AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 mam na myśli Kosakowo też średnio wierzę, co chwilę coś im się rozłącza itd Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Oni tam od zawsze mają problemy z tym AFR-em, prawie każdy kto tam hamował auto narzekał na pomiar AFR. U mnie zawyżało wskazania w poprzednim aucie - na Innovate przy strojeniu pokazywał 11,5-12,5, potem w Kosakowie 12,5-13,5, potem znowu na Innovate znowu 11,5-12,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 To faktycznie, właśnie wróciłem z logowania :x najeździłem się a log ma 1k. coś ecuexplorer zawiód, ale forek jeździ jak zupełnie inne auto. Jest tak dziki, że na ostrych skrętach tracę na tyle przyczepność na drugim biegi przy 2,5k rpm :shock: Jedyną rzeczą jaką poprawiłem to założyłem specjalne obejmy na wszystkie przewody ciśnieniowe w aucie. Oryginalnie obejm nie było i mi uciekało, potem założyłem opaski, ale węże się pokaleczyły aż w końcu znalazłem miejsce z tymi opaskami. Idealnie pracują na węzach idealnie je dociskają a forek jak nie moje auto Juro jeszcze raz zrobię loga, może afr wróci do normy :shock: co do naprawy wydechu, kurcze a mówiłem im dawno temu, że był cichszy i miałem racje. Teraz jest super, nawet PD mi nie przeszkadza. Auto jeździ fajnie. W przyszłą sobotę jadę się z hamować i zobaczymy co tam znowu za bujdy wyjdą Ktoś się podłącza? druga sprawa, to jak oni stroją skoro mają skopaną tą sondę? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 W przyszłą sobotę jadę się z hamować następnym razem, jak doprowadzę silnik do czystości przez znalezienie i naprawienie przyczyn, i w końcu wymienię przewody podciśnieniowe (trzeba kupić jakieś 3-4 metry i do roboty... ) założyłem specjalne obejmy na wszystkie przewody ciśnieniowe w aucie jakaś nazwa, fotka? i gdzie to kupiłeś, i za ile? przy okazji powyższego też bym tak zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 następnym razem, jak doprowadzę silnik do czystości przez znalezienie i naprawienie przyczyn, i w końcu wymienię przewody podciśnieniowe aha, miałem odpisać, Oczywiście nie Chodzi o twoje ryzyko Tylko o to, maja mi na gwarancji poprawić zabezpieczenie w nadkolu Wtedy doszliśmy do tego że oddam do speców na zabezpieczenie progów itd więc za 4 tyg ajszybicej umyję, przyczym nie spodziwam się cudów jakaś nazwa, fotka? i gdzie to kupiłeś, i za ile? przy okazji powyższego też bym tak zrobił. http://www.tubes.com.pl/pdf/zlacza/obejmy.php?opaski oni są na elbląskiej za pierwszym wiaduktem jadąc od strony rafinerii do gdańska - jest tam zakaz skrętu w prawo, więc trzeba nawrotkę w lewo i znowu w lewo przy peugocie http://www.tubes.com.pl/mapy/gdansk.html typ wireclip , trzeba zawsze brać wymiar maksymalny, bo potem ma ściągać wąż do wymiaru minimalnego. koszty - pomijalne, kilkanaście pln-ów za kilkanaście sztuk, kupiłem po kilka sztuk z prawie każdego rozmiaru. Nie ma u mnie węża który pracował by pod ciśnieniem bez obejmy. po nagrzaniu i ostudzeniu widać, że węże są idealnie dociśnięte. Nie wiem dlaczego, ale auto znacznie lepiej jeździ. Raczej, nie spodziewałem się, e tyle powietrza może uciekać bokiem ale chyba jednak mogło mieć jakiś wpływ bo teraz jest miodzio. kupiłem też super mocną opaskę specjalnie na turbo-IC Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 nie nadaje się, do pracujących węzy. Właśnie takimi zniszczyłem węże Działa to tak: zaciskasz w temp pokojowej, jak butujesz, guma mocno się rozpręża ale przez tą opaskę nie może i na stałe się deformuje i w miejscu opaski robi się cieńsza. Po kilku mc, guma pod obejmą jest stwardniała i nie pracuje elastycznie i puszcza. Węże pod nią wyglądają okropnie. Dokładnie tak miałem, i mu mnie mocno puszczało. Oryginalnie w subaru, chyba na wszystkich "pracujących" wężach są obejmy pracujące podobne to tych na focie http://www.obejmy.pl/pl/obejmy/norma/fb ... strezyste/ kupił bym takie, ale w pl nie ma tak małych rozmiarów. Takie też są na przewodach przy gruszcze i turbo. Chyba jakiś japoński producent. Na szczęście są takie małe z drutu, wcale nie gorsze. Zrobię fotkę poglądowo mojego "syfiastego" silnika zawalonego obejmami Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 przesada, nadają się świetnie. wąż ma się trzymać i koniec, jak się rozciąga to trzeba go wymienić. jakie masz węże (nie wężyki) gumowe po stronie nadciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Jak ktoś ma FMIC z orurowaniem to polecam bardziej zwrócić uwagę na to jakie są zakończenia rur bo od tego najbardziej zależy szczelność połączeń i to czy opaski puszczają czy nie. Jak są dobre zakończenia rur to zwykłe opaski ślimakowe w zupełności wystarczają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Młody, z okazji urodzin Twoich dzisiejszych życzę Ci wszystkiego naj naj, spełnienia marzeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Pięknie dziękuję -- 30 sie 2010, o 09:08 -- Ma ktoś obcykaną jakąś fajną trasę do Wrocławia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Młody, z okazji urodzin Twoich dzisiejszych życzę Ci wszystkiego naj naj, spełnienia marzeń dołączam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 najlepszego Młodemu i mojemu silnikowi, który jest docierany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 kropkowicz, nie można powiedzieć o Tobie, że jesteś niecierpliwy :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jestem i to bardzo, ale nie chcę swoją niecierpliwością odebrać szansy zrobienia dobrej roboty. BTW wynajmę negocjatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Trochę późno ale co tam. Mam 2 wolne bilety na dzisiejszy koncert w stoczni. Gdyby ktoś był chętny to dzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 na pas, na pas już zaraz czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIREK Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 no dzis to nawet razem z Torirem chyba zawitamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Torirem to jakiś nowy Forumowicz? szkoda, że nie będzie mi dane go dziś poznać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 no dzis to nawet razem z Torirem chyba zawitamy FIREK a tutaj zaglądałeś :?: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=10&t=135627 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ja dzisiaj byłam w ASO i okazało się, że z moimi hamulcami nie jest tak źle, wystarczyło je zdjąć i przeczyścić. Nic nie telepie teraz podczas hamowania. Pod lewą tarczą był smar, którego tam być nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Aga, smar z pruszcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No w sumie to nie wiem :roll: , może ktoś na parkingu w Krakowie, gdzie OBK stał 2 tygodnie, tam go napakował . Mierzyli mi bicie na tarczach przed zdjęciem i było na prawej ok, natomiast lewa biła bardzo. Po zdjęciu i wyczyszczeniu założyli nową tarczę i sprawdzili i też było w miarę. Po założeniu z powrotem mojej tarczy przestało :roll: . Później się mocno spieszyłam do luxmedu z córką i kilka hamowań z prędkości mocno niedozwolonej wykonałam, na kole sterowym spokój . -- 2 wrz 2010, o 21:02 -- kropek, a Ty nie na pasie? Już czas :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Aga, smar z pruszcza? nie na pasie? jak auto, zadowolony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 skoro nie odpisuje, to pewnie upala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się