tzd Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 w dalszym ciągu pozbawiony jest regulacji odcinka lędźwiowego Raju, czemu Subaru to robi tzn pozbawia nas (Europejczyków) tej regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Czy ktoś z was mierzył grubość lakieru swojego XT? Mój jest z 11.2014. Wczoraj przy pomiar wyszło że lakier na przedniego zderzaku jest dużo grubszy niż reszta samochodu. No i padło pytanie czy zderzak był kiedyś malowany? A nie myślałeś o tym, że zderzak jest plastykowy o karoseria blaszana (maska aluminiowa)? Masz racja! No nie pomyślałem o tym dlatego że samochód sprawdzili w ASO i oni powinni się znać nie! Czy ja powiedziałem że coś nie tak ze zderzaku? Tylko konstatacji i fakt które mi zaprezentowano! To proszę napisać ile wynosi grubość lakieru na zderzaku. Tak z ciekawości! Edytowane 19 Marca 2016 przez T1sh0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Jeździłem dziś nowym XT po lifcie. Na plus: - światła dzienne LED w kształcie podkowy!!! Nareszcie!!! Starania Dyrekcji odnioosly sukces! naprawdę dobrze to wyglada, z daleka juz można rozpoznać Subaraka w ciagu dnia - wnętrze z nowa skóra: no, teraz zaczyna podchodzić pod niemieckie premium (bez kozery tak mowię). Skóra jest na drzwiach, na boczkach, na desce rozdzielczej, na dodatek sprawia wrażenie wysokiej jakościowo a czekoladowy kolor jest piękny - wszystkie wyświetlacze sa po polsku - nawigacja bardzo ładnie mówi (akurat słuchałem po niemiecku), bardzo płynnie i znacznie bardziej naturalnie niz większość "robotow" - aktywne światła skrętne. Nie jakies tam doświetlenie przeciwmgielnymi, tylko prawdziwe oświetlenie skrętne! - chyba zmieniono brzęczyk ostrzegawczy bo jest milszy dla ucha Minus: - szmatka wciąż jest chciał w sumie to juz prawie tradycja, wiec moze plus...? Wiec w sumie same pierdoły, ale ogólnie dużo na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Starania dyrekcji to raz, informacje na temat słabego wykończenia i malo europejskiego wyposażenia poprzednich modeli(m.in z tego forum) to dwa Edytowane 19 Marca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 - wnętrze z nowa skóra: no, teraz zaczyna podchodzić pod niemieckie premium (bez kozery tak mowię). Skóra jest na drzwiach, na boczkach, na desce rozdzielczej, na dodatek sprawia wrażenie wysokiej jakościowo a czekoladowy kolor jest piękny nie obraź się, że to piszę ale z mojego punktu widzenia gówno owinięte w najpiękniejsze złotko cały czas jest gównem, tak długo jak nie zmieni się zawartości stąd też cieszą takie informacje To co ucieszyło mnie najbardziej to zmiany, jakie poczyniono w poprawie komfortu akustycznego - wyciszono podwozie i kabinę pasażerską - jest dużo, dużo ciszej, szczególnie na wysokości słupków przednich przy prędkościach powyżej 120 km/h. to cieszy, że Subaru zauważa swoje dramatyczne zapóźnienie w tym obszarze - aktywne światła skrętne. Nie jakies tam doświetlenie przeciwmgielnymi, tylko prawdziwe oświetlenie skrętne! lepiej późno jak wcale, świetne rozwiązane , które miałem w Skodzie Yeti niemalże 6 lat temu (tam źródłem był "ksenon" tu jest już chyba LED) Subaru pod względem szeroko rozumianego komfortu ma dużo do nadrobienia a w kwestii HVN (Noise, vibration, and harshness) to niemalże dystans w latach świetlnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz? Nie od dziś wiadomo, ze Skodzie Yeti jest lepsze od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 gówno owinięte w najpiękniejsze złotko cały czas jest gównem ... to cieszy, że Subaru zauważa swoje dramatyczne zapóźnienie w tym obszarze ... Subaru pod względem szeroko rozumianego komfortu ma dużo do nadrobienia .... to niemalże dystans w latach świetlnych ... lepiej późno jak wcale, świetne rozwiązane , które miałem w Skodzie Yeti niemalże 6 lat temu Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) mam nadzieję że nie zrobią dupowozu z subaru ketivv mnie te niemieckie salony w samochodzie się akurat nie podobają , wszystko z umiarem to tylko samochód nie dom Edytowane 20 Marca 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz? w innych słowach "nie oceniaj książki po okładce" wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda nie mam uprzedzeń dla mnie to ta sama półka co Subaru mam nadzieję że nie zrobią dupowozu z subaru ketivv ależ to właśnie ma być "dupowóz" zdecydowana, przytłaczająca większość Subaru to własnie "dupowozy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Mnie się wydaje, że "metafora" z gównem jest trochę za mocna. Uważam, że to dobrze, że są zmiany. Również w estetyce, choć dla mnie to akurat bez znaczenia. A czegoś brązowego to już "prawie na pewno" bym nie kupił. Dla mnie to będzie zawsze kwestia lubienia Subaru, za to że jest Subaru, a nie Skodą, Audi, i czymś tam jeszcze. A jak ktoś chce Skodę, albo Audi, to przecież może kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz? w innych słowach "nie oceniaj książki po okładce" wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda nie mam uprzedzeń dla mnie to ta sama półka co Subaru Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT. Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą edit--------- A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje? No i.... strasznie wk... mnie brak płynnej regulacji temperatury. 19 zimno, 20 wali gorącym i nie chce przestać. Edytowane 20 Marca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 ketivvv może dla ciebie dla mnie nie jest Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz? w innych słowach "nie oceniaj książki po okładce" wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda nie mam uprzedzeń dla mnie to ta sama półka co Subaru Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT. Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 ketivvv może dla ciebie dla mnie nie jest Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz? w innych słowach "nie oceniaj książki po okładce" wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda nie mam uprzedzeń dla mnie to ta sama półka co Subaru Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT. Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów dla większego komfortu ...po to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Co wy macie z tymi skodami? Forester xt nie jest drogim autem jak na to co prezentuje. To czego mu brakuje wg. niektórych można zrobić w swoim zakresie. Znaczek skody też można przykleić Edytowane 20 Marca 2016 przez marcinok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) ketivvv może dla ciebie dla mnie nie jest Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz? w innych słowach "nie oceniaj książki po okładce" wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda nie mam uprzedzeń dla mnie to ta sama półka co Subaru Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT. Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów dla większego komfortu ...po to komfort jest dla śpiochów powtarzam jak nie zrozumiałeś Edytowane 20 Marca 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Co wy macie z tymi skodami? Użytkujemy... 100 tys w 2 lata i póki co złego słowa nie powiem o swojej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje? to chyba tez jest poprawione w liftowym Foresterze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Co wy macie z tymi skodami? Użytkujemy... 100 tys w 2 lata i póki co złego słowa nie powiem o swojej. Ja nie ma nic do skody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Co wy macie z tymi skodami? Użytkujemy... 100 tys w 2 lata i póki co złego słowa nie powiem o swojej. polak900 ....czasem warto dłużej pospać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów komfort jest dla śpiochów powtarzam jak nie zrozumiałeś to z przykrością muszę Cię poinformować, że zmiany w Foresterze poszły głównie w tym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Tak ale chyba przyznasz że to działa w dwie strony. Skoda nie ma tego co subaru a subaru tego co ma skoda. I taka zasada mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje? to chyba tez jest poprawione w liftowym Foresterze To i może Importer w trosce o juz zdobytego klienta wykona jakąś naprawę w celu usunięcia "przypadłości" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Jeden znajdzie to " coś " w skodzie, inny w subaru.... nie ma co z tym polemizować..... Dużo zależy od upodobań klienta i jego oczekiwań a także charakteru danej osoby.... Jedna osoba lubi styl subaru, dawniej dość surowy i prosty ale ze smaczkami typu silnik/napęd/dźwięk.... + szeroko pojęta oryginalność ze wszystkimi swoimi wadami..... ...... a inna osoba wybierze np .filozofię skody, troszkę szaro...bez fajerwerków...... ma być solidnie, dobrze, przewidywalnie itd. itp. Co wy macie z tymi skodami? A co mamy mieć ??? Przecież nikt tu nigdy nic złego nie pisał o niej..... ba ! nawet jest lepsza od subaru Przytaczamy tu ją jako przykład auta dobrego, solidnego, poprawnego...... tylko może trochę nudnego ?! Ale kto co lubi...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Przytaczamy tu ją jako przykład auta dobrego, solidnego, poprawnego...... tylko może trochę nudnego ?! Ale kto co lubi...... o gustach sie nie dyskutuje.... jak każe auto ma swoje wady i zalety co Kolega powyżej napisał. I na tym proponuje zakończyć dywagacje EDIT------ Bardzo bym prosił o odpowiedz odnosnie ogrzewania..... czy tylko ja tak mam. Oraz czy jest możliwość aby zasilanie w gnieździe zapalniczki było cały czas. Edytowane 20 Marca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Bardzo bym prosił o odpowiedz odnosnie ogrzewania..... czy tylko ja tak mam. co prawda na bazie XV ale system wentylacji pewnie ten sam mnie się wydaje, że to jest tylko wrażenie iż system wariuje, dlaczego odpalasz auto, system ustawiony w automacie ma zadanie nagrzać wnętrze to wymaganej temperatury, stara się to zrobić odpowiednio szybko i sprawnie skutkiem ubocznym dużych mas ciepłego powietrza wtłaczanych do auta jest nasze poczucie wyraźnego ciepła po jakimś czasie intensywność tego działania słabnie w wyniku odpowiedniego nagrzania wnętrza auta system musi już nie nagrzać ale utrzymać żądaną temperaturę i on to robi ustaw nawiew na szybę i nogi (nie będzie to już tryb "full auto") testuj, dla mnie system HVAC w Subaru XV pracuje sprawnie natomiast często "zawodzi" tryb "fulll auto" ale to akurat szerszy problem, który występuje nie tylko w Subaru A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje? to chyba tez jest poprawione w liftowym Foresterze To i może Importer w trosce o juz zdobytego klienta wykona jakąś naprawę w celu usunięcia "przypadłości" jakie masz ciśnienie w kołach na tylnej osi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się