Skocz do zawartości

Pytanie o Legacy IV kombi 2.0 SOHC i DOHC


Pluszaq

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem szczęśliwym posiadaczem Legacy z 2004 r. SOHC 137km kombi automat 4 biegowy. Odkupiony od innego miłośnika tej marki, więc ze sprawdzeniem historii serwisowania nie było problemu.

Moc nie powala ale pozwala jeździć. Nie nadaje się do wyścigów ze świateł ale doskonale radzi sobie przy wyższych niż 80km/h prędkościach (mam na myśli wyprzedzanie).

Spalanie średnie 11-12 l/100km przy normalnej jeździe (do agresywnej to on nie jes stworzony :D ). Trasa do 100km/h z rodzinką na spokojnie to jakieś 7,5l/100. Na autostradzie na tempomacie ustawionym na 140km/h komp informował o 9-10 l zapotrzebowaniu. Ze względu na to spalanie przymierzam się do zagazowania go.

Generalnie o wyborze moim zadecydowały koszty eksploatacji:

-brak kłopotów ze sprzęgłem w tym modelu/roczniku;

-tania regulacja zaworów (bardziej przyjazny dla kieszeni po zagazowaniu);

-kolor (ukłon w stronę kobiet :) );

-podejście serwisowe poprzedniego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam DOHCa MY07 od 5 lat. Srednie spalanie LPG w tym okresie to ~12.6. Benzyny palil srednio 10.7 (spokojniejsza jazda). Ponizej wycinek mojej tabelki dotyczacej serwisowania Legasia (wycialem moje notatki i ceny). Gdyby ktos chcial pelna wersje, to zapraszam na priva.




Wrzesień 2009 (102 000)
Subaru Legacy 2006 MY07
Rejestracja pojazdu
Ubezpieczenie 6 miesięcy

Październik 2009 (102 500)
Napinacz paska rozrządu
Pasek rozrządu
Rolka prowadząca
Rolka prowadząca
Rolka prowadząca
Rolka prowadząca paska rozrządu
Pasek alternatora
Pasek sprężarki klimatyzacji
Filtr oleju
Filtr kabinowy
Wymiana rozrządu
Wymiana oleju i filtra
Wykładzina bagażnika

Luty 2010 (107 000)
Przegląd rejestracyjny
Sprawdzenie zbieżności
Regulacja reflektorów
Sprawdzenie zawieszenia

Marzec 2010 (109 000)
Wymiana filtra kabinowego
Regulacja reflektorów
Ubezpieczenie 6 miesięcy

Kwiecień 2010 (110 000)
Uszczelki głowic
Regulacja luzów zaworowych
Wyczyszczenie silnika
Świece zapłonowe i wymiana
Wymiana olejów i płynów
Olej silnikowy
Olej do skrzyni
Olej do dyferencjałów
Płyn hamulcowy
Płyn do wspomagania kierownicy
Płyn do chłodnicy
Sprawdzenie klocków i tarcz hamulcowych
Sprawdzenie zawieszenia

Maj 2010 (112 000)
Stag 300 Premium, Valteki 34, Scorpion ST
Instalacja LPG
Zapach California Scent
Filtr kabinowy

Czerwiec 2010 (114 000)
Naklejki forum.subaru.pl
Filtr kabinowy (na zapas)

Lipiec 2010 (116 000)
Filtr powietrza
Wymiana filtra powietrza
Nakrętka mocująca felgę

Sierpień 2010 (118 000)
Serwis klimatyzacji (nabicie)
Dezynfekcja klimatyzacji ozonem

Październik 2010 (122 000)
Ubezpieczenie 12 miesięcy
Akumulator
Zapach California Scent

Listopad 2010 (123 000)
Felgi 17" 5x100 ET55 oryginalne
Olej Motul 8100 X-CESS 5W40
Filtr oleju
Wtryskiwacze
Filtr fazy lotnej metalowy
Rozdzielacz z filtrem
Filtr fazy lotnej do rozdzielacza
Wąż gazowy
Wąż gazowy
Dysza kalibracyjna
Opaski zaciskowe
Opaski zaciskowe
Tester szczelności w sprayu
Filtr fazy ciekłej
Wymiana wtryskiwaczy LPG
Wymiana filtra fazy ciekłej i lotnej
Wymiana filtra kabinowego
Rotacja opon ze starych felg na nowe
Lakierowanie kompletu felg 17"
Filtr fazy lotnej z podstawą
Filtr fazy lotnej
Rozdzielacz (listwa) na 4 cylindry
Opaski zaciskowe
Dysza kalibracyjna
Kurier
Wymiana oleju (Motul) i filtra oleju
Dolanie płynu chłodniczego

Grudzień 2010 (124 000)
Wymiana filtra LPG fazy lotnej na Czaja FL02
Montaż rozdzielacza Romano 4 cylindry
Rozdzielacz (listwa) na 4 cylindry
Blaszka montażowa
Dysza kalibracyjna
Uszczelki do listwy Romano
Montaż rozdzielacza Romano 4 cylindry
Tylne lampy LED czarne
Zestaw BlueTooth Parrot MKi9200

Styczeń 2011 (126 000)
Wiązka do radia i Parrota

Luty 2011 (127 000)
Zgłoszenie szkody z AC
Płyn do chłodnic
Montaż Parrota Mki9200

Marzec 2011 (128 000)
Klocki hamulcowe
Tarcze hamulcowe wiercone

Kwiecień 2011 (130 000)
Wymiana tarcz i klocków
Serwis LPG
Dezynfekcja klimatyzacji ozonem
Zmiana opon na letnie
Zapach California Scent

Maj 2011 (131 000)
Filtr kabinowy
Filtr oleju
Filtr powietrza
Olej Motul 8100 X-CESS 5W40
Wymiana filtrów kabinowego i powietrza
Wymiana oleju (Motul) i filtra oleju

Czerwiec 2011 (133 000)
Wizyta w ASO - lakierowanie z AC

Sierpień 2011 (135 000)
Butla LPG
Wielozawór extra
Filtr LPG
Reduktor Niko 300 przeróbka SMC
Elektrozawór
Filtr fazy lotnej
Montaż nowej butli, wielozaworu i reduktora
Homologacja na instalacje LPG

Wrzesień 2011 (137 000)
Hamownia V-Tech Kosakowo
Ubezpieczenie 12 miesięcy

Listopad 2011 (140 000)
Prostowanie felgi
Wymiana kół na zimowe

Grudzień 2011 (143 000)
Filtr oleju
Filtr kabinowy
Wymiana oleju i filtra
Wymiana filtra kabinowego

Styczeń 2012 (145 000)
Filtr LPG fazy ciekłej
Filtr LPG fazy lotnej
Wymiana filtrów LPG
Przegląd rejestracyjny

Kwiecień 2012 (149 000)
Nabicie klimatyzacji
Pasek alternatora
Pasek sprężarki klimatyzacji
Filtr powietrza
Klocki hamulcowe tył
Tarcze hamulcowe tył
Wymiana tylnych hamulców

Sierpień 2012 (153 000)
Filtr oleju
Olej Motul 8100 X-CESS 5W40
Wymiana pasków, oleju i filtrów

Wrzesień 2012 (155 000)
Ubezpieczenie

Październik 2012 (157 000)
Łączniki stabilizatora przód
Łączniki stabilizatora tył
Gumy stabilizatora przód
Gumy stabilizatora tył
Wymiana powyższych
Sprężyny mocujące pierścien uszczelniający wydechu
Pierścień uszczelniający wydechu
Śruby mocujące pierścien uszczelniający wydechu

Listopad 2012 (159 000)
Olej przekładniowy do skrzyni i tylnego dyfra
Płyn hamulcowy
Płyn do wspomagania
Filtr powietrza
Filtr kabinowy
Wymiana pierścienia uszczelniającego wydech
Wymiana oleju w skrzyni i dyfrze
Wymiana płynu hamulcowego
Wymiana płynu w ukł. wspomagania
Wyważenie opon
Wymiana filtra kabinowego
Wymiana filtra powietrza
Filtr LPG fazy ciekłej
Filtr LPG fazy lotnej
Wymiana filtów LPG

Styczeń 2013 (161 000)
Przegląd rejestracyjny

Luty 2013 (163 000)
Wycieraczka szyby tylnej
Tuleja tylna wachacza przedniego
Olej Motul 8100 X-CESS 5W40
Filtr oleju
Wymiana oleju i tulei tylnych wahaczy przednich
Sprawdzenie zbieżności
Sworzeń wahacza przedniego
Łożysko koła przód - zestaw (piasta)
Nakładka pedału sprzęgła i hamulca
Zaślepka między maską i szybą, lewa strona
Wymiana łożyska przód prawy i sworznia wahacza przód prawy
Sprawdzenie zbieżności
Wymiana baterii w pilocie

Maj 2013 (166 000)
Montaż osłony silnika
Spinki do nadkoli i osłony silnika
Wtryskiwacze LPG Barracuda i listwa "romano"
Łącznik 16/16mm

Październik 2013 (176 000)
Opony zimowe (nowe)
Demontaż opon zimowych
Prostowanie felg
Przygotowanie felg do malowania
Lakierowanie kompletu felg 17"
Olej Motul 8100 X-CESS 5W40
Filtr oleju
Filtr kabinowy
Uszczelki pokryw zaworów
Uszczelniacze wałków rozrzadu

Listopad 2013 (178 000)
Świece zapłonowe
Pasek rozrządu
Napinacz paska rozrządu
Rolka zębata
Rolka prowadząca dwurzędowa
Rolka prowadząca mała
Rolka prowadząca jednorzędowa
Pompa wody
Uszczelka pompy wody
Wymiana opon zimowych
Sprawdzenie luzów zaworowych
Regulacja luzów zaworowych
Szlif szklanek
Wymiana rozrządu (z pompą wody)
Płyn chłodniczy
Wymiana świec
Wymiana oleju i filtra
Wymiana baterii w pilocie
Wymiana filtra powietrza
Wymiana filtra kabinowego
Wymiana filtrów LPG

Styczeń 2014 (180 000)
Spawanie wydechu
Pierścień uszczelniający wydechu
Opona zimowa (nowa)
Wymiana opony

Marzec 2014 (182 000)
Łączniki stabilizatora przód
Łączniki stabilizatora tył
Wysyłka łączników
Wymiana łączników

Kwiecień 2014 (183 000)
Opony letnie (nowe)
Założenie opon na felgi i zmiana kół
Sprawdzenie opon

Czerwiec 2014 (189 000)
Wycieraczka przednia lewa
Wycieraczka przednia prawa
Zapach samochodowy żelowy
Filtr oleju
Filtr powietrza
Filtr kabinowy
Filtr LPG fazy ciekłej
Filtr LPG fazy lotnej
Wymiana oleju i filtra
Wymiana wszystkich filtrów

Lipiec 2014 (191 000)
Wycieraczka tylna
Wymiana baterii w pilocie
Klocki hamulcowe
Tarcze hamulcowe

Sierpień 2014 (193 000)
Wymiana tarcz i klocków przód
Wymiana płynu w układzie wspomagania

Wrzesień 2014 (195 000)
Gumki do zacisku hamulcowego przód
Gumki i 2 tłoczki do zacisku hamulcowego przód
Wysyłka

Październik 2014 (196 000)
Ustawienie zbieżności i kątów

Grudzień 2014 (198 000)
Filtr kabinowy
Filtr oleju
Filtr powietrza
Olej Motul 8100 X-CESS 5W40
Silikon do uszczelek drzwiowych
Nasmarowanie uszczelek
Wymiana filtra kabinowego i powietrza
Wymiana filtra oleju

Styczeń 2015 (200 000)
Przegląd rejestracyjny
Wymiana filtrów LPG

Luty 2015 (201 000)
Wymiana tłoczków i uszczelek w przednim lewym hamulcu
Zestaw naprawczy hamulców przednich
Klocki hamulcowe tył
Tarcze hamulcowe tył
Wymiana tłoczków i uszczelek w przednim prawym hamulcu
Wymiana tarcz i klocków tył

Wyszlo srednio czytelnie, ale nie chce wstawiac screenshotow ;)

 

T.

Edytowane przez Tummi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo tego.. ja w moim my06 2.0 n/a 165km (sedan) którego mam od sierpnia 2014 (zaraz będzie 7 miesięcy) to póki co zrobiłem:

- sprawdzenie układu hamulcowego (ktoś przy przeglądzie spieprzył sprawę, bo źle pozakładał tłoczki, jeden bez gumy i zapomniał wkręcić jednej z dwóch śrub mocujących zacisk w lewym przodzie)

- wymiana rolki pośredniej paska wieloklinowego od klimatyzacji (naciągacz paska) bo zaczęła hałasować

- wymiana sprężyn z tyłu na wzmacniane ( standardowy problem tego modelu czyli siedzący tył) które to wymienione zostały dokładnie dzisiaj rano :)

i to by było na tyle. poza tym zero problemów.

 

Przebieg mam teraz 160100km. W sierpniu miał 151k z groszami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dziękuję za pełne poświęcenia i szczegółów posty :)

 

Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony?

Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem).

 

Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dziękuję za pełne poświęcenia i szczegółów posty :)

 

Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony?

Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem).

 

Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć?

Roboty nie jest dużo, a sensu jeszcze mniej. :)

Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę.

Oczywiście piszę tutaj o używkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony?

Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem).

 

Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć?

Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela 

Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne.

Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę.

Oczywiście piszę tutaj o używkach...

 

To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze  - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony?

Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem).

 

Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć?

Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela 

Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne.

Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę.

Oczywiście piszę tutaj o używkach...

 

To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze  - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł 

 

Da się zrobić za 2500.

Jak chcemy mieć "fabryczne" to należałoby jeszcze pomyśleć o samo poziomowaniu i spryskiwaczach. W takim wypadku rzeczywiście kwota 3000 może być niewystarczająca. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No głównie pytałem z ciekawości.

Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych.

Bez samopoziomowania i spryskiwaczy ksenony to kompletny bezsens. Chyba, że ktoś jest ignorantem i lubi oślepiać innych na drodze... :toobad:. Jeśli koniecznie chcesz mieć lampy wyładowcze w leg.IV to szukaj fabrycznej wersji HID lub poprzestań na standardowych żarówkach. Też działają. Natomiast w przypadku spowodowania kolizji, gdy pojazd miał zamontowane oświetlenie nie posiadające homologacji (ocenia rzeczoznawca), ubezpieczyciel może odmówić wypłaty świadczenia (koszty wszystkich napraw po stronie miłośnika tuningu) B) Warto o tym pamiętać, gdy ktoś nam zrobi kuku jakąś choinką TDI.

Edytowane przez WPI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bez samopoziomowania i spryskiwaczy ksenony to kompletny bezsens. Chyba, że ktoś jest ignorantem i lubi oślepiać innych na drodze... :toobad:

No głównie pytałem z ciekawości.

Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych.

Jeśli koniecznie chcesz mieć lampy wyładowcze w leg.IV to szukaj fabrycznej wersji HID lub poprzestań na standardowych żarówkach. Też działają.

 

Była regulacja ręczna jak standardowo przed liftem.

Światła były dość nisko/krótko ustawione (moim zdaniem za krótko - na pewno nie było to 50m doświatlane, może z 30m) więc o oślepianiu nie ma mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dziękuję za pełne poświęcenia i szczegółów posty :)

Wyrazy podziękowania najlepiej składać klikając zieloną strzałkę pod pomocnym postem: rep_up.png

 

 

Bez samopoziomowania i spryskiwaczy ksenony to kompletny bezsens. Chyba, że ktoś jest ignorantem i lubi oślepiać innych na drodze... :toobad:

No głównie pytałem z ciekawości.

Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych.

Jeśli koniecznie chcesz mieć lampy wyładowcze w leg.IV to szukaj fabrycznej wersji HID lub poprzestań na standardowych żarówkach. Też działają.

 

Była regulacja ręczna jak standardowo przed liftem.

Światła były dość nisko/krótko ustawione (moim zdaniem za krótko - na pewno nie było to 50m doświatlane, może z 30m) więc o oślepianiu nie ma mowy.

 

Jest mowa np. na szczycie wzniesienia. Wielokrotnie się o tym przekonałem - poziomowanie działa.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No głównie pytałem z ciekawości.

Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych.

to auto miało zapewne dołożone tylko zewnętrzne przetwornice tj. zestaw HID,.co bez spełnienia wszystkich wymogów jest nie legalne

 

w wersji "przedliftowej" nie było lamp ksenonowych

 

 

 

 

Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony?

Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem).

 

Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć?

Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela 

Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne.

Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę.

Oczywiście piszę tutaj o używkach...

 

To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze  - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł 

 

Da się zrobić za 2500.

Jak chcemy mieć "fabryczne" to należałoby jeszcze pomyśleć o samo poziomowaniu i spryskiwaczach. W takim wypadku rzeczywiście kwota 3000 może być niewystarczająca. :)

 

 

oprócz lamp , systemu poziomowania ,  również inna jest maska, grill , błotniki jeżeli chcesz zastosować lampy od MY07  do starszych modeli

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a wkładając wkłady HID mogła zostać manualna regulacja jak przedliftowy? No i czy wtedy jest poziomowanie czy z tym ustrojstwem HID się nie zmieści?

Oczywiście lampy przedliftowe.

 

Druga sprawa, ma ktoś manual do legacy IV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No głównie pytałem z ciekawości.

Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych.

to auto miało zapewne dołożone tylko zewnętrzne przetwornice tj. zestaw HID,.co bez spełnienia wszystkich wymogów jest nie legalne

 

w wersji "przedliftowej" nie było lamp ksenonowych

 

 

 

 

Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony?

Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem).

 

Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć?

Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela 

Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne.

Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę.

Oczywiście piszę tutaj o używkach...

 

To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze  - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł 

 

Da się zrobić za 2500.

Jak chcemy mieć "fabryczne" to należałoby jeszcze pomyśleć o samo poziomowaniu i spryskiwaczach. W takim wypadku rzeczywiście kwota 3000 może być niewystarczająca. :)

 

 

oprócz lamp , systemu poziomowania ,  również inna jest maska, grill , błotniki jeżeli chcesz zastosować lampy od MY07  do starszych modeli

 

Serio?

Myślałem, że maska i grill i lampy są zamienne. Nie przyglądałem się błotnikom. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a wkładając wkłady HID mogła zostać manualna regulacja jak przedliftowy? No i czy wtedy jest poziomowanie czy z tym ustrojstwem HID się nie zmieści?

Oczywiście lampy przedliftowe.

 

Druga sprawa, ma ktoś manual do legacy IV?

 

Oczywiście, dołożenie samych przetwornic i żarówek to taki najtańszy HID , regulacja pozostaje manualna ALE podkreślam to nie legalne , podobnie jak jakakolwiek ingerencja w lampę, gdyż narusza to warunki homologacji. Więc ze starej lampy legalnie nic nie zrobisz...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie z rodzaju co i jak i czy warte świeczki:
Jeśli nie działa wyświetlacz (tam gdzie jest godzina itp) co może być?

Jeśli sam wyświetlacz to czy kupować kolejny czy da się podlutować/sprawdzić?

Czy da się łatwo sprawdzic czy to tylko wyświetlacz a reszta jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w ogóle nie świeci to może być uszkodzony sam wyświetlacz, ja miałem z tym wyświetlaczem problem, że migotał a przyczyną były kiepskie luty na płytce-poprawione i jest git. Daj dobremu elektronikowi niech posprawdza luty, będzie taniej jak szukać drugiego, a jak będzie lipa to szukasz zegarka całego.

Edytowane przez Szymon Chowicki
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie :D

Ile kosztuje rozrząd do silnika 2,5 SOHC (z Legacy MY04)
Części i robocizna?

Hmm filtry i olej (jaki powinien być? przebieg ponad 200kkm)

Łożyska w kołach? Plus robocizna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...