Skocz do zawartości

Hamulce dwutłoczkowe


Wade

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Oreintujecie się czy na felgi 15" wejdą dwutłoczkowe zaciski od GT na tarcze 277? Bo cztero chyba napewno nie?

 

Pozdsyłam zdjęcie felg.

 

 

I druga częśc pytania. Czy przy przekładce hamulców od GT do N/A wystarczy przełozyć zaciski czy trzeba różnierz jażma, przwody hamulcowe, pompe hamulcową i ABS?

post-15941-0-29985300-1399765289_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te felgi ze zdjęcia wejdą na 2-tłoczki 277mm.

przy przekładce hamulców z GT (których? 2-tł. 277?) wystarczy przełożyć zaciski. jarzmo z tego co wiem to jest właśnie część zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także w Swoim NA przekładałem heblunek z jedno na dwutłoczek- przy montażu nie potrzebna jest wymiana pompy , przewodów itp itd...Jarzma również nie przekładaliśmy....I dotyczy to tak przodu jak i tyłu....gdybyś przypadkiem i o tylne hamulce tarczowe pytał :)

Nic nie trzeba rzeźbić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jednotłoczek od N/A na tylnych hamulcach różni się czymyś od jednotłoczka od GT?

rozmiar jest chyba taki sam (266mm) ale w GT jest grubsza, wentylowana tarcza, ergo jarzmo jest "większe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak....W ssaku miałem z tyłu tarcze nie wentylowane z jednotłokowym zaciskiem....zmieniłem na wciąż jednotłoka ale z tarczą wentylowana...Do takiej zamiany nie trzeba jarzm....:)

 

Czlapus wykonać się da....ale najlepiej jakbyś miał jakiegoś dawcę w całości...bo do przekładki masz całe piasty przewody itp itd...

U Mnie w serii były tarcze z tyłu więc było łatwiej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czyli jednym slowem to malo oplacalne bedzie ,a jaki jest efekt takiej zmiany? Bardzo jest to czuc ?

Miałem jednocześnie dwie imprezy 2.0: jedną z tarczobębnami, jedną z bębnami z tyłu. Różnicy w hamowaniu nie dostrzegałem. Tarcze trudniej utrzymać w dobrej kondycji, jak często jeździsz sam (marna siła hamowania tyłu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie....Ludziska mówia, że lepsze są nawet bębny niż tarcze- oczywiście wszystko zalezy od...Ja miałem u Siebie w serii tarcze więc tarcze pozostały...Okazyjnie trafił się zakup kompletu zacisków tarcz i klocków na obie osie z sti type ra...Więc grzechem było nie kupić i nie wymienić...2tłoki hamowały zdecydowanie lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tarcza 294 nie wchodzi na 15"? Molje oem zaciski z fxt przeszły w miejsce małych tarcz i nowy właściciel mowiedzial że je jest zdecydowana różnica

1. Przede wszystkim na odwrót: to 15 nie wchodzą na tarczę 294 ;)  Tzn. tak gwoli ścisłości mało które: BRAID'Y podobno kute z AUDI A3 (z dystansem, ale u mnie na dwutłoczki nie weszły).

2. Faktycznie, przy przejściu z 277 na 294 jest poprawa, hamulec dłużej pozostaje stabilny (pojemność cieplna);

 

 

 

Qba25 dzieki wielkie za odpowiedz zawsze otwarty na nowe doświadczenia

 

Po to jest Forum by dzielić się doświadczeniami. :D  

Edytowane przez Qba25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ergo jarzmo jest "większe".

 

Mógłby ktoś wytłmaczyć?

 

To na zaciskach z tyłu od N/A wejdzie tarcza wentylowana od GT?

Edytowane przez Wade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie.

jarzmo musi objąć grubszą tarczę, więc samo też jest szersze. wiem to na podstawie dokonanej wymiany w Forku, który też miał tarczę oryginalnie niewentylowaną, a wymieniłem na zacisk z GT.

 

post-3057-0-61917200-1399842210_thumb.jpg

post-3057-0-72863500-1399842257_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jarzmo musi objąć grubszą tarczę, więc samo też jest szersze

Tryb myślenia dobry, tylko odwrotne nazewnictwo:

11c18d0929fd72ad.jpg

Część, o której piszesz to zacisk, do którego wchodzą klocki obejmujące tarczę.  Jarzmo, to ta część, która mocuje zacisk do zwrotnicy  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki Panowie wkradł sie mały błąd. Chodzi o tarcze od type RA na tył. I jeżeli wymagana jest też wymiana zacisku to czy jazma też w takim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...