Ninja Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Od razu zaznaczam, jechałem tylko Imprezą WRX... Legay z oczytania bardzo drogie auto, cześci na allegro drogie i cięzkie do schwycenia. Co do osiągów to nie ma najlepszych recenzji. Paliwożerne, choc mocne (203,4 km). Osiągi to 213 km/h przy 6300 obr/min. Moment 260Nm. za mały w porównaniu z imprezą do szalenstwa w obsadzie 4 łap. Przypomnę, że do sprawnej pracy napedu 4WD potrzeba minimum 280km. Legacy gubi więc te 80. Skuteczne przełożenie maxymalne na jedną oś to 240KM, czyli braknie jakieś 200KM :] Subaru Legacy wydaje się więc dobrym autem terenowym na zimę czy jeśień, bo przy obecnaj konstrukcji nośnej i obecnie panujących prawach fizyki nie jest w stanie przenieść skutecznie dostępnych 200KM na jezdnię. Pozwolilem sobie zacytowac pewnego pana ktory tak wlasnie twierdzi na podstawie przejażdzki tylko WRX-em. Jak sądzicie? Ma troche racji jesli chodzi o skuteczne przeniesienie poprzez AWD tych 200 koni na koła? Mnie sie wydaje ze 200 koni i 260 Nm momentu to juz mozna pojezdzic jak na poczatek i wcale mi sie nie wydaje to malo.Oczywiscie ze jak ktos sie przesiadzie z STi na Legacy turbo to bedzie mu malo. Ale... P.S. nie wiem czy dobry dzial na taki post. Wkrotce sie mam nadzieje połapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Ten cytat, to raczej do takiego wątku o rozluźnianiu atmosfery... ;-) A Ty nie słuchaj kretynów i amatorskich badaczy praw fizyki, tylko się ciesz samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Poniżej 250-260KM w GTeku odczuwa się pewien niedosyct, na pewno czterokołowe slajdy na asfalcie odpadają, ale za to jaka zabawa jest antykiem na sniegu - naprawde bosko, niczym mi sę tak dobrze nie jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 a przypadkiem WRX nie ma ponad 300 Nm?? jesli chodzi o zabawe 4 lapem to na sniegu nawet 125 km wystarcza i jest fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 a przypadkiem WRX nie ma ponad 300 Nm?? jesli chodzi o zabawe 4 lapem to na sniegu nawet 125 km wystarcza i jest fajnie Fakt - jest fajnie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Przypomnę, że do sprawnej pracy napedu 4WD potrzeba minimum 280km. a czy ktoś może zdefiniować słowo "sprawna praca"? bo ja widze, że mnie do niej brakuje lekko liczą 150 qni. ide se w łeb strzelić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Mysle ze Panu sie cos pomylilo.Kto ustalil ze 280km potrzebne jest do sprawnej pracy AWD.Legacy turbo dobrym samochodem terenowym i czesci na alegro drogie...Dobrze ,ze napisane jest ,ze mu sie zdaje.Legacy turbo w 1991-3 bylo jednym z szybszych aut mialo 260km te 200 to podobno do jakis norm w Europie(kg-KM) To auto bylo szybsze i lepiej sie prowadzilo niz moj Golf GTI w gr A To bylo auto dzieki ktoremu zakochalem sie w Subaru mimo stalych uwag o "koreanczyku" .Nazwy wiekszosc nie slyszala. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Wieeeelki LOL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Legacy turbo w 1991-3 bylo jednym z szybszych aut mialo 260km te 200 to podobno do jakis norm w Europie(kg-KM) To auto bylo szybsze i lepiej sie prowadzilo niz moj Golf GTI w gr A To bylo auto dzieki ktoremu zakochalem sie w Subaru mimo stalych uwag o "koreanczyku" .Nazwy wiekszosc nie slyszala. AK Chyba się wybiorę do Jetronica na pomiar, ciekawe ile jeszcze zostało w stadku Poprosze o rozwinięcie, ciekawe rzeczy z ta mocą. Nie zmienia to faktu, że Impreza GT ciut lepiej jedzie od Legacy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Też mnie ten wątek ciekawi - czy to znaczy, że Legacy turbo niało moc zaniżaną na papierze, czy jakoś było dławione sztucznie na Europę? A jeśli tak... to czy takie 12-14 letnie auto da się "oddławić"? ;-) I przy okazji, ciekwe, ile dziadki dają mocy teraz - niedawno jeden majster od Subaru mówił mi, że pewnie góra 170, w większości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Też mnie ten wątek ciekawi - czy to znaczy, że Legacy turbo niało moc zaniżaną na papierze, czy jakoś było dławione sztucznie na Europę? A jeśli tak... to czy takie 12-14 letnie auto da się "oddławić"? ;-) I przy okazji, ciekwe, ile dziadki dają mocy teraz - niedawno jeden majster od Subaru mówił mi, że pewnie góra 170, w większości... Na oko to dają znacznie więcej ale wiadomo, na to to chłop w szpitalu umarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 no to jak na tą góra 170 KM to powiem Ci szczerze ze Legacek lepiej idzie niz Peugeot 406 3,0 V6 z lat 2000 ktory ma silnik 210 konny zamontowany od Puga 406 Coupe ktorym mam okazje czasem posmigac w pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Też - jeżdżąc paroma antykami - miałem wrażenie, że ma toto zupełnie właściwy pałer... ale pytam, bo może ktoś ostatnio swojego hamował i ma precyzyjne dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Nie sądzę żeby miały straciły więcej jak kilka procent mocy. Jak stracą więcej to już gigantyczne dymy etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 za to BMki charakteryzują sie duzymi spadkami mocy w stosunku do wieku auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Ninja, skąd ten cytat..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Ninja, skąd ten cytat..? mi to zalatuje forum sr.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 To ze ma 260KM to uslyszalem od pewnego finskiego Dilera Importera Rajdowca ktory te auta do Polski wysylal w 1992roku.Powiedzial ,ze to w serji w Japonii ma 260 i nikt nie bedzie robil nagle 200 bo pareset sztuk do Europy wysylaja Uwierzylem bo przy tej masie to bylo b. szybkie.Wiem , ze gdy 1994 mialemGT i pytalem jak przerobic silnik to pierwsze to kazali blok od Legacy Turbo kupic bo mocniejszy. To samo gdy mialem rajdowy typRA to blok silnika silnika byl jak Leg.Turbo.A moze cos pokrecilem bo to dawno bylo ale chyba tak.Trzeba sprawdzic ile mial leg Turbo w Japoni. ps W Finlandii wszyscy sa rajdowcami AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 ps W Finlandii wszyscy sa rajdowcami To prawie jak w Piasecznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 ps W Finlandii wszyscy sa rajdowcami AK No, nawet kierowca autobusu jadąc szutrem na paru zakrętach trochę kierą odkręcał! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ps W Finlandii wszyscy sa rajdowcami AK No, nawet kierowca autobusu jadąc szutrem na paru zakrętach trochę kierą odkręcał! :shock: Wczoraj czekałem na rondzie na zielone i z lewej strony jechał autobus wojskowy gnał niesamowicie (a wiadomo rondo jak rondo jest trochę podsypane) Jak go rzuciło to ludzie w środku nie wiedzieli czego się trzymać, a dodam że na początku siedzieli Hehe fajny widok, ale kierownik twardy przejechał na pełnym bucie przez rondo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 9 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 Ninja, skąd ten cytat..? www.forumania.pl - tam jest jeden wszechwiedzący BM-karz ,ktory pożarł wszelkie rozumy i cokolwiek nie powiem to zawsze bedzie przeciw hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 No i wszystko jasne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 nie ma to jak kierowca BM-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 10 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 a w odpowiedzi koles załozyl temat na forum BMW... Pośmiać sie mozna... http://www.forum.beemka-klub.pl/viewtop ... ght=legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się