Skocz do zawartości

Pluszaq

Nowy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy Wagon 2,5 MT
    Opel Vectra B 1.6 16V

Ostatnie wizyty

1012 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pluszaq

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dobrze jest zwrocic uwage przy piankowaniu parownika by piabka nie cofnela bo moze zalac rezystor kolo dmuchawy i nawiew zaczyna swirowac. Wymiana uzywki to grosze ale po piankowaniu nie padnie od razu tylko po ok 2-3 dniach wiec mozna sie w trasie zdziwic...
  2. Niestety 100% nie jestem pewny. Gosc ktory robil mi luzy sprawdzal, wiec mu wierze. Jednak sam moglbym poszukac i zrobic byle bym wiedzial gdzie i jak. Bezpiecznik sprawdzony i na desce tez sie swieci. Kostka od pmg to kostak od przeciwmgielnego? Rozumiem ze sprawdzic podlacz? Jesli tak to tu jest zima i napiecia ni ma... Jak mozna sama lampke sprawdzic czy jest ok czy tez padnieta? Teraz jeszcze w temacie swiatel, jak powinny siecic daleko w modelu przedlift? Jeszcze jedno, drzwi kierowcy. Tez chyba jest problem z wiazka bo nie swieci lampka w drzwiach oraz lusterko nie grzeje ale elektryka w nim dziala. Gdzie jest drugi koniec wiazki bym mogl pomierzyc?
  3. Cześć, Mam problem z przeciwmgielnym tylnym: nie świeci... Podobno padł kabel w wiązce... Czy ktoś może wie którędy biegnie wiązka i gdzie jest wpięta bym mógł sobie sprawdzić gdzie jest problem? Przy okazji jeszcze pytanie, czy da się dość łatwo (warunki "domowe" - przed blokiem/domem) wyregulować światła przednie, tzn ciągle mam wrażenie, że świecą "krótko"? Ewentualnie jakiś pomysł na polepszenie oświetlenia drogi?
  4. andrzej wiem co mam na słupku i wiem że 215/45/17 jest max co podano... Jednak ze względu na to że żyjemy w Polsce a ja co gorsza jestem z Krakowa -tak co gorsza, bo u nas to remonty dróg nie nadążają za ich degradacją, a dodatkowo ostatnio jedna z dróg którymi jeździłem po remoncie dostała progi (z ograniczeniem do 30km/h a ja jadąc niecałe 20 czuję jak skaczą mi plomby i czekam kiedy zawieszenie siądzie) średnio co do 100m !! Tak więc z tego względu uznałem że 215/45 jest za twarde, ale może 225/45 będzie choć trochę lepsze? marel czy miałeś styczność z 215/45/17 ? Czy brałeś 225/45/17 z podobnego względu co ja, tzn by było ciut lepiej niż na 215? No i czy jest wtedy jakaś różnica między 215 a 225 w twardości? p.s Oczywiście nie wszystkie drogi w Krakowie takie są, ale część szczególnie w rejonach osiedli i obrzeży miasta bywa tragiczna...
  5. Witam, Mam pytanie do Was jak wygląda sprawa FELG do Legacy Wagon/kombi MY04 z silnikiem 2,5L 165KM? Chcę założyć na przyszły sezon/lato koło 17" Ze względu na niski profil myślałem o oponie 225/45/17 Teraz 1 pytanie czy ktoś ma takie i na jakich felgach, by nie było problemów z ocieraniem? Pytanie nr 2 Jaka falga prócz oryginalnej modelowo 2005? Link z allegro: http://allegro.pl/subaru-outback-legacy-felgi-17-oryginalne-f-vat-i5712173685.html Zastanawiałem się również nad modelowymi z 2007: Link z allegro: http://allegro.pl/felgi-felga-kola-subaru-impreza-legacy-17-i5129146097.html Zastanawiałem się również nad takimi jak poniższa (z allegro) http://allegro.pl/felga-17-subaru-forester-impreza-2008-oryginal-i5658939597.html Jednak w tym przypadku mimo, że mi się podoba to często widzę ją na OBK no i wiem że ma ET48 i stąd moje pytanie czy jest szansa że będzie ok w Legacy kombi czy nie? Obecnie mam/miałem 205/55/16 ale kupuję zimówiki i wolałbym zostawić je już i nie przekładać, bo szkoda opon (obecnie muszę dopompowywac stare co 7-14dni bo puszczają...) dlatego szukam dobrej alternetywy na 17 cali a jak nie to oczywiście będzie 205/55/16... Nie jestem ekspertem od felg i opon ale wiem że sie mogą nie mieścić i niższy profil to "twardsza" jazda. Nie chcę być odesłany od razu do jakiegoś konfiguratora, ale usłyszać czy ktoś ma/próbował itp ewentualnie czy coś musiał zmienić by weszły takie koła? Pozdrawiam, Jacek
  6. Pluszaq

    Wejście aux + zmieniarka

    A masz na myśli blendę (tylną część rolety), mocowaną do klapy na dwa zatrzaski, czy rozwijaną roletę zamocowaną za tylnymi fotelami? http://allegro.pl/subaru-legacy-03-04-05-06-07-08-09-blenda-roleta-i5205244971.html http://allegro.pl/subaru-legacy-03-04-05-06-07-roleta-bagaznika-i5175553466.html Mnie też się przyda taka blenda choć cena moim zdaniem troszkę przesadzona - ale skoro to niby oryginał... Widział to ktoś w bardziej "przystępnej" cenie, np używane? Jakiś part number?
  7. Dziękuję wszystki za pomoc. Mój pdf ma troszkę ponad 6k stron bo jest do 2,5L (teżznalazłem ale w sumie działając z głową i patrząc co i jak wygląda spokojnie daje się radę) Ogólnie gdyby ktoś potrzebował to w pierwszej kolejności należy sprawdzić szczelność oraz drożność przewodów. By do tego sie zabrać dla bezpieczeństwa dobrze zdjąć / odpiąć podsufitkę (w tym wypadku od strony kierowcy) Zdejmujemy plastiki od uchwytu górnego, oraz odkręcamy uchwyt (2 śruby) potem zdejmujemy uchwyt. Tak samo robimy z osłoną przeciwsłoneczną kierowcy, po odkręceniu śrub wciskamy zatrzask na kostce i rozpinamy ją, możemy całkiem zdemontować osłonę. Możemy zdjąć też ramkę podsufitki biegnącą dookoła szyberdachu poprzez zsunięcie jej z podsufitki, uważamy by jest nie pogiąć. Teraz możemy odchylić podsufitkę by zaglądnąć pod nią czy przewód jest podpięty do odprowadzenia wody z szyberdachu (znajduje sie w przednim rogu po stronie kierowcy i skierowany jest z kierunku drzwi). Jeśli wszystko tu jest ok, (jeśli nie to trzeba rurkę nasunąć na ren odpływ i zamontowac np opaską zaciskową lub czymś tego typu) można wziać np strzykawkę 20ml i rurkę do napojów i otworzyć szyberdach by mieć do niego dostęp od góry. Wsuwamy koniec rurki (od napojów) w odpływ i wciskamy w rurnkę całą zawartość strzykawki. Sprawdzamy ponad podsufitką czy coś przecieka, jeśli nie to zaglądamy na okolice przedniego koła (strona kierowcy) czy połynęła woda spod nakola za kołem, jeśli nie widać lub ledwo nakapało to znaczy że jest niedrożna rurka. (wody powinno wypłynąć tyle ile wlaliśmy czyli kałuża powinna zrobić się widoczna). Można się upewnić o niedrożności jeśli wlejemy ok 120-150ml - taka ilośc powinna zapełnić całą rurkę (gdy jest zapchana przy nakolu, jeśli jest zapchana na górze to nawet 1-2 strzykawki wody to wykażą). Oczywiście jeśli widać że odprowadzenie wody z korytka jest zatkane to nie ma sensu sprawdzać czy coś tam się wleje... Teraz tak, jeśli widać zanieszyczenie w odpływie można próbowac wyjąć je jakimś drucikiem. Jeśli jest zatkane to niektórzy próbują przepuchać sprężonym powietrzem, ja przepychałem czymś jak "żmijka" do rur tylko o grybości 1-2mm W moim przypadku okazało sie, że zatkanie jest ok 25cm od wylewu za nakolem więc dostawałem sie od dału odginając troszę plastikowe nakole by wprowadzić "żmijkę" do wylewu i po kilku mocniejszych próbach oraz kręceniu odblokowałem zator. Ważne jest by woda wypłukała najlepiej pozostałości tego zatoru i w pełni udrożniła odpływ, w przeciwnym razie sie zapcha ponownie dość szybko. Pozdrawiam, Jacek
  8. Tego jestem pewny Nie doprecyzowałem, podsufitkę jak zdjąć? Od której strony się zabrać? W jakiej części manuala szukać? W EN manualu jak się podsufitka nazywa? Sorki że drażnię takimi pytaniami ale w krakowie nam pada a auto stoi na polu więc... mam stres bo moknie coraz bardziej i zaraz wychodzę z roboty i w domu chcę się zająć autem
  9. Ok, tak myślałem, tylko jak sie do tego zabrać? W którym manualu jest jakis opis co gdzie jak? W rogach są te odwodnienia? mi ewidentnie wygląda na róg po stronie kierowcy Mam jakieś manuali do MY05 ale szczerze trochę ich jeszcze nie ogarniam tym bardziej że jeden ma parę tyś stron
  10. Witam, Mam problem, przecieka mi chyba dach. Mokre są: podsyfitka po stronie kierowcy w okolicy szyberdachu ale nie bezpieśrednio przy nim lewy słupek przedni (ale to jest naciek z góry a nie miejsce przecieku) nad drzwiami kierowcy też wilgotno, ale nie widzę skąd by to mogło przeciec, uszczelka okna kierowcy leży ok i szyba leży na niej prawidłowo, więc nie przemaka między szybą/uszczelką, prędzej pod? Wiem, że brat miał hmm podobnie w legacy bodaj 1993 i zawinił przewód odprowadzający wodę z okolic szyberdachu, wypiął się i całe odwodnienie poszło w dach/podsufitkę. Czy ktoś wie czy takowe odwodnienie jest w legacy IV (kombi) Ogólnie po otwarciu dachu zaglądałem pod owiewkę szyberdachu i wygląda, że lekko nawilgnięte tam jest ale rano nie miałem czasu oglądnąć super dokładnie...
  11. Cześć Mam pytanie, jak wyjąć ten zegarek? Patrzyłem na foto i już był wyjęty cały moduł nadmuchu i jedynie trzeba było wyjąć zegarek z modułu... Jak wyjąć moduł, na "chama" ciągnąc?
  12. Ja się podepnę Jak wygląda sprawa rozrządu np do 2,5 SOHC 164KM Tzn ile kosztuje i na jakich częściach? Oczywiście chodzi o komplet - 2 wymiana, więc z pompą.
  13. Kolejne pytanie Ile kosztuje rozrząd do silnika 2,5 SOHC (z Legacy MY04) Części i robocizna? Hmm filtry i olej (jaki powinien być? przebieg ponad 200kkm) Łożyska w kołach? Plus robocizna?
  14. Kolejne pytanie z rodzaju co i jak i czy warte świeczki: Jeśli nie działa wyświetlacz (tam gdzie jest godzina itp) co może być? Jeśli sam wyświetlacz to czy kupować kolejny czy da się podlutować/sprawdzić? Czy da się łatwo sprawdzic czy to tylko wyświetlacz a reszta jest ok?
  15. Hmm a wkładając wkłady HID mogła zostać manualna regulacja jak przedliftowy? No i czy wtedy jest poziomowanie czy z tym ustrojstwem HID się nie zmieści? Oczywiście lampy przedliftowe. Druga sprawa, ma ktoś manual do legacy IV?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...