Wade Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Witam. Oreintujecie się czy na felgi 15" wejdą dwutłoczkowe zaciski od GT na tarcze 277? Bo cztero chyba napewno nie? Pozdsyłam zdjęcie felg. I druga częśc pytania. Czy przy przekładce hamulców od GT do N/A wystarczy przełozyć zaciski czy trzeba różnierz jażma, przwody hamulcowe, pompe hamulcową i ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 te felgi ze zdjęcia wejdą na 2-tłoczki 277mm. przy przekładce hamulców z GT (których? 2-tł. 277?) wystarczy przełożyć zaciski. jarzmo z tego co wiem to jest właśnie część zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Te felgi wejdą na pewno, ja przekładałem zaciski z jarzmami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Ja także w Swoim NA przekładałem heblunek z jedno na dwutłoczek- przy montażu nie potrzebna jest wymiana pompy , przewodów itp itd...Jarzma również nie przekładaliśmy....I dotyczy to tak przodu jak i tyłu....gdybyś przypadkiem i o tylne hamulce tarczowe pytał Nic nie trzeba rzeźbić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 miałem taki zestaw na zimę gdzies mi nawet zaciski leżą jakby ktos potrzebował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dzięki za odpowiedzi. A czy jednotłoczek od N/A na tylnych hamulcach różni się czymyś od jednotłoczka od GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) A czy jest mozliwosc przekladki chamulcy z bebnowych na tarczowe z Tylu? Dotyczy imprezy Kombi ?? Czy jest sens to robic duzo to da ? Edytowane 11 Maja 2014 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 czy jednotłoczek od N/A na tylnych hamulcach różni się czymyś od jednotłoczka od GT? rozmiar jest chyba taki sam (266mm) ale w GT jest grubsza, wentylowana tarcza, ergo jarzmo jest "większe". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dokładnie tak....W ssaku miałem z tyłu tarcze nie wentylowane z jednotłokowym zaciskiem....zmieniłem na wciąż jednotłoka ale z tarczą wentylowana...Do takiej zamiany nie trzeba jarzm.... Czlapus wykonać się da....ale najlepiej jakbyś miał jakiegoś dawcę w całości...bo do przekładki masz całe piasty przewody itp itd... U Mnie w serii były tarcze z tyłu więc było łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Czyli jednym slowem to malo oplacalne bedzie ,a jaki jest efekt takiej zmiany? Bardzo jest to czuc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Czyli jednym slowem to malo oplacalne bedzie ,a jaki jest efekt takiej zmiany? Bardzo jest to czuc ? Miałem jednocześnie dwie imprezy 2.0: jedną z tarczobębnami, jedną z bębnami z tyłu. Różnicy w hamowaniu nie dostrzegałem. Tarcze trudniej utrzymać w dobrej kondycji, jak często jeździsz sam (marna siła hamowania tyłu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dokładnie....Ludziska mówia, że lepsze są nawet bębny niż tarcze- oczywiście wszystko zalezy od...Ja miałem u Siebie w serii tarcze więc tarcze pozostały...Okazyjnie trafił się zakup kompletu zacisków tarcz i klocków na obie osie z sti type ra...Więc grzechem było nie kupić i nie wymienić...2tłoki hamowały zdecydowanie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 A tarcza 294 nie wchodzi na 15"? Molje oem zaciski z fxt przeszły w miejsce małych tarcz i nowy właściciel mowiedzial że je jest zdecydowana różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Qba25 dzieki wielkie za odpowiedz zawsze otwarty na nowe doświadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 A tarcza 294 nie wchodzi na 15"? AdaSch przy 15" i tarczy 277 jest ciasno . Są 15" które wchodzą na tarczę 294 ale nie subarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) A tarcza 294 nie wchodzi na 15"? Molje oem zaciski z fxt przeszły w miejsce małych tarcz i nowy właściciel mowiedzial że je jest zdecydowana różnica 1. Przede wszystkim na odwrót: to 15 nie wchodzą na tarczę 294 Tzn. tak gwoli ścisłości mało które: BRAID'Y podobno kute z AUDI A3 (z dystansem, ale u mnie na dwutłoczki nie weszły). 2. Faktycznie, przy przejściu z 277 na 294 jest poprawa, hamulec dłużej pozostaje stabilny (pojemność cieplna); Qba25 dzieki wielkie za odpowiedz zawsze otwarty na nowe doświadczenia Po to jest Forum by dzielić się doświadczeniami. Edytowane 11 Maja 2014 przez Qba25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 U Mnie siedziały 277mm...i z tyłu 266(chyba jakoś tak) ale też wentylowane i stykło w zupełności dla ssaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 (edytowane) ergo jarzmo jest "większe". Mógłby ktoś wytłmaczyć? To na zaciskach z tyłu od N/A wejdzie tarcza wentylowana od GT? Edytowane 11 Maja 2014 przez Wade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 moim zdaniem nie. jarzmo musi objąć grubszą tarczę, więc samo też jest szersze. wiem to na podstawie dokonanej wymiany w Forku, który też miał tarczę oryginalnie niewentylowaną, a wymieniłem na zacisk z GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 OK dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 jarzmo musi objąć grubszą tarczę, więc samo też jest szersze Tryb myślenia dobry, tylko odwrotne nazewnictwo: Część, o której piszesz to zacisk, do którego wchodzą klocki obejmujące tarczę. Jarzmo, to ta część, która mocuje zacisk do zwrotnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 ok, dzięki Kuba za skorygowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Sorki Panowie wkradł sie mały błąd. Chodzi o tarcze od type RA na tył. I jeżeli wymagana jest też wymiana zacisku to czy jazma też w takim przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Tryb myślenia dobry, tylko odwrotne nazewnictwo: Moment, moment. Jeżeli zacisk jest szerszy, to jarzmo chyba tez musi być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Tak jażmo też musi być bo ono równierz nachodzi na tarcze z dwóch stron tak samo jak zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się