Skocz do zawartości

TGV delete kit, czy oryginalny zestaw - co bedzie lepszym wyborem ?


sc00by

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest tak do końca z tym trybem awaryjnym , w zależnosci od ECU , bład klapek moze początkowo zupełnie nie dawać żadnych złych objawów , ani spadku mocy ani dynamiki itd. , ale to nie oznacza ze ECU sobie nic z tego nierobi, w pewnych sytuacjach po przejechaniu kilkuset czy kkm , mogą być rozne problemy , niekoniecznie wykrywane przez kierowce . to samo dotyczy np. prozaicznego czujnika temp. EGT w uppipe ktorego ludzie bezkarnie wyrzucaja . Ale z drugiej strony nie jest tak że SUB wchodzi w tryb awaryjny jak np. VW , mercedes itd. ze jest znaczny spadek mocy i nie da sie przekroczyć np. 3,5 tys. obr.

Choć czasem tego brakuje ( takiego kagańca ) bo jak czasem widzę jak klienci lekceważą niektóre  ( check-i ) to mi żal tych aut :(

Owszem można w miarę bezkarnie zlekceważyć niektore błędy jak P0420 ( katalizator ) czy błąd pompy wtórnego powietrza , czy drugiej sondy , ale czesto sie spotykam że ludzie lekceważą np. P0171 czesty w SUB , a potem jest kabum :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, swoją drogą, widziałeś kiedyś jak wysokie graniczne egt ma ecu? wrxy mają go na 1049 stopni, ciężko do takiej temp dobić, a i pewnie zanim do niej dojdzie można utopić tłoki...

 

Przy prawidlwo pokazanej temp. w uppipe na poziomie 1049 st., to już wyjmujemy tłoki z koncowego tłumika  :)  :biglol:  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy TGV nie są zamknięte na niskich obrotach zwiększając prędkość powietrza w kolektorze? czy tgv'y przypadkiem nie maja wpływu na moment z dołu? gdzieś tam takie coś czytałem ze jak nie robisz dużego bhp to zostaw TGV...

 

Jak sama nazwa wskazuje powodują zawirowania powietrza w dolocie.

Duże bhp a moment z dołu to dwie przeciwne sprawy. Napisz, gdzie to czytałeś a nie, że coś słyszałem, coś czytałem a potem ludzie dalej powtarzają głupoty

 

@siewcu

Gdyby były na potrzeby amerykańskich, to by ich w wersjach EU nie montowali. W JDM mają inne normy, więc ich nie montują

Edytowane przez California
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze świeżego doswiadczenia powiem - po wywaleniu TGV świeci się check, ale auto jeździ dokladnie tak samo jak z wykasowanym błędem. Może komp coś inaczej liczy, ale nie da się tego odczuć. Tryb awaryjny to, o ile się nie mylę, odcinka przy ok. 3000rpm i inne takie ;)

 

Co do ceny to wszystko zależy czy ECU da się "zrobić" oprogramowaniem free, czy musi być firmowe. Od 400zł do 4000zł bym powiedział :P

Edytowane przez PR7EMEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

California

przeczytaj proszę jeszcze raz moj post zwracając uwagę na ukryte słowo "nie"

 

oczywiscie  zgadzam ze sie z tym

 

 

Duże bhp a moment z dołu to dwie przeciwne sprawy.

 

proszę bardzo:

źródło: "Engine Management Advanced Tuning" autorem jest pan Greg Banish

i na stronie 45 jest akapicik "Runner Controls"

 

gdzie całe zjawisko tgv jest dokładnie opisane (bez uzycia nazwy tgv inne marki tez to stosują)

 

 

a z tego co ja wiem, to tgv zostało zrobione na potrzeby amerykańskich norm emisji spalin.

chyba nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zapomniałem, że miałem coś tu odpisać :D

 

przeczytaj proszę jeszcze raz moj post zwracając uwagę na ukryte słowo "nie"

 

Słówko "nie" nie zmienia sensu Twojego pytania

 

U nas w Subarakach tgv są mechanizmem tylko i wyłącznie ekologicznym. Są zamknięte przy zimnym płynie chłodzącym a otwarte na ciepłym silniku. Bez znaczenia jakie są obroty. Jeżeli chodzi o osiągi to najwyżej powodują dodatkową restrykcję w dolocie.

 

proszę bardzo: źródło: "Engine Management Advanced Tuning" autorem jest pan Greg Banish i na stronie 45 jest akapicik "Runner Controls"

 

Banish stoi u mnie na półce :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...