Skocz do zawartości

Brak mocy Forek 06


wika2007-76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 4 miesiące temu nabyłem forestera 2006 rok 2.0 158 km . Od miesiąca borykam się z problemem w czasie jazdy raz ma moc po czym spada nie chcę się wkręcać na obroty różnie to się objawia. Na biegu jałowym silnik reaguję prawidłowo .Byłem u różnych mechaników   tylko kasa a autko jeden dzień dobrze potem to samo ręce opadają . Sonda lambda wymieniona myślę że bez potrzeby,świece ,cewka zapłonowa rzekomo przebicie a i tak nie pomogło. Ciśnienie paliwa ponad 3 bary  .Brak błędów ze strony komputera . Słyszałem że zmiana softa może pomóc te silniki maja wadę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 4 miesiące temu nabyłem forestera 2006 rok 2.0 158 km . Od miesiąca borykam się z problemem w czasie jazdy raz ma moc po czym spada nie chcę się wkręcać na obroty różnie to się objawia. Na biegu jałowym silnik reaguję prawidłowo .Byłem u różnych mechaników   tylko kasa a autko jeden dzień dobrze potem to samo ręce opadają . Sonda lambda wymieniona myślę że bez potrzeby,świece ,cewka zapłonowa rzekomo przebicie a i tak nie pomogło. Ciśnienie paliwa ponad 3 bary  .Brak błędów ze strony komputera . Słyszałem że zmiana softa może pomóc te silniki maja wadę .

Jeżeli jesteś z okolic Krakowa, to pisz, będę wiedział, gdzie Cię wysłać ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I tu problem Olsztyn tu brak fachowców do subaru

Hmmm, wg mnie tu nie trzeba fachowca od Subaru, ale po prostu dobrego fachowca - wiem, wiem, ze świecą szukać. Mój mechanik nie specjalizuje się w Subaru, a jakoś mi z nim robi i jestem bardzo zadowolony :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś więcej o objawach -brak mocy to za mało

U mnie brak mocy i przerywanie występowało powyżej 2500, wystarczyło zresetować nastawy przepustnicy (kiepskie paliwo) i jest ok chociaż paliwo w baku było to samo. subaru to dziwne auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo może jeżdżę na ruskim ale poprzedi forek tyle ze turbo i 2 dwa legacy tez jeździły na ruskim . A objawia się to że dwa dni jedze ok apotem jadę pod górę lub na trasie gaz do dechy a on 3 tys i nie jedzie gdy juz przekroczy 3 ro coś taz zaczyna ale to jakby chcial a nie mogl . Tez może to przypadek jak zzatankuje do pelna zaczyna się lekkie szarpanie . Jedyne czego nie zrobilem to przepustnica czyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu problem Olsztyn tu brak fachowców do subaru 

A jest możliwość że czujnik spalania stukowego jest uszkodzony a komputer nie wykryje usterki

Wiem że chłopaki z Krakowa opanowali mojego forka spotkałem ich w Olsztynie 

jedź do krzyska predko na sprzętową myslę że zna się na subaru jak mało kto :)

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mówimy o Olsztynie na Warmii, to ja polecam J-G Moto na Partyzantów, duuuże doświadczenie w obsłudze Subaraków, w tym prywatne auta obu Panów. Miałem podobny problem w swoim 2.5, też dużo sprawdzania, a przyczyną okazało się w końcu kiepskie paliwo z Orlenu na Lubelskiej. Od zmiany stacji paliw, po resecie ECU wszystkie objawy wycofały się zupełnie. Więc jakości paliwa nie lekceważyłbym tak zupełnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup kabelek i zapisz trochę logów z jazdy Ecu Explorerem czy Romriderem. Zobacz, czy występuje spalanie stukowe czy nie.  Ja też myślałem, że wyeliminowałem knock sensor przez jego odłączenie, a tu się okazało że najprawdopodbniej mam walnięte wejście na ECU i szarpie cały czas, a błędów zero. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem podobny problem. Nawalał czujnik spalania stukowego.

Z początku usterkę likwidowałem po przez reset ECU, jednak gdy zamulenie zaczęło wracać średnio co tydzień, pojechałem do mechanika.

Ten polecił wymianę czujnika, zbytnio nie bylem do tego przekonany czytając wypowiedzi forumowiczów na ten temat.

Jednak zdecydowałem się na wymiane, było to jakieś 4 miesiace temu.

Przez ten czas spalanie stukowe pojawiło sie 2 razy po czym po chwili znikło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ten czas spalanie stukowe pojawiło sie 2 razy po czym po chwili znikło.

 

Słyszałeś spalanie 2 razy w ciągu 4-mcy? Czy 2 razy zapisałeś w logach?

Czytałem wiele postów opisujących podobny problem - zwykle wymiana czujnika nie pomagała (oczywiście mowa o czujniku który nie wywala błędów ECU)

Kup kabelek i zapisz trochę logów z jazdy Ecu Explorerem czy Romriderem. Zobacz, czy występuje spalanie stukowe czy nie.  Ja też myślałem, że wyeliminowałem knock sensor przez jego odłączenie, a tu się okazało że najprawdopodbniej mam walnięte wejście na ECU i szarpie cały czas, a błędów zero. Powodzenia!

 Czy RomRaider u Ciebie działa? Myślałem że 2.0 N/A z nim nie gada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...