Jump to content

MASTO

Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About MASTO

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ściana wschodnia
  • Auto
    Impreza sti type RA limited WRC
  1. Humor jak zawsze dopisuje Chyba wszyscy startujący w rajdach przechodzili przez ten problem a w necie nic nie ma o tym. Chodzi o to że tam nie ma miejsca na zwężkę zgodną z regulaminem - kolektor przeszkadza i jestem ciekawy czy są jakieś patenty czy trzeba dorabiać inny kolektor?
  2. Panowie mam pytanie jak zmieścić między turbo a dolot zweżkę 31mm? Są jakieś gotowe zestawy?
  3. MASTO

    Tarcze STI a Brembo

    Co daje pływająca tarcza...po za wygladem?
  4. To o sprzegle jeszcze pomysl bo na bank szybko padnie i tylko 2x robota.
  5. Im jest mniej przyczepnie tym bardziej czuć ( i widać po czasach) różnice na korzyść szper - zawsze masz 4x4, a nie 4x2 czy 4x3 bo zewnętrzne dociążone koła są (w zależności od spięcia) tak samo napędzane jak wewnętrzne odciążone i takie auto łatwiej jest ustawić w zakręcie czy pojechać boczurem. Chociaż na lodzie czy deszczu szpery powodują podsterowność i trzeba uważać - ja odpuszczam na dccd ...a na wyłączonym zamiata tyłem lepiej niż e30 z "elektro-szperą"
  6. Mowa była o torze typu kielce jak wnioskuję z filmu a nie o trasach rajdowych...chyba że o takim jak w Mikołajkach to wtedy rozumiem bo seryjny zawias w wrx spisywal się nie najgorzej na tych wyjebach po wrc Też nie jestem zwolennikiem "betonu" na kjsy, ale na ułęż itp.tak, ogólnie to temat rzeka...
  7. A sprawdz nr. skrzyni bo były 3 w tym modelu i według wszystkich tabel moja ma a z końcówką nr 1ca i 1ba już nie. No i limited 555 a limited wrc to też co innego - chyba.
  8. Premo według tego co mówisz wychodzi, że wszyscy inżynierowie w wyścigach idą w złym kierunku utwardzając i obniżając samochody no i audi niepotrzebnie zrezygnowało z quattro na rzecz rwd w DTM Miękki zawias jest lepszy tylko wtedy gdy jest nierówno,mokro itp. A żeby zrobić lepszy czas czasami lepiej odjąć gaz - tak mnie uczono Ps. większość evo nie ma szpery z przodu i ma sztywniejszy zawias i na asfalcie są szybsze od sti - i teraz sie zacznie
  9. Chyba dobrobyt im do głowy uderzył, że tyle modeli wypuszczali Skoro ver.6 ma to i ver.5 też, bo nr.skrzyni mam tak sam jak ver,6 :TY754VB1EA Tylko pewnie płytki starte i nie działa ale niebawem się okaże...
  10. Co nieco się dowiedziałem Większość sti 5 biegowych miało otwarty przód tylko niektóre limitowane wersje V i VI miały LSD ( w tym moja i przypuszczam że koła nie kręcą się razem bo płytki się zużyły - miałem tak w tylnym dyfrze od lancera 9 pasowały 6 biegowe najczęściej miały suretrac lub lsd i koła powinny kręcić się razem chyba że patrz wyżej: http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf
  11. I po co czytałem ten wątek Na podnośniku rzeczywiście koła nie są spięte ale myślałem że to pod obciążeniem tylko działa bo WRC limited przecież ma - znowu koszta
  12. Taka sama jak na zdjeciu powyżej. Będę w weekend na Bednarach to mogę ze sobą zabrać ale wtedy flaszka
  13. W WRC2 jego największym rywalem był Evans. Teraz w prawie takich samych autach też mają podobne tempo tylko jest kilku najlepszych po za zasiegiem i stąd takie wyniki - nie licząc dzwonów. A że ostatnio nie wygląda to jak jazda Bogusia z m3 to znaczy że nauczył się jechać wolniej niż na 110% - tak mi się wydaje.
  14. Buras skoro masz Ver.5 limited to musisz mieć helicana z przodu - przynajmniej gdzieś tak wyczytałem że limited WRC miały takową.
  15. Mam taką z Gc8 99 to i wtyczki pewnie pasują - jak dla mnie za duża - mogę za free oddać!
×
×
  • Create New...