Przemeq Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 WiS - według mnie to TTTM - za wydajny silnik przy stosunkowo niskiej masie (Az ma co prawda na ten temat swoje zdanie ) płacimy ciepłem buchającym wokół, które to ciepło, w zetknięciu z zimniejszym, wilgotnym powietrzem, daje jeden efekt 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Z fizyki zawsze byłem noga... Być może to i nadmiar gorąca pod maską. Niezależnie od przyczyn parowania, ja jednak lubię po prostu mieć przejrzyste szyby - i tyle. Bajdełej, raz tylko - w Polonezie, wracając z roboty gdzieś nad ranem podczas kolejnej zimy stulecia - skrobakiem czyściłem szybę od środka, żeby móc ruszyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 WiS - według mnie to TTTM - za wydajny silnik przy stosunkowo niskiej masie (Az ma co prawda na ten temat swoje zdanie ) płacimy ciepłem buchającym wokół, które to ciepło, w zetknięciu z zimniejszym, wilgotnym powietrzem, daje jeden efekt 8). Masz na myśli 2.5 turbo samo w sobie? No grzeje się, nie jakos starsznie ale temperatury pod maską większe dużo niż w typowych dupowozach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 ale temperatury pod maską większe dużo niż w typowych dupowozach. O - to właśnie próbowałem powiedzieć 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 WiS - według mnie to TTTM - za wydajny silnik przy stosunkowo niskiej masie (Az ma co prawda na ten temat swoje zdanie ) płacimy ciepłem buchającym wokół, które to ciepło, w zetknięciu z zimniejszym, wilgotnym powietrzem, daje jeden efekt 8). Przemqu Ty odbierales auto w zimie jak pamietam i moze zapomniales przestawic nagrzewnice na prace letnią? Sprawdz to (instrukcja str.666) Pozdr AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 ale temperatury pod maską większe dużo niż w typowych dupowozach. O - to właśnie próbowałem powiedzieć 8). Kiedyś Ci pokaze jak to wygląda w aucie które się naprawdę mocno grzeje pod maską ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Przemqu Ty odbierales auto w zimie jak pamietam i moze zapomniales przestawic nagrzewnice na prace letnią? Sprawdz to (instrukcja str.666) Hi hi . Nagrzewnica666 w Bochni teraz siedzi i ktoś inny ją tam przestawia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Przemqu Ty odbierales auto w zimie jak pamietam i moze zapomniales przestawic nagrzewnice na prace letnią? Sprawdz to (instrukcja str.666) Hi hi . Nagrzewnica666 w Bochni teraz siedzi i ktoś inny ją tam przestawia . Oczywiście pozdrawiamy Nagrzewnice666 bo jakoś nam Go brakuje AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xitram Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Mam takich kilka małych pytań: 1. gdzie jest umiejscowiony owy filtr przeciwpyłkowy ? 2. jak się do niego dostać ? 3. jak włącze nadmuch ciepłego powietrza to mi szyby parują i dodatkowo pachnie taką nie przyjemną chemią ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Mam takich kilka małych pytań: 1. gdzie jest umiejscowiony owy filtr przeciwpyłkowy ? 2. jak się do niego dostać ? 3. jak włącze nadmuch ciepłego powietrza to mi szyby parują i dodatkowo pachnie taką nie przyjemną chemią ! Dzień dobry. Witamy. I się witamy w takim dziale. Filtr jest zapewne za schowkiem, a smród wymaga odgrzybienia parownika. Sugeruję wizytę we Firmie zajmującej się klimatyzacjami. Zapewne ilość czynnika chłodzącego w obiegu będzie w ilości niedostatecznej. Pozdrawiam FUKS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xitram Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 FUKS, Witam :roll: Czyli to duże czarne coś zaraz za schowkiem ? A ja myślałem że to jest od klimy :roll: a tak na marginesie to co ma klima do ogrzewania :?: Bo dla mnie to są 2 różne układy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xitram Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Mam jeszcze jedno pytanie: Jak najszybciej i najlepiej jest dostać się do nagrzewnicy w Legasiu, bo mam chyba lekki wyciek płynu chłodzącego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Najtaniej to samodzielnie, najszybciej to chyba łomem i piłą spalinową A tak na serio to niestety musisz rozebrać schowek od strony pasażera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xitram Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 schowek od strony pasażera A jest jakiś od strony kierowcy? :wink: Czyli tak w sumie mam prze chlapaną robotę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 widze ze z tym parowaniem to nie tylko ja mam problemy :wink: Panowie ten typ tak ma ..... trzeba sie uczyc od mistrzow... to najskuteczniejsza metoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzolkowski Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Aby dostać się do nagrzewnicy nie wystarczy rozebrać schowek.Tam za schowkiem jest tylko parownik do klimatyzacji.Do zdemontowania nagrzewnicy trzeba wyjąć całą deskę.Przerabiałem koszmar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi