gwynblade Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam, niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem imprezy my01, 2-u litrowego wolnossaka i martwia mnie dwie rzeczy, mianowicie z tego co zauwazylem nie dokonca dzialaja poprawnie elektryczne szyby. Otwieraja sie i zamykaja ale nie dziala system przy otwieraniu i zamykaniu drzwi kiedy to leciutko sie powinna szyba opuscic gdy drzwi sie otwiera i podniesc gdy drzwi sie zamyka. Druga sprawa dotyczy alarmu, podobno bateria byla wyladowana w pilocie ale po wymianie dalej nie dziala,mozna jakims innym sposobem sprawdzic czy alarm dziala? a i jeszcze jedno, moze mi ktos wytlumaczyc na jakiej zasadzie dziala wpisywanie kodu jak sie uzywa kluczyka bez immobilaizera, bo mi sie wydaje ze to tez u mnie nie dziala (nie sprawdzalem z innym kluczykiem niz oryginalnym bo tylko go posiadam).Klawiaturka do wpisywania kodu jest zaraz pod kierownica. Dodam ze moje auto to wersja angielska z ozanczniem GX WAGON AWD. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam, niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem imprezy my01, 2-u litrowego wolnossaka i martwia mnie dwie rzeczy, mianowicie z tego co zauwazylem nie dokonca dzialaja poprawnie elektryczne szyby. Otwieraja sie i zamykaja ale nie dziala system przy otwieraniu i zamykaniu drzwi kiedy to leciutko sie powinna szyba opuscic gdy drzwi sie otwiera i podniesc gdy drzwi sie zamyka. ??? To jest coś takiego? Na mój gust masz źle wyregulowane szyby, bo drzwi się powinny zamykać i otwierać poprawnie bez akumulatora. IMHO Subaru nie stosuje takiego systemu jak opisujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarak 555 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 takie coś chyba jest w niektórych kabrioletach a w zamkniętych budach o tym nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 racja. podobnie jest tez np w land roverze w tylnej klapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 IMHO Subaru nie stosuje takiego systemu jak opisujesz. Twoja HO jest oprócz tego, że H, to jest słuszną opinią: subaru tego systemu nie stosuje. Cooper, którym jeździłem, miał drzwi bez ramek i dosuwał szyby - trick fajny, ale nie sprawdzałem, czy dzięki niemu nie ma się przy 200 km/h w samochodzie stada upiorów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Cooper, którym jeździłem, miał drzwi bez ramek i dosuwał szyby - trick fajny, ale nie sprawdzałem, czy dzięki niemu nie ma się przy 200 km/h w samochodzie stada upiorów . Przy bardzo dużych w każdym razie nie było, nie wiem czy było 200+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 myslalem ze subaru tez tego uzywa bo ja sie spotkalem z takim czyms przy kazdym aucie ktore ma szyby bez ramek, a co do alarmu to czy zalacza sie on jak zamykam auto kluczykiem? I jeszcze jedna sprawa, jak wyjme kluczyk ze stacyjki to mruga mi kontrolka czewona (klucz) na desce rozdzielczej. To tak ma byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 I jeszcze jedna sprawa, jak wyjme kluczyk ze stacyjki to mruga mi kontrolka czewona (klucz) na desce rozdzielczej. To tak ma byc? Tak, to znaki życia od immobilizera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 przy zamykaniu auta kluczykiem, zamykasz tylko centralny zamek, alarm uruchamiasz pilotem (immobilizer uaktywnia sie sam po 40 sek. czy cos kolo tego..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 wie ktos gdzie znajduje sie centralka od alarmu, moze tam jakies kable poodlaczane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Może przeczytaj instrukcję obslugi to Ci wyjaśni parę podstawowych spraw.Z centralką podjedz do "alarmiarza" to też Ci coś powie bo nie wiadomo co to za alarm i czy na pewno jest zamontowany. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 o ile dobrze pamietam, to seryjnie byly alarmy sigma m30... centralka znajduje sie pod kolumna kierownicy, trzeba posciagac troche plastikow pamietaj, ze jest to alarm Tchatcham Cat 1 i grzebac przy nim moze tylko uprawniony mechanik 'alarmiarz' (wg przepisow UK) - ale jak znam zycie, to nie beda chcieli naprawiac czy wiele sie z nim bawic, tylko zaproponuja Ci montaz nowego za 249 Ł ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 i ten za 249Ł bedzie dzialal z pilotem z kluczyka? jezeli tak to bedzie trzeba chyba go zamontowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 niektore alarmy wspolpracuja z firmowymi w kluczyku.... to musisz juz pogadac z instalatorem... sprawdz na scoobynet na forum - troche tam jest na ten temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Cooper, którym jeździłem, miał drzwi bez ramek i dosuwał szyby - trick fajny, ale nie sprawdzałem, czy dzięki niemu nie ma się przy 200 km/h w samochodzie stada upiorów . Przy bardzo dużych w każdym razie nie było, nie wiem czy było 200+. A no tak - zapomniałem, że dałem Ci go na test drive. Nie spodziewałem się tylko, że na Trasie Toruńskiej osiągniesz takie prędkości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 w 406 coupe przy 240 jest spokoj, wczoraj sprawdzalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 znalazlem centralke: podobno ta klawiature sie uzywa gdy mamy kluczyk bez imbomilajzera (w ksiazce mam nawet jaki kod wpisac) ktos przecial jeden z kabli i zle go polaczyl, pewnie mu sie alarm sam wlaczal i dlago go odlaczyl teraz nie wiem gdzie podlaczyc kostki jezeli ktos by mogl u siebie sprawdzic jakie jest podlaczenie bym byl bardzo wdzieczny. nizej zalaczam reszte fotek jak to dokladnie wyglada i jeszce znalazlem od kierwnica rozlaczona taka kostke (ta zielona), moze wi ktos do czego to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Ta zeilona kostka (powinna tam być jeszcze podobna czarna) służy do diagnostyki auta (czarna też). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Czarnej raczej nie będzie, w tym modelu już nie można sobie wymrugać błędów. Została zielona do testu tak jak w starych subarkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a to na zdjeciach to nie centralka tylko klawiatura sterujaca........ zdemontowales czujnik? aflinta, te kostki powinny byc rozloczone caly czas. tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 kogii, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwynblade Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a to na zdjeciach to nie centralka tylko klawiatura sterujaca........zdemontowales czujnik? nic nie demontowalem to wszystko bylo rozlaczone i chcialbym to spowrotem podlaczyc. Przewod ktory byl przerwany to ten od sensora (czy czujnika) ktory jest na zdjeciach. Polutowalem go teraz dobrze bo wczesnie byly wszystkie (2) kabelki zlaczone razem. Wiecie gdzie to podlaczyc spowrotem i na jakiej zasadzie dziala cale te urzadzenie z klawiatura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi