Skocz do zawartości

Żenująca obsługa Kupującego


FUKS

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 236
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no, selekcja i owszem ;) ale nie na podstawie krawata tylko zachowania. A co do innych dealerów - zapewniam, że wielu z nas mysli podobnie i reaguje tak samo. Wbrew pozorom takie postępowanie działa również marketingowo, klienci Subaru nie są "standardowi" i dzięki temu świadomość przynależności do ekskluzywnego jednak grona działa pobudzająco na zakup nowych aut. Ktoś powie, że to snobizm....i będzie miał rację. Ja odczuwam to tak, że w zalewie chamstwa i prostactwa mogę się nieco wyróżnić a jeżeli mój samochód mi to ułatwia to tym lepiej dla tego samochodu, choć oczywiście samo posiadanie Subaru nie implikuje zachowania na poziomie powyżej parapetu ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

"Ja podejrzewam, że Dyrekcji może to wisieć - bo auto i tak przeszło przez SIP. Poza tym - ja (my) jestem nędzny klient, bo mam właściwie najtańsze auto."

 

Myślę, że samo zainteresowanie (nie wspominając o fakcie założenie Forum) jest już dowodem, iż powyższe "podejrzenie" jest błędne.

Założenie są jasne i oczywiste:

- każda osoba odwiedzająca salon może oczekiwać uprzejmej, sympatycznej obsługi;

- każdy jest potencjalnym klientem (newet, jeżeli ze względu na wiek nie możemy oczekwiać wcześniejszego zakupu niż za, powiedzmu 15 lat);

- nie można oceniać odwiedzających salon na podstawie "zewnętrznych oznak zamożności";

- nie zamożność klienta decyduje o jakości obsługi; ta ma być na wysokim poziomie jak standard;

 

Że nie wszystko idealnie funkcjonuje - to oczywiste.

Niemniej oczywiste jest jednak, że staramy się reagować na zauważone błędy.

Dlatego też prosiłem o więcej wypowiedzi dotyczących oczekiwań co do jakości/formy obsługi (co nie oznacza naturalnie, że zamierzamy spełnić wszelkie postulaty - były przecież już takie, że pwoinniśmy dawać samochody do jazdt testowych na ... miesiąc :wink: ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... A co do innych dealerów - zapewniam, że wielu z nas mysli podobnie i reaguje tak samo..,

 

No to chcial bym zobaczyc ta twoja selekcje jak przez 6 miechow nie sprzedasz ani jednego auta i nie zaserwisujesz sobie nic. No chyba, ze prowadzisz salon dla przyjemnosci a nie po to, zeby zapewnic dziecku chleb na snadanie (nie wspomne o masle).

 

...świadomość przynależności do ekskluzywnego jednak grona działa pobudzająco na zakup nowych aut. Ktoś powie, że to snobizm....i będzie miał rację.

 

Ekskluzywnosc tego grona nie zalezy od tego czym sie jezdzi. Zalezy od ludzi (patrz Forum.subaru.pl). Ludzi, ktorzy robia zrzute na lapa dla WRC Fana, ludzi, ktorzy jada na Bemowo uwalic Ruda blotkiem bo tak trzeba i setki innych (patrz forum.subaru.pl)

 

 

Ja odczuwam to tak, że w zalewie chamstwa i prostactwa mogę się nieco wyróżnić a jeżeli mój samochód mi to ułatwia to tym lepiej dla tego samochodu, choć oczywiście samo posiadanie Subaru nie implikuje zachowania na poziomie powyżej parapetu ;)

Pozdrawiam

 

Powiedzial bym, ze gorzej dla samochodu, skoro dostaje etykietke tego, ktory wyciaga na powierzchnie chamow i prostakow.

 

Pozdrawiam

Maciek

 

Ps. Nie wiem czy jest to dobra reklama dla Dyrekcji kiedy wasi dilerzy pisza takie bzdury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" że pwoinniśmy dawać samochody do jazdt testowych na ... miesiąc :wink: ).

 

Pozdrowienia

A to jest akurat dobry postulat :lol::lol::lol: .

A tak poważnie, to chętnię zapłacę za możliwość pojeżdżenia przez więcej, niż parę kilometrów. Miesiąc to faktycznie przesada tak jak przejażdżka 4-8 km.

W ciągu dnia potrafię zrobić w Kraju kilka setek i na tej podstawie będzie mi lepiej dokonać wyboru.

Pozdrowienia

FUKS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" że pwoinniśmy dawać samochody do jazdt testowych na ... miesiąc :wink: ).

 

Pozdrowienia

A to jest akurat dobry postulat :lol::lol::lol: .

A tak poważnie, to chętnię zapłacę za możliwość pojeżdżenia przez więcej, niż parę kilometrów. Miesiąc to faktycznie przesada tak jak przejażdżka 4-8 km.

W ciągu dnia potrafię zrobić w Kraju kilka setek i na tej podstawie będzie mi lepiej dokonać wyboru.

Pozdrowienia

FUKS

 

Fuks, ależ przecież jest taka możliwość. Zdaje się że u Subaryty w białymstoku widziałem cennik wynajęcia samochodu na dzień lub więcej. Płacisz i masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mac_, albo nie chcesz albo nie umiesz czytać.....

Napisałem, że samochód nie implikuje sam w sobie wzrostu czyichkolwiek manier, napisałem, że z dużym prawdopodobieństwem właściciel Subaru NIE jest burakiem pastewnym, nie dlatego, że MA Subaru ale dlatego, że TACY ludzie często WYBIERAJĄ Subaru....I raz jeszcze podkreślam - samochód nie implikuje cech osobowych właściciela, może jedynie wskazywać na pewną grupę z większym bądź mniejszym prawdopodobieństwem (vide BMW ;) )

"czy ja nie wyraźnie mówię, czy jak??" :):mrgreen:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekskluzywnosc tego grona nie zalezy od tego czym sie jezdzi. Zalezy od ludzi (patrz Forum.subaru.pl). Ludzi, ktorzy robia zrzute na lapa dla WRC Fana, ludzi, ktorzy jada na Bemowo uwalic Ruda blotkiem bo tak trzeba i setki innych (patrz forum.subaru.pl)
W większości to są właściciele Subaru....

Zdaje się, że strzeliłeś sobie w kolano ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" że pwoinniśmy dawać samochody do jazdt testowych na ... miesiąc :wink: ).

 

A to jest akurat dobry postulat :lol::lol::lol: .

A tak poważnie, to chętnię zapłacę za możliwość pojeżdżenia przez więcej, niż parę kilometrów. Miesiąc to faktycznie przesada tak jak przejażdżka 4-8 km.

W ciągu dnia potrafię zrobić w Kraju kilka setek i na tej podstawie będzie mi lepiej dokonać wyboru.

 

Subaryta mial kiedys takiego napalonego klienta od CR-V ktory koniecznie chcial wyprobowac WRX-a, a poniewaz nie bylo w salonie wiec przyjechalem. Wzialem kolesia na siedzenie obok, po 2 km jazdy koles wypalil z tekstem: "dasz mi auto na kilka dni za 200 euro?" Ja odmowilem tlumaczac sie ze zony i samochodu sie nie pozycza, i przez nastepne kilkanascie minut kwota wzrosla do 300 euro :-) Nie dalem sie zlamac :-)

 

A wy zlamalibyscie sie? :twisted:

 

Subaryta, chociaz kupil ten koles SUBRU? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnica między WYNAJĘCIEM, a DŁUŻSZĄ jazdą testową.

Poza tym Białystok trochę mi nie po drodze. Bliżej do Reichu.

 

Coś marudzisz waćpan. Różnica jest tylko w nazwie. Wynajmujesz na jedną dobę i robisz sobie jazdę testową.

 

No ale rozumiem, że kolor nie ten, że nie po drodze i w ogóle pogoda byle jaka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ja podejrzewam, że Dyrekcji może to wisieć - bo auto i tak przeszło przez SIP. Poza tym - ja (my) jestem nędzny klient, bo mam właściwie najtańsze auto."

 

Myślę, że samo zainteresowanie (nie wspominając o fakcie założenie Forum) jest już dowodem, iż powyższe "podejrzenie" jest błędne.

Założenie są jasne i oczywiste:

- każda osoba odwiedzająca salon może oczekiwać uprzejmej, sympatycznej obsługi;

- każdy jest potencjalnym klientem (newet, jeżeli ze względu na wiek nie możemy oczekwiać wcześniejszego zakupu niż za, powiedzmu 15 lat);

- nie można oceniać odwiedzających salon na podstawie "zewnętrznych oznak zamożności";

- nie zamożność klienta decyduje o jakości obsługi; ta ma być na wysokim poziomie jak standard;

 

Że nie wszystko idealnie funkcjonuje - to oczywiste.

 

 

dyrekcja pokazała swoją mądrość i to są święte słowa nikt nie jest doskonały ale przynajmniej się staramy klientela i sprzedawcy! :grin: :o :smile: [/center]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"czy ja nie wyraźnie mówię, czy jak??" :):mrgreen:

Pozdrawiam

 

Pisze? :mrgreen:

 

No dobra, uzylem za duzo skrotow myslowych :?: Nie zbyt jasno sie wyrazilem.

 

Byl kiedys taki film (tytulu nie pamietam).

Do salonu Ferarri wchodzi koles, ubrany tak nie zabardzo. Mily pan sprzedawca podchodzi i zagaduje, co go intaresuje itd. Na to koles odpowiada, ze tylko oglada bo i tak go nie stac. Mily pan sprzedawca na to zecze: Teraz pana nie stac ale jak juz bedzie pana stac to wroci pan do naszego salonu bo pozostawilismy po sobie dobre wrazenie?

 

Sorki za moja poprzednia, nie do konca poprawna wypowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Teraz pana nie stac ale jak juz bedzie pana stac to wroci pan do naszego salonu bo pozostawilismy po sobie dobre wrazenie?

 

Śmiem twierdzić, że prawda jest jeszcze bardziej daleko idąca:

- ten odwiedzający (którego nie stać) może sie podzieliś swym pozytywnym (negatywnym ?) wrażeniem z kimś, kogo stać;

- tak czy siak przyjemniej jest porozmawiać z kimś w przyjemnej atmosferze ...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też prosiłem o więcej wypowiedzi dotyczących oczekiwań co do jakości/formy obsługi

 

Ja bym chciał, aby wszyscy klienci nowi jak i Ci którzy mogą o tym nie wiedzieć, byli informowani o tym, że Subaru to nie marka dla zwykłych ludzi i to zobowiązuje: do, pozdrawiania innych użytkowników na drodze, bycia otwartym i pomocnym w stosunku do innych użytkowników. Głupie odmachanie/odświecenie na pozdrowienia innego subaraka może znacznie poprawić humor, natomiast kiedy ktoś na nasze pozdrowienia odpowiada miną "Jesteś kosmitą?" podłamuje wiarą w ludzi.

 

Mówię to z doświadczenia mojego oraz mojej mamy. Wraz ze wzrostem sprzedaży ta wspaniała tradycja wymiera, a szkoda.

 

Niedługo, mimo Plejad i forum Subaru stanie się kolejną zwykłą marką. Może jakieś dodatkowe szkolenia dla sprzedawców ? Jakieś książeczki informacyjne dodawane do auta. Coś w stylu "Dziękujemy za dołączenie do naszej rodziny" poinformowanie o forum, Plejadach, więzi, która powinna łączyć użytkowników. Można by ponadto dodać jakieś wskazówki dotyczące AWD (jak się sprawdza w zimie, jak łatwo można kogoś wyciągnąć z zaspy itp.) czy może coś o pierwszej pomocy?

 

 

Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale myślę, że jest to sprawa, która martwi nie tylko mnie czy moją mamę.

 

 

EDIT:

Teraz pana nie stac ale jak juz bedzie pana stac to wroci pan do naszego salonu bo pozostawilismy po sobie dobre wrazenie?

 

Porsche nakręciło reklamę w tym stylu. Dziecko cały dzień w szkole myśli o nowej 911, później idzie do salonu, wsiada i na odchodne prosi sprzedawcę o wizytówkę. Reklama inspirowana prawdziwym zdarzeniem, w którym klient wrócił jak już dorósł i było go stać ze starym folderem z czasów swojego dzieciństwa. Swoją drogą piękna reklama, jak wiele reklam Porsche. Szkoda, że nie Subaru.

 

PS. Ja na swoje 20 urodziny poszedłem do salonu po folder :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też prosiłem o więcej wypowiedzi dotyczących oczekiwań co do jakości/formy obsługi

 

Ja bym chciał, aby wszyscy klienci nowi jak i Ci którzy mogą o tym nie wiedzieć, byli informowani o tym, że Subaru to nie marka dla zwykłych ludzi i to zobowiązuje: do, pozdrawiania innych użytkowników na drodze, bycia otwartym i pomocnym w stosunku do innych użytkowników. Głupie odmachanie/odświecenie na pozdrowienia innego subaraka może znacznie poprawić humor, natomiast kiedy ktoś na nasze pozdrowienia odpowiada miną "Jesteś kosmitą?" podłamuje wiarą w ludzi.

 

Mówię to z doświadczenia mojego oraz mojej mamy. Wraz ze wzrostem sprzedaży ta wspaniała tradycja wymiera, a szkoda.

 

Niedługo, mimo Plejad i forum Subaru stanie się kolejną zwykłą marką. Może jakieś dodatkowe szkolenia dla sprzedawców ? Jakieś książeczki informacyjne dodawane do auta. Coś w stylu "Dziękujemy za dołączenie do naszej rodziny" poinformowanie o forum, Plejadach, więzi, która powinna łączyć użytkowników. Można by ponadto dodać jakieś wskazówki dotyczące AWD (jak się sprawdza w zimie, jak łatwo można kogoś wyciągnąć z zaspy itp.) czy może coś o pierwszej pomocy?

 

 

Przepraszam, że się tak rozpisałem, ale myślę, że jest to sprawa, która martwi nie tylko mnie czy moją mamę.

 

 

EDIT:

Teraz pana nie stac ale jak juz bedzie pana stac to wroci pan do naszego salonu bo pozostawilismy po sobie dobre wrazenie?

 

Porsche nakręciło reklamę w tym stylu. Dziecko cały dzień w szkole myśli o nowej 911, później idzie do salonu, wsiada i na odchodne prosi sprzedawcę o wizytówkę. Reklama inspirowana prawdziwym zdarzeniem, w którym klient wrócił jak już dorósł i było go stać ze starym folderem z czasów swojego dzieciństwa. Swoją drogą piękna reklama, jak wiele reklam Porsche. Szkoda, że nie Subaru.

 

PS. Ja na swoje 20 urodziny poszedłem do salonu po folder :mrgreen:

 

No to dowaliłeś do pieca.

I słusznie. Moje dzieci z Toyoty Kids średnio co kilka miesięcy są rozpieszczane gadżetami. Tam tak to działa.

Z Hondy nie dostałem oprócz gazetki nic.

Ze Subaru jeszcze także.

Nawet podzięki, że kasę u nich zostawiłem i raczyłem kupić.

Nie żalę się.

Trafnie ująłeś, że jeżeli nie dzisiaj, to kiedyś.

Moje dzieci chyba na dzień dobry Toyoty nie kupią. To nie kwestia kasy, tylko rozmów w domu i chwalenia tego, co dobre. Niestety Toyota skończyła się jakiś czas temu jak, W123 zakończył w Merolu erę dobrych samochodów. Dzisiaj pozostała tylko ERA :lol::lol: .

Ja chyba kupię następny samochód w Subaru. Mam nadzieję, że Forester w nowej budzie będzie miał diesla tak dobrego, jak teraz ma benzyniaka. I niech niektórzy do woli kpią, że rechota mi się zachciewa. Mam to w d.... i tyle.

Robię rocznie ze 60-70 tyś. km i czasami warto zajrzeć do portfela, aby się nie zdziwić.

Niech frajda z jazdy nagrodzona będzie także przy dystrybutorze. AUDI i innych zachodnich wynalazków nie będę kupował. Wolę Japonię. Tą do bólu z wysokim cłem i akcyzą, a nie podróbkami z Anglii czy Turcji i Czech.

Ale niech także Japonia popatrzy na oczekiwania ludzi z Europy (diesel).

7 a 14 l/100 robi różnicę. W końcu nie byłoby wątków o gazie i to niejednego. I nie piszcie, że to polska specyfika. W końcu na tzw. zachodzie zakładają "fabryczne" instalacje LPG.

Tam także potrafią liczyć.

Jak kiedyś mawiali Niemcy: Kto nie liczy fenigów, ten marek nie będzie miał.

 

Pozdrawiam

 

FUKS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecuje Ci, ze jak juz wejdzie diesel, to bedzie super :)

 

Jesteś w zespole projektantów? Nieźle :shock:.

 

A Toyota rozpieszcza malolatow takimi gadzetami, bo nie maja nic innego do zaoferowania

 

A to mojej firmie zarzucają, że wciska dzieciom kit od małego... :roll: :evil:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...