piot Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Witam Odebrałem auto po przeglądzie dojeżdżając do domu zgasło na wolnych obrotach. Po odpaleniu swieci sie check engine i kontrolka kontroli trakcji. Auto nie przyspiesza pomimo, że obroty wzrastają jak należy (jedzie jak wykastrowane). Jednocześnie przy dodawaniu gazu słychać coś jakby szum (myśle, że z lewej strony), co dziwne po wcisnieciu sprzęgła i przegazowaniu szum się nie pojawia. Co to może być ? Dzwoniłem do aso i mam podjechać w poniedziałek. Edytowane 5 Września 2014 przez piot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Wąż od intercoolera prawdopodobnie uległ pęknięciu, nie powinno się jeździć jak jest duża nieszczelność.... Można sprawdzić ręką czy jest zabrudzony i czy dmucha przegazowując auto na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot Opublikowano 5 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Super dzięki za błyskawiczną reakcję Zauważyłem, że problem się objawia po nagrzaniu silnika. Gdzieś też wyczytałem, że podobne objawy daje EGR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebb Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Egr na 99%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Z ciekawości Seb skąd ten wniosek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebb Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Miałem to samo. Może bez spadku mocy tylko kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 w roli ścisłości to absolutnie nie to samo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebb Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 zgoda (kontrolki = egr + reszta - nie wiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Zacznijcie od wypicia mocnej liściastej herbaty sypanej, nie z torebki. A potem sobie powróżcie z fusów. Efekt podobny do tego co powyżej napisano.* *odnosi się do znakomitej większości postów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebb Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 piot daj znać co było/ jest.szczur75 sorry Twoja wypowiedź przyniosła wiele odpowiedzi na zadane pytanie Co to może być ? . I pytanie. W ogóle po co był ten post? Bez urazy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Super dzięki za błyskawiczną reakcję Zauważyłem, że problem się objawia po nagrzaniu silnika. Gdzieś też wyczytałem, że podobne objawy daje EGR. Miałem dokładnie to samo w Forku 2.0D. Te same kontrolki, auto na autostradzie max. 160km/h jakbym miał 75KM Najdziwniejsze było że jak auto wystygło, odpaliłem i wszytko OK. Za kolejnym odpaleniem znowu 75KM Wymieniony EGR i po sprawie. Jeśli masz auto na gwarancji dzwoń po lawetę i do ASO. U mnie nie było EGR na stanie i nie chcieli dać mi auta zastępczego, gdyż dojechałem na własnych kołach Koniec końców sprowadzenie trwało 2 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 piot daj znać co było/ jest. szczur75 sorry Twoja wypowiedź przyniosła wiele odpowiedzi na zadane pytanie Co to może być ?. I pytanie. W ogóle po co był ten post? Bez urazy. Bo bez podłączenia pod SSM czy też inny tester diagnostyczny to można sobie zgadywać co autu dolega. Co zresztą czynicie. Oczywiście jest szansa, że ktoś zgadnie. Jakaś jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Problem w tym szczur75, że jakieś 30 minut przed opisaną sytuacją auto odebrałem z aso po przeglądzie... Zakładam że wykonali diagnostykę... Objawów wcześniej nie było poza zapaleniem się obydwu kontrolek o czym poinformowałem serwis. Stąd domniemuję, że kabel nie zawsze prawdę powie i bardziej polegam na opinii fachowca z Poznania ;-) Edytowane 6 Września 2014 przez piot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Problem w tym szczur75, że jakieś 30 minut przed opisaną sytuacją auto odebrałem z aso po przeglądzie... Zakładam że wykonali diagnostykę... Objawów wcześniej nie było poza zapaleniem się obydwu kontrolek o czym poinformowałem serwis. Stąd domniemuję, że kabel nie zawsze prawdę powie i bardziej polegam na opinii fachowca z Poznania ;-) Ponieważ piszesz o szumie, podejrzewam (pozdrowienia dla @szczur75 ), że zsunał się wąż przy IC. W ASO przy przeglądzie bywa rozączany i po ponownym złączeniu obejma czasem nie złapie dość mocno lub jest założona w niewłaściwym miejscu. Otwórz maskę i sprawdź czy któryś wąż zwyczajnie nie zsunął się z króćca. Edytowane 7 Września 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot Opublikowano 9 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Stawiam na pęknięcie lub nieszczelności bo nie widzę żeby cokolwiek "wisiało" bezpansko. Poza tym kontrolki zaświeciły się jeszcze przed serwisem (co prawda zgasły) a według aso komputer nic nie pokazał. Co prawda, kiedy telefonicznie poinformowałem ich o problemie, człowiek przyznał, że na próbnej jeździe też słyszał szum przy przyspieszaniu, ale jak widać zignorował i jest jak jest. Diagnoza PKocial w 100% trafna, czekam na przybycie rury, tym czasem taśma ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 cieszę się ,a tak apropos niektórych komentarzy ja dzwoniłem do wróża Macieja:) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Czy to normalne? We wrześniu 2014 wymieniłem w ASO wąż IC minęło raptem kilka miesięcy.... i znów to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Nie wszystko, co się wokół dzieje, musi być od razu normalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Czy to normalne? We wrześniu 2014 wymieniłem w ASO wąż IC minęło raptem kilka miesięcy.... i znów to samo... Chodzi Ci o ten gumowy wąż wychodzący z intercoolera? Mi pękł kilka miesięcy po gwarancji, następny wytrzymał 2 lata i chwilę, potem ten wymieniony zaczął spadać co 2-4 tygodnie. W końcu po 3 próbach poprawienia wymieniono go na nowy i... od dwóch tysiecy km spokój. Jeśli nie minęło 2 lata od wymiany, a robiłeś w ASO, to wymienią Ci na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Pytanie zasadnicze: wąż pęka czy spada z króćca? Jeśli to drugie, to należy przyjrzeć się opaskom. Wymagają dość mocnego dokręcenia i wyczyszczenia węża przed nałożeniem. Ja dodatkowo lekko smaruję opaskę płynem do mycia naczyń żeby przy dokręcaniu miała poślizg ale później mocno zblokowała się na karbie króćca. Co pewien czas warto wymienić opaski - jeśli mają skłonność do luzowania to niestety wąż będzie spadać mimo wszystkich wysiłków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ja dodatkowo lekko smaruję opaskę płynem do mycia naczyń żeby przy dokręcaniu miała poślizg ale później mocno zblokowała się na karbie króćca. Dbałość o szczegóły godna podziwu Ale na pewno się opłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się