usa Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Czy ktoś ma doświadczenie, aby porównać trwałość tarcz hamulcowych do STI MY12 (326x30) pomiędzy oryginałem (1000 zł/szt) a Brembo 09.7812.21 (500 zł/szt)? Albo może ktoś zna jakąś lepszą tarczę pod te konkretne zaciski STI z DS2500. Chodzi mi konkretnie o gięcie tarcz. Proszę nie pisać o stylu jazdy, kałużach, montażu, biciu piasty, innych mega super zaciskach, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 To są te same tarcze - obie hartowane w oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Dzięki. Też słyszałem wcześniej, że różnią się tylko znaczkiem, tylko nie mam jak tego sprawdzić na 100%. A wiesz co lepszego w takim razie można włożyć pod te zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 np Performance Friction pływające, chyba najlepsze materiałowo tarcze na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 14 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 To może być mój następny wybór, a na razie za radą Carfita i paru innych opinii wybiorę raczej DBA 4000 T3 za ok. 1/3 ceny Performance Friction. Chciałbym przejechać na nich jakieś 30 tys. minimum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 np Performance Friction pływające, chyba najlepsze materiałowo tarcze na rynku To fakt, rewelacyjne tarcze , ale to nie sa pływające tylko dwuczesciowe jak juz Szkoda tylko że ceny sa grube… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Gdzie najlepiej kupić DBA 4000 T3 i jakie do tego kocki były by najlepsze? ,jazda codzienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 np Performance Friction pływające, chyba najlepsze materiałowo tarcze na rynku To fakt, rewelacyjne tarcze , ale to nie sa pływające tylko dwuczesciowe jak juz Szkoda tylko że ceny sa grube… Ja pisze o wersji plywajacej takie jak sa do Evo. Tutaj wersja standardowa dwuczesciowa skrecana: A tu plywajaca: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASTO Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 Co daje pływająca tarcza...po za wygladem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Są wykonane z lepszych materiałów, jest to stał wysokoweglowa, bardzo odporna na wysokie temperatury i tarcie! Zużywają się znacznie wolniej niż standardowe, odprowadzają ciepło znacznie szybciej! Są dużo lżejsze od normalnych i są cholernie drogie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 abecer: to są cechy tych pierwszych PF dwuczęściowych. Pływające tarcze, o ile się nie mylę, przede wszystkim niwelują luzy podczas pokonywania zakrętów? (tak w dużym skrócie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Sama nazwa mówi za siebie pływające ,każdy materiał pod wpływem wysokiej temperatury zmienia właściwości i żeby nie wpływało to na układ kierowniczy i hamulcowy ,stosuje się taką technologie ,każdy sportowy motocykl jest w takie wyposażony gdzie jest to bardzo istotne ,waga też ma tu znaczenie ,można wtedy wykonać mocowanie z innego materiału jak resztę tarczy stykającej się z klockami Edytowane 18 Października 2014 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Co daje pływająca tarcza...po za wygladem? Daje trochę hałasu i lepszą cenę . A technicznie układa się ładnie w płaszczyźnie tłoczków i klocków.Klocki fajnie przylegają. Ciepła nie odprowadzają lepiej niz inne, ale nie przenoszą go tak do piasty i łozyska. Mniej się odkształcają cieplnie , i nie krzywią się sie łatwo , bo zwykła tarcza jest mocno niesymetryczna (trzyma ja dzwon jako jednolity materiał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 U mnie pływające odkształcały się znacznie szybciej niż zwykłe. Może dlatego, że to brembo były i nawiercane dodatkowo. Poza tym nie czułem różnicy w hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 A czy ktoś może powiedzieć jaka jest różnica pomiędzy Brembo oznaczonymi 09.7812.11 a 09.7812.21? Z tego co zauważyłem, to te z końcówką -11 mają rozstaw 5x100 a te z -21 maja 5x114,3. Może i nie byłoby w tym nic dziwnego, ale cena tych drugich jest 2 razy niższa, więc dopatruję się większych różnic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się