wojto79 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 @@dareq, ja założyłbym 277, tak też mam u siebie zarówno w dziadku jak w Legacy III. W obu autach było to co masz teraz tzn. jednotłoczkowy zacisk z tarczą 260 i to rzeczywiście nie hamuje a spowalnia i problem jest raczej w odprowadzeniu ciepła. Ja po zmianie jestem zadowolony, choć niedosyt -zwłaszcza jak się czyta forum - pozostaje. reasumując do codziennej jazdy 277 jest ok. A tylko felga 15 raczej oryginał subaru. Ja mam BBS z golfa III GTI i musiałem ciężarki nabić bo naklejane się nie zmieściły Pozdrawiam. Kuba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 To jak już jesteśmy przy temacie - czy serwo i pompa np. od GT są inne i ich założenie coś by poprawiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Chyba zmian wielkich nie będzie - z tego co pamiętam, ktoś już temat przerabiał. Różnicę zrobiło dopiero serwo z STI i chyba ono jest warunkiem twardego hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Droga hamowania na pewno się nie zmieni, może jedynie odczucia na pedale hamulca, ale i w to wątpię. Seryjna pompa jest w stanie obsłużyć 10-cio tłoczkowy zestaw z przodu i tył dwu tłoczkowy z WRX, więc nie sądzę żeby jej wymiana cokolwiek dała. Natomiast fajnie jest nawet w dupowozie wymienić stare gumowe przewody hamulcowe na mocniejsze w oplocie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 No to muszę szukać kupca na letnie i zimowe opony na 14 Jest ktoś chętny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ivan, Tommo dzięki A o przewodach faktycznie zapomniałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Panowie bardzo dziękuje za podpowiedzi teraz pozostaje mi poszukać tych zacisków bo tarcze to żaden problem Dwutloczkowe z modelu GT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 albo z Legacy I Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Albo z NA GD 2.0 (nie wiem, czy 1.6 też miało 277). Również Forestery chyba miały dwutłoczek 277 w którejś wersji? Tutaj był komplet za 3 stówki: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76483-sprzedam-pozosta%C5%82o%C5%9Bci-po-gc8-jdm/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Ja mam w Legacu 2.0 NA również 277 dwutłoczek z przodu. Jeden zacisk mam do wymiany i niedawno wyhaczyłem na allegro za 25 zł właśnie farba na nim schnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Na moje, jeżeli już musisz zmieniać dwa komplety kół, to bym poszedł w dwutłoczka 294 mm. Klocki są identyczne jak do 277, ale tarcza większa i wiąże się zazwyczaj z wymianą na 16" felgi. Jeżeli jednak będziesz chciał iść w 277, to mam taki zestaw rozmontowany na czynniki pierwsze z wypolerowanymi tłoczkami itp. + felgi 15" z Forestera. To te niepomalowane ze zdjęć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 A przewody jakie polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) ja mam HEL, są ok. http://sklep.helperformance.pl/index.php?id_cms=8&controller=cms&id_lang=7 Edytowane 5 Marca 2015 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 A przewody jakie polecacie? info@pizzabrakes.pl - tu masz namiar na HELa. Poza tym chyba w miarę przystępne są Viper Performance. Z kawioru oczywiście jeszcze Goodridge. Aha - co do dwutłoczka, to chyba do MY06 zaciski są wymienne ze starszymi modelami, więc można takie ogarnąć np z forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 A te HEL to do imprezy czy dedykowane do legacy? I czy przewody dobieramy do konkretnego zacisku czy jak? Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Sredniaq napisz do hela meila to ci podadzą które zamówić. Do swojego sztrucla zamawialem i były różnice w tym samym roczniku (z tyłu różne końcówki i długości) . Dobrze ze sztrucel wysoki to można spokojnie sprawdzić i zmierzyć co się ma Edytowane 5 Marca 2015 przez logicsys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 A jak z osłoną tarczy ? Stara pewnie bedzie minimalnie mńiejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Musisz ją podgiąć i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 W oczekiwaniu na paczkę od qbutek'a pytanie o przewody hamulcowe. Jakie konkretnie pod te zaciski ? Przód będzie nowy ale w sumie co z tyłem ? Czy przewody różnią sie końcówkami w zależności od rocznika i modelu subaru ? Na co można wymienić tył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Gwint w zaciskach jest taki sam, więc musisz dobierać pod model auta. Tył możesz wymienić na nowszy, co IMHO nie ma sensu, bądź na dwutłoczka, ale do tego musisz mieć adaptery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Gwint w zaciskach jest taki sam a wiec kupic przewody pod legacy I Panowie a kupic normalne albo w oplocie? Bartz tył moze zostać stary ? Rozumiem, ze wymiana na inne niewiele da ? Edytowane 18 Marca 2015 przez dareq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Tak. Jak masz kasę kupuj w oplocie, na pewno nie zaszkodzi, a raczej pomoże Ja mam z imprezy NA z 2007 roku, ale to praktycznie to samo (tarcze i szczęki są identyczne, kocki są tej samej wielkości, ale mają inne mocowanie). Wymieniłem tylko dlatego, że moje umarły, dosłownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Hel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Raiser? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareq Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jakie tarcze i klocki ? Ferrodo, brembo, zimmerman,ebc ? Jakie tarcze i klocki ? Ferrodo, brembo, zimmerman,ebc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się