Jump to content

sc00by

Użytkownik
  • Posts

    264
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sc00by last won the day on November 29 2014

sc00by had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    London
  • Auto
    Subaru Impreza WRX 2005 , 2.0 Turbo

Recent Profile Visitors

1,629 profile views

sc00by's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

7

Reputation

  1. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  2. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  3. mz56 dzięki za dość obszerny wykład obecnie dalej jeżdżę z błędem ale mój oryginalny alternator rozebrałem na części chcę go zregenerować, nie wiem tylko czy mogę kupić sam układ regulatora , łożyska pewnie można ale z resztą to nie wiem, od biedy jak się już całkiem zdegustuję kupię nowy i będzie mam nadzieję po sprawie. Ale chcę jeszcze wstawić taki sam jak mam na podmiankę, jak będę u mechanika o subaru to pogadam żeby wstawił na test i się zobaczy. Tak czy inaczej dzięki za info przyda się.
  4. No właśnie jak pisałem mały detal umknął uwadze, czyli numer, jednak on i tak nie ładował bo kiedy bateria była już na granicy wyczerpania to i tak nie ładował jej więc coś ewidentnie z ładowaniem. No chyba że ecu nim steruje i po prostu kiedy napięcie spadło poniżej jakiejś wartości powinno wzbudzić alternator do ładowania a nie robi tego... ciężko stwierdzić, czekam na info ponieważ może będę miał do testu taki sam alternator to zobaczę co i jak
  5. Będę miał chwilę to ogarnę temat bo teraz już sam nie wiem, piszą na jakiś forach USA że ten typ tak ma że trzeba pilnować ładowania, najlepiej na postojówkach jeździć, inni piszą że powinno normalnie ładować jak w każdym aucie... najlepiej pojechać chyba do kogoś kto ma sprawne auto i zmierzyć jak jest na prawdę, bo jak widzę opinie są dwie i to sprzeczne chyba że może ktoś z szanownych forumowiczów byłby tak uprzejmy i zmierzy u siebie w aucie jak to jest to było by pomocne w mojej sytuacji i by rozwiało wątpliwości, fajnie jak by był ten sam alternator czyli 23700-AA420 .
  6. Sprawdziłem i jednak jest mała różnica w numerze seryjnym, oryginalnie miałem 23700-AA420 teraz mam 23700-AA390 ponoć różnice w prądzie ładowania, z drugiej strony piszą że alternator powinien ładować tylko kiedy jest obciążenie np światła czy klima, co dla mnie jest mało prawdopodobne bo właśnie miałem ostatnio lipę kiedy po 5 dniach jazdy kiedy nie używałem ani klimy ani świateł bateria w końcu wpadła i nic dziwnego skoro prze te kilka dni jeździłem odpalałem auto , radio, GPS, Tel no i padłą więc zapewne bateria powinna być ładowana non stop... ale może się mylę
  7. Witam, kilka dni w tył wymieniałem alternator, teraz ładuje jak trzeba lecz pojawił się błąd jak w temacie, według opisu jest niskie napięcie ładowania ale jak może być niskie skoro jest w okolicach 14.2-14.4 V nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić żeby zdiagnozować usterkę, miał ktoś podobny problem. ? Dodam że stary alternator nie ładował nic i błędu nie bylo. -==-
  8. podepnę sie do tematu , a mianowicie chce zakupić ten zegar LINK Depe Racing mam już z tej serii do turbo Boost i jest kozacki, dobrze pokazuje i fajnie wygląda, ma kilka podświetleń które można sobie regulować np tryb nocny itp... ale do konkretów , chce dołożyć ciśnienie i temperaturę oleju i czy muszę kupić adapter na filtr oleju np taki czy lepiej podpiąć się do silnika a jak tak to gdzie i jak i co jest łatwiejsze do wykonania i praktyczniejsze ? chciałem robić to we własnym zakresie np teraz przy okazji wymiany oleju więc mogę dołożyć adapter albo i nie. zegary w/w są elektroniczne a więc są kontrolery montowane w komorze a w kabinie tylko same zegary , miałem ProSporty ale zmieniłem na Depo i jestem zadowolony . więc co jest lepsze według was ma ktoś jakiś tutorial jak to samemu zrobić w moim aucie ? pozdro
  9. korzystając z tematu czy do mojego auta taki zestaw 75W90 dyfer i skrzynia też będzie OK ? auto nie upalane, normalnie uzytkowane, i czy wchodzi podobnie a więc ok 4l skrzynia i 1l dyfer ? Auto WRX 2005 2.0 dzieki
  10. Serwisówki do Imprez 96-2006 http://guibo.com/~guibo/subaru_doc/
×
×
  • Create New...