karolwa Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Witam, nie znalazłem nigdzie na forum, wiec pytam czy były takie wynalazki???Dowód http://otomoto.pl/subaru-forester-s-turbo-170-km-4x4-C33610049.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Z tego co wiem fabrycznie reduktor nie był montowany do S-turbo (może się mylę), ale wiem że wkładali skrzynie z reduktorem od zwykłego Forka,(lub od legacy) do S-Turbo, w jednym z wątków nawet Carfit pisał że jest to do zrobienia i nie widzi przeciwwskazań. Co do ogłoszenia: nie widzę "kierownicy wielofunkcyjnej" i mimo uszkodzeń chyba coś tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 i mimo uszkodzeń chyba coś tanio. Jakich uszkodzeń ? Tych z przodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Co do ogłoszenia: nie widzę "kierownicy wielofunkcyjnej" i mimo uszkodzeń chyba coś tanio. Cena + rejestracja. To co powiesz na to: http://olx.pl/oferta/sprzedam-subaru-forester-CID5-ID5DlG3.html#9938155b2f (zanim wygaśnie: 7900 zarejestrowany forek S-turbo z przebiegiem 212tys i udokumentowanymi naprawami...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Witam, nie znalazłem nigdzie na forum, wiec pytam czy były takie wynalazki??? Dowód http://otomoto.pl/subaru-forester-s-turbo-170-km-4x4-C33610049.html Też kiedyś o to pytałem i kilku użytkowników forum posiada s turbo z reduktorem więc były takowe . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Tylko, jak ktoś zrobił rzeźbę wsadzając tam skrzynię od wolnossaka. Da się,ale nie wiem ile reduktor pożyje przy tej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Kiedys rozkminiałem ten temat i z tego co pamietam b.dobrze sprawdza sie skrzynia od legacy/obk 2,5L. Niejaki P. Zbyszek z Bajecznej (o ile mnie pamięć nie myli) ma/miał takie Sturbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 karolwa - fabrycznie wynalazków takich nie było, ale kilka aut w Polsce miało taką modyfikację. Sprawdzało się to w praktyce, auto było zrywniejsze od samego dołu przy załączonym reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 karolwa - fabrycznie wynalazków takich nie było, ale kilka aut w Polsce miało taką modyfikację. Sprawdzało się to w praktyce, auto było zrywniejsze od samego dołu przy załączonym reduktorze. A jak było z trwałością reduktora/skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 jeżdżą do dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 sam się zastanawiałem nad takim modem, gdy na wycieczce w lekki offroad (Rumunia) doświadczyłem dyskomfortu z przełożeniami w turbo... powinni takie wypuścić seryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 aż nie chce mi się wierzyć że skrzynia z wolnego ssaka (bo to chyba takie zakładali) wytrzymywała 170KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Skrzynia z 2.5 (w zależności od wersji) fabrycznie musi znosić około 170 koni przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaafuun Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Witam, Planuje zakup Forka, mam już nawet upatrzonego. Pytanie mam odnośnie reduktora po ot by nie śmieć forum. Z postów powyżej wnisokuję że 2.0 XT AT automat nie ma reduktora z definicji bo ma turbo? A czy sam automat bez turbo ma reduktor w standarcie czy nie? Pytanie w takim razie, czy takie auto da sobie radę w lesie zimą i przy letnich roztopach - oczywoscie przy odp. ogumieniu? Czy zawsze jak jest reduktor w aucie, to musi być 2 wajacha przy skrzyni biegów - wydaje mi się że tak, ale wolę dopytać? Przepraszam jeśli zadaje głupie dla niektórych pytania, ale nie chcę zakupić auta które może być potem słabo przydatne. Pozdraiwam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Automat w żadnym Subaru nie ma reduktora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Automat w terenie w moim przypadku bardzo dawał radę i nigdy mi tam nie brakowało reduktora. Na Plejadach na trasie terenowej też nie widać specjalnie żeby automaty odstawały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaafuun Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) @Yanas i @marhof dzięki za odpowiedzi. Generalnie pisząc teren miałem na myśli zjazd z asfaltu na polniaka, do lasu, bezdroża, coś koło tego jak w tym filmiku: a nie takie wyczyny jak tutaj : Czyli generalnie do jazdy po leśie nawet w zimie i błocie reduktor nie jest musowo konieczny. Pozdraiwam Rafał Edytowane 17 Września 2014 przez xaafuun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 "Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi". Reduktor jest przydatny/potrzebny w terenie ale nie w tym przedstawionym na pierwszym filmie. Najbardziej jest przydatny w miejscach gdzie potrzeba wolniejszej jazdy np. pod górę po kamieniach, w niektórych samochodach brak reduktora został zrekompensowany "wolną" jedynką (np. MuscelM461 lub Dacia Duster). Automat w dużej mierze spełnia to zadanie, mam znajomego który dawał sobie rade Cheerokiem z automatem przy czym jeździł w przeprawach. Opowiadając na pytanie, automat wystarczy Ci do jazdy którą opisujesz. Ps. Pomijając podjazdy (kąt natarcia) Forke w wielu miejscach dałby rade na Hałdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się