Skocz do zawartości

Subaru Outback MY15


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Ścieżka 8? A gdzie to wyświetla na telewizorze w audio? U mnie wyświetla tytuł utworu.

 

A czujniki? Coś je boli? U mnie brak problemu.

 

Dźwignia mi nie trzeszczy. Przynajmniej nic do tej pory nie zauważyłem.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ścieżka 8? A gdzie to wyświetla na telewizorze w audio? U mnie wyświetla tytuł utworu.

 

Tak na ekranie audio. Poniżej tytułu utworu - mniejszą czcionką niż tytuł.

 

 

 

A czujniki? Coś je boli? U mnie brak problemu.

 

Skompletowałem drugie koła i  dokupiłem do nich aftermarketowe czujniki do klonowania. Niestety nie chciały współpracować z samochodem jak należy (po kilkunastu kilometrach wywalało błąd). Pojechałem do ASO żeby skasowali błąd i spróbowali je ponownie zakodować. Błąd zniknął ale zauważyłem, że kontolka czujników przestała się w ogóle zapalać (także tuż po uruchomieniu zapłonu). Jednym słowem system jest wyłączony.

Byłem jeszcze dwa razy - ASO próbowało odpalić ale bezskutecznie. Na komputerze diagnostycznym jest informacja, że zasilanie nadajnika jest wyłączone - cokolwiek to znaczy. Na kolejną wizytę mam przyjechać z oryginalnymi kołami - będą próbowali jeszcze raz reanimować system.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zdarza ci się szarpnięcie kiedy po ruszeniu i rozpędzeniu do 3k obr odejmujesz gaz a skrzynia wrzuca bieg i obroty spadają pod 2k?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos czujników ciśnienia to w ASO dowiedziałem sie że opony moge sobie wymieniać na jakie chce i gdzie chce ale i tak musze potem do nich podjechać na zaprogramowanie czujników...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzisiaj wracając ze stolycy do Wro jadąc z żoną dzieckiem i psem w bagażniku (jazda w trybie niedzielnego kierowcyudało mi się zejść do 7.5l/100km (silnik 2.5)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem opony u Ziutka za rogiem i palcem nie musiałem kiwnąć. Może mój system nie działa ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Apropos czujników ciśnienia to w ASO dowiedziałem sie że opony moge sobie wymieniać na jakie chce i gdzie chce ale i tak musze potem do nich podjechać na zaprogramowanie czujników...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzisiaj wracając ze stolycy do Wro jadąc z żoną dzieckiem i psem w bagażniku (jazda w trybie niedzielnego kierowcyudało mi się zejść do 7.5l/100km (silnik 2.5)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Rozumiem, że prędkość przelotową miałeś 120km/h max.

 

W niedzielę zrobiłem trasę z Wawy do Brzeska ca. 350 km. Rozpocząłem mając trochę ponad 1/2 baku i średnią 9,5l/100km. Dojechawszy na miejsce miałem świecąca rezerwę i średnie 8,2 l/100km. Na 2 pasmówce 120km/h poza jak ruch pozwalał.

 

Czyli realnie pali przy takiej spokojnej jeździe 7 z hakiem. W porządku.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez bardzozlymisio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak żeby dodać oliwy do ognia, to czy ktoś z posiadaczy miał okazję siedzieć z tylu i regulować zagłówek? Jestem niewysoki (173cm) i złożony zagłówek jest za nisko a po wyciągnięciu w górę pierwsze ustawienie jest chyba dla kogoś o wzroście 180cm, normalnie nie da się siedzieć...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A tak żeby dodać oliwy do ognia, to czy ktoś z posiadaczy miał okazję siedzieć z tylu i regulować zagłówek? Jestem niewysoki (173cm) i złożony zagłówek jest za nisko a po wyciągnięciu w górę pierwsze ustawienie jest chyba dla kogoś o wzroście 180cm, normalnie nie da się siedzieć...

 

Planujesz kierować z tylnej kanapy? Co cie obchodzi tył - ważne żeby tobie było wygodnie. Poza tym mnie to cieszy bo teściowa często z tyłu siada a też ma ze 170. 

 

Czytam tu różne wątki i uderza mnie niespójność zeznań :D Mianowicie jak 5 lat temu zapytałem z wątku czy skoda jest lepsza do subaru to od razu mnie wyśmiali. Teraz czytam (i sam piszę - co przyznaję szczerze) same jęki 

- a bo w skodzie bagażnik większy

- a bo w BMW novi lepiej robi

- a bo w audi linia ładniejsza 

- w beemece lachony majtki przez głowę zdzierają 

- a to zagłówek, lampka srampka ... i tak bez ustanku

 

Panowie toć to subaru - auto Waszych i moich marzeń, nawet jakby Wam dziura w podłodze wypadła i byście szorowali czterema literami po asfalcie - nie powinniście/śmy narzekać - my SUBARUFANATOHOLICY nie dbamy o drobne detale jak ukręcony wał czy padnięta dwumasa. 

 

Zagłówek za nisko?! Szejm on ju !!! 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A tak żeby dodać oliwy do ognia, to czy ktoś z posiadaczy miał okazję siedzieć z tylu i regulować zagłówek? Jestem niewysoki (173cm) i złożony zagłówek jest za nisko a po wyciągnięciu w górę pierwsze ustawienie jest chyba dla kogoś o wzroście 180cm, normalnie nie da się siedzieć...

 

Planujesz kierować z tylnej kanapy? Co cie obchodzi tył - ważne żeby tobie było wygodnie. Poza tym mnie to cieszy bo teściowa często z tyłu siada a też ma ze 170. 

 

Czytam tu różne wątki i uderza mnie niespójność zeznań :D Mianowicie jak 5 lat temu zapytałem z wątku czy skoda jest lepsza do subaru to od razu mnie wyśmiali. Teraz czytam (i sam piszę - co przyznaję szczerze) same jęki 

- a bo w skodzie bagażnik większy

- a bo w BMW novi lepiej robi

- a bo w audi linia ładniejsza 

- w beemece lachony majtki przez głowę zdzierają 

- a to zagłówek, lampka srampka ... i tak bez ustanku

 

Panowie toć to subaru - auto Waszych i moich marzeń, nawet jakby Wam dziura w podłodze wypadła i byście szorowali czterema literami po asfalcie - nie powinniście/śmy narzekać - my SUBARUFANATOHOLICY nie dbamy o drobne detale jak ukręcony wał czy padnięta dwumasa. 

 

Zagłówek za nisko?! Szejm on ju !!! 

 

 

o takich drobnostkach mozna bylo zapomniec w GT'eku czy XT'eku, ktore to doslownie "zrywaly dach" (jak sie mawia w moich rodzinnych stronach), nawet na tle o wiele drozszej konkurencji... ale kiedy o "subarowej wyjatkowosci" i o tym, ze subarakom mozna/trzeba "wiele wybaczyc" zaczynaja opowiadac uzytkownicy SBD czy 1.6 n/a, szczegolnie ci "swiezo upieczeni", to nie wiem czy sie smiac, czy plakac :mellow:

 

 

 

p.s. sorry, nic osobistego

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze obecnie Subaru często wypada blado na tle konkurencji to jest jasne. 

 

Jednak mój ironiczny post miał na celu odnalezienie prawdy objawionej i odpowiedzi na pytanie: "dlaczego po SBD postanowiłem brnąć w to dalej?"

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze obecnie Subaru często wypada blado na tle konkurencji to jest jasne. 

 

Jednak mój ironiczny post miał na celu odnalezienie prawdy objawionej i odpowiedzi na pytanie: "dlaczego po SBD postanowiłem brnąć w to dalej?"

 

nie ma racjonalnej odpowiedzi na to pytanie... jak i nie ma racjonalnej odpwiedzi na pytanie "dlaczego Subaru, a nie Skoda?" ;):biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze obecnie Subaru często wypada blado na tle konkurencji to jest jasne.

 

Jednak mój ironiczny post miał na celu odnalezienie prawdy objawionej i odpowiedzi na pytanie: "dlaczego po SBD postanowiłem brnąć w to dalej?"

Ale w jakiej kategorii subaru wypada tak blado na tle konkurencji? Są różnice miedzy markami ale żeby zaraz blado.... Wadą z całą pewnością jest mała ilość wersji silnikowych, a często te które są nie powalają. W stosunku to VAG to faktycznie blado ale już do innych producentów nie jest aż tak tragicznie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie ma racjonalnej odpowiedzi na to pytanie... jak i nie ma racjonalnej odpwiedzi na pytanie "dlaczego Subaru, a nie Skoda?"
 

 

trochę nie ma a trochę jest....

 

Subaru i Mazda mają jako jedyni 2,5 N/A w ofercie a nie TRI-TURBO-KOMPRESSOR-GT-POWER-ECO 1.0 L engine generujący 200KM i w którym numer silnika jest równocześnie numerem rachunku bankowego producenta.

 

Tylko, że Mazda nie ma 4x4 w benzynie :D

 

 

 

 

Ale w jakiej kategorii subaru wypada tak blado na tle konkurencji? Są różnice miedzy markami ale żeby zaraz blado.... Wadą z całą pewnością jest mała ilość wersji silnikowych, a często te które są nie powalają. W stosunku to VAG to faktycznie blado ale już do innych producentów nie jest aż tak tragicznie...
 

 

widziałeś kiedyś kluczyk do Subaru bez keyless-access (taki zwykły)?

widziałeś kiedyś działającą navi Subaru?

widziałeś jakieś auto, które ma 4 szyby elektryczne z czego tylko jedną możesz w pełni otworzyć i zamknąć 'automatycznie'?

widziałeś jakieś Subaru z domykaniem okien?

widziałeś jakieś auto za 150.000PLN bez nawiewów na tylna kanapę?

 

w.w. elementy są dostępne lub lepiej działają w każdym pierdzikółku za 70.000PLN

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(...) Tylko, że Mazda nie ma 4x4 w benzynie :D

 

jak to nie ma, kiedy ma ;)

a CX5 2.5 n/a?

 

powoli zaczynam sie rozgladac sie za nastepca Tribeci dla mojej lepszej polowy i naprawde nie jest latwo, przynajmniej mi, przekonac malzonke do nowego FXT zamiast CX5 2.5 - brat zony ma sluzbowa Mazde 6 (2.5) i imho to bardzo fajne auto, mi sie b. podoba jak jezdzi i jak wyglada

 

 

 

p.s. cos mi ciezko idzie to multi-cytowanie :rolleyes:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

powoli zaczynam sie rozgladac sie za nastepca Tribeci dla mojej lepszej polowy i naprawde nie jest latwo, przynajmniej mi, przekonac malzonke do nowego FXT zamiast CX5 2.5
 

 

Na te stepy Kazachstanu to bym patrzył na Mazde CX9 - super cena jak na silnik i wyposażenie - jak się akceptuje spalanie lub ma tanią benzynę to nie ma lepszej oferty. WIdziałem w salonie i bardzo mi się podobała. 

 

Przesiadka z Beki do FXT będzie trudna IMHO - osiągi super, komfort gorzej, znacznie gorzej. Badałem Forka przed zakupem OBK. Sercem kupiłbym Forka, ale zadkiem ..... i tak kupiłem OBK. Jeśli w ofercie byłby 3.6 to bym się nie wahał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A tak żeby dodać oliwy do ognia, to czy ktoś z posiadaczy miał okazję siedzieć z tylu i regulować zagłówek? Jestem niewysoki (173cm) i złożony zagłówek jest za nisko a po wyciągnięciu w górę pierwsze ustawienie jest chyba dla kogoś o wzroście 180cm, normalnie nie da się siedzieć...

Planujesz kierować z tylnej kanapy? Co cie obchodzi tył - ważne żeby tobie było wygodnie. Poza tym mnie to cieszy bo teściowa często z tyłu siada a też ma ze 170.

 

Czytam tu różne wątki i uderza mnie niespójność zeznań :D Mianowicie jak 5 lat temu zapytałem z wątku czy skoda jest lepsza do subaru to od razu mnie wyśmiali. Teraz czytam (i sam piszę - co przyznaję szczerze) same jęki

- a bo w skodzie bagażnik większy

- a bo w BMW novi lepiej robi

- a bo w audi linia ładniejsza

- w beemece lachony majtki przez głowę zdzierają

- a to zagłówek, lampka srampka ... i tak bez ustanku

 

Panowie toć to subaru - auto Waszych i moich marzeń, nawet jakby Wam dziura w podłodze wypadła i byście szorowali czterema literami po asfalcie - nie powinniście/śmy narzekać - my SUBARUFANATOHOLICY nie dbamy o drobne detale jak ukręcony wał czy padnięta dwumasa.

 

Zagłówek za nisko?! Szejm on ju !!!

Nie planuje ale akurat zazwyczaj żona siedzi z tylu i po wczorajszej podróży boli ja szyja... Przez to będę musiał ja wysłac do Harrego z Tybetu

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

powoli zaczynam sie rozgladac sie za nastepca Tribeci dla mojej lepszej polowy i naprawde nie jest latwo, przynajmniej mi, przekonac malzonke do nowego FXT zamiast CX5 2.5

 

Na te stepy Kazachstanu to bym patrzył na Mazde CX9 - super cena jak na silnik i wyposażenie - jak się akceptuje spalanie lub ma tanią benzynę to nie ma lepszej oferty. WIdziałem w salonie i bardzo mi się podobała.

 

Przesiadka z Beki do FXT będzie trudna IMHO - osiągi super, komfort gorzej, znacznie gorzej. Badałem Forka przed zakupem OBK. Sercem kupiłbym Forka, ale zadkiem ..... i tak kupiłem OBK. Jeśli w ofercie byłby 3.6 to bym się nie wahał :D

Dzieciaki podrosly i wlasciwie juz nie potrzebujemy tak duzego auta jak Beka, CX9 czy nowy OBK. W rachube wchodzi raczej jakis sredni SUV, tym bardziej z mysla o powrocie do Europy i jezdzie glownie w zakorkowanym miescie. Serce glosuje na FXT, ale rozum juz niekoniecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ujeżdżam Nokian WR SUV 3 - na suchym i mokrym OK, nic więcej o nich póki co powiedzieć nie mogę.

 

Miałem w poprzednim Outbacku Nokian WR G2 - takie sobie, kolejny raz bym ich nie kupił.  

A wcześniej  także Nokian WR - bardzo fajne. 

I dlatego kupiłem SUV 3 - przypominają Nokiany WR, które lubiłem.  I cena do przejścia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...