bolz Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jestem zmuszony wymienić tylną piastę w moim Legasiu'08 gdyż samego łożyska "się nie wymienia" Wybór jest stosunkowo niewielki i postanowiłem zmienić na SKF/NTN. Okazało się jednak, że zamiast NTN jest NTY - myślałem że zdarty napis na pudełku... I tu pada pytanie - czy iść w dość drogi oryginał czy może sprawdzi się jakiś zamiennik? Do wyboru mam: - NTY - JPN - TORA Logiczne, że jeśli znalazłbym SKF/NTN - zdecydowałbym się właśnie na nie. Jednak skoro nie występuje - chcę zasięgnąć języka i usłyszeć Wasze opinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Moim skromnym zdaniem iść w zamiennik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Na forum nie polecamy zamienników. Poza forum też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Zastanawiam się nad tym samym, bo oryginały są marnej jakości. Który polecacie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Na forum nie polecamy zamienników. Poza forum też nie No to wpadłem. Zmieniam zdanie tylko OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 OEM=NTN , niestety czy w pudełku SUBARU czy NTN awaryjnosc ta sama , co ciekawe te same łozyska/piasty z rozstawem srub 5x114,3 w STI i Tribeca o wiele mniej awaryjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Wymieniałem ostatnio z przodu same łożyska i kupiłem firmy Ruville i po rozpakowaniu okazało się ,że w środku NTN Japan wyryte na szalce. Cena dobra. Poszukaj w ich ofercie do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) W pudełka SNR też jest NTN, NTN a SNR to spóła Ja zmieniałem i nowe NTN są identyczne jak ori czyli NTN Ogólnie teraz jak się kupuje łożyska ,rolki ,napinacze to w pudełkach są całkiem inne graty jak pudełko,czasem na plusa a czasem na minus :(i gorzej jak chce się np INA a w pudełku jakiś inny producent Edytowane 20 Marca 2014 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Panowie, Ja muszę wymienić jedna piastę z tyłu i jedna z przodu. Mechanik powiedzial mi 570zl za sztukę z robocizna. Cos czuje ze trochę drogo. Legacy IV. Jak to widzi cię? Wysłane z mojego Lark FreeMe X4 8.0L przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Niestety takie są ceny oem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) NTN czyli SNR/SKF/Ruville nie robi do legacy 2003-2009 tyłu. Wyłącznie przód... Tył dostępny wyłącznie zgodnie z pierwszym postem. Pozostaje więc wyłącznie oryginał. Cena detal: 590 zł Edytowane 20 Marca 2014 przez bolz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 NTN czyli SNR/SKF/Ruville nie robi do legacy 2003-2009 tyłu. Wyłącznie przód... Tył dostępny wyłącznie zgodnie z pierwszym postem. Pozostaje więc wyłącznie oryginał. Cena detal: 590 zł bzdura , dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolz Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Edwin - rozwiniesz proszę?Skoro można taniej a auto pogwarancyjne to szkodaby nie skorzystać... ...a usługa z pewnością zostanie wykonana w Grafix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 OEM=NTN , niestety czy w pudełku SUBARU czy NTN awaryjnosc ta sama , co ciekawe te same łozyska/piasty z rozstawem srub 5x114,3 w STI i Tribeca o wiele mniej awaryjne Dlatego rekomendowałem z-ik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 To co polecacie do Obk 2008 Diesel na tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Odkopię. Łożysko huczy bardzo wyraźnie, wiem, że to na bank przód... Ale jak to dobrze sprawdzić, które? Ogólnie jest tak, że huczy od 50km/h wzywż. Jak przy tych prędkościach bujnę w lewo to huczenie cichnie, jak w prawo skręcam to huczy cały czas... co jednak nic mi nie mówi. (: Może i głupie pytanie, ale proszę o pomoc kogoś, kto się zna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Łożysko huczy pod obciążeniem, skręcasz w prawo obciążona zostaje lewa strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodec Opublikowano 29 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2019 (edytowane) Zakupilem lozysko przez internet TYLNE, i po odbiorze i rozpakowaniu przesylki okazalo sie, ze nie pasuje rozstaw otworow. Jesli jest ktos zainteresowany to chetnie odsprzedam aby nie generowac kosztow z odsylaniem do sprzedawcy. Lozysko z 2 letnia gwarancja, z dowodem zakupu. Opis sprzedawcy: Subaru Forester 12R- -Subaru Impreza 12R- -XV 12R- Kod produktu: NTY KLT-SB-019 NTY KLT-SB-019F KLT-SB-019 28473FJ020 KLT-SB-019F W dniu 7.11.2018 o 21:51, limesiak napisał: Łożysko huczy pod obciążeniem, skręcasz w prawo obciążona zostaje lewa strona Z doswiadczenia wiem, ze to nie zawsze sie sprawdza. Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez bodec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 W dniu 2019-03-29 o 18:15, bodec napisał: Z doswiadczenia wiem, ze to nie zawsze sie sprawdza. Napisz coś więcej, moje doświadczenie jest marne i ciągle je zbieram, ale chętnie się nim dzielę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 W moim przypadku zadziałało tak jak napisał kolega. Wymieniłem lewe i już nic nie wydaje niepokojących dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się