Aga Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 19 minut temu[/u]":wkr8zhct]za 45 min zapytam o Twój zawór edit: ma dzięki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 pierścień uszczelniający na wydechu nie istnieje i spaliny lecą bokiem i to był ten łomot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Pytanie z innej beczki. Zna ktoś jakiegoś DOBREGO hydraulika i mógłby rzucić się numerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 A ja dziś też wjechałem na podnośnik w ASO. Mam przyjechać za 2 tyg. z umytym silnikiem i zobaczymy, co tam cieknie :? No i... sprzedałem GT-ka. Taniej niż chciałem, ale przyjechał klient z lawetą i gotówką, a ja już mam psychicznie dość tej sprawy więc pojechał... do Raszyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 i to był ten łomot ? no to się chwalę, nie , to nie on był winny, ale przyjechałem po drugi raz włączam silnik, świerze oleje i takie mat a tu nagle ŁO ŁO ŁO ŁO ŁO ŁO ŁO ŁO ŁO ŁUP! wyskoczył Andrzej z kiosku, Marek z warsztatu, ja siedzę i trzymam na małym gazie. Wali jak cholera Silnik - NIC! chodzi dobrze, szukają dalej i jest - katalizatror Albo pierwszy albo drugi za turbo. Niesie się wiec trudno zdiagnozować ale trzumam go na gazie a silnik nierówno chodzi przerywa - to go pod kompa od razu i wypadają zapłony na wszystkich 4 cylindrach - powód nie wiadomo po przekroczeniu obrotów nie wypadają, ale kiedy się depnie i puści gaz to słychać pykanie i są pojedyncze wypadające zapłony a każdym cylindrze. Reset ECU - Jakiś czas lepiej i znowy to samo - jakiś zaśmierdziły czujnik albo nie wiadomo co. Przepływka działa, lambdy działają, prawdopodobnie któraś kłamie lub jeszcze coś innego najwięcej wypadów na 2 i 4 cylindrze. Lambda informuje że jest BOGATO TGV działa. VVTI działa, Soft subarowy niczego nie wykrywa poza wypadaniem zapłonów na cylindrach. plan jest taki: następna wizyta za 2 tyg, do tego czasu spróbują załatwić sondę na przepływkę i popytać speców. Wiem, że mają kontakty z 4T więc pewnie tam też popytają. Tak, że silnik na pewno zdrowy, nic stula i nie puka, te cykanie to od jednego zaworu chyba na 4 cylindrze. Jest nieco większy luz ale nie mający wpływu na działanie silnika. Myć może, trochę ten cata przepaliłem jak jest wiecznie bogato :roll: Zwycięzcą konkursu co łomocze jest - PAN ANDRZEJ KOPER - jedyny tak przewidywał 8) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 następna wizyta za 2 tyg, to znów spotkamy się w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Przywodzi to na myśl złośliwy dowcip: "skąd się znają właściciele Alf Romeo? Z serwisu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Przywodzi to na myśl złośliwy dowcip: "skąd się znają właściciele Alf Romeo? Z serwisu" O ile nikt z nas poza Adamem i Agą do Aso prawie nie jeździ, to akurat tu Ci się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Moja podstawowa zasada - miej dobre relacje z ludźmi btw, a w aso nie pracują już ci mistrzowie którzy okaleczyli mi forka - teraz to już legendy o nich krążą. No i marek to już bardzo sprawdzony mechanik Tomek, jak sobie silnik umyjesz to też to zrobię. Generalnie u mnie pod maską to syf, malaria to mało powiedziane. Zastanawiam, się co może być powodem wypadających zapłonów i strzelanie w tłumik po odjęciu gazu :| Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 PAN ANDRZEJ KOPER - jedyny tak przewidywał ale jak przewidywał? że ASO nie da rady czy, że wypadną zapłony :? ? chaos Panie wylewasz na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zastanawiam, się co może być powodem wypadających zapłonów i strzelanie w tłumik po odjęciu gazu :| Jak wypada zapłon to niespalone paliwo wpada do wydechu i tam się dopala stąd strzelanie w tłumik, a przyczyna wypadania zapłonów może być różna - świece, kable, cewki, uszkodzony sterownik i kilka innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 jak sobie silnik umyjesz to też to zrobię znaczy się "jak zaryzykujesz, i nic Ci nie spierdzielą w tej myjni, którą wybierzesz". dobre może by tak to zrobić tu: AUTO MYJNIA RĘCZNA Autokosmetyka GDAŃSK 'U Kruka' Kruk, masz coś z tym wspólnego? Blisko mnie, na Łódzkiej, są 2 myjnie gdzie reklamują się z myciem silnika, znam też Beaver przy Orlenie na Orunii, ktoś może coś polecić? gdzie umyć silnik? znalazłem ten wątek: viewtopic.php?p=607408#p607408 ale może ktoś korzystał z jakiegoś miejsca "ostatnio". W ASO polecali najlepiej psikanie benzyną ekstrakcyjną aerozolem, najlepiej myje i szybko odparowuje, oczywiście myć na zimnym silniku jak się nie chce sfajczyć Zresztą wolę pojechać do fachowców... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 AUTO MYJNIA RĘCZNA Autokosmetyka GDAŃSK 'U Kruka' Kruk, masz coś z tym wspólnego? :mrgreen: Hehehe pierwsze słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 ale jak przewidywał? że ASO nie da rady czy, że wypadną zapłony napisał, że te stuki to może być wkład katalizatora a stuka nie wiadomo dlaczego :? może się trochę wypalił, przez za bogatą mieszankę - wg ASO to nie jest właściwa przyczyna bo za niska temp Jak wypada zapłon to niespalone paliwo wpada do wydechu i tam się dopala stąd strzelanie w tłumik, a przyczyna wypadania zapłonów może być różna - świece, kable, cewki, uszkodzony sterownik i kilka innych. co do wypadających zapłonów, to świece są nowe i to było też na starych, ASO wyklucza cewki bo na wszystkich cylindrach to raczej nie możliwe, kabli WN nie mam. Może i sterownik... a może właśnie te kilka innych. Te kilka innych to przepływka lambdy? czujnik ciśnienia? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 AdaSch, to jest seryjne auto czy są modyfikacje silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 kabli WN nie mam to mnie też w Forku zdziwiło. brak kabli WN, bo cewki są na świecach, każda świeca ma swoją cewkę więc może do niej iść cienki drucik i dopiero na świecy robi się WN tak to przynajmniej skumałem. ale ja nie jestem techniczny. szczególnie nie prądowy Adam ma pełną serię z wyjątkiem tylnej puszki prodrive Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Fakt z tymi kablami to się rozpędziłem, u mnie też ich nie ma. Przepływka i lambda mają wpływ na skład mieszanki ale nie powinny powodować wypadania zapłonów. A co do tych innych przyczyn to miałem na myśli już silniki po modyfikacjach a u Ciebie to seria więc odpadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Chciałem się tylko "pochwalić", że dziś zarobiłem 5pkt i 20zł od Straży Miejskiej za wjazd na ul. Ogarną Najpierw przy wjeździe w Ogarną od Bogusławskiego (czyli obok CBA czy czegoś) zatrzymałem się i dokładnie wczytałem w dość długie wyjaśnienie kiedy to znak zakazu ruchu nie obowiązuje. Stwierdziłem, że jest weekend - więc nie obowiązuje (i tak jest)...potem szukając wolnego miejsca, a był z tym problem minąłem Garbary i chciałem zaparkować nieopodal na chodniku Ogarnej - a tu już czekało dwóch Panów na skuterkach kasując wszystkich po kolei Okazało się, że od Garbary do Pocztowej jest zakaz ruchu w godz. 10-2...kolejnego znaku nie zauważyłem (to dość logiczne, bo gdy mija się jeden znak zakazu ruchu z epopeją pod spodem kiedy to jest on nieważny to już nie rozgląda się czy 30m dalej nie ma przypadkiem kolejnego, który to znowu ogranicza jeszcze coś innego)... Rozmowa z Panami była oczywiście bardzo miła i sami stwierdzili, że to bzdura że ten kawałek ulicy zrobiono deptakiem...nie muszę chyba wspominać, że nikt z pieszych po tej ulicy nie chodzi bo chodniki są wystarczająco szerokie, a pozatym oprócz Resturacji Kresowej i jakiegoś Suszi nic tam kompletnie nie ma :x Częstotliwość "kasowania" oceniam na kilkadziesiąt aut na godzinę...w sumie niezły zarobek - chętnie przeznaczę to 20zł na rozwój miasta (ale mam nadzieję, że na jakiś bardziej przemyślany cel). Natomiast nie jestem w stanie pojąć jak można wpaść na tak iście debilny pomysł (włodarzy miasta), który sprowadza się jedynie do postawienia znaku zakazu ruchu...a miało być tak: http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Ogarna-bedzie-deptakiem-czy-to-ja-ozywi-n30873.html Podejrzewam, że pomysł był zainspirowany m.in. przez Macieja L. grzejącego od kilku lat stołek zastępcy prezydenta miasta, który to znany jest z wielu podobnych idiotycznych inicjatyw (jak m.in. zlikwidowania wszystkich budek gastoromicznych w pasie nadmorskim na Zaspie). Sorry za przynudzanie, ale musiałem się wyżalić :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Absolutnie seryjne, namówili mnie jedynie na ostatnią puszkę i sam sobie dostawiłem wskaźnik OEM subaru LAMCO i jest podłączony dokładnie tak jak każe instrukcja. tak wygląda mój AFR http://s53.photobucket.com/albums/g79/a ... ykresy.jpg Te dziwne wyskoki w górę, to zawieszająca się sonda w vtechu - ich wersja tzd i niuman nie mają tak zalewanego silnika Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 AdaSch, no mocno jest podlany - a ktoś wykręcał świece i patrzył jak wyglądają elektrody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 tak wyglądały po 105k http://i53.photobucket.com/albums/g79/a ... C_4102.jpg http://i53.photobucket.com/albums/g79/a ... C_4101.jpg od lewej 1,2,3,4 cylinder Pozdrawiam p.s. tak wyglądał mój pierwszy pomiar http://s53.photobucket.com/albums/g79/a ... mownia.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 AdaSch, hmm 2 nadpalone poza tym kolor nie wskazuje na to że jest za bogato znaczy się odpala i przepala mieszankę więc faktycznie problem jest gdzieś indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 AdaSch, hmm 2 nadpalone poza tym kolor nie wskazuje na to że jest za bogato znaczy się odpala i przepala mieszankę więc faktycznie problem jest gdzieś indziej. raczej tak, tutaj jest pierwszy wykres przy oko 60kkm http://s53.photobucket.com/albums/g79/a ... mownia.jpg i afr jest chyba ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 AdaSch, na tym wykresie jak dla mnie jest ciut za ubogo, pewnie dlatego były nadpalone 2 elektrody przy świecach. PS. Ja w AFR w Vtechu nie wierzę bo w moim aucie pokazywał bzdury (mam na myśli Kosakowo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 darkogda, tego suszi to już chyba nie ma. Kiedyś też jeździłam po Ogarnej, ale to przed wakacjami było w weekend. "Deptak" jest chyba do końca sierpnia? Jeden z wielu durnych przepisów w Gdańsku. Ja na Pocztową kiedyś chciałam pojechać po paczkę, nic z tego. Moja poczta jest właśnie na Długiej, a po paczki np. 20kilowe muszę tam zapierniczać na piechotę. Na szczęście wychowałam sobie ochronę na osiedlu i przyjmują moje wszystkie przesyłki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się