wika2007-76 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam 4 miesiące temu nabyłem forestera 2006 rok 2.0 158 km . Od miesiąca borykam się z problemem w czasie jazdy raz ma moc po czym spada nie chcę się wkręcać na obroty różnie to się objawia. Na biegu jałowym silnik reaguję prawidłowo .Byłem u różnych mechaników tylko kasa a autko jeden dzień dobrze potem to samo ręce opadają . Sonda lambda wymieniona myślę że bez potrzeby,świece ,cewka zapłonowa rzekomo przebicie a i tak nie pomogło. Ciśnienie paliwa ponad 3 bary .Brak błędów ze strony komputera . Słyszałem że zmiana softa może pomóc te silniki maja wadę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam 4 miesiące temu nabyłem forestera 2006 rok 2.0 158 km . Od miesiąca borykam się z problemem w czasie jazdy raz ma moc po czym spada nie chcę się wkręcać na obroty różnie to się objawia. Na biegu jałowym silnik reaguję prawidłowo .Byłem u różnych mechaników tylko kasa a autko jeden dzień dobrze potem to samo ręce opadają . Sonda lambda wymieniona myślę że bez potrzeby,świece ,cewka zapłonowa rzekomo przebicie a i tak nie pomogło. Ciśnienie paliwa ponad 3 bary .Brak błędów ze strony komputera . Słyszałem że zmiana softa może pomóc te silniki maja wadę . Jeżeli jesteś z okolic Krakowa, to pisz, będę wiedział, gdzie Cię wysłać ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 To chyba ten sam problem http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/page-28#entry2151594 Sporo czytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 I tu problem Olsztyn tu brak fachowców do subaru A jest możliwość że czujnik spalania stukowego jest uszkodzony a komputer nie wykryje usterki Wiem że chłopaki z Krakowa opanowali mojego forka spotkałem ich w Olsztynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 I tu problem Olsztyn tu brak fachowców do subaru Hmmm, wg mnie tu nie trzeba fachowca od Subaru, ale po prostu dobrego fachowca - wiem, wiem, ze świecą szukać. Mój mechanik nie specjalizuje się w Subaru, a jakoś mi z nim robi i jestem bardzo zadowolony :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piottrus191 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Sprawdziłbym wydech, katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Spróbuję dziś może. Postaram się wszystko wykluczyć .W piątek sprawdzali zawory i jest ok. Jestem umówiiny do serwisu ale obawiam się znów wydam pare stowek i będzie tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Napisz coś więcej o objawach -brak mocy to za mało U mnie brak mocy i przerywanie występowało powyżej 2500, wystarczyło zresetować nastawy przepustnicy (kiepskie paliwo) i jest ok chociaż paliwo w baku było to samo. subaru to dziwne auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Paliwo może jeżdżę na ruskim ale poprzedi forek tyle ze turbo i 2 dwa legacy tez jeździły na ruskim . A objawia się to że dwa dni jedze ok apotem jadę pod górę lub na trasie gaz do dechy a on 3 tys i nie jedzie gdy juz przekroczy 3 ro coś taz zaczyna ale to jakby chcial a nie mogl . Tez może to przypadek jak zzatankuje do pelna zaczyna się lekkie szarpanie . Jedyne czego nie zrobilem to przepustnica czyszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Przeczytaj linkowany wątek, chociaż końcówkę. Problem zasadniczo znany i nielubiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 I tu problem Olsztyn tu brak fachowców do subaru A jest możliwość że czujnik spalania stukowego jest uszkodzony a komputer nie wykryje usterki Wiem że chłopaki z Krakowa opanowali mojego forka spotkałem ich w Olsztynie jedź do krzyska predko na sprzętową myslę że zna się na subaru jak mało kto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Sprawdziłem raczej już wszystko .Został kat wymiana stukowego. Jest możliwość sprawdzenia go po wyjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wymieniłem świece . Akumulator był dołączony jakiś czas po zlozeniu auto pierwsze 40 km jechało pięknie po czym znów muli do 3 tys potem już idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wymieniłem świece . Raczej bez powodu ;-) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jeśli mówimy o Olsztynie na Warmii, to ja polecam J-G Moto na Partyzantów, duuuże doświadczenie w obsłudze Subaraków, w tym prywatne auta obu Panów. Miałem podobny problem w swoim 2.5, też dużo sprawdzania, a przyczyną okazało się w końcu kiepskie paliwo z Orlenu na Lubelskiej. Od zmiany stacji paliw, po resecie ECU wszystkie objawy wycofały się zupełnie. Więc jakości paliwa nie lekceważyłbym tak zupełnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Paliwo też zmienilem reset ecu i do 40 km jest ok potem znów 3 tys jakby go zatykalo strzal i idzie normalnie . Mialem wcześniej 2 legacy i jednego forka turbo nic się nie działo a ten 2l 158 to jakaś pomyłka Edytowane 12 Grudnia 2014 przez wika2007-76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Kup kabelek i zapisz trochę logów z jazdy Ecu Explorerem czy Romriderem. Zobacz, czy występuje spalanie stukowe czy nie. Ja też myślałem, że wyeliminowałem knock sensor przez jego odłączenie, a tu się okazało że najprawdopodbniej mam walnięte wejście na ECU i szarpie cały czas, a błędów zero. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 wika2007-76 - zrobiłeś to co polecałem przez PW jakiś czas temu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Jeśli chodzi o odrobienie zajec które wcześniej mi poleciles to pojchalem do mechaników i powiedziałem im o interpretacji stukowego. A to oni na to że mogą nowy wstawić a niby subaru robią i znają się Edytowane 12 Grudnia 2014 przez wika2007-76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz82 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witam, miałem podobny problem. Nawalał czujnik spalania stukowego. Z początku usterkę likwidowałem po przez reset ECU, jednak gdy zamulenie zaczęło wracać średnio co tydzień, pojechałem do mechanika. Ten polecił wymianę czujnika, zbytnio nie bylem do tego przekonany czytając wypowiedzi forumowiczów na ten temat. Jednak zdecydowałem się na wymiane, było to jakieś 4 miesiace temu. Przez ten czas spalanie stukowe pojawiło sie 2 razy po czym po chwili znikło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Przez ten czas spalanie stukowe pojawiło sie 2 razy po czym po chwili znikło. Słyszałeś spalanie 2 razy w ciągu 4-mcy? Czy 2 razy zapisałeś w logach? Czytałem wiele postów opisujących podobny problem - zwykle wymiana czujnika nie pomagała (oczywiście mowa o czujniku który nie wywala błędów ECU) Kup kabelek i zapisz trochę logów z jazdy Ecu Explorerem czy Romriderem. Zobacz, czy występuje spalanie stukowe czy nie. Ja też myślałem, że wyeliminowałem knock sensor przez jego odłączenie, a tu się okazało że najprawdopodbniej mam walnięte wejście na ECU i szarpie cały czas, a błędów zero. Powodzenia! Czy RomRaider u Ciebie działa? Myślałem że 2.0 N/A z nim nie gada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Czy jazda bez stukowego obfituje w jakieś negatywny sposób na silnik . Czy jeśli auto normalnie reaguje na gaz jedzie normalnie może świadczyć o uszkodzonym stukowym mimo ecu nic nie pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/page-22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz82 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Słyszałeś spalanie 2 razy w ciągu 4-mcy? Czy 2 razy zapisałeś w logach? 2 razy słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wika2007-76 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Wymieniłem stukowy na razie jest ok .Zalozenie filtra z kondziora i rezystora ma sens i to też dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się