FOR CVT Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 fachowiec nie fachowiec ale siedze w tym po uszy przy następnym samochodzie robię od razu folię i to najlepiej zaraz po usunieciu zabezpieczen transportowych sam niestety nie jestem perfekcjonista i olewam rysy i ubytki auto ma jezdzic a nie wygladac spod kocyka Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 fachowiec nie fachowiec ale siedze w tym po uszy przy następnym samochodzie robię od razu folię i to najlepiej zaraz po usunieciu zabezpieczen transportowych sam niestety nie jestem perfekcjonista i olewam rysy i ubytki auto ma jezdzic a nie wygladac spod kocyka Wytaptane Też mam takie podejście. Auto jeździ więc zużycie musi być widoczne. Prawdą jednak jest, że nowe auta z trwałością lakieru mają problemy. Marka samochodu nie ma tu chyba większego znaczenia. Na moim czarnym przy klamkach jest tragedia. Po zimie planuje jakąś powłokę nałożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 A takie mnie pytanie najszło czytając Waszą rozmowę... Te wszystkie folie, zabezpieczenia i bajery robicie, żeby następny właściciel miał ładnie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 A takie mnie pytanie najszło czytając Waszą rozmowę... Te wszystkie folie, zabezpieczenia i bajery robicie, żeby następny właściciel miał ładnie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Po roku użytkowania raczej nie myślę jeszcze o sprzedaży, to znaczy nie myślę o szukaniu kupca. Jakoś tak szkoda, że On taki odrapany ☺️ Inaczej. Pewnie ze myślę, nawet już wiem co kupię ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Tak jak napisał kolega wyżej, samochód ma niespełna rok i te odpryski mnie drażnią, sczególnie, że jeszcze zostały 3 lata spłaty leasingu Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Tak jak napisał kolega wyżej, samochód ma niespełna rok i te odpryski mnie drażnią, sczególnie, że jeszcze zostały 3 lata spłaty leasingu Wysłane za pomocą Tapatalk Sprawdzałem opcję foliowania przy F XT MY15. Koszt ok. 8k netto pln. Najważniejsze żeby folia przepuszczała UV. Kolorowe folie są tańsze i łatwiej się nakłada. Edytowane 5 Lipca 2016 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Tylko po co robić cały samochód - wystarczy najbardziej narażone miejsca - przedni zderzak, fragment maski itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Tylko po co robić cały samochód - wystarczy najbardziej narażone miejsca - przedni zderzak, fragment maski itp.Chyba po to, żeby z czasem nie było różnic w stanie lakieru. Tam gdzie masz ochronną powłokę będzie "jak nowy", tam gdzie nie, matowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Dalej mam wątpliwości, czy oklejanie ma sens. Zwłaszcza, że spora liczba użytkowników pojeździ furą do końca lizingu a następnie sprzeda auto i kupi nowe. Wydanie 3, 5 czy 8 tysięcy dla tego, żeby drugi właściciel miał lakier jak nowy jest nieco dziwne. Zwłaszcza, że auto ma się starzeć. De facto błyszczące jak psu nos auto z przebiegiem 200k km wygląda nieco podejrzanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Dalej mam wątpliwości, czy oklejanie ma sens. Zwłaszcza, że spora liczba użytkowników pojeździ furą do końca lizingu a następnie sprzeda auto i kupi nowe. Wydanie 3, 5 czy 8 tysięcy dla tego, żeby drugi właściciel miał lakier jak nowy jest nieco dziwne. Zwłaszcza, że auto ma się starzeć. De facto błyszczące jak psu nos auto z przebiegiem 200k km wygląda nieco podejrzanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Spoko. Może dla Ciebie takie działanie być nielogiczne. Jednak musisz zrozumieć, że może ktoś inny chce przez te 4 czy 5 lat jeździsz autem z ładnym lakierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Zeby była jasność - nie krytykuję, bo sam miałem takie pomysły odbierając mojego OBK. Poza tym folię też pewnie można zadrapać i też pewnie widać na niej uderzenia po kamykach. Czyli tak naprawdę po 2-3 latach jeździmy raczej ze świadomością ładnego lakieru pod folią. Natomiast na pewno zabezpieczy się ten sposób auto przed zapaćkaniem smołopodobną mazią, co spotkało mnie w zimie tego roku. Na szczęście skończyło się na czyszczeniu, a nie na lakierowaniu. W tym przypadku w razie awarii folia byłaby nieoceniona. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 5 Lipca 2016 przez bardzozlymisio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Odbiegając od tematu, który zacząłem, widziałem dzisiaj na Pomorzu OBK z takim fajnym masywnym relingiem czarnym jak w wersji na USA, czy można to w Polsce zamówić, czy raczej to był egzemplarz z importu? Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 00X lub inaczej rugged edition mam taki wersja eu jest w plejadach nr 52 Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Odbiegając od tematu, który zacząłem, widziałem dzisiaj na Pomorzu OBK z takim fajnym masywnym relingiem czarnym jak w wersji na USA, czy można to w Polsce zamówić, czy raczej to był egzemplarz z importu? Pewnie z USA albo zza wschodniej granicy - tam mają takie relingi. 00X lub inaczej rugged edition mam taki wersja eu Ale Ty masz poprzedni model - w aktualnym takie relingi nie były dostępne w naszym kraju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Zanotowałem duże natężenie OBKów nad morzem Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Nad jakim? Jestem w Jastarni nie widziałem ani jednego ;( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Heh, przedwczoraj w Kuźnicy na parkingu na wlocie od strony Chałup stały trzy łącznie z moim. Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Niecik Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Nad jakim? Jestem w Jastarni nie widziałem ani jednego ;( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ja również jestem w Jastarni i OBKów widziałem mnóstwo może nie w samym mieście ale na trasie i w okolicach Juraty Kuźnicy Władysławowa to faktycznie rzucają się w oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubek_ma Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) A jeśli już o wakacjach... Czy ktoś miał okazję ciągnąć benzynowym Outbackiem z CVT przyczepę kempingową i podzieli się wrażeniami? Najlepiej, żeby to była duża przyczepa Edytowane 9 Lipca 2016 przez dziubek_ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 A jeśli już o wakacjach... Czy ktoś miał okazję ciągnąć benzynowym Outbackiem z CVT przyczepę kempingową i podzieli się wrażeniami? Najlepiej, żeby to była duża przyczepa O! To jest ciekawe pytanie - dołączam do grona ciekawych odpowiedzi. I dodatkowe pytanie - czy CVT ma fabrycznie chłodnicę oleju skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych692 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) Ja również krążę moim OBK po wyspie Wolin Edytowane 10 Lipca 2016 przez Krzych692 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benito66 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Na trasie K-ce - Międzywodzie spalił średnio 11.4/100 . 2+2 dzieci + ledwo domknięty bagażnik + 3 rowery na dachu. No, darmo nie pojedzie tym bardziej z takim obciążeniem i "poprawioną" aerodynamiką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Dwa rowery na dachu to koszt okolo 3-4 litrów na 100 km...taniej wypożyczyć na miejscu. Chyba że"klasowe" rowery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Moj spalił z rowerami na haku i budą na dachu 9.1 litra na trasie Wro- Chałupy, maksymalna predkość 130 (myślałem, że umrę z nudów). Na koniec jednak podniosło mi sie ciśnienie po tym jak wiatr wyrwał mi z ręki drzwi na stacji benzynowej i rąbnął nimi w dystrybutor. Szkoda zgłoszona ale jeden dzień byłem w trybie "nie podchodź". Wysłane za pomocą Tapatalk Edytowane 11 Lipca 2016 przez Nitrograd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Lipca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Wczoraj wróciłem z Niemiec. Jeździłem waśnie OBK 2.5. Na trasie ustalałem tempomat na 160, z tym, że czasami warunki drogowe lub ograniczenie prędkości zmuszały do wolniejszej jazdy. Zużycie paliwa ( w/g kompa ) 9,2. ( ok. 400 km). Później na A38 prawie cały czas 160 ( trochę górzysta trasa ) + agresywne przyspieszanie przy wyprzedzaniu - zużycie wzrosło do 9,6. Za Dreznem na "pełny gwizdek" do granicy Polski - dalszy wzrost do 10,8 W Polsce spadło do 10,5 ( do Wrocławia 135, dalej do KRK 160 ). Klimatyzacja cały czas włączona. Jako ciekawostka - podczas relaksowej jazdy na Landstrasse w Niemczech ( 105 km/godz ) +trochę przejazdów przez miejscowości wyszło ...5,3 Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się