green-wawa Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Pacjent to WRX STi silnik EJ207 po gruntowym remoncie ( niestety pękł wał) wiem ze to się nie zdarza . Ale jednak mi się udało. Chciał bym żeby to jakoś fajnie jeździło . Dodam i nie scigam sie na cwiartke raczej jakies sporadyczne miejskie wysciorach i chłostanie na jakis parkingach ew torach . Modyfikacje : Wał wzmocniony azotowany wersja spec-c Panewki Acl race Korby seria bo podobno wytrzymują ( oczywiście sprawdzone i wyważone ) Cała obróbka silnika w Krasnobrodzka Racing Dodatkowo dodałem natryski na denko tłoka org. subaru. . Kute tłoki Mahle spasowane na 0,06 ( dłuższy okres docierania ale warto) Szpilki ARP. Wydajniejsza pompa oleju . zamiast 47l na minute 68 . Wszystkie uszczelki org. subaru Troszkę żałuję ze nie wzmocniłem cylindrów poprzez dorobienie podparcia . ale podobno w EJ 20 wytrzymują. Wtryski org. rózowe . kolektor seryjny up pipe bez katalizatora za turbo pełen przelot 2,5 cala . wkładka K&N seryjny ic sprzegło wzmocnione ACT i teraz pytanie w jakie moce celować tak żeby bylo bezpiecznie a zarazem fajnie. Jakie turbo byscie zastosowali ? Mysiałem nad FP68HTA. Może jakies inne propo ? Sory za pisownie ale nie lubie sie nad tym spuszczac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 A nie lepiej zostawić seryjną turbinkę? Przy dobrej mapie wyjdzie ~320KM i ~420Nm,dół będzie lepszy niż na seryjnej mapie i góra też. Mysiałem nad FP68HTA. Dobre turbinki ale do 2.0 trochę przyduże,przynajmniej dostępne obecnie.Górą będzie jechać ale wstawać będzie później niż seria i na dodatek seryjne wtryski przy niej nie wydolą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 twin scroll vf36 i naprawdę będziesz happy... dół jak w dieslu... jedynie miska i kolektor wydechowy musisz zmienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 może VF48? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green-wawa Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 no własnie sie zastanawiam niby seryjna mam w idealnym stanie . ale coś bym chętnie zmienił . Skoro już poczyniłem takie kroki to chciał bym osiągnąć jakies 350/360 hp.Subaru jest zabawka dla dużych chłopców a moja mi się znudziła i coś bym pozmieniał może VF48? masz jakies doswiadczenia z ta turbinka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Skoro już poczyniłem takie kroki to chciał bym osiągnąć jakies 350/360 hp. To pogadaj tam gdzie zamierzasz stroić auto. Naszykuj też jeszcze trochę kasy na dalsze mody,na seryjnych wtryskach zapomnij o takich parametrach,pewnie dolot i intercooler na przód do zrobienia. Jedyna turbina,z wyżej wymienionych,pozwalająca osiągnąć założony pułap mocy,to FP68HTA,tyle że najlepiej gdyby była z "małą dupką",ale takich już nie produkują od bodaj 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green-wawa Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 to może warto poszukać takiej używanej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylu8 Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Ale jaki jest sens kolejnych modów?Wszystko działa jak należy,auto sie sprawuje i dalsze "usprawnianie" sprzętu dla posiadania wiekszej ilości kucy,byle je mieć jest bez sensu.. Uwierz,przeżyłem to na własnej skórze i szybko powróciłem do serii,mimo mega przyrostu i wartościach na papierze.Nie ma wiekszej przyjemności,niż jazda autem które sprawia Tobie przyjemność,a awaryjność jest wzasadzie zerowa,bo to PRAWIE seria Nie warto,ciesz się tym co masz i nie stresuj że coś padnie:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green-wawa Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Dlatego chce wzmocnić autko w ramach rozsądku a jak padnie to sie naprawi . 360 hp to nie jest duze obciążenie dla tego silnika i napędów . Jezeli wszystko bedzie zrobione z głowa i bez półśrodków to awaryjność nie powinna sie dramatycznie zwiększyć. Dlatego dałem mocniejszy wał kute tloki , natryski dla lepszego chłodzenia i smarowania tłotka i cały szereg innych ulepszeń tego silnika . A tak naprawdę mogłem wymienić wał dać nowe panewki poskładać i cieszyc sie 300 hp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Jezeli wszystko bedzie zrobione z głowa i bez półśrodków to awaryjność nie powinna sie dramatycznie zwiększyć. Decydującym czynnikiem będzie dobra mapa i prawidłowe dobranie poszczególnych komponentów.Muszę trochę dolać dziegciu do tego miłego obrazka.Im dalej od serii i większa moc,to awaryjność drastycznie rośnie,proporcjonalnie do liczby modów i wzrostu mocy. Porozmawiaj o turbinie i pozostałych modach z warsztatem,tunerem gdzie będziesz chciał stroić auto,dowiesz się ciekawych rzeczy i zapewne konkretnie coś doradzą.Policzysz,pomyślisz i zdecydujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASTO Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 To o sprzegle jeszcze pomysl bo na bank szybko padnie i tylko 2x robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 sprzegło wzmocnione ACT Prędzej padnie to sprzęgło niż seria z STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 a po czym wnosisz? miałem do czynienia z ACT w driftowozach i nie widziałem jeszcze, żeby w "normalnie" używanym aucie(bez katowania na półsprzęgle itp) coś się stało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Co innego ośka nawet bardzo mocna i co innego mocny czterołap. Nie mam nic przeciwko sprzęgłom od ACT,ale seryjne sprzęgła w STi zniosą tyle samo lub nawet więcej niż ACT. Używam serii na nowej tarczy od dwóch sezonów i mimo prawie 500Nm i procedury startowej sprzęgło żyje i ma się dobrze.Przy niutkach w aucie sporo powyżej 500 warto założyć docisk N-kowy i mamy mocne sprzęgło do sportu i do jazdy codziennej. Wyliczenia firm ile to znoszą ich wzmacniane zestawy sprzęgłowe,nie mają czasem pokrycia w rzeczywistości a i żywot takich zestawów bywa niedługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green-wawa Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 wytrzymało dwa lata chłostania , i zrobiłem je teraz z uwagi na to ze miałem wyjęty silnik i wszytsko wywarzałem , jestem z nigo zadowolony , a nawet jak padnie to skrzynie wyciąga sie 40 min .tez damy rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się