beben Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 z tego co czytam to duzo osób jeździ na "jedynych słusznych oponach" RE 070, wg A.Kopera są one niesamowite jesli chodzi o przyczepność ale tez bardzo nerwowe w koleinach, moze tu jest przyczyna Witek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witek ma w WRX-ie RE070? Nie podejrzewałbym go o to... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Co do opon to RE070 są super, jak się rozgrzeją dość porządnie. Na wodzie jest gorzej. Jeśli chodzi o jeszcze lepsze oponyod RE070 to Protenza S02 (Niestety już nie produkowana) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 A co sądzicie o RE050? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Jechałem parę dni temu miśkiem shodana - jest na RE050. Na suchym asfalcie, mimo licznych prób, oraz faktu, że ma 340KM i po przeróbkach jest bardzo nerwowy, trzymał jak wściekły i nie chciał się dawać postawić bokiem czy to z dodania, czy z ujęcia... Oczywiście pomijam tu moje umiejętności, albo ich brak. Ale jakiś pogląd na sprawę to daje. Innymi słowy: to bardzo dobre opony - w ruchu ulicznym, dla amatora, różnica w stosunku do RE070 jest mało zauważalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 "Mój" WRX ma Protenza S03, które ponoć sprawdzają się na naszych drogach lepiej niż kawiorowe RE070 (o co Ci chodziło panie Przemqu ? ) Co do szerokości opon. Jest standardowa standardowe WRXowe 215mm, ale na feldze 17x7,5, a nie 17x7 Azrael, mogę tylko powiedzieć, że S03 są lepsze niż RE050. Raz nawet dostaliśmy opr. od AL, że przejechaliśmy na S03 na SJS, bo za dobrze trzymają, przez co są gorsze do nauki. O RE050 nic takiego nie mówił. Wprost przeciwnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 w pewnym czarnym sti wspomniane s03 nie przeszkadzaly... w nauce :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 A czy istnieją opony, które przeszkadzały by w nauce w tamtym czarnym STI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Tak. Rajdowe Slicki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 A co sądzicie o RE050? Wlasnie wlasnie Bo dzisiaj takowe zanabylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Takie zjawisko u mnie tez sie pojawilo z maska. Ale jakos mnie to specjalnie nie martwi:) Sie objawia jeszcze wtedy kiedy z przeciwka przejezdza jakis tir albo inne cholerstwo. Na duzych predkosciach troche myszkuje.Najpierw myslalem ze moze cos z cisnieniem na osi nie tak, ale to nie to. Po prostu ten typ chyba tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 no to już jestem trochę spokojniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 a jak problem falującej maski jest rozwiązany u Kuzaja w rajdówkach? bo klapa jest chyba seryjna....? (o ile dla niego to jest problem..) kiedys widziałem ponawiercaną klapę.... moze to eliminuje trochę ten efekt, no ale w cywilu nikt tego nie bedzie przeciez robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Ma zapinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Kuzi ma zapinki więc raczej nie ma problemu. Poza tym Kuzi ma seryjną maskę...seryjną dla Spec C. więc jest ona aluminiowa (jeśli się myle, niech mnie ktoś poprawi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Ma zapinki. ja tez mam - i mi tez nie falluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Czyli zapewne w mojej przyzłej SI 06 też będzie mi maska lotto(ła)?? Trzeba się rozglądnąć za zapinkami :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 A ja zaliczyłem otwarcie maski przy 220 na zakrecie lewym (nie SI) Wrazenia lepsze niz w wesołym miasteczku, a wspomnienia do konca zycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 A ja zaliczyłem otwarcie maski przy 220 na zakrecie lewym (nie SI)Wrazenia lepsze niz w wesołym miasteczku, a wspomnienia do konca zycia mojemu wujowi przy 130 km/h w trabancie polo sie kiedys otworzyla hie hie do dzisiaj to wspomina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Znam typa ktory jest fanem trampka i mowi ze to jest standard przy takich predkosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 no tak..., nie widziałem tej falującej maski więc nie wiem na czym to dokłądniej polega... ale jak widac niektorzy zapinki mają i jest ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 spalili, WRX 03-05 ma duży wlot, a STi z tych lat ma największy ze wszystkich oryginalnych SI (nawet większą niż WuRCe)? Zapinki mają właściciele GTeków. Kuziemu pewnie maska faluje. Kuzi ma zapinki więc raczej nie ma problemu. Poza tym Kuzi ma seryjną maskę...seryjną dla Spec C. więc jest ona aluminiowa (jeśli się myle, niech mnie ktoś poprawi). Co z tego, że jest aluminiowa ? WRX (chyba nawet każdy seryjny) też ma aluminiową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Juras gratuluje odwagi, bo jakos wszyscy obserwuja ale nikt nie mial odwagi spytac O przepraszam, pytałem juz o to gdzieś w styczniu, zaraz po powrocie z akcji OSKAR :-) pzdr; krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 spalili, WRX 03-05 ma duży wlot, a STi z tych lat ma największy ze wszystkich oryginalnych SI (nawet większą niż WuRCe)? Tak, WRC ma mniejszy. Najlepsze jest to że w WRCu nie spełnia on żadnej "technicznej" roli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 spalili, WRX 03-05 ma duży wlot, a STi z tych lat ma największy ze wszystkich oryginalnych SI tak, wiem o tym. a w wrc jest mniejszy, bo takie czasy ze kierowca musi siedziec nisko no i moze troche mu przeszkadza większy, a jak wiadomo marketing... wrc musi byc troche podobne do seryjnego... więc wlot niepotrzebny ale jest, inna rzecz ze był od zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się