Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Czy ktoś z was mierzył grubość lakieru swojego XT? Mój jest z 11.2014. Wczoraj przy pomiar wyszło że lakier na przedniego zderzaku jest dużo grubszy niż reszta samochodu. No i padło pytanie czy zderzak był kiedyś malowany?

 

A nie myślałeś o tym, że zderzak jest plastykowy o karoseria blaszana (maska aluminiowa)?

 

Masz racja! No nie pomyślałem o tym dlatego że samochód sprawdzili w ASO i oni powinni się znać nie!

Czy ja powiedziałem że coś nie tak ze zderzaku? Tylko konstatacji i fakt które mi zaprezentowano!

To proszę napisać ile wynosi grubość lakieru na zderzaku. Tak z ciekawości!

Edytowane przez T1sh0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dziś nowym XT po lifcie.

 

Na plus:

- światła dzienne LED w kształcie podkowy!!! Nareszcie!!! Starania Dyrekcji odnioosly sukces! :D naprawdę dobrze to wyglada, z daleka juz można rozpoznać Subaraka w ciagu dnia :)

- wnętrze z nowa skóra: no, teraz zaczyna podchodzić pod niemieckie premium (bez kozery tak mowię). Skóra jest na drzwiach, na boczkach, na desce rozdzielczej, na dodatek sprawia wrażenie wysokiej jakościowo a czekoladowy kolor jest piękny :)

- wszystkie wyświetlacze sa po polsku

- nawigacja bardzo ładnie mówi (akurat słuchałem po niemiecku), bardzo płynnie i znacznie bardziej naturalnie niz większość "robotow"

- aktywne światła skrętne. Nie jakies tam doświetlenie przeciwmgielnymi, tylko prawdziwe oświetlenie skrętne!

- chyba zmieniono brzęczyk ostrzegawczy bo jest milszy dla ucha

 

Minus:

- szmatka wciąż jest :mrgreen: chciał w sumie to juz prawie tradycja, wiec moze plus...? :P

 

 

Wiec w sumie same pierdoły, ale ogólnie dużo na plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- wnętrze z nowa skóra: no, teraz zaczyna podchodzić pod niemieckie premium (bez kozery tak mowię). Skóra jest na drzwiach, na boczkach, na desce rozdzielczej, na dodatek sprawia wrażenie wysokiej jakościowo a czekoladowy kolor jest piękny
 

 

nie obraź się, że to piszę ale z mojego punktu widzenia gówno owinięte w najpiękniejsze złotko cały czas jest gównem, tak długo jak nie zmieni się zawartości 

 

stąd też cieszą takie informacje 

 

 

 

To co ucieszyło mnie najbardziej to zmiany, jakie poczyniono w poprawie komfortu akustycznego - wyciszono podwozie i kabinę pasażerską - jest dużo, dużo ciszej, szczególnie na wysokości słupków przednich przy prędkościach powyżej 120 km/h.
 

 

to cieszy, że Subaru zauważa swoje dramatyczne zapóźnienie w tym obszarze

 

 

 

 

- aktywne światła skrętne. Nie jakies tam doświetlenie przeciwmgielnymi, tylko prawdziwe oświetlenie skrętne!

 

lepiej późno jak wcale, świetne rozwiązane , które miałem w Skodzie Yeti niemalże 6 lat temu (tam źródłem był "ksenon" tu jest już chyba LED)

 

 

Subaru pod względem szeroko rozumianego komfortu ma dużo do nadrobienia a w kwestii HVN (Noise, vibration, and harshness) to niemalże dystans w latach świetlnych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gówno owinięte w najpiękniejsze złotko cały czas jest gównem

 

...

 

to cieszy, że Subaru zauważa swoje dramatyczne zapóźnienie w tym obszarze

 

...

 

Subaru pod względem szeroko rozumianego komfortu ma dużo do nadrobienia .... to niemalże dystans w latach świetlnych

...

lepiej późno jak wcale, świetne rozwiązane , które miałem w Skodzie Yeti niemalże 6 lat temu

 

 

Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz?
 

 

w innych słowach

 

"nie oceniaj książki po okładce" 

 

wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" 

mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej 

 

czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru

 

 

 

Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda 
 

 

nie mam uprzedzeń

 

dla mnie to ta sama półka co Subaru


 

 

mam nadzieję że nie zrobią dupowozu z subaru ketivv
 

 

ależ to właśnie ma być "dupowóz" zdecydowana, przytłaczająca większość Subaru to własnie "dupowozy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że "metafora" z gównem jest trochę za mocna. Uważam, że to dobrze, że są zmiany. Również w estetyce, choć dla mnie to akurat bez znaczenia. A czegoś brązowego to już "prawie na pewno" bym nie kupił. Dla mnie to będzie zawsze kwestia lubienia Subaru, za to że jest Subaru, a nie Skodą, Audi, i czymś tam jeszcze. A jak ktoś chce Skodę, albo Audi, to przecież może kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz?
 

 

w innych słowach

 

"nie oceniaj książki po okładce" 

 

wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" 

mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej 

 

czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru

 

 

 

Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda 
 

 

nie mam uprzedzeń

 

dla mnie to ta sama półka co Subaru

 

 

Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT.

Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą :)

 

edit---------

A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje?

 

No i.... strasznie wk... mnie brak płynnej regulacji temperatury. 19 zimno, 20 wali gorącym i nie chce przestać.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ketivvv może dla ciebie dla mnie nie jest 


 

 

Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz?
 

 

w innych słowach

 

"nie oceniaj książki po okładce" 

 

wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" 

mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej 

 

czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru

 

 

 

Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda 
 

 

nie mam uprzedzeń

 

dla mnie to ta sama półka co Subaru


 

 

Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT.

Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą :)

 

wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ketivvv może dla ciebie dla mnie nie jest 

 

 

Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz?
 

 

w innych słowach

 

"nie oceniaj książki po okładce" 

 

wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" 

mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej 

 

czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru

 

 

 

Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda 
 

 

nie mam uprzedzeń

 

dla mnie to ta sama półka co Subaru

 

 

Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT.

Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą :)

 

wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów 

 

dla większego komfortu  ...po to :biglol:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ketivvv może dla ciebie dla mnie nie jest 

 

 

Ketivv ale przecież po co sie rozpisujesz jak niczego odkrywczego nie podajesz?
 

 

w innych słowach

 

"nie oceniaj książki po okładce" 

 

wykończenie foteli gustowną skórą, czy błyszczące wstawki a'la piano to smaczki proste i relatywnie tanie, oczywiście takie zabiegi szybko wpływają na pozytywny odbiór auta w myśl zasady "istnieje tylko to co widzisz" 

mało kto równie szybko zauważy dźwiękoszczelne szyby, czy inne znaczące zmiany ukryte głębiej 

 

czytając informacje o zmianach dotyczących Forestera odnoszę wrażenie, że zmiany poszły własnie w tym kierunku i bardzo dobrze bo jak dla mnie to własnie słaba strona Subaru

 

 

 

Wnioskuję, że kolejny samochód to jednak będzie skoda 
 

 

nie mam uprzedzeń

 

dla mnie to ta sama półka co Subaru

 

 

Potrzebowałem drugiego, większego auta, a że od zawsze chciałem Subaru to wybór padł na Forestera XT.

Właściwości jezdne zaje..... wykończenie, wyciszenie pozostawia wiele do życzenia. I tu Subaru (przynajmniej Forester) jest dwie epoki za.... Skodą :)

 

wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów 

 

dla większego komfortu  ...po to :biglol:  

 

komfort jest dla śpiochów powtarzam jak nie zrozumiałeś

 

Edytowane przez polak900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wyciszenie po co? to XT nie samochód dla śpiochów 

 

 

 

komfort jest dla śpiochów powtarzam jak nie zrozumiałeś
 

 

 

to z przykrością muszę Cię poinformować, że zmiany w Foresterze poszły głównie w tym kierunku  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje?
 

 

to chyba tez jest poprawione w liftowym Foresterze 

 

 

To i może Importer w trosce o juz zdobytego klienta wykona jakąś naprawę w celu usunięcia "przypadłości" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden znajdzie to " coś " w skodzie, inny w subaru.... nie ma co z tym polemizować..... 
Dużo zależy od upodobań klienta i jego oczekiwań a także charakteru danej osoby....
 
Jedna osoba lubi styl subaru, dawniej dość surowy i prosty ale ze smaczkami typu silnik/napęd/dźwięk....  + szeroko pojęta oryginalność ze wszystkimi swoimi wadami..... 
...... a inna osoba wybierze  np .filozofię skody, troszkę szaro...bez fajerwerków...... ma być solidnie, dobrze, przewidywalnie itd. itp.
 
 

Co wy macie z tymi skodami?

 

A co mamy mieć ??? Przecież nikt tu nigdy nic złego nie pisał o niej..... ba ! nawet jest lepsza od subaru  :D  ;)

 

Przytaczamy tu ją jako przykład auta dobrego, solidnego, poprawnego...... tylko może trochę nudnego ?! 

 

Ale kto co lubi...... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przytaczamy tu ją jako przykład auta dobrego, solidnego, poprawnego...... tylko może trochę nudnego ?! 

 

Ale kto co lubi...... ;)

 

o gustach sie nie dyskutuje....   jak każe auto ma swoje wady i zalety co Kolega powyżej napisał.

I na tym proponuje zakończyć dywagacje  ;)

 

EDIT------

 

Bardzo bym prosił o odpowiedz odnosnie ogrzewania..... czy tylko ja tak mam.

Oraz czy jest możliwość aby zasilanie w gnieździe zapalniczki było cały czas.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Bardzo bym prosił o odpowiedz odnosnie ogrzewania..... czy tylko ja tak mam.
 

 

co prawda na bazie XV ale system wentylacji pewnie ten sam 

 

mnie się wydaje, że to jest tylko wrażenie iż system wariuje, dlaczego 

 

odpalasz auto, system ustawiony w automacie ma zadanie nagrzać wnętrze to wymaganej temperatury, stara się to zrobić odpowiednio szybko i sprawnie

skutkiem ubocznym dużych mas ciepłego powietrza wtłaczanych do auta jest nasze poczucie wyraźnego ciepła po jakimś czasie intensywność tego działania słabnie w wyniku odpowiedniego nagrzania wnętrza auta system musi już nie nagrzać ale utrzymać żądaną temperaturę i on to robi 

 

ustaw nawiew na szybę i nogi (nie będzie to już tryb "full auto") testuj, dla mnie system HVAC w Subaru XV pracuje sprawnie natomiast często "zawodzi" tryb "fulll auto" ale to akurat szerszy problem, który występuje nie tylko w Subaru


 

 

A wracając do wł. jezdnych: też tak macie, że przy większych prędkościach na równej nawierzchni auto podskakuje?
 

 

to chyba tez jest poprawione w liftowym Foresterze 

 

 

To i może Importer w trosce o juz zdobytego klienta wykona jakąś naprawę w celu usunięcia "przypadłości" ;)

 

 

jakie masz ciśnienie w kołach na tylnej osi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...