RafalW Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Widział ktoś kiedyś WRX'a po dachowaniu by miał dach załamany? WRX'y mają dodatkowe wzmocnienie i jestem ciekaw na ile dobrze to działa. Na tej stronce jest tylko jedno zdjęcie z rozwalonym dachem i to jest po zgnieceniu go wielką ciężarówką. http://www.stowed.net/tw/wrecks.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 10 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 a co? planujesz zrobić małe dachowanko? pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 10 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2004 Raczej rozważam moje ryzyko i założenie roll bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 :shock: Niektore zdjecia sa naprawde masakryczne. A co do dochu to nic o tym nie wiem i tez ciekawy jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Więcej http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... t=accident Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Na dwoch zdjeciach jest dosc konkretnie wygiety dach :shock:. Biedne Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Wgięty jest. Ale nie widzę takiego gdzie roll bar by był potrzebny. Te dwa to wjazd pod ciężarówkę (gdzie dach jest skasowany dokładnie do wzmocnienia) a drugie auto jest raczej rozprute na słupie a nie wydachowane. Ten WRX z Allegro też ma dach pogięty ale owinął się na słupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Ten z Allegro to ma chyba odciety dach, bo nie sadze zeby tak na slupkach sie oderwal . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Na 100% część jego demolki to robota strażaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 mniam Illegal Street Racing? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Może nie wrzucajcie takiej makabry :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-Ditu Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Ktoś chyba przedobrzył tu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 O kurde!!!!! :shock: Ale napewnu mu już strażacy pomogli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Zakladajac, ze jechal tylko kierowca i ze byl przypiety, to pewnie nikt nie zginal :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Raczej rozważam moje ryzyko i założenie roll bar. Rafał wspawanie klatki jest dobrym pomysłem, ale wtedy powinno się jeździć w kasku - uderzenie głową o pręt klatki (nawet osłonięty pianką) może się skończyć tragicznie :roll: pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Raczej rozważam moje ryzyko i założenie roll bar. Rafał wspawanie klatki jest dobrym pomysłem, ale wtedy powinno się jeździć w kasku - uderzenie głową o pręt klatki (nawet osłonięty pianką) może się skończyć tragicznie :roll: pozdr! Patrz: Rajd W-awski 2001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Rafał wspawanie klatki jest dobrym pomysłem, ale wtedy powinno się jeździć w kasku - uderzenie głową o pręt klatki (nawet osłonięty pianką) może się skończyć tragicznie :roll: To wiem. Kwestia jak jest ta klatka zrobiona. A sam roll bar nie musi być koło głowy, szczególnie jak ktoś ma tak ustawione siedzenie jak ja czyli w miarę blisko z pionowym oparciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 A da sie wogole klatke tak zabudowac, zeby dalej 4 osoby mogly zasiadac w autku, i zeby w bagazniku jeszcze troche miejsca zostalo? :roll: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Taką "tuningową" tak. Taką do sportu, albo jeszcze zgodną z Załącznikiem J nie bardzo. Chociaż znam wypadek jazdy w 4 osoby Mazda GT-R A-grupą ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 A da sie wogole klatke tak zabudowac, zeby dalej 4 osoby mogly zasiadac w autku, i zeby w bagazniku jeszcze troche miejsca zostalo? Piszę nie o pełnej klatce zgodnej z załącznikami a o roll bar zabezpieczającym dach przed zgnieceniem. Widziałem sporo zdjęć i filmów z zapadającymi się dachami (ale nie z SI w roli głównej) i widziałem już takie zamontowane. Co do klatek to zobacz choćby tu Nie jest to pancerna klatka do rajdów ale w wypadku dachowania może zwiększyć szanse na przeżycie. Nie stać mnie na zrobienie pełnej rajdówki a nawet to jest nadal pewnym kompromisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Pytanie tylko: po co? Dachowanie jest dość rzadkim wypadkiem jeśli nie jeździ się przeważająco w trasach, dach w Imprezie jest wystarczająco sztywny, nie ma sensu robić klatki dla tylnych siedzeń - IMO nie psułbym Imprezy. Szczególnie, że przesunięcie klatki oznacza koniec samochodu w całości, w sytuacji w której auto z klatką jest w zupełności naprawialne. Klatka wręcz czasem powoduje większe uszkodzenia. Klatkę bym sobie wstawił do CC albo Łady, ale do Subaru jeżdżonego w Auto-X? IMO fanaberia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Pytanie tylko: po co? [.......][......]ale do Subaru jeżdżonego w Auto-X? IMO fanaberia. Ale ja prawie nie jeżdżę AutoX bo nie mam na to czasu. A jak jadę to na tor, gdzie prędkości są znacznie wyższe co jakiś czas zdarzy się komuś przerolować auto. Uderzenia w słup czy drzewo się nie boję, bo takowych raczej koło toru nie ma, ale dachowanie może się zdarzyć. Szczególnie gorące dyskusje budzi montaż kubełków bez harness, a harness bez roll bar. Chodzi o sytuację gdy harness z kubełkiem utrzymują ciało w pozycji pionowej gdy dach wali w głowę. A ponieważ moje siedzenia są tragiczne to chcę je zmienić albo w wersji minimum założyć harness. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 ...przepraszam, co to jest harness :?: :?: mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 11 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 ...przepraszam, co to jest harness :?: :?: Pasy wielopunktowe, "szelki". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 11 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2004 Rafał, IMO kolejność wydarzeń powinna być taka: fotel tylko z szelkami (inaczej nie ma sensu), potem ewentualnie rollcage. Ewentualnie - bo na dobrą sprawę potrzebowałbyś czegoś, co się tutaj nazywa "półklatka" - obrys przednich drzwi + poprzeczka za głową (w wersji H/C - również nad przednią szybą). Do tego pasów nie zamontujesz (ale kupisz sobie coś mocowanego na karabinku do dolnego punktu kotwiczenia pasa pasażera siedzącego za kierowcą i standardowych mocowań), jak chcesz kogoś jeszcze wozić, to kup rozpinane pasy Sabelta: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się