jawor79 Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Witam wszystkich i Zyczę Szczęśliwego Nowego Roku 2004. Jestem nowym uczestnikim forum. Posiadam samochód Suzuki Swift 1.3 16V Gti 110 KM. Jest już za mały dla mojej rodzinki i znalazłem bardzo ładny samochodzik w komisie - Subaru Legacy Kombi 2.0 1992 r. przebieg 170000 km. Znalazłem to forum i dowiedziałem się już troszkę o subaru , jednak mam jeszcze parę pytanek. 1.Czy cena jest przystępna? 2. Jaką ma moc? 3. Na co muszę zwrócić szczególną uwagę kupując? 4. Czy silniki 2.0 były 16 zaworowe czy 8? 5. Coś ciekawego na temat tego modelu - mile widziane. Troszkę mnie przeraża napęd 4x4 ponieważ wydaje mi się, że będę miał podwójne wydatki. Czy napęd tylny jest awaryjny i jak to wygląda w eksploatacji? Wiem , że ciężko o stronki z Legacy z danymi technicznymi , ale może ktoś już coś znalazł. Z góry bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubas Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 1) podaj cene to wtedy będzie można stwiedzić czy drogo czy tanio 2) 2,0 moc 115KM 3) w zasadzie na wszystko, w szczegulności na to jakiego rodzaju auto miało wczesniej dzwony bo przez nie mogą się pojawiać usterki takie ponad przeciętne, najlepiej jechać do ASO zapłacisz ok 150zł a sprawdzą ci wszystko włącznie z grubością lakieru (to będziesz wiedział co było robione) 4) 2.0 16V boxer 5) bardzo fajny wózek, w 93r face lifting, także twój jest jednym z ostatnich roczników modelowych mi też się marzy Legacy tylko MY2004 2.0 turbo pozdrowionka w 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 O ile tylko historia modelu była spokojna to o awaryjność się nie martw.Subaru a w szczególnosci Legacy od lat należa do najmniej awaryjnych samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubas Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 a i sprawdz stan opon bo napęd 4x4 ma to do siebie że opony muszą mieć równe zużycie bieżnika, a goście w komisach bardzo czesto z felgami i oponami kombinują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 1 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Dla niektórych każda cena jest przystępna nawet jeżeli jest liczona w milionach euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor79 Opublikowano 1 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Cena 12900 . Dzięki za szbkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor79 Opublikowano 1 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 co z odpowiedzię na pytanie 5 odnośnie napędu 4x4? Czy nikt nic nie wiem na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Na temat kosztów nic nie powiem (świeżutki właściciel Legacy'2004) ale 4x4 to jedyny poważny napęd , szczególnie teraz, zimą. Nie słyszałem o awariach napędu Subarynek. Pozdrawiam, Irma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Mam takie pytanko. Do jakiej klasy należy Subaru Legacy. Polowa czasopism pisze, że jest to przedstawiciel klasy średniej wyższej (np. Alfa 166, Audi A6, BMW 5) a druga polowa pisze, że jest to klasa średnia :?: Pozdrawiam AdamK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Srednia to C? Bo Impreza do C nalezy, no to trudno mowic, zeby Legacy rowniz :roll: Irma: GRATULUJE! Napisz, jak sie spisuje, jaka wersja itp. Widzialem na wlasnie oczy, ze wersja 2.0 da sie zejsc spalaniem ponizej 8l/100km 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Srednia to C? Bo Impreza do C nalezy, no to trudno mowic, zeby Legacy rowniz :roll: Pisząc o średniej klasie miałem namyśli np. Alfe 156, Audi A4, Forda Mondeo czy Opla Vectre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Than_Junior- to prawda.Przejechałem ok. 4500 km (3 tygodnie... hm...tym autem chce się śmigać) i powiem tak : jazda do 100km/h poza miastem-6,6 l/100km;miasto bez szaleństw-10,1 l/100km.Przypominam , że silnik jest na dotarciu chociaż po wymianie oleju po 2 tys. km specjalnie nie oszczędzam i w mieście dochodzę do 11,6 l /100km.W ogóle samochód wydaje się bardzo dynamiczny a prowadzi się (moim skromnym zdaniem) zdecydowanie lepiej od Forysia Turbo ,choć nie to przyspieszenie.To jest moje i właściciela Forysia zdanie , czyli bardzo subiektywne.wg mnie lepiej chodzi skrzynka, pedał sprzęgła, gazu i jest bardziej bezpośredni układ kierowniczy, co uwielbiam.Wykończenie wnętrza wybiega ponad przeciętność w klasie średniej wyższej(można porównać do A4, ale nie jest to taki topór jak w audicach).Mogę śmiało powiedzieć, że wreszcie mam SAMOCHÓD. Co do używanych Legacy to uważam,że za tą cenę nie ma nad czym się zastanawiać.Legacy deklasuje rywali swoim napędem i bezusterkowością, ponadto umożliwia wejście do wąskiego grona Subarytów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Zapomniałem dodać, że jest to wersja jedyna dostępna w XI 2003,czyli 2 L kombi.Szkoda,że nie słychać silnika,dopiero pow. 4500 obr./1 min.Audio-tragedia (radzę nie włączać).Zwracam uwagę potencjalnych nabywców, że wersja sedan nie posiada reduktora.Pozdrawiam i czekam prywatnie na jakiekolwiek pytania ad.Legacy B4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 jazda do 100km/h poza miastem-6,6 l/100km :shock: Cos pięknego! Imprezą 1.8 nie dało sie zejsc poniżej 9l/100km. A może ja nie umiałem... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Thanie Juniorze, Impreza jest autem klasy sredniej nizszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Pozdrawiam i czekam prywatnie na jakiekolwiek pytania ad.Legacy B4. ja mam pytanie! ja! dasz pojeździć? proszę!!! a czy czasem właśnie Legacy nie jest klasą śednią?? bo właśnie tak jak kolega wyżej pisał każda gazeta mówi po swojemu i ja już nie wiem (taki sam jest problem ze Skodą Superb). w sumie logicznie pasuje, żeby był to średniak (Justy - mieszczuch; B, Impra - kompakt, C; Forester podobno SUV), ale kto wie? o przynależności do klasy czytałem, że decyduje rozstaw osi. może zapytamy Dyrekcję, co o tym sądzi? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Thanie Juniorze, Impreza jest autem klasy sredniej nizszej. Bardzo dziekuje, Comie to Dadzie Forys to "maly SUV" TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 :arrow: irma: gratuluje auta, moze jakies zdjecia ?? :arrow: co do klas, to idac za auto+ to legacy nalezy do klasy D razem z volvo s60, passatem, avensisem, vectra, saabem 9-3, 406, carisma, lancerem, lybra i paroma innymi..... pozdr. mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 A co mnie to obchodzi do jakiej klasy należy jaki samochód :? :?: Ważne żeby mi sie dobrze nim jeździło i żeby mi się podobał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 :arrow: co do klas, to idac za auto+ to legacy nalezy do klasy D razem z volvo s60, passatem, avensisem, vectra, saabem 9-3, 406, carisma, lancerem, lybra i paroma innymi..... Lancerem, Carisma :?: :?:przeciez to kompakty. Klase średnią reprezentuje Galant. Auto świat też tak pisze, że Legacy to klasa średnia a Auto Motor i Sport podaje, że jest to klasa średnia wyższa. Patrząc na ceny Legacy, które będą po wejściu do UE można powiedzieć, że to klasa średnia wyższa (odpowiednik klasowy np. Audi A6 ma ceny podobne), ale patrząc na wymiary to są one zbliżone do samochodów klasy średniej (Honda Accord ma prawie identyczne wymiary). Pozdrawiam AdamK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 auto+: accord, A4 = D A6= E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irma Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Bartłomieju! Czemu nie,chociaż myślę, że w każdym salonie dadzą poszaleć Legacy(o ile 1994 cm3 pozwoli na szaleństwo)!Wg mnie nie ma znaczenia do jakiej klasy należy auto.Wydoroślałem z jakiejkolwiek nobilitacji wynikającej z posiadania czegokolwiek.Zdjęcia w swoim czasie.Poczekam do wiosny bo teraz auto na zimówkach i stalówkach wygląda jak fura zaprzęgowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Lancerem, Carisma :?: :?:przeciez to kompakty. Klase średnią reprezentuje Galant. Przeciez Carisma to klasa srednia! Carismy w Japonii nie sprzedaja bo jest robiona w Europie na tej samej plycie co Volvo S40/V40. Lancer jest zbudowany na tej samej plycie co Colt i jest kompaktem. Galant tez jest klasa srednia ale jest o 20 cm dluzszy. Legacy jest to klasa srednia, na klase wyzsza jest troche za krotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2004 Bartłomieju! Czemu nie,chociaż myślę, że w każdym salonie dadzą poszaleć Legacy(o ile 1994 cm3 pozwoli na szaleństwo)!Wg mnie nie ma znaczenia do jakiej klasy należy auto.Wydoroślałem z jakiejkolwiek nobilitacji wynikającej z posiadania czegokolwiek.Zdjęcia w swoim czasie.Poczekam do wiosny bo teraz auto na zimówkach i stalówkach wygląda jak fura zaprzęgowa. o nie! szaleć można w Imprezie. jadąć Legacy trzeba reprezentować! a przesiadka z moich 1189ccm na 1994ccm bardzo mi się podoba pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AK Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 Przeciez Carisma to klasa srednia! Carismy w Japonii nie sprzedaja bo jest robiona w Europie na tej samej plycie co Volvo S40/V40. Dokładnie to w zakładach Nedcar w hlolenderskim mieście Born a Volvo s40 to też kompakt . Zresztą nowe Volvo s40 ( bedzie produkowane w Belgii) powstalo na płycie podłogowej Forda Focusa, który będzie miał premierę w tym roku. W Niemczech Lancer się nazywa Carisma a następca Carismy, który się ukaże w tym roku będzie się nazywał Lancer. Legacy jest to klasa srednia, na klase wyzsza jest troche za krotki. I o to mi chodziło Pozdrawiam AdamK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się