Jump to content

silnik do imprezy


l3wy
 Share

Recommended Posts

Witam,

Kupilem silnik od forestera turbo z 1999r. do imprezy gt my99.jest duzo cichszy i slabszy( wczesniej mialem silnik zakuty bez mapy czyli w serii,wiec mysle ze to nie wplywa na roznice jaka dostrzegam) mam dwa pytania:

 

1. Czy silnik od forestera turbo 99 rozni sie od silnika imprezy gt99, (roznia sie oznaczeniem turbo i kolektorem wydechowym)

2. Turbo laduje do 0,5 bara wczesniej pompowal 0,8/0,9 moze wystarczy podkrecic?  

 

Link to comment
Share on other sites

2. Turbo laduje do 0,5 bara wczesniej pompowal 0,8/0,9 moze wystarczy podkrecic?

 

Zgubiles zapewne restryktor z wezykiem przy turbo, przy wymianie silnika.

Edited by AMI
Link to comment
Share on other sites

 

 

mam takie male cos z pokretlem ( nazywa sie chyba MBC ) tym moge podkrecic czy trzeba powalczyc z tym restryktorem?

takie "coś" montuje się zamiast restryktora, więc nie musisz go szukać .... a co do różnic, to poszukaj na forum, na pewno było to oisywane, różnic jest więcej niż tylko program (głowice, osprzęt, itd) nie bez powodu forek ma 170 a impreza 218 KM

np: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/75028-ro%C5%BCnica-miedzy-foresterem-my00-s-turbo-a-impreza-wrx/

Link to comment
Share on other sites

to co polecacie zrobic.... oddac ten silnik czy przekladac turbo, kolektor ssacy i wylotowy, wtryski moze walki rozrzadu ze starego silnika z gt?


zawsze tyle macie do powiedzenia a jak mam jakies konkretne pytanie ktore nie jest 1000razy walkowane na forum to jest cisza, czy forum sklada sie z ludzi teoretykow i tych co sie im cos wydaje.  gdzie sa prawdziwi znawcy tematu...

Link to comment
Share on other sites

mam restryktor i mbc.

Krecenie  o jeden obrot w lewo i prawo  MBC nie daje zadnej roznicy.

Przelozone zostalo doslownie wszystko z przewodow ze starego silnika z imprezy gt.

 

 

posty do ktorych miedzy innymi dostalem link oczywiscie widzialem juz wczesniej... tylko zdania sa podzielone a konkretnej odpowiedzi brak 

 

dla tego pytam jakie sa roznice pomiedzy tymi silnikami i czy jak wymienie turbo, kolektor ssacy, wylotowy wtryski i moze wali rozrzadu to czy to podniesie moc????

Zastanawia mnie tez fakt ze teraz na silniku z forka pompuje 0.5 bara, a silnik z imprezy pompowal 0.8/0.9

Link to comment
Share on other sites

mam restryktor i mbc.

Krecenie  o jeden obrot w lewo i prawo  MBC nie daje zadnej roznicy.

Przelozone zostalo doslownie wszystko z przewodow ze starego silnika z imprezy gt.

 

 

posty do ktorych miedzy innymi dostalem link oczywiscie widzialem juz wczesniej... tylko zdania sa podzielone a konkretnej odpowiedzi brak 

 

dla tego pytam jakie sa roznice pomiedzy tymi silnikami i czy jak wymienie turbo, kolektor ssacy, wylotowy wtryski i moze wali rozrzadu to czy to podniesie moc????

 

Zastanawia mnie tez fakt ze teraz na silniku z forka pompuje 0.5 bara, a silnik z imprezy pompowal 0.8/0.9

Witaj a co z tym silnikiem o którym rozmawialiśmy? po co wkładałeś foresterowski do imprezy? ja na Twym miejscu wyremontował oryginalną jednostkę, widzisz ja włożyłem ten owy 260 konny motor zmieniłem skrzynie na krótką, wsadziłem polaris performance. Auto zbiera się pięknie co ztego jak szarpie na 4,5, czasami 6 tyś obrotów. Jest teraz u specjalistów w Poznaniu już 4 tydzień i nie mogą dojść :)  także wiem że każda przekładka to jakieś kuku, a potem są właśnie takie problemy jak teraz masz Ty czy ja. Reasumując oddaj ten silnik jak najszybciej!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

wlozylem z forka bo w bady i znajomy mowil ze to ten sam silnik. 

jak oddam to bede musial szukac drugiego(a jest ich naprawde malo) a ten chodzi rowniutko i jest w dobrym stanie tylko trzeba troche poprzekladac osprzetu(tak mi sie wydaje)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli zamontowałeś kompletny silnik z Forka do GT, łącznie z turbosprężarką... to cóż.

Masz jakieś 170KM. I nie wystarczy podkręcić MBC-a.

Poszukaj na forum. Masz jasno rozpisane wszelkie różnice i trochę pracy cię czeka.

Link to comment
Share on other sites

@@l3wy, nie zgaduj przez internet, tylko oddaj te Twoje puzzle fachowcom i po odbiorze ciesz się sprawnym autem ...

PS. jesteś w dobrej sytuacji, bo w warszawie i okolicy jest kilka dobrych warsztatów (aso i nie-aso, do wyboru)

Link to comment
Share on other sites

oddalem tylko po co oddawac komus i placic palete siana jak mozna to zrobic samemu, tylko trzeba wiedziec co i jak, a z tego co widze to na forum kazdy ma duzo do powiedzenia ale nie na temat....i prawdziwych znawcow to tu jest malo, pzdr i z fartem

Link to comment
Share on other sites

 

 

oddalem tylko po co oddawac komus i placic palete siana jak mozna to zrobic samemu, tylko trzeba wiedziec co i jak, a z tego co widze to na forum kazdy ma duzo do powiedzenia ale nie na temat....i prawdziwych znawcow to tu jest malo, pzdr i z fartem

zgadzam się z tobą wiedza tylko jak oddac auto do serwisu i zapłacic worek kasy za naprawę.

no są małe wyjątki bo mi parę osób pomogło na tym forum ale to można policzyc na palcach jednej ręki


zmieniaj wlaki i reszte i bedzie smigał jak trzeba.głowice są takie same tylko wałki są inne.


i co tam wyszło u ciebie z tym silnikiem????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Duzo informacji mozna uzyskac z tej strony:

http://opposedforces.com/parts/

 

wybierz subaru gt, poszukaj czesci np. walka rozrzadu i kliknij na jego numer katalogowy, wyswietli ci sie strona ze wszystkimi modelami, w ktorych dana czesc byla montowana.

ps. mozna znalezc calkiem sporo czesci wspolnych dla NA i WRX, (walki w skrzyni, zawieszenie, oprocz amortyzacji i stabilizatorow itp).

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...