LU78 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Jestem szczęśliwym posiadaczem Legacy z 2004 r. SOHC 137km kombi automat 4 biegowy. Odkupiony od innego miłośnika tej marki, więc ze sprawdzeniem historii serwisowania nie było problemu. Moc nie powala ale pozwala jeździć. Nie nadaje się do wyścigów ze świateł ale doskonale radzi sobie przy wyższych niż 80km/h prędkościach (mam na myśli wyprzedzanie). Spalanie średnie 11-12 l/100km przy normalnej jeździe (do agresywnej to on nie jes stworzony ). Trasa do 100km/h z rodzinką na spokojnie to jakieś 7,5l/100. Na autostradzie na tempomacie ustawionym na 140km/h komp informował o 9-10 l zapotrzebowaniu. Ze względu na to spalanie przymierzam się do zagazowania go. Generalnie o wyborze moim zadecydowały koszty eksploatacji: -brak kłopotów ze sprzęgłem w tym modelu/roczniku; -tania regulacja zaworów (bardziej przyjazny dla kieszeni po zagazowaniu); -kolor (ukłon w stronę kobiet ); -podejście serwisowe poprzedniego właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Mam DOHCa MY07 od 5 lat. Srednie spalanie LPG w tym okresie to ~12.6. Benzyny palil srednio 10.7 (spokojniejsza jazda). Ponizej wycinek mojej tabelki dotyczacej serwisowania Legasia (wycialem moje notatki i ceny). Gdyby ktos chcial pelna wersje, to zapraszam na priva. Wrzesień 2009 (102 000) Subaru Legacy 2006 MY07 Rejestracja pojazdu Ubezpieczenie 6 miesięcy Październik 2009 (102 500) Napinacz paska rozrządu Pasek rozrządu Rolka prowadząca Rolka prowadząca Rolka prowadząca Rolka prowadząca paska rozrządu Pasek alternatora Pasek sprężarki klimatyzacji Filtr oleju Filtr kabinowy Wymiana rozrządu Wymiana oleju i filtra Wykładzina bagażnika Luty 2010 (107 000) Przegląd rejestracyjny Sprawdzenie zbieżności Regulacja reflektorów Sprawdzenie zawieszenia Marzec 2010 (109 000) Wymiana filtra kabinowego Regulacja reflektorów Ubezpieczenie 6 miesięcy Kwiecień 2010 (110 000) Uszczelki głowic Regulacja luzów zaworowych Wyczyszczenie silnika Świece zapłonowe i wymiana Wymiana olejów i płynów Olej silnikowy Olej do skrzyni Olej do dyferencjałów Płyn hamulcowy Płyn do wspomagania kierownicy Płyn do chłodnicy Sprawdzenie klocków i tarcz hamulcowych Sprawdzenie zawieszenia Maj 2010 (112 000) Stag 300 Premium, Valteki 34, Scorpion ST Instalacja LPG Zapach California Scent Filtr kabinowy Czerwiec 2010 (114 000) Naklejki forum.subaru.pl Filtr kabinowy (na zapas) Lipiec 2010 (116 000) Filtr powietrza Wymiana filtra powietrza Nakrętka mocująca felgę Sierpień 2010 (118 000) Serwis klimatyzacji (nabicie) Dezynfekcja klimatyzacji ozonem Październik 2010 (122 000) Ubezpieczenie 12 miesięcy Akumulator Zapach California Scent Listopad 2010 (123 000) Felgi 17" 5x100 ET55 oryginalne Olej Motul 8100 X-CESS 5W40 Filtr oleju Wtryskiwacze Filtr fazy lotnej metalowy Rozdzielacz z filtrem Filtr fazy lotnej do rozdzielacza Wąż gazowy Wąż gazowy Dysza kalibracyjna Opaski zaciskowe Opaski zaciskowe Tester szczelności w sprayu Filtr fazy ciekłej Wymiana wtryskiwaczy LPG Wymiana filtra fazy ciekłej i lotnej Wymiana filtra kabinowego Rotacja opon ze starych felg na nowe Lakierowanie kompletu felg 17" Filtr fazy lotnej z podstawą Filtr fazy lotnej Rozdzielacz (listwa) na 4 cylindry Opaski zaciskowe Dysza kalibracyjna Kurier Wymiana oleju (Motul) i filtra oleju Dolanie płynu chłodniczego Grudzień 2010 (124 000) Wymiana filtra LPG fazy lotnej na Czaja FL02 Montaż rozdzielacza Romano 4 cylindry Rozdzielacz (listwa) na 4 cylindry Blaszka montażowa Dysza kalibracyjna Uszczelki do listwy Romano Montaż rozdzielacza Romano 4 cylindry Tylne lampy LED czarne Zestaw BlueTooth Parrot MKi9200 Styczeń 2011 (126 000) Wiązka do radia i Parrota Luty 2011 (127 000) Zgłoszenie szkody z AC Płyn do chłodnic Montaż Parrota Mki9200 Marzec 2011 (128 000) Klocki hamulcowe Tarcze hamulcowe wiercone Kwiecień 2011 (130 000) Wymiana tarcz i klocków Serwis LPG Dezynfekcja klimatyzacji ozonem Zmiana opon na letnie Zapach California Scent Maj 2011 (131 000) Filtr kabinowy Filtr oleju Filtr powietrza Olej Motul 8100 X-CESS 5W40 Wymiana filtrów kabinowego i powietrza Wymiana oleju (Motul) i filtra oleju Czerwiec 2011 (133 000) Wizyta w ASO - lakierowanie z AC Sierpień 2011 (135 000) Butla LPG Wielozawór extra Filtr LPG Reduktor Niko 300 przeróbka SMC Elektrozawór Filtr fazy lotnej Montaż nowej butli, wielozaworu i reduktora Homologacja na instalacje LPG Wrzesień 2011 (137 000) Hamownia V-Tech Kosakowo Ubezpieczenie 12 miesięcy Listopad 2011 (140 000) Prostowanie felgi Wymiana kół na zimowe Grudzień 2011 (143 000) Filtr oleju Filtr kabinowy Wymiana oleju i filtra Wymiana filtra kabinowego Styczeń 2012 (145 000) Filtr LPG fazy ciekłej Filtr LPG fazy lotnej Wymiana filtrów LPG Przegląd rejestracyjny Kwiecień 2012 (149 000) Nabicie klimatyzacji Pasek alternatora Pasek sprężarki klimatyzacji Filtr powietrza Klocki hamulcowe tył Tarcze hamulcowe tył Wymiana tylnych hamulców Sierpień 2012 (153 000) Filtr oleju Olej Motul 8100 X-CESS 5W40 Wymiana pasków, oleju i filtrów Wrzesień 2012 (155 000) Ubezpieczenie Październik 2012 (157 000) Łączniki stabilizatora przód Łączniki stabilizatora tył Gumy stabilizatora przód Gumy stabilizatora tył Wymiana powyższych Sprężyny mocujące pierścien uszczelniający wydechu Pierścień uszczelniający wydechu Śruby mocujące pierścien uszczelniający wydechu Listopad 2012 (159 000) Olej przekładniowy do skrzyni i tylnego dyfra Płyn hamulcowy Płyn do wspomagania Filtr powietrza Filtr kabinowy Wymiana pierścienia uszczelniającego wydech Wymiana oleju w skrzyni i dyfrze Wymiana płynu hamulcowego Wymiana płynu w ukł. wspomagania Wyważenie opon Wymiana filtra kabinowego Wymiana filtra powietrza Filtr LPG fazy ciekłej Filtr LPG fazy lotnej Wymiana filtów LPG Styczeń 2013 (161 000) Przegląd rejestracyjny Luty 2013 (163 000) Wycieraczka szyby tylnej Tuleja tylna wachacza przedniego Olej Motul 8100 X-CESS 5W40 Filtr oleju Wymiana oleju i tulei tylnych wahaczy przednich Sprawdzenie zbieżności Sworzeń wahacza przedniego Łożysko koła przód - zestaw (piasta) Nakładka pedału sprzęgła i hamulca Zaślepka między maską i szybą, lewa strona Wymiana łożyska przód prawy i sworznia wahacza przód prawy Sprawdzenie zbieżności Wymiana baterii w pilocie Maj 2013 (166 000) Montaż osłony silnika Spinki do nadkoli i osłony silnika Wtryskiwacze LPG Barracuda i listwa "romano" Łącznik 16/16mm Październik 2013 (176 000) Opony zimowe (nowe) Demontaż opon zimowych Prostowanie felg Przygotowanie felg do malowania Lakierowanie kompletu felg 17" Olej Motul 8100 X-CESS 5W40 Filtr oleju Filtr kabinowy Uszczelki pokryw zaworów Uszczelniacze wałków rozrzadu Listopad 2013 (178 000) Świece zapłonowe Pasek rozrządu Napinacz paska rozrządu Rolka zębata Rolka prowadząca dwurzędowa Rolka prowadząca mała Rolka prowadząca jednorzędowa Pompa wody Uszczelka pompy wody Wymiana opon zimowych Sprawdzenie luzów zaworowych Regulacja luzów zaworowych Szlif szklanek Wymiana rozrządu (z pompą wody) Płyn chłodniczy Wymiana świec Wymiana oleju i filtra Wymiana baterii w pilocie Wymiana filtra powietrza Wymiana filtra kabinowego Wymiana filtrów LPG Styczeń 2014 (180 000) Spawanie wydechu Pierścień uszczelniający wydechu Opona zimowa (nowa) Wymiana opony Marzec 2014 (182 000) Łączniki stabilizatora przód Łączniki stabilizatora tył Wysyłka łączników Wymiana łączników Kwiecień 2014 (183 000) Opony letnie (nowe) Założenie opon na felgi i zmiana kół Sprawdzenie opon Czerwiec 2014 (189 000) Wycieraczka przednia lewa Wycieraczka przednia prawa Zapach samochodowy żelowy Filtr oleju Filtr powietrza Filtr kabinowy Filtr LPG fazy ciekłej Filtr LPG fazy lotnej Wymiana oleju i filtra Wymiana wszystkich filtrów Lipiec 2014 (191 000) Wycieraczka tylna Wymiana baterii w pilocie Klocki hamulcowe Tarcze hamulcowe Sierpień 2014 (193 000) Wymiana tarcz i klocków przód Wymiana płynu w układzie wspomagania Wrzesień 2014 (195 000) Gumki do zacisku hamulcowego przód Gumki i 2 tłoczki do zacisku hamulcowego przód Wysyłka Październik 2014 (196 000) Ustawienie zbieżności i kątów Grudzień 2014 (198 000) Filtr kabinowy Filtr oleju Filtr powietrza Olej Motul 8100 X-CESS 5W40 Silikon do uszczelek drzwiowych Nasmarowanie uszczelek Wymiana filtra kabinowego i powietrza Wymiana filtra oleju Styczeń 2015 (200 000) Przegląd rejestracyjny Wymiana filtrów LPG Luty 2015 (201 000) Wymiana tłoczków i uszczelek w przednim lewym hamulcu Zestaw naprawczy hamulców przednich Klocki hamulcowe tył Tarcze hamulcowe tył Wymiana tłoczków i uszczelek w przednim prawym hamulcu Wymiana tarcz i klocków tył Wyszlo srednio czytelnie, ale nie chce wstawiac screenshotow T. Edytowane 23 Lutego 2015 przez Tummi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Sporo tego.. ja w moim my06 2.0 n/a 165km (sedan) którego mam od sierpnia 2014 (zaraz będzie 7 miesięcy) to póki co zrobiłem: - sprawdzenie układu hamulcowego (ktoś przy przeglądzie spieprzył sprawę, bo źle pozakładał tłoczki, jeden bez gumy i zapomniał wkręcić jednej z dwóch śrub mocujących zacisk w lewym przodzie) - wymiana rolki pośredniej paska wieloklinowego od klimatyzacji (naciągacz paska) bo zaczęła hałasować - wymiana sprężyn z tyłu na wzmacniane ( standardowy problem tego modelu czyli siedzący tył) które to wymienione zostały dokładnie dzisiaj rano i to by było na tyle. poza tym zero problemów. Przebieg mam teraz 160100km. W sierpniu miał 151k z groszami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Sporo, bo zapisywalem prawie kazda pierdole, nawet piora wycieraczek czy jakies zapachy do samochodu. Przez 5 lat uzbieralo sie tego na prawie 40k PLNow T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluszaq Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Hej, Dziękuję za pełne poświęcenia i szczegółów posty Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony? Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem). Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Hej, Dziękuję za pełne poświęcenia i szczegółów posty Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony? Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem). Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć? Roboty nie jest dużo, a sensu jeszcze mniej. Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę. Oczywiście piszę tutaj o używkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony? Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem). Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć? Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne. Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę. Oczywiście piszę tutaj o używkach... To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony? Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem). Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć? Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne. Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę. Oczywiście piszę tutaj o używkach... To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł Da się zrobić za 2500. Jak chcemy mieć "fabryczne" to należałoby jeszcze pomyśleć o samo poziomowaniu i spryskiwaczach. W takim wypadku rzeczywiście kwota 3000 może być niewystarczająca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluszaq Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No głównie pytałem z ciekawości. Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) No głównie pytałem z ciekawości. Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych. Bez samopoziomowania i spryskiwaczy ksenony to kompletny bezsens. Chyba, że ktoś jest ignorantem i lubi oślepiać innych na drodze... . Jeśli koniecznie chcesz mieć lampy wyładowcze w leg.IV to szukaj fabrycznej wersji HID lub poprzestań na standardowych żarówkach. Też działają. Natomiast w przypadku spowodowania kolizji, gdy pojazd miał zamontowane oświetlenie nie posiadające homologacji (ocenia rzeczoznawca), ubezpieczyciel może odmówić wypłaty świadczenia (koszty wszystkich napraw po stronie miłośnika tuningu) Warto o tym pamiętać, gdy ktoś nam zrobi kuku jakąś choinką TDI. Edytowane 25 Lutego 2015 przez WPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluszaq Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Bez samopoziomowania i spryskiwaczy ksenony to kompletny bezsens. Chyba, że ktoś jest ignorantem i lubi oślepiać innych na drodze... No głównie pytałem z ciekawości. Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych. Jeśli koniecznie chcesz mieć lampy wyładowcze w leg.IV to szukaj fabrycznej wersji HID lub poprzestań na standardowych żarówkach. Też działają. Była regulacja ręczna jak standardowo przed liftem. Światła były dość nisko/krótko ustawione (moim zdaniem za krótko - na pewno nie było to 50m doświatlane, może z 30m) więc o oślepianiu nie ma mowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPI Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Hej, Dziękuję za pełne poświęcenia i szczegółów posty Wyrazy podziękowania najlepiej składać klikając zieloną strzałkę pod pomocnym postem: Bez samopoziomowania i spryskiwaczy ksenony to kompletny bezsens. Chyba, że ktoś jest ignorantem i lubi oślepiać innych na drodze... No głównie pytałem z ciekawości. Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych. Jeśli koniecznie chcesz mieć lampy wyładowcze w leg.IV to szukaj fabrycznej wersji HID lub poprzestań na standardowych żarówkach. Też działają. Była regulacja ręczna jak standardowo przed liftem. Światła były dość nisko/krótko ustawione (moim zdaniem za krótko - na pewno nie było to 50m doświatlane, może z 30m) więc o oślepianiu nie ma mowy. Jest mowa np. na szczycie wzniesienia. Wielokrotnie się o tym przekonałem - poziomowanie działa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No głównie pytałem z ciekawości. Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych. to auto miało zapewne dołożone tylko zewnętrzne przetwornice tj. zestaw HID,.co bez spełnienia wszystkich wymogów jest nie legalne w wersji "przedliftowej" nie było lamp ksenonowych Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony? Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem). Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć? Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne. Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę. Oczywiście piszę tutaj o używkach... To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł Da się zrobić za 2500. Jak chcemy mieć "fabryczne" to należałoby jeszcze pomyśleć o samo poziomowaniu i spryskiwaczach. W takim wypadku rzeczywiście kwota 3000 może być niewystarczająca. oprócz lamp , systemu poziomowania , również inna jest maska, grill , błotniki jeżeli chcesz zastosować lampy od MY07 do starszych modeli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluszaq Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Hmm a wkładając wkłady HID mogła zostać manualna regulacja jak przedliftowy? No i czy wtedy jest poziomowanie czy z tym ustrojstwem HID się nie zmieści? Oczywiście lampy przedliftowe. Druga sprawa, ma ktoś manual do legacy IV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 No głównie pytałem z ciekawości. Samopoziomowania nie miał, światła jak najbardziej przedliftowe więc pewnie przerabiane, chyba że subaru wypuściło takie orybinalne dla wersji przedliftowych. to auto miało zapewne dołożone tylko zewnętrzne przetwornice tj. zestaw HID,.co bez spełnienia wszystkich wymogów jest nie legalne w wersji "przedliftowej" nie było lamp ksenonowych Mam jeszcze pytanie apropo świateł, tzn w jakich rocznikach lub wersjach były montowane ksenony? Wiem że poliftowe MY06/07 i późniejsze maja ksenon, ale spotkałem się np z Legacy IV 2,5L MY04 które ma ksenony (sprawdziłem, tzn byłem i widziałem). Może ktoś pomóc i ewentualnie czy dużo jest roboty by takowe założyć? Fabrycznie montowane były w poliftowych, egzemplarz który widziałeś był pewnie "doposażony" przez właściciela Dużo roboty chyba z tym nie ma ale dość to kosztowne. Jak masz za dużo pieniędzy o 2000-2500zł, to ja chętnie przygarnę. Oczywiście piszę tutaj o używkach... To kwota za reflektory, a jeszcze przetwornica, żarniki, spryskiwacze - ciężko będzie nie przekroczyć 3 tyś zł Da się zrobić za 2500. Jak chcemy mieć "fabryczne" to należałoby jeszcze pomyśleć o samo poziomowaniu i spryskiwaczach. W takim wypadku rzeczywiście kwota 3000 może być niewystarczająca. oprócz lamp , systemu poziomowania , również inna jest maska, grill , błotniki jeżeli chcesz zastosować lampy od MY07 do starszych modeli Serio? Myślałem, że maska i grill i lampy są zamienne. Nie przyglądałem się błotnikom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Hmm a wkładając wkłady HID mogła zostać manualna regulacja jak przedliftowy? No i czy wtedy jest poziomowanie czy z tym ustrojstwem HID się nie zmieści? Oczywiście lampy przedliftowe. Druga sprawa, ma ktoś manual do legacy IV? Oczywiście, dołożenie samych przetwornic i żarówek to taki najtańszy HID , regulacja pozostaje manualna ALE podkreślam to nie legalne , podobnie jak jakakolwiek ingerencja w lampę, gdyż narusza to warunki homologacji. Więc ze starej lampy legalnie nic nie zrobisz... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Okeyten, witam Cię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Okeyten, witam Cię. no cześć , czasami jeszcze wpadam The Forum ale czasu mało mało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluszaq Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Kolejne pytanie z rodzaju co i jak i czy warte świeczki:Jeśli nie działa wyświetlacz (tam gdzie jest godzina itp) co może być? Jeśli sam wyświetlacz to czy kupować kolejny czy da się podlutować/sprawdzić? Czy da się łatwo sprawdzic czy to tylko wyświetlacz a reszta jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Jak w ogóle nie świeci to może być uszkodzony sam wyświetlacz, ja miałem z tym wyświetlaczem problem, że migotał a przyczyną były kiepskie luty na płytce-poprawione i jest git. Daj dobremu elektronikowi niech posprawdza luty, będzie taniej jak szukać drugiego, a jak będzie lipa to szukasz zegarka całego. Edytowane 3 Marca 2015 przez Szymon Chowicki 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 . Daj dobremu elektronikowi niech posprawdza luty, będzie taniej jak szukać drugiego, a jak będzie lipa to szukasz zegarka całego. czy tak taniej? Swego czasu szukałem na wymianę do miałem US i prawie kupiłem za 50 zł 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluszaq Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Kolejne pytanie Ile kosztuje rozrząd do silnika 2,5 SOHC (z Legacy MY04)Części i robocizna? Hmm filtry i olej (jaki powinien być? przebieg ponad 200kkm) Łożyska w kołach? Plus robocizna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fateofangel Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Czy to prawda że Legacy V 2.0 SOHC/DOHC? Legacy V 2.5 SOHC Outback IV przedlift 2.5 SOHC Outback IV przedlift 2.5 DOHC ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 11 godzin temu, fateofangel napisał: Czy to prawda że Legacy V 2.0 SOHC/DOHC? Legacy V 2.5 SOHC Outback IV przedlift 2.5 SOHC Outback IV przedlift 2.5 DOHC ?? Outback IV 2.5 do 2012 to SOHC, wyżej to już DOHC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fateofangel Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 LV 2.0 to chyba DOHC EJ204 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się