Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

strasznie dużo gratów zabieracie ze sobą, ja z małym dzieckiem na 2 tyg. zabrałem się bez boxa i to na luzie

Dokładnie. Przestrzeń na bagaż w Forku jest spora. Można też pakować się pod dach.

My z dwójką dzieci (4latka i póltora roku) zapakowaliśmy się swobodnie a i to wszystko weszlo do bagażnika. 

Łóżeczka nie trzeba brać, bo są dostepne na miejscu, tak jak wanienki i tego typu rynsztunek. Co do zabawek plażowych i 'dmuchańców' to mozna je za grosze kupić na miejscu.

Box rozważam ale na większą wyprawę, chyba w przyszłym roku.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dokładnie. Przestrzeń na bagaż w Forku jest spora. Można też zapakować się pod dach. My z dwójką dzieci (4latka i póltora roku) zapakowalićmy się swobodnie a i to wszystko weszlo do bagażnika. Łuzeczka nie trzeba brać, bo jest dostepne na miejscu, tak jak wanienki i tego typu rynsztunek. A co do zabawek plazowych i dmuchańców to mozna je za grosze kupić na miejscu. Box rozważam ale większą wyprawę

 

moja córka jest starsza niż Drozdera, ma 5 lat ale ja z moimi gadżetami rowerowymi robie robotę za dwójkę  małych dzieci :) - a za boxem się nie rozglądam, bo na razie styka mi bagażnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA w sedanie Legacym,pomimo niewozenia juz wozka,tylko biegowke,jak nie wioze naszych rowerow na dachu,to mam zawsze za malo miejsca w bagu do pakowania sie z Zona i dwojka dzieci....No i waziutka dupcia wejdzie pomiedzy zalozone juz 2 foteliki na tyl.W Forescie spokojnie przecietna dupcia pomimo 2 fotelikow wchodzi na tylna kanape?

Edytowane przez lookita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA w sedanie Legacym,pomimo niewozenia juz wozka,tylko biegowke,jak nie wioze naszych rowerow na dachu,to mam zawsze za malo miejsca w bagu do pakowania sie z Zona i dwojka dzieci....No i waziutka dupcia wejdzie pomiedzy zalozone juz 2 foteliki na tyl.W Forescie spokojnie przecietna dupcia pomimo 2 fotelikow wchodzi na tylna kanape?

Przy dwóch ISOFIX było by bardzo ciężko...wczoraj na tylnej kanapie siedziała córa w foteliku (ISOFIX) synek w nosidełku, żona na środku. Dało się spoko jechać, ale komfort średni.

Bez ISOFIXa było by to wykonalne.

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu ktoś zapowiadał demo nowego (bardziej dźwięcznego) tłumika do XT? Czy temat już ogarnięty? Co prawda zostało mi jeszcze kilka dni, ale...

Też o tym myślałem dziś

@mkow do tablicy.

Przy okazji powiedz proszę czym relingi robiłeś?

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ma przyjść do mnie zmodernizowany układ. Wymienione graty w tłumikach końcowych, większe końcówki, no i stożkowa strumienica zamiast rezonatoru. Jak tylko zamontuje to nagram dźwięk i wrzucę wam.

Jeżeli chodzi o relingi, Wilkor jesteś z Gdyni? Jak tak to na Gedymina masz chłopaków którzy to profesjonalnie ogarniają. Jak chcesz nr tel to daj znać .

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś ma przyjść do mnie zmodernizowany układ. Wymienione graty w tłumikach końcowych, większe końcówki, no i stożkowa strumienica zamiast rezonatoru. Jak tylko zamontuje to nagram dźwięk i wrzucę wam.

Jeżeli chodzi o relingi, Wilkor jesteś z Gdyni? Jak tak to na Gedymina masz chłopaków którzy to profesjonalnie ogarniają. Jak chcesz nr tel to daj znać .

Pozdro

Zasugerowałem się ramką - Dawoj i rejestracją.

Stolica

O relingi się pytałem bo czarne mi się bardziej podobają.

Dziś ma przyjść do mnie zmodernizowany układ. Wymienione graty w tłumikach końcowych, większe końcówki, no i stożkowa strumienica zamiast rezonatoru. Jak tylko zamontuje to nagram dźwięk i wrzucę wam.

Jeżeli chodzi o relingi, Wilkor jesteś z Gdyni? Jak tak to na Gedymina masz chłopaków którzy to profesjonalnie ogarniają. Jak chcesz nr tel to daj znać .

Pozdro

Zasugerowałem się ramką - Dawoj i rejestracją.

Stolica

O relingi się pytałem bo czarne mi się bardziej podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie bardzo na tak. Muszę jeszcze dopiąć jedną sprawę z tłumikami końcowymi.

I najlepsza sprawa na koniec.

Mój XT-ek , zyskał trochę Nm momentu obrotowego.

Sprawa wygląda tak..

Przy niskich obrotach tj od 1000 d0 2500 moment jest dostarczany w większej ilości, powiedzmy nie 200 NM tylko 270-280 NM , co za tym idzie dynamika poprawiła się na mega plus. Wydaje mi się ,że przyśpieszenie polepszyło się o jakieś 0.5-1 sekundy. Jutro mam zamiar to sprawdzić w małym pojedynku z XT mojego znajomego.

Napiszę o wyniku zawodów. heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie bardzo na tak. Muszę jeszcze dopiąć jedną sprawę z tłumikami końcowymi.

I najlepsza sprawa na koniec.

Mój XT-ek , zyskał trochę Nm momentu obrotowego.

Sprawa wygląda tak..

Przy niskich obrotach tj od 1000 d0 2500 moment jest dostarczany w większej ilości, powiedzmy nie 200 NM tylko 270-280 NM , co za tym idzie dynamika poprawiła się na mega plus. Wydaje mi się ,że przyśpieszenie polepszyło się o jakieś 0.5-1 sekundy. Jutro mam zamiar to sprawdzić w małym pojedynku z XT mojego znajomego.

Napiszę o wyniku zawodów. heheh

A to nie lepiej było od razu zamówić cały wydech w MGmotosport, skoro i tak zmodernizowałeś u nich (bo jak rozumiem u nich) Invidię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzmi fajnie! Choc podejrzewam, ze na zywo brzmi lepiej :)

 

Mam pomysl - dobierzmy odpowiedni kompletny wydech, dobrze trzymajace fotele kierowcy i pasazera pol skora pol alcantara, gruba sportowa kierownica, jakies tam nakladki oraz program do modyfikacji skrzyni i silnika i zaoferujmy to jako PAKIET SPORT do SIM, by ten Forek wreszcie jajka odzyskal. Szlo by w Polsce jak cieple bleczki, potem wchodzimy na Europe. Co Wy na to? ;):)

Edytowane przez Nowicjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W sumie bardzo na tak. Muszę jeszcze dopiąć jedną sprawę z tłumikami końcowymi.

I najlepsza sprawa na koniec.

Mój XT-ek , zyskał trochę Nm momentu obrotowego.

Sprawa wygląda tak..

Przy niskich obrotach tj od 1000 d0 2500 moment jest dostarczany w większej ilości, powiedzmy nie 200 NM tylko 270-280 NM , co za tym idzie dynamika poprawiła się na mega plus. Wydaje mi się ,że przyśpieszenie polepszyło się o jakieś 0.5-1 sekundy. Jutro mam zamiar to sprawdzić w małym pojedynku z XT mojego znajomego.

Napiszę o wyniku zawodów. heheh

A to nie lepiej było od razu zamówić cały wydech w MGmotosport, skoro i tak zmodernizowałeś u nich (bo jak rozumiem u nich) Invidię?

 

Na pewno byłoby łatwiej. Uczę się na błędach. Jak zamawiałem Invidię ze stanów, to nawet nie myślałem, że Q 300 może mi nie dać w 100% satysfakcji.

Kosztował trochę kasy, więc pozostało mi tylko modyfikowanie.

Jestem już na ostatniej prostej by osiągnąć zadowalający dla mnie dźwięk.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Właśnie mnie minął Forester z EyeSight

Jestem bardzo ciekawy kiedy u nas wreszcie będzie dostępny. Od początku występowania tego systemu bardzo dziwi mnie fakt, braku dostepności na naszym rynku.
Też nie do końca to rozumiem... Oczywiście homologacja itp, ale patrząc na ofertę konkurencji to jakoś im to szybciej idzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woszkowaty szydzisz ze mnie ? :-)

W Invidii , a nie w Invidzie.

 

Jakbym śmiał ! Wyprzedziłem poprostu telefony ludzi z Invidii ( teraz chyba dobrze - zawsze wolałem matematykę od polskiego ) po obejrzeniu Twojego filmu na YT ;)

 

A tak na serio - nie było w mojej wypowiedzi cienia szydery , wręcz przeciwnie - cieszę się, że udoskonaliłeś dobry, jakby nie patrzeć, produkt. Zawsze powtarzam, że ja jestem jeszcze z tej epoki, która potrafi i chce coś zrobić, zmienić, naprawić, etc. własnymi rękami i pomysłami. Cieszę się, że Ty też !  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko Tomek.

Co do dobrego produktu firmy Invidia....

Wyjaśnię zaraz o co chodzi z tą modernizacją.

Catback, który zakupiłem jest kompatybilny w modelach WRX. Można pokusić się o stwierdzenie, że przypasowanie tego układu do Forka, to skutek uboczny.

Układy te powinno się stosować razem z wymiana downpipe. Dopiero wtedy modernizacja fabryki ma sens.

Catback jest tak skonstruowany, by właśnie w połączniu z downpipe dać najlepszy efekt.

I tu się zaczęły schody. Niestety żaden producent na świecie nie produkuje jeszcze downpipe do 2.0 XT. Można kombinować, zrobić na zamówienie...ale z tego co wiem, nie uda się na tą chwilę przemapować komputera by silnik nie zwariował. Prawie każde oprogramowanie w naszych modelach jest inne i aby wstrzelić się z odpowiednią mapą to po prostu cud!!!.

Pozostało więc mi modernizowanie Q 300 , by choć w najmniejszym stopniu osiągnąć zadowolenie w uszach.

Nie ukrywam, że mam już k.... dość.

W tyg znów wysłałem już zmodernizowany układ do Michała mgmotorsport. W poniedziałek oczekuję finishu robót. AMEN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...