Vilmark Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ma sens ? Czy nie ma ? Bo niestety opinie bardzo , bardzo różne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Oczywiście ze ma sens, poprawienie hamulców to najlepsza modyfikacja w Forku, niezależnie czy wrx czy sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PedroAlvaro Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jak najbardziej ma. Do tego dobre klocuszki i już zobaczysz różnice. Seryjne hamulce są po prostu skandaliczne Najlepsza opcja to złote brembo tylko to co najmniej 2k Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Brembo w forku to przy seryjnej mocy przerost formy nad treścią IMO. Czterotłoczek to kompromis warto rozważenia ale przy dobrym serwisowaniu seryjnych zacisków, dobrych tarczach i klockach, również da się uzyskać całkiem niezłe efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 przy dobrym serwisowaniu seryjnych zacisków, dobrych tarczach i klockach, również da się uzyskać całkiem niezłe efekty. Cześć Czy możesz rozwinąć dla laików (najlepiej poprzez konkretne przykłady) jakie: Tarcze Klocki odpowiadają wymienionemu przez Ciebie kryterium? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ja mam tarcze 294 mm pod 2-tłoczek z klockami ds2500 i wg mnie rewelacyjnie hamuje, nie potrzeba 4-tłoczka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dobry klocek z dobrą tarczą i wystarcza. Gówniany klocek miałem śmierc w oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ja w swoim założyłem przedni zestaw pochodzący z Legacy "Spec-B", czyli tarcza 316mm i zacisk nieco większy od seryjnego z 294mm. Klocki akurat dostałem z tarczami "RedStuff" (czy jak to się pisze), tarcza zwykła. Siła hamująca nieco wzrosła(lub po prostu słabiej muszę naciskać), ale najważniejsze że ustąpił efekt słabnięcia hamulców przy długim mocnym hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jeśli miałbym wymieniac to chyba juz bym poszedł w brembulce. A tak to klocek i tarcza dobra i wio. Raczej torów nie bedziesz nim latał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Kamil, gadałeś z Derickiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W sensie ? Na złote Brembo nie mam kasy , wyjdzie 3X tyle co czterotłok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W sensie ? Na złote Brembo nie mam kasy , wyjdzie 3X tyle co czterotłok. Nieee... o jego opinie. Moim zdaniem 4tłoczek załatwi sprawę i będzie pan zadowolony. Chociaż z drugiej strony, przy Twoim jeżdżeniu dobra tarcza i klocek też załatwiłyby sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Co znaczy przy moim jeźdżeniu ;-) Zestaw OEM nie hamuje po 20 minutach jazdy w nocy po Warszawie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No to Brembulce. I się zacznie. Wydech mapa staby skrzynia itp itd. Ale to właśnie jest fajne Właśnie mi się przypomniało, że dawno nic nie kupowałem chyba polecę do K/S ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Zestaw OEM nie hamuje po 20 minutach jazdy w nocy po Warszawie ;-) taaakie buty... to rób 4 tłoka i dobry płyn Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Kubeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja się w Imprezie przesiadłem z OEM 277 przód/260 tył na kompletny hamulec z WRX'a. Różnica kolosalna, szczególnie z RC5+. Co do płynu to nie kupuj RBF 660. Wystarczy zwykły DOT4 lub 5.1 Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zawsze używałem dot 5.1 Motula , spisywał się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jeżeli po 20 minutach ci nie działają hamulce jak należy to zacznij od przewodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Ja się w Imprezie przesiadłem z OEM 277 przód/260 tył na kompletny hamulec z WRX'a. Różnica kolosalna, szczególnie z RC5+. Co do płynu to nie kupuj RBF 660. Wystarczy zwykły DOT4 lub 5.1 ATE Super Blue Racing (DOT4) - tani, sprawdzony, i w prawidlowym kolorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PedroAlvaro Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 A czemu nie RBF 660 ? Brembo + oplot + płyn i klocki (DS2500 albo RC5) i powinno być dobrze. Jak nie ma kasy to 4 tłoczek tez da radę. Najważniejsze IMHO jest to żeby można było zahamować co najmniej 2 razy bo na OEM po pierwszym dłuuugim hamowaniu o drugim można tylko pomarzyć. A tak nie powinno być zwłaszcza przy tej mocy. Skandal ale wymiana hamulców to nie jest żaden tuning tylko powinność. Swoja drogą zastanawiam się jak to jest możliwe żeby Japończycy zrobili taką chałę w takim fajnym wozie ? (nie testowali samochodu ???) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Jeżeli po 20 minutach ci nie działają hamulce jak należy to zacznij od przewodów. raczej zmień płyn na nowy i wybierz inne klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 imho samo przejscie na 4-tloczek da niewielka poprawe, jak masz zaciski za psi grosz to zakladaj ale wiekszych pieniedzy bym w to nie pchal. Do "przyzwoitosci" da sie doprowadzic lepszymi komponentami, zeby naprawde zaczal hamowac trzeba niestety zwiekszac srednice tarczy ze wszystkimi konsekwencjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Pójdzie na przód 4-tłoczek + klocki OEM WRX + tarcz szukam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 @@Vilmark, kup gładkie Brembo za 300 zł komplet plus RC5+. Taki zestaw mi się sprawdza. A czemu nie RBF 660 ? Bo po 3 miesiącach trzeba go wymieniać, a jakiejś różnicy względem Motula 5.1 nie zauważyłem (ten spokojnie wytrzymuje rok). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) @@Vilmark, kup gładkie Brembo za 300 zł komplet plus RC5+. Taki zestaw mi się sprawdza. albo DS2500 Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Kubeusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się