myslalem ze to pasek klinowy, ale zauwazylem ze po nacisnieciu sprzegla juz nie piszczy, koles zapewnial ze wymienial sprzeglo, no ale wiadomo moze powiedziec wszystko a wcale tak nie musi byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Przy wymianie sprzęgła,o tym łożysku często się "zapomina". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Ehh to kiepsko, to jest to lozysko ktore do wymiany trzeba wyjac silnik? Ile na tym mozna przejezdzic i czy uszkodzenie tego uszkodzi tez cos innego? No i ciekawi mnie koszt wymiany samego lozyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Podstawowa zasada brzmi: jest zepsute, to się wymienia. Niestosowanie się do tej zasady powoduje zwiększenie kosztów. Twój portfel - Twój wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Nie o to pytalem, to jest oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/67360-koszt-wymiany-sprzegla/ Tu można się zorientować co do kosztów i czasu pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Wymiania glupiego lozyska ma kosztowac tyle co wymiana sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 No nie jest tanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Odliczając koszt części sprzęgła,pozostaje zakres prac,niewiele mniejszy. Chyba,że znajdziesz mechanika biegłego w technice "laotańsko-tajwańskiej",wymiany bez zrzucania skrzyni itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Sprzeglo kosztuje 700-800zl z tego co wiem, robocizna 500, teoretycznie dobrze by bylo zrobic to i to bo kto wie czy sprzeglo bylo wymieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Oddalem do mechanika, dzisiaj tata go odebral podobno jakas pierdola, policzyl 70zl z odblokowaniem recznego bo nie wiem jakim cudem jak ja jezdzilem to zawsze puszczal normalnie, tacie dalem, zaciagnal reczny i reczny juz nie puscil, ale juz naprawione, wiec git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 WD40 i nie piszczy hahahaha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Fajnie ze cie to bawi, ten mechanik nie praktykuje raczej takich metod, a jesli tak zrobil to predzej czy pozniej znowu zapiszczy, a raczej predzej bo wd40 to slaba opcja, wystarczajaca na pol minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Odgrzewam temat. Jestem po wymianie sprzegla na valeo i zamachu na odchudzony(5.8kg) Oczywiście wymieniłem tez łożysko w kole zamachowym (kazalem dać dobre japońskie) Problem jest tego typu ze cwierka/popiskuje na zimnym na luzie i podczas przyśpieszania /hamowania silnikiem.Jak wcisnę sprzęgło jest cisza .na starym sprzegle tez ćwierkało ale tylko na zimnym. Nie wiem czy to ma znaczenie ,ale kolo zamachowe bylo tez lekko splanowane na powierzchni styku z tarcza sprzegla,bo byly mikropęknięcia i przez to linka sprzegla jest juz przy końcu regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfos2 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Odgrzewam Temat. Czy udało się jakoś rozwiązać problem ?? U mnie po wymianie sprzęgła to samo - popiskuje lecz jak wcisnę delikatnie sprzęgło to przesdtaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart81 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Jak dla mnie to lożysko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Tu jest opisany ten sam problem. U mnie smarowanie pomaga na jakiś czas ale łożysko oporowe i tak będę wymieniał.Wkurzający dźwięk wysprzeglika!https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=56227&share_tid=95822&url=https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/95822-Wkurzaj%C4%85cy-d%C5%BAwi%C4%99k-wysprzeglika%21&share_type=t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brahu Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) A wystarczy podkręcić radio, a najlepiej zrobić pełny przelot.., a nie się męczyć Edytowane 15 Marca 2018 przez brahu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 I cały czas RURA ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfos2 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 4 godziny temu, kajfos2 napisał: Temat do zamknięcia. Opisz w jaki sposób rozwiązałeś ten problem. Każda informacja jest cenna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajfos2 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Wymieniłem łozysko oporowe ale nie pomogło więc wyregulowałem pedał sprzęgła w samochodzie. Wystarczyło pół centymetra na tych śrubach podkręcić i jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Łożysko oporowe a łożysko centrujące wałek sprzęgłowy, tak się kiedyś nazywało, to dwie różne sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się