Kralky Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Będę zmieniał spowalniacze na dwutłoczek i tarczę na 277mm. Czy ktoś może ma coś do powiedzenia w temacie tarcz robionych w Częstochowie. Planuję założyć MIKODA GT series czyli nawiercane i nacinane. Edytowane 18 Października 2014 przez Kralky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 @@Kralky, testuj, testuj, tylko później opisz wrażenia, sam jestem ciekaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Nie polecam .. Kiedyś robili do Gs'a na 288mm z rozstawem 4x100 mieły się okrutnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Miałem gładkie Mikody z klockiem TRW w Megane I ph II z dieslem, tarcze miały 280 mm średnicy. Przejechałem na tym 40 000 km. Hamowało to całkiem przyjemnie, po około 10 000 km zaczęły lekko bić, ale po kolejnych 5 000 km się uspokoiło. Ten zestaw stosunkowo mocno pylił, a po tym przebiegu klocka było jeszcze sporo, za to tarcze miały już spory rant. Wszystkie Mikody są robione z tego samego materiału więc nawiercane i nacinane będą również szybko znikać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Sam planuje takie założyć do swojego Lanosa jak się zjadą klocki. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Tylko nie bierz nawiercanych, bo kilku znajomkom spękinały. Nacinane jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Bardzo dobry stosunek jakości do ceny niska cena = niska jakość a poważnie, @@Kralky, jak się zdecydujesz i kupisz - pochwal się koniecznie, ciekawe ile wytrzymają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 A po wiela te Mikody są ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 ~140 zł/sztuka za nacinane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Ja mam w Nissanie i jestem bardzo zadowolony z tych tarcz. I uwierz mi, że czasem bardziej gniotę Nissanem niż Subarakiem i... Działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A po wiela te Mikody są ? http://www.mikoda.pl/sklep/31980,SUBARU-IMPREZA-hatchback-2-0--110kW-150KM- Miałem swego czasu w Espero te tarcze(zwykłe) i dwa komplety klocków wytrzymały i żdnego bicia. W Bugu za to TRW po 10tkm. nadawały się na hasiok. Kupiłem drugi komplet to samo(w IC). Wiadomo, że to się ze stricte sportowymi tarczami nie ma co równać, ale do codziennej jazdy są nadto dobre. W pierony lepsze od nacinanych Brembo z IC w podobnej cenie, które to się lubią giąć po kilku tkm. Są jeszcze jakieś Speedmaxy w podobnej cenie, ale to jest z Chin więc nie wiem czy to coś wert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A po wiela te Mikody są ? http://www.mikoda.pl/sklep/31980,SUBARU-IMPREZA-hatchback-2-0--110kW-150KM- Miałem swego czasu w Espero te tarcze(zwykłe) i dwa komplety klocków wytrzymały i żdnego bicia. W Bugu za to TRW po 10tkm. nadawały się na hasiok. Kupiłem drugi komplet to samo(w IC). Wiadomo, że to się ze stricte sportowymi tarczami nie ma co równać, ale do codziennej jazdy są nadto dobre. W pierony lepsze od nacinanych Brembo z IC w podobnej cenie, które to się lubią giąć po kilku tkm. Są jeszcze jakieś Speedmaxy w podobnej cenie, ale to jest z Chin więc nie wiem czy to coś wert. A ja kiedyś w maluchu mialem bębny i też sie nie krzywiły …... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Są jeszcze jakieś Speedmaxy w podobnej cenie, ale to jest z Chin więc nie wiem czy to coś wert. Miałem w Kąąbi, nacinane. Były dość głośne, innych wad nie stwierdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 nawiercane speedmaxy wytrzymały u mnie z bardzo mocnymi klockami CL RC6 4 km (kilometry, nie tysiące km) przed rozpadem na części tanie tarcze kupiłbym jedynie lite, chińskie ABE były dobre, polskie pewnie będą lepsze, ale nacięcia na pewno bym odpuścił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 A ja kiedyś w maluchu mialem bębny i też sie nie krzywiły …... Nie miałem malucha. Na szczęście Miałem w Kąąbi, nacinane. Były dość głośne, innych wad nie stwierdziłem. Kumpel ma w Golfie IV i też sobie chwali. Generalnie do normalnej jazdy pewnie i to, i to styknie. Jedno jest pewne- wszystko tylko nie TRW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 cięzko jezdzic normalnie w subaru nawet po cywilnemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 @@kons6, ale tarcze się rozpadły czy klocki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 tarcze speedmax nawiercane + nacinane (full sport ), dzwon się oderwał, tarcze pękły na kilka części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Buahaha, niezła masakra. Chociaż w sumie, jeśli siedziałeś wtedy w jadącym samochodzie, to raczej horror... Masz jakieś foto? Co do Mikody - miałem w Mondeo, akceptowalne. Edytowane 20 Października 2014 przez mzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Kurde, to faktycznie grubo. Dobrze, ze nikt tym nie oberwał. Ja pozostanę też przy Mikodach. Kilka zblokowań z dużych prędkości w bydlaku jakim było Espero(bez ABS) i zupełny brak drgań mówi samo za siebie. Przy okazji, to jaki klocek byście polecili do tych nacinanych Mikod? DS Performance, DS 2500? W sumie trochę przerost formy nad treścią, bo klocki droższe niż tarcze, ale jak ma hamować to jestem w stanie to zaakceptować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Przy okazji, to jaki klocek byście polecili do tych nacinanych Mikod? DS Performance, DS 2500? W sumie trochę przerost formy nad treścią, bo klocki droższe niż tarcze, ale jak ma hamować to jestem w stanie to zaakceptować. tarcze gładkie brembo + klocki np. OMP R&S .... chyba że szukasz rozwiązania na tor, to faktycznie DS2500 itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Nie, nie na tor. Chodzi o dobre, cywilne klocki. OMP? Gdzie takie zanabędę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Przy okazji, to jaki klocek byście polecili do tych nacinanych Mikod? DS Performance, DS 2500? W sumie trochę przerost formy nad treścią, bo klocki droższe niż tarcze, ale jak ma hamować to jestem w stanie to zaakceptować. W Nissanie miałem klocki Mikody - hamowało całkiem nieźle, tylko trochę pyliły na ciemnoszaro. Nie piszczały. Grało to w zestawie z tarczami ABE i byłem zadowolony. Edytowane 20 Października 2014 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 DS 2500 to rozwiązanie do codziennej jazdy i czasami na tor. Wiem bo sam mam taki kompromis. Nie widzę absolutnie sensu montowania DS 2500 ani nawet DS Performance do pasztetowych tarcz. To tak jak byś założył profesjonalne sliki do seryjnego poloneza niewiele to pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 A ja chciałem tylko nawiercenie bez nacięcia. Ciekawe. W końcu producent daje na nie gwarancję. Jak popatrzę w katalogu do jakich aut robią to moje 125 HP chyba ogarną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Widziałem kiedyś test różnych kombinacji tarcz i klocków w jakimś fiacie. Materiał tarczy miał pomijalny wpływ na osiągi hamulców więc śmiem twierdzić że jak tanie tarcze się nie rozpadną to jedyne co może się stać to zużyją się szybciej. A to czy się pokrzywią to loteria niezależnie od producenta, oczywiście droższe markowe tarcze mają mniejsze teoretycznie prawdopodobieństwo że to się stanie. Edytowane 20 Października 2014 przez GeOrGe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się