Vilmark Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Ma sens ? Czy nie ma ? Bo niestety opinie bardzo , bardzo różne.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herostrates Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Oczywiście ze ma sens, poprawienie hamulców to najlepsza modyfikacja w Forku, niezależnie czy wrx czy sti Link to comment Share on other sites More sharing options...
PedroAlvaro Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Jak najbardziej ma. Do tego dobre klocuszki i już zobaczysz różnice. Seryjne hamulce są po prostu skandaliczne Najlepsza opcja to złote brembo tylko to co najmniej 2k Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
n3wbi3 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Brembo w forku to przy seryjnej mocy przerost formy nad treścią IMO. Czterotłoczek to kompromis warto rozważenia ale przy dobrym serwisowaniu seryjnych zacisków, dobrych tarczach i klockach, również da się uzyskać całkiem niezłe efekty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ura_bus Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 przy dobrym serwisowaniu seryjnych zacisków, dobrych tarczach i klockach, również da się uzyskać całkiem niezłe efekty. Cześć Czy możesz rozwinąć dla laików (najlepiej poprzez konkretne przykłady) jakie: Tarcze Klocki odpowiadają wymienionemu przez Ciebie kryterium? Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Ja mam tarcze 294 mm pod 2-tłoczek z klockami ds2500 i wg mnie rewelacyjnie hamuje, nie potrzeba 4-tłoczka. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Dobry klocek z dobrą tarczą i wystarcza. Gówniany klocek miałem śmierc w oczach Link to comment Share on other sites More sharing options...
qra_633 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Ja w swoim założyłem przedni zestaw pochodzący z Legacy "Spec-B", czyli tarcza 316mm i zacisk nieco większy od seryjnego z 294mm. Klocki akurat dostałem z tarczami "RedStuff" (czy jak to się pisze), tarcza zwykła. Siła hamująca nieco wzrosła(lub po prostu słabiej muszę naciskać), ale najważniejsze że ustąpił efekt słabnięcia hamulców przy długim mocnym hamowaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Jeśli miałbym wymieniac to chyba juz bym poszedł w brembulce. A tak to klocek i tarcza dobra i wio. Raczej torów nie bedziesz nim latał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Kamil, gadałeś z Derickiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 W sensie ? Na złote Brembo nie mam kasy , wyjdzie 3X tyle co czterotłok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 W sensie ? Na złote Brembo nie mam kasy , wyjdzie 3X tyle co czterotłok. Nieee... o jego opinie. Moim zdaniem 4tłoczek załatwi sprawę i będzie pan zadowolony. Chociaż z drugiej strony, przy Twoim jeżdżeniu dobra tarcza i klocek też załatwiłyby sprawę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Co znaczy przy moim jeźdżeniu ;-) Zestaw OEM nie hamuje po 20 minutach jazdy w nocy po Warszawie ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 No to Brembulce. I się zacznie. Wydech mapa staby skrzynia itp itd. Ale to właśnie jest fajne Właśnie mi się przypomniało, że dawno nic nie kupowałem chyba polecę do K/S ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 (edited) Zestaw OEM nie hamuje po 20 minutach jazdy w nocy po Warszawie ;-) taaakie buty... to rób 4 tłoka i dobry płyn Edited April 15, 2014 by Kubeusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 (edited) Ja się w Imprezie przesiadłem z OEM 277 przód/260 tył na kompletny hamulec z WRX'a. Różnica kolosalna, szczególnie z RC5+. Co do płynu to nie kupuj RBF 660. Wystarczy zwykły DOT4 lub 5.1 Edited April 15, 2014 by elmo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 Zawsze używałem dot 5.1 Motula , spisywał się bardzo dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n3wbi3 Posted April 15, 2014 Share Posted April 15, 2014 Jeżeli po 20 minutach ci nie działają hamulce jak należy to zacznij od przewodów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ja się w Imprezie przesiadłem z OEM 277 przód/260 tył na kompletny hamulec z WRX'a. Różnica kolosalna, szczególnie z RC5+. Co do płynu to nie kupuj RBF 660. Wystarczy zwykły DOT4 lub 5.1 ATE Super Blue Racing (DOT4) - tani, sprawdzony, i w prawidlowym kolorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
PedroAlvaro Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 A czemu nie RBF 660 ? Brembo + oplot + płyn i klocki (DS2500 albo RC5) i powinno być dobrze. Jak nie ma kasy to 4 tłoczek tez da radę. Najważniejsze IMHO jest to żeby można było zahamować co najmniej 2 razy bo na OEM po pierwszym dłuuugim hamowaniu o drugim można tylko pomarzyć. A tak nie powinno być zwłaszcza przy tej mocy. Skandal ale wymiana hamulców to nie jest żaden tuning tylko powinność. Swoja drogą zastanawiam się jak to jest możliwe żeby Japończycy zrobili taką chałę w takim fajnym wozie ? (nie testowali samochodu ???) Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Jeżeli po 20 minutach ci nie działają hamulce jak należy to zacznij od przewodów. raczej zmień płyn na nowy i wybierz inne klocki Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanekS Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 imho samo przejscie na 4-tloczek da niewielka poprawe, jak masz zaciski za psi grosz to zakladaj ale wiekszych pieniedzy bym w to nie pchal. Do "przyzwoitosci" da sie doprowadzic lepszymi komponentami, zeby naprawde zaczal hamowac trzeba niestety zwiekszac srednice tarczy ze wszystkimi konsekwencjami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Pójdzie na przód 4-tłoczek + klocki OEM WRX + tarcz szukam.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 @@Vilmark, kup gładkie Brembo za 300 zł komplet plus RC5+. Taki zestaw mi się sprawdza. A czemu nie RBF 660 ? Bo po 3 miesiącach trzeba go wymieniać, a jakiejś różnicy względem Motula 5.1 nie zauważyłem (ten spokojnie wytrzymuje rok). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 (edited) @@Vilmark, kup gładkie Brembo za 300 zł komplet plus RC5+. Taki zestaw mi się sprawdza. albo DS2500 Edited April 16, 2014 by Kubeusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now