Nowicjusz Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Co sądzicie? 2015 Land Rover Discovery Sport - Dynamic Capabil…: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYRULIK Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Co by nie mówić prezentuje się zacnie, tylko ciekawe jak z ta angielska myślą technologiczną, czy ich nie poniosło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Swietna fura,tyle że droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Nie jest sztuką zrobić coś dobrego drogo.... Istnienie wersji FWD odebrało LR image. Ja wzdycham patrząc na starsze modele z zielonym jajem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ale jak już się zabierają za 4x4 to wiedzą jak to robić.FWD robią dla frajerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ale akurat w tym modelu jest coś w rodzaju Haldexa, więc jeśli chodzi o napęd to chyba nie tego Land Rovera miałeś na myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 A skad biorą silniki? To sa ich konstrukcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ale jak już się zabierają za 4x4 to wiedzą jak to robić akurat w tym modelu jest coś w rodzaju Haldexa, więc jeśli chodzi o napęd to chyba nie tego Land Rovera miałeś na myśli rozwiązanie napędu 4x4 w nowym FXT to wygląda znacząco inaczej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 chała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ale jak już się zabierają za 4x4 to wiedzą jak to robić akurat w tym modelu jest coś w rodzaju Haldexa, więc jeśli chodzi o napęd to chyba nie tego Land Rovera miałeś na myśli rozwiązanie napędu 4x4 w nowym FXT to wygląda znacząco inaczej ? Nie. Ale forester nie udaje LandRovera. A Stach miał pewnie na myśli legendarne 4x4 Land Rovera Defendera lub Discovery (do II generacji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Znam osobę która jeździ obecnym Discovery. Nigdy nie widziałem auta, które by się tak psuło. Tragedia. Od problemu z lakierem, po nawalające zawieszenie i palący się silnik. Dlatego jak nie poprawią jakości to bym się trzymał z daleka od nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Dlatego jak nie poprawią jakości t Jak by potrafili, to już by dawno zrobili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 moze własnie dlatego LR jak i Jaguar maja od paru lat nowego wlasciciela sukces Evoqe-a pokazuje ze nowi wlasciciele chyba czuja rynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 A szczerze to nie wnikalem jaki jest obecny 4x4 w Evogu czy Discovery sport,czytałem i widziałem jedynie ich testy które wypadaly jak na LR przystało bardzo dobrze.W tym względzie myślę że można im zaufać.Do tego zdecydowanie poprawiły się właściwości jezdne na szosie.No i bryła bardzo mi odpowiada.Jednak trochę to za drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Evoque, freelander i Discovery sport mają układ haldexopodobny. Natomiast Discovery 4 ma bardzo uczciwe rozwiazanie z centralnym dyfrem, dwiema blokadami i reduktorem. Ma też ramę nie spawaną do nadwozia. Też słyszałem straszne historie o awariach. Oczywiście Discovery Sport nie jechałem, ale poprzednik - freelander z motorem 240km nie zachwycił. Wykończenie super, na trasie bardzo fajnie, ale na wertepach prawie jak osobówka - za łatwo dobijał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Jednak trochę to za drogie. No właśnie. Sam bym chętnie przygarnął RR Sport. Natomiast jeśli chodzi o Off-road (nie tylko ze względu na cenę) to LR kończy się na Discovery II i Defenderze (który niestety nie posiada za grosz komfortu, a poza tym przestają go produkować bo nie spełnia współczesnych norm). Chyba, że kogoś stać i nie szkoda mu auta za pół dużej bańki, to może nowsze Discovery uciorać w błocie. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Na dość trudnej imprezie OR w Bieszczadach, takiej z błotem po klamki, przyjechał facet nowym disko 4 z wyciągarka, snorklem, osłonami, oponami MT na felgach 19" ?! i z jasnym wnętrzem. I walczył. Wyciągarka mu się rozsypała, ale przejechał, a niektórzy wracali na lawecie a on nie. Jednak nie polecam takiej zabawy . Jadąc Pajero wartym tyle, co jego modyfikacje, miałem chyba lapszą zabawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 No i o to chodzi. Wszystko (prawie) się da, tylko czasem powstaje pytanie po co? Poza tym chciałbym widzieć tego gościa, jakby w tym błocie padła mu elektronika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Marudzicie jak kogos stac to kogos stac i ma w tyle czy sie podrapie zaleje czy pobrudzi. inne pytanie i mysle ciekawsze czy fajniej sie taplac w blocie jakims 4x4 czy komputerem z kolami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 No i o to chodzi. Wszystko (prawie) się da, tylko czasem powstaje pytanie po co? Poza tym chciałbym widzieć tego gościa, jakby w tym błocie padła mu elektronika. Nowe auto ma też zalety. Tam, gdzie mi napływała woda do środka, w nowym LR było sucho. . W świecie Land Rovera wszyscy się zastanawiają, co bądźcie po Defenderze. Disko sport nie jest dla fanów marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Nowe Disco4 tez poszło w stronę komfortu. Brakować będzie bezkompromisowej prawdziwej terenówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Disco 4 to chyba cały czas "stara" konstrukcja, która czeka zmiana większoś klientów poszukuje w przypadku takich aut wszechstronności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Faktycznie w porownaniu do "trójki" rewolucji nie było, jednak poprzednie generacje były bardziej terenowe. Chodzi mi przede wszystkim o prostotę konstrukcji i żeby w razie awarii można było sobie poradzić na miejscu. I taki był defender. A dla większości jest Evoque, disco4 lub (dla tych jeszcze bogatszych) RR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się