kulczyk Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Check moze sie świecic i nie powodowac zmiany w pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Ale źle jak się świeci. Dzięki temu można przeoczyć inne awarie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 nie źle, tylko tak jest skonstruowane ecu w subaru, że błędy tgv powodują tryb awaryjny. i znowu forum wie lepiej niż ci, którzy się tym zajmują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 To nie jest tak do końca z tym trybem awaryjnym , w zależnosci od ECU , bład klapek moze początkowo zupełnie nie dawać żadnych złych objawów , ani spadku mocy ani dynamiki itd. , ale to nie oznacza ze ECU sobie nic z tego nierobi, w pewnych sytuacjach po przejechaniu kilkuset czy kkm , mogą być rozne problemy , niekoniecznie wykrywane przez kierowce . to samo dotyczy np. prozaicznego czujnika temp. EGT w uppipe ktorego ludzie bezkarnie wyrzucaja . Ale z drugiej strony nie jest tak że SUB wchodzi w tryb awaryjny jak np. VW , mercedes itd. ze jest znaczny spadek mocy i nie da sie przekroczyć np. 3,5 tys. obr. Choć czasem tego brakuje ( takiego kagańca ) bo jak czasem widzę jak klienci lekceważą niektóre ( check-i ) to mi żal tych aut Owszem można w miarę bezkarnie zlekceważyć niektore błędy jak P0420 ( katalizator ) czy błąd pompy wtórnego powietrza , czy drugiej sondy , ale czesto sie spotykam że ludzie lekceważą np. P0171 czesty w SUB , a potem jest kabum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 carfit, swoją drogą, widziałeś kiedyś jak wysokie graniczne egt ma ecu? wrxy mają go na 1049 stopni, ciężko do takiej temp dobić, a i pewnie zanim do niej dojdzie można utopić tłoki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 carfit, swoją drogą, widziałeś kiedyś jak wysokie graniczne egt ma ecu? wrxy mają go na 1049 stopni, ciężko do takiej temp dobić, a i pewnie zanim do niej dojdzie można utopić tłoki... Przy prawidlwo pokazanej temp. w uppipe na poziomie 1049 st., to już wyjmujemy tłoki z koncowego tłumika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) z ciekawostek, mapa egt failsafe z wrx my03 wartości na osiach niestety poprawne nie są, ale ztcp poprawnie jest 800 i 6000 rpm. Edytowane 13 Maja 2015 przez siewcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 16 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 u mnie przy problemach z klapkami kiedy świecił się silnik, miałem max ładowanie 0.5 Bar i strasznie zamulało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Pawlaczyk Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 czy TGV nie są zamknięte na niskich obrotach zwiększając prędkość powietrza w kolektorze? czy tgv'y przypadkiem nie maja wpływu na moment z dołu? gdzieś tam takie coś czytałem ze jak nie robisz dużego bhp to zostaw TGV... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 a z tego co ja wiem, to tgv zostało zrobione na potrzeby amerykańskich norm emisji spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) czy TGV nie są zamknięte na niskich obrotach zwiększając prędkość powietrza w kolektorze? czy tgv'y przypadkiem nie maja wpływu na moment z dołu? gdzieś tam takie coś czytałem ze jak nie robisz dużego bhp to zostaw TGV... Jak sama nazwa wskazuje powodują zawirowania powietrza w dolocie. Duże bhp a moment z dołu to dwie przeciwne sprawy. Napisz, gdzie to czytałeś a nie, że coś słyszałem, coś czytałem a potem ludzie dalej powtarzają głupoty @siewcu Gdyby były na potrzeby amerykańskich, to by ich w wersjach EU nie montowali. W JDM mają inne normy, więc ich nie montują Edytowane 22 Maja 2015 przez California Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Ja ze świeżego doswiadczenia powiem - po wywaleniu TGV świeci się check, ale auto jeździ dokladnie tak samo jak z wykasowanym błędem. Może komp coś inaczej liczy, ale nie da się tego odczuć. Tryb awaryjny to, o ile się nie mylę, odcinka przy ok. 3000rpm i inne takie Co do ceny to wszystko zależy czy ECU da się "zrobić" oprogramowaniem free, czy musi być firmowe. Od 400zł do 4000zł bym powiedział Edytowane 22 Maja 2015 przez PR7EMEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Pawlaczyk Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 California przeczytaj proszę jeszcze raz moj post zwracając uwagę na ukryte słowo "nie" oczywiscie zgadzam ze sie z tym Duże bhp a moment z dołu to dwie przeciwne sprawy. proszę bardzo: źródło: "Engine Management Advanced Tuning" autorem jest pan Greg Banish i na stronie 45 jest akapicik "Runner Controls" gdzie całe zjawisko tgv jest dokładnie opisane (bez uzycia nazwy tgv inne marki tez to stosują) a z tego co ja wiem, to tgv zostało zrobione na potrzeby amerykańskich norm emisji spalin. chyba nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zapomniałem, że miałem coś tu odpisać przeczytaj proszę jeszcze raz moj post zwracając uwagę na ukryte słowo "nie" Słówko "nie" nie zmienia sensu Twojego pytania U nas w Subarakach tgv są mechanizmem tylko i wyłącznie ekologicznym. Są zamknięte przy zimnym płynie chłodzącym a otwarte na ciepłym silniku. Bez znaczenia jakie są obroty. Jeżeli chodzi o osiągi to najwyżej powodują dodatkową restrykcję w dolocie. proszę bardzo: źródło: "Engine Management Advanced Tuning" autorem jest pan Greg Banish i na stronie 45 jest akapicik "Runner Controls" Banish stoi u mnie na półce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się