ppmarian Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tak ale konkretne zeby efekt. Zaryzykuje ze wiesza roznce robil rodzaj napedu (automat, manual z lub bez reduktora) niz rodzaj opon (nikt nie mial konkretnych MT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 przy manualnej skrzyni jest większa kontrola. Turbo i wolny ssak z reduktorem wymagają innego podejścia, gdyż w tym pierwszym można szybko spalić sprzęgło MT byłyby najlepsze, ale jazda Forkiem na MT po asfalcie do miłych nie należy Wszystko jest ważne, a kierowca najważniejszy , lecz najlepszy na slickach po błocie i piachu daleko nie zajedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Moim skromnym zdaniem zdolności terenowe przedstawiały się następująco: 1. Nowe xt-ki bez względu na opony, 2. Stare turbo w automacie, 3. Stare 2 litrowki z reduktorem, 4. 2.5 i turbo 5. Nowe diesle i fotki bez reduktorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ale na mokrej glinie to nawet XT-ki na AT-kach (zabrzmiało jak reklama komputerów IBM ) nie dały rady. Vide film z III Subariady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Moim skromnym zdaniem zdolności terenowe przedstawiały się następująco: 1. Nowe xt-ki bez względu na opony, 2. Stare turbo w automacie, 3. Stare 2 litrowki z reduktorem, 4. 2.5 i turbo 5. Nowe diesle i fotki bez reduktorow Nie widzę w tej klasyfikacji Outbacka. Był bezkonkurencyjny czy nie mieścił się w żadnej klasyfikacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Seba a gdzie wolnessaki z automatem? przy manualnej skrzyni jest większa kontrola. Turbo i wolny ssak z reduktorem wymagają innego podejścia, gdyż w tym pierwszym można szybko spalić sprzęgło MT byłyby najlepsze, ale jazda Forkiem na MT po asfalcie do miłych nie należy Wszystko jest ważne, a kierowca najważniejszy , lecz najlepszy na slickach po błocie i piachu daleko nie zajedzie Wg mnie automaty najlepiej sobie radzilyZaklejony ats to nic innego jak zaklejona letnia. To nie bylo rormalne bloto. Jak to moja zona (geolog) powiedzia to byla ciastolina a fachowo iły pylaste Jak stoisz przed dylematem zakupu opon specjalnie na ta impreze to tylko MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Gdzie proponujecie umieścić outbacka i automat bez turbo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Moim skromnym zdaniem zdolności terenowe przedstawiały się następująco: 1. Nowe xt-ki bez względu na opony, 2. Stare turbo w automacie, 3. Stare 2 litrowki z reduktorem, 4. 2.5 i turbo 5. Nowe diesle i fotki bez reduktorow Nie widzę w tej klasyfikacji Outbacka. Był bezkonkurencyjny czy nie mieścił się w żadnej klasyfikacji O to to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 O. Znalazłem idealny sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Gdzie proponujecie umieścić outbacka i automat bez turbo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Gdzie proponujecie umieścić outbacka i automat bez turbo ?? a tak powaznie 2 lub 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Zaklejony ats to nic innego jak zaklejona letnia. To nie bylo rormalne bloto. Jak to moja zona (geolog) powiedzia to byla ciastolina a fachowo iły pylaste Jak stoisz przed dylematem zakupu opon specjalnie na ta impreze to tylko MT miałem parę razy przyjemność poślizgać się w podobnej ciastolinie , z tym to chyba Carfita kołki tylko dawały sobie radę . od kilku lat używam w terenie AT-S, na razie są w bardzo dobrym stanie, lecz jak przyjdzie na nie czas, to wybór raczej padnie na AT BFG, jakoś trzeba dojechać po asfalcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Jeśli chodzi o napęd i moc to miejsce pierwsze jak najbardziej, tylko kąt natarcia taki jakiś mały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ale ma odrzucany bumper przedni i wtedy natarcie jak w kompanii orangutanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 lecz wymaga zapasu trytytek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 zapasu trytytek Imponderabilia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ale ma odrzucany bumper przedni i wtedy natarcie jak w kompanii orangutanów Tak poważniej, to takie porównanie jest trochę bez sensu, bo żeby obiektywnie porównać to taki test musiałby przeprowadzić jeden obiektywny kierowca np. Miłosz i wtedy mógłby oceniać. Wszystkie rozwiązania w naszych autach mają swoje plusy i minusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Jakby Miłosz testował to wyniki mogłyby być ciekawe. Tylko ile aut by ukończyło test? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Tylko ile aut by ukończyło test? odwieczny dylemat, co mogę jeszcze urwać, żeby tam wjechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Tylko ile aut by ukończyło test? Na pewno nie Disco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 plastelina naparwde bez znaczenia jakie gumy. Naprawde duzym problemem było skrecic tam w prawo "za lasek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Ja ciągle "widzę" swój ześlizg z górki, ominięcie ppmariana i hamowanie w paprociach za drogą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 O. Znalazłem idealny sprzęt @@sjak, kąt rampowy małowaty mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmit Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 kąt rampowy małowaty mi się wydaje lecz na ześlizgu bocznym, większa szansa, że zatrzymają go jakieś drzewa- trudno ominąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Ja ciągle "widzę" swój ześlizg z górki, ominięcie ppmariana i hamowanie w paprociach za drogą.... to było tuz pzred wjazde ma ta "plaska" drogą bylo gooooooooooraco to prawda, ale Twoja reakcja Edytowane 15 Stycznia 2015 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się