Skocz do zawartości

Forester S-turbo a reduktor??


karolwa

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co wiem fabrycznie reduktor nie był montowany do S-turbo (może się mylę), ale wiem że wkładali skrzynie z reduktorem od zwykłego Forka,(lub od legacy) do S-Turbo, w jednym z wątków nawet Carfit pisał że jest to do zrobienia i nie widzi przeciwwskazań.

Co do ogłoszenia: nie widzę "kierownicy wielofunkcyjnej" i mimo uszkodzeń chyba coś tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do ogłoszenia: nie widzę "kierownicy wielofunkcyjnej" i mimo uszkodzeń chyba coś tanio.

Cena + rejestracja. To co powiesz na to:

http://olx.pl/oferta/sprzedam-subaru-forester-CID5-ID5DlG3.html#9938155b2f 

(zanim wygaśnie: 7900 zarejestrowany forek S-turbo z przebiegiem 212tys i udokumentowanymi naprawami...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, jak ktoś zrobił rzeźbę wsadzając tam skrzynię od wolnossaka. Da się,ale nie wiem ile reduktor pożyje przy tej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

karolwa - fabrycznie wynalazków takich nie było, ale kilka aut w Polsce miało taką modyfikację. Sprawdzało się to w praktyce, auto było zrywniejsze od samego dołu przy załączonym reduktorze.

A jak było z trwałością reduktora/skrzyni? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia z 2.5 (w zależności od wersji) fabrycznie musi znosić około 170 koni przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Planuje zakup Forka, mam już nawet upatrzonego.

Pytanie mam odnośnie reduktora po ot by nie śmieć forum.

Z postów powyżej wnisokuję że 2.0 XT AT automat nie ma reduktora z definicji bo ma turbo?

A czy sam automat bez turbo ma reduktor w standarcie czy nie?

Pytanie w takim razie, czy takie auto da sobie radę w lesie zimą i przy letnich roztopach - oczywoscie przy odp. ogumieniu?

Czy zawsze jak jest reduktor w aucie, to musi być 2 wajacha przy skrzyni biegów - wydaje mi się że tak, ale wolę dopytać?

 

Przepraszam jeśli zadaje głupie dla niektórych pytania, ale nie chcę zakupić auta które może być potem słabo przydatne.

 

Pozdraiwam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yanas i @marhof dzięki za odpowiedzi.

Generalnie pisząc teren miałem na myśli zjazd z asfaltu na polniaka, do lasu, bezdroża, coś koło tego jak w tym filmiku:

a nie takie wyczyny jak tutaj :) :

 

Czyli generalnie do jazdy po leśie nawet w zimie i błocie reduktor nie jest musowo konieczny.

 

Pozdraiwam

Rafał

Edytowane przez xaafuun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi". Reduktor jest przydatny/potrzebny w terenie ale nie w tym przedstawionym na pierwszym filmie. Najbardziej jest przydatny w miejscach gdzie potrzeba wolniejszej jazdy np. pod górę po kamieniach, w niektórych samochodach brak reduktora został zrekompensowany "wolną" jedynką (np. MuscelM461 lub Dacia Duster). Automat w dużej mierze spełnia to zadanie, mam znajomego który dawał sobie rade Cheerokiem z automatem przy czym jeździł w przeprawach.  Opowiadając na pytanie, automat wystarczy Ci do jazdy którą opisujesz.

Ps. Pomijając podjazdy (kąt natarcia) Forke w wielu miejscach dałby rade na Hałdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...