Skocz do zawartości

green-wawa

Użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana green-wawa w dniu 25 Listopada 2014

Użytkownicy przyznają green-wawa punkty reputacji!

Profile Information

  • Skąd
    warszawa
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Osiągnięcia green-wawa

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Panowie może ktoś ma kontakt do jakiegoś punktu w warszawie gdzie zregeneruje zawieszenie gwintowane .Z góry dziekuje.
  2. stały temat przerabiałem to kilka razy . ciezko bedzie mi to opisac zadzwon 884-602-602
  3. problem w tym ze ja sam chce to sobie zrobic prowadze swoj warszat tylko ze jeszcze tego nie robiłem stad moj temat
  4. wybierz sobie warsztat gdzie chcia8 ?????
  5. Jak bym teraz chciał sprzedać jednego to nie wiem którego wybrać bo fajnie mi sie jezdzi 2.5 a znowu nikt mi nie odda pieniędzy przy sprzedaży tego starszego mimo iz mam cała dokumentacje fotograficzną itp . robiłem ten silnik dla siebie wiem jak i na jakich częściach go złożyłem i jak przebiegał okres docierania . stad moje pytanie czy taka operacja wchodzi w gre bo zwróciłem jeszcze dziasiaj uwage ze jeden ma linke drugi ma przepustnice elektryczna . czyli duza ingerencja w wiazke elektryczna a ja nie jestem druciażem chodzi mi o wiazki silnika tak zeby to dzialało z silnikiem 2.0 skoro silnik 2.2 to rozwiercona dwulitrowka a wkładają ja zamiast 2.5 to chyba da sie to jakoś połączyć żeby to miało ręce i nogi i nie było druciarstwa .
  6. Ja tutaj tylko w kwestii formalnej - chyba avcs. EDIT: a jesli juz koniecznie zmiana na 2 litry, to nie lepiej po prostu blok zmienic i zrobic remap, zachowujac glowice z avcs? mam dwa sti 2003 rok ej207 zakuty wzmocniony wał spec c natryski na denko z przebiegiem 3500 km od dwoch dni dotarty a kupilem 2.5 sti z dccd 2005 rok . oba silniki na chodzie i w bdb stanie . ale szkoda mi tej pracy i $ ktore wsadzilem w silnik ej207 i myslałem ze moze by je podmienc i miec fajny zestaw 2005 rok z nowszysm wnetrzem dwu litrowym zakutym i bardzo rozwojowym silnikiem i skrzynie z dccd.
  7. Panowie czy ktos z was przerabiał zmianę silnika z ej25 z dccd na silnik ej207 . Duzo przerabiania czy trzeba tylko jakoś wiązki przerabiać do czujników położenia wałkow. Ej25 ma sygnał pobierany bezpośrednio z wałka a ej207 bierze sygnał z kółka zmiennych faz . Da sie to jakoś łatwo obejść czy sa z tym jakieś większe problemy
  8. green-wawa

    pomocy

    Panowie taki głupi temat bo szukam i nie moge sie doczytac . Przy remacie silnika zagineła mi rurka z reztryktorem od turbiny . i teraz moje pytanie jakiej srednicy powinien byc ten reztryktor pacjent Wrx Sti ej207 turbinka narazie seryjna . wsadziłem teraz 0,8 mm i nie chodzi tak jak kiedys .
  9. wytrzymało dwa lata chłostania , i zrobiłem je teraz z uwagi na to ze miałem wyjęty silnik i wszytsko wywarzałem , jestem z nigo zadowolony , a nawet jak padnie to skrzynie wyciąga sie 40 min .tez damy rade.
  10. Dlatego chce wzmocnić autko w ramach rozsądku a jak padnie to sie naprawi . 360 hp to nie jest duze obciążenie dla tego silnika i napędów . Jezeli wszystko bedzie zrobione z głowa i bez półśrodków to awaryjność nie powinna sie dramatycznie zwiększyć. Dlatego dałem mocniejszy wał kute tloki , natryski dla lepszego chłodzenia i smarowania tłotka i cały szereg innych ulepszeń tego silnika . A tak naprawdę mogłem wymienić wał dać nowe panewki poskładać i cieszyc sie 300 hp
  11. to może warto poszukać takiej używanej .
  12. no własnie sie zastanawiam niby seryjna mam w idealnym stanie . ale coś bym chętnie zmienił . Skoro już poczyniłem takie kroki to chciał bym osiągnąć jakies 350/360 hp.Subaru jest zabawka dla dużych chłopców a moja mi się znudziła i coś bym pozmieniał masz jakies doswiadczenia z ta turbinka ??
  13. Pacjent to WRX STi silnik EJ207 po gruntowym remoncie ( niestety pękł wał) wiem ze to się nie zdarza . Ale jednak mi się udało. Chciał bym żeby to jakoś fajnie jeździło . Dodam i nie scigam sie na cwiartke raczej jakies sporadyczne miejskie wysciorach i chłostanie na jakis parkingach ew torach . Modyfikacje : Wał wzmocniony azotowany wersja spec-c Panewki Acl race Korby seria bo podobno wytrzymują ( oczywiście sprawdzone i wyważone ) Cała obróbka silnika w Krasnobrodzka Racing Dodatkowo dodałem natryski na denko tłoka org. subaru. . Kute tłoki Mahle spasowane na 0,06 ( dłuższy okres docierania ale warto) Szpilki ARP. Wydajniejsza pompa oleju . zamiast 47l na minute 68 . Wszystkie uszczelki org. subaru Troszkę żałuję ze nie wzmocniłem cylindrów poprzez dorobienie podparcia . ale podobno w EJ 20 wytrzymują. Wtryski org. rózowe . kolektor seryjny up pipe bez katalizatora za turbo pełen przelot 2,5 cala . wkładka K&N seryjny ic sprzegło wzmocnione ACT i teraz pytanie w jakie moce celować tak żeby bylo bezpiecznie a zarazem fajnie. Jakie turbo byscie zastosowali ? Mysiałem nad FP68HTA. Może jakies inne propo ? Sory za pisownie ale nie lubie sie nad tym spuszczac .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...