Szizi Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Witam, jakiś czas temu zamontowałem instalacje LPG BRC i przy odpalaniu zimnego silnika z rana muszę bardzo długo kręcić. Czasami ledwo mi zapala. Silnik 2.0 125km. Wspomnę, że świece i kable są w miarę nowe (przejechane 1000 km). Czy któryś z kolegów ma jaki pomysł ? Pozdrawiam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WOJO Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Witam, jakiś czas temu zamontowałem instalacje LPG BRC i przy odpalaniu zimnego silnika z rana muszę bardzo długo kręcić. Czasami ledwo mi zapala. Silnik 2.0 125km. Wspomnę, że świece i kable są w miarę nowe (przejechane 1000 km). Czy któryś z kolegów ma jaki pomysł ? Pozdrawiam Mam - jedź do gazownika, który coś spier.... przy montażu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulus Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Za bogata mieszanka = przestawiona adaptacja = problemy z zimnym uruchomieniem. Najprawdopodobniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Cos z mieszanka bo komp robi niepotrzebnie adaptacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 U kogo robiłeś?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 U mnie w Hondzie, po montazu instalacji gazowej, przestal dzialac obrotomierz Oczywiscie gazownik wszystkiego sie wyparl. 2 lata zajelo mi dojscie do kabla, ktory zostal przez niego przeciety Wnioskuje, iz kolega Szizi montowal lpg u fachowca podobnej "klasy" co ja, skoro boi sie do niego podjechac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szizi Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 Wiatrak robiłem w auto seba na artyleryjskiej w Olsztynie. Słyszałem o nich same dobre opinie. Zapomniałem dodać, że jak kupiłem auto to i tak w miarę długo kręcił bez instalacji gazowej, ale zawsze odpalał przy każdym mrozie. Słyszałem opinie, że w subarakach tak to wygląda. Czytałem, że może być właśnie coś z mieszanka (po zgaszeniu samochodu - na gazie- gaz dostaje się do czegoś tam razem z benzyną nie znam się pajac_am zjawiłem się u nich i mówili, że coś nie tak jest z okablowaniem, ale przed założeniem gazu nie było problemu przy niskich temperaturach. Byłem u mechanika i powiedział, że z kablami wszystko ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Ten sam objaw - reduktor do wymiany. To ze nie zapala dobrze na zimnym było spowodowane nieszczelnoscua w/w Zanim wyłączysz silnik pojeździj chwile na benzynie i zgas. Zobacz czy będzie różnica Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Mam dwa Forki z LPG i kręci normalnie, więc to nie jest tak, że TTTM. Nie poddawaj się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sqx Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 (edited) Prawdopodobnie dostaje się gaz do silnika nawet po wyłączeniu stacyjki. Pewnym sposobem na sprawdzenie czy wina jest po stronie wadliwie działającej (nieszczelnej) instalacji lpg jest zakręcenie zaworu głównego w butli, pojeździć na benzynie cały dzień i sprawdzić na drugi czy jest różnica w czasie uruchamiania silnika. Jeżeli jest to może być wina reduktora tak jak pisze piwozniak, ale nie koniecznie musi się zakończyć jego wymianą. Ten sam objaw - reduktor do wymiany. To ze nie zapala dobrze na zimnym było spowodowane nieszczelnoscua w/wZanim wyłączysz silnik pojeździj chwile na benzynie i zgas. Zobacz czy będzie różnica Edited March 6, 2015 by Sqx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szizi Posted March 6, 2015 Author Share Posted March 6, 2015 Sprawdziłem ten sposób z gaszeniem auta na benzynie. Forek palił lepiej. Mógłbym tak jeździć, ale pewnie rozumiecie, że jest to denerwujące jak ja muszę przełączać przed zgaszeniem auta na benzynę, a inne (starsze) samochody nie mają żadnych problemów ze starszymi typami instalacji gazowych. Zapalił mi się ostatnio check engine i wyszło, że jest błąd "czujnika krokowego ?", czy to może być powodem dłuższego odpalania auta? PS. Dzięki wszystkim za dotychczasową pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
piwozniak Posted March 7, 2015 Share Posted March 7, 2015 No pewnie ze przełączanie na benzynę nie wchodzi w grę bo problemu to nie eliminuje ale pomaga ustalić przyczynę. Tez mam brc i dlatego skończyło sie to wymiana reduktora a nie jego regeneracja :/ chyba nie ma do tego zestawu naprawczego. Nie masz już gwarancji na instalacje ? Zdajsie jest 24 mce Myśle ze warto podjechać do jakiegoś serwisu brc i po prostu to sprawdzić. Tak to wyglądało u mnie ( bywało gorzej): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szizi Posted March 8, 2015 Author Share Posted March 8, 2015 A macie jakiś pomysł na długie kręcenie na benzynie ? Słyszałem coś o czyszczeniu dwóch czujników (wału i jakiegoś jeszcze), ale nawet nie wiem jak się do tego zabrać Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 A macie jakiś pomysł na długie kręcenie na benzynie ? Słyszałem coś o czyszczeniu dwóch czujników (wału i jakiegoś jeszcze), ale nawet nie wiem jak się do tego zabrać To nie tam jest problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Miałem to samo. Winny był jeden z wtryskiwaczy. Uszkodził i się nie domykał. Po zgaszeniu na LPG wszystko co było w instalacji od elektrozaworu do wtryskiwaczy wlatywało przez niedomknięty wtryskiwacz w kolektor i potem nie palił bo stężenie gazu było zdecydowanie za duże do zapłonu. Trzeba było kręcić aż nadmiar wyleciał zaworami w wydech. Reduktor masz pewnie zdrowy, zakręcanie zaworu na butli nic nie da. W komorze silnika masz jeszcze jeden zawór no i wtryskiwacze też są szczelne (jak zdrowe). Pojeździj na gazie, zgaś motor i po kolei zdejmuj z wtryskiwaczy wężyki łączące je z kolektorem. Ten co mi zdechł, po zdjęciu wężyka gwizdał sobie wesoło ulatującym gazem więc był już bardzo nie domykający się Po wymianie jest okej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaskoo23 Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Sprawdz wtryski gazu,to może być przyczyna priblemiw z rannym odpalanie.mialem podobne objawy u przyczyna byla taka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Albo reduktor puszcza podcisnieniem. Tak jak mówią, zgasić na lpg, po kolei wezyki od wtryskiwaczy I podcisnienie do butelki z wodą I obserwować czy będą bulki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now