Skocz do zawartości

PROBLEMY Z ELEKTRYKA


gwynblade

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem imprezy my01, 2-u litrowego wolnossaka i martwia mnie dwie rzeczy, mianowicie z tego co zauwazylem nie dokonca dzialaja poprawnie elektryczne szyby. Otwieraja sie i zamykaja ale nie dziala system przy otwieraniu i zamykaniu drzwi kiedy to leciutko sie powinna szyba opuscic gdy drzwi sie otwiera i podniesc gdy drzwi sie zamyka.

Druga sprawa dotyczy alarmu, podobno bateria byla wyladowana w pilocie ale po wymianie dalej nie dziala,mozna jakims innym sposobem sprawdzic czy alarm dziala? a i jeszcze jedno, moze mi ktos wytlumaczyc na jakiej zasadzie dziala wpisywanie kodu jak sie uzywa kluczyka bez immobilaizera, bo mi sie wydaje ze to tez u mnie nie dziala (nie sprawdzalem z innym kluczykiem niz oryginalnym bo tylko go posiadam).Klawiaturka do wpisywania kodu jest zaraz pod kierownica.

Dodam ze moje auto to wersja angielska z ozanczniem GX WAGON AWD.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem imprezy my01, 2-u litrowego wolnossaka i martwia mnie dwie rzeczy, mianowicie z tego co zauwazylem nie dokonca dzialaja poprawnie elektryczne szyby. Otwieraja sie i zamykaja ale nie dziala system przy otwieraniu i zamykaniu drzwi kiedy to leciutko sie powinna szyba opuscic gdy drzwi sie otwiera i podniesc gdy drzwi sie zamyka.

??? To jest coś takiego? Na mój gust masz źle wyregulowane szyby, bo drzwi się powinny zamykać i otwierać poprawnie bez akumulatora. IMHO Subaru nie stosuje takiego systemu jak opisujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO Subaru nie stosuje takiego systemu jak opisujesz.

 

Twoja HO jest oprócz tego, że H, to jest słuszną opinią: subaru tego systemu nie stosuje.

 

Cooper, którym jeździłem, miał drzwi bez ramek i dosuwał szyby - trick fajny, ale nie sprawdzałem, czy dzięki niemu nie ma się przy 200 km/h w samochodzie stada upiorów :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem ze subaru tez tego uzywa bo ja sie spotkalem z takim czyms przy kazdym aucie ktore ma szyby bez ramek, a co do alarmu to czy zalacza sie on jak zamykam auto kluczykiem? I jeszcze jedna sprawa, jak wyjme kluczyk ze stacyjki to mruga mi kontrolka czewona (klucz) na desce rozdzielczej. To tak ma byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamietam, to seryjnie byly alarmy sigma m30... centralka znajduje sie pod kolumna kierownicy, trzeba posciagac troche plastikow :)

pamietaj, ze jest to alarm Tchatcham Cat 1 i grzebac przy nim moze tylko uprawniony mechanik 'alarmiarz' (wg przepisow UK) - ale jak znam zycie, to nie beda chcieli naprawiac czy wiele sie z nim bawic, tylko zaproponuja Ci montaz nowego za 249 Ł ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cooper, którym jeździłem, miał drzwi bez ramek i dosuwał szyby - trick fajny, ale nie sprawdzałem, czy dzięki niemu nie ma się przy 200 km/h w samochodzie stada upiorów :D.

 

 

Przy bardzo dużych w każdym razie nie było, nie wiem czy było 200+.

 

A no tak - zapomniałem, że dałem Ci go na test drive. Nie spodziewałem się tylko, że na Trasie Toruńskiej osiągniesz takie prędkości :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem centralke:

10102006151md9.jpg

10102006152le3.jpg

10102006149tn0.jpg podobno ta klawiature sie uzywa gdy mamy kluczyk bez imbomilajzera (w ksiazce mam nawet jaki kod wpisac)

 

ktos przecial jeden z kabli i zle go polaczyl, pewnie mu sie alarm sam wlaczal i dlago go odlaczyl teraz nie wiem gdzie podlaczyc kostki jezeli ktos by mogl u siebie sprawdzic jakie jest podlaczenie bym byl bardzo wdzieczny. nizej zalaczam reszte fotek jak to dokladnie wyglada

 

10102006154ju9.jpg

10102006156yc8.jpg

10102006157or1.jpg

 

i jeszce znalazlem od kierwnica rozlaczona taka kostke (ta zielona), moze wi ktos do czego to jest

10102006148tu1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to na zdjeciach to nie centralka tylko klawiatura sterujaca........

zdemontowales czujnik? :)

nic nie demontowalem to wszystko bylo rozlaczone i chcialbym to spowrotem podlaczyc. Przewod ktory byl przerwany to ten od sensora (czy czujnika) ktory jest na zdjeciach. Polutowalem go teraz dobrze bo wczesnie byly wszystkie (2) kabelki zlaczone razem. Wiecie gdzie to podlaczyc spowrotem i na jakiej zasadzie dziala cale te urzadzenie z klawiatura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...