Skocz do zawartości

łożysko - piasta


bolz

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zmuszony wymienić tylną piastę w moim Legasiu'08 gdyż samego łożyska "się nie wymienia" ;)

 

Wybór jest stosunkowo niewielki i postanowiłem zmienić na SKF/NTN. Okazało się jednak, że zamiast NTN jest NTY - myślałem że zdarty napis na pudełku...

 

I tu pada pytanie - czy iść w dość drogi oryginał czy może sprawdzi się jakiś zamiennik?

Do wyboru mam:

- NTY

- JPN

- TORA

 

Logiczne, że jeśli znalazłbym SKF/NTN - zdecydowałbym się właśnie na nie. Jednak skoro nie występuje - chcę zasięgnąć języka i usłyszeć Wasze opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OEM=NTN , niestety czy w pudełku SUBARU czy NTN awaryjnosc ta sama , co ciekawe te same łozyska/piasty z rozstawem srub 5x114,3 w STI i Tribeca o wiele mniej awaryjne :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pudełka SNR też jest NTN, NTN a SNR to spóła ;)

Ja zmieniałem i nowe NTN są identyczne jak ori czyli NTN :)

 

Ogólnie teraz jak się kupuje łożyska ,rolki ,napinacze to w pudełkach są całkiem inne  graty jak pudełko,czasem na plusa :D  a czasem na minus :(i gorzej jak chce się np INA a w pudełku jakiś inny producent :(

Edytowane przez Grzesiek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Ja muszę wymienić jedna piastę z tyłu i jedna z przodu. Mechanik powiedzial mi 570zl za sztukę z robocizna. Cos czuje ze trochę drogo. Legacy IV. Jak to widzi cię?

 

Wysłane z mojego Lark FreeMe X4 8.0L przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NTN czyli SNR/SKF/Ruville nie robi do legacy 2003-2009 tyłu. Wyłącznie przód...

 

Tył dostępny wyłącznie zgodnie z pierwszym postem. Pozostaje więc wyłącznie oryginał. Cena detal: 590 zł

Edytowane przez bolz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NTN czyli SNR/SKF/Ruville nie robi do legacy 2003-2009 tyłu. Wyłącznie przód...

 

Tył dostępny wyłącznie zgodnie z pierwszym postem. Pozostaje więc wyłącznie oryginał. Cena detal: 590 zł

bzdura , dobranoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Odkopię. 
Łożysko huczy bardzo wyraźnie, wiem, że to na bank przód... Ale jak to dobrze sprawdzić, które? Ogólnie jest tak, że huczy od 50km/h wzywż. Jak przy tych prędkościach bujnę w lewo to huczenie cichnie, jak w prawo skręcam to huczy cały czas... co jednak nic mi nie mówi. (: Może i głupie pytanie, ale proszę o pomoc kogoś, kto się zna. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zakupilem lozysko przez internet TYLNE, i po odbiorze i rozpakowaniu przesylki okazalo sie, ze nie pasuje rozstaw otworow. Jesli jest ktos zainteresowany to chetnie odsprzedam aby nie generowac kosztow z odsylaniem do sprzedawcy. Lozysko z 2 letnia gwarancja, z dowodem zakupu. 

Opis sprzedawcy:

Subaru Forester 12R-

-Subaru Impreza 12R-

-XV 12R-

Kod produktu:

  • NTY KLT-SB-019
  • NTY KLT-SB-019F
  • KLT-SB-019
  • 28473FJ020
  • KLT-SB-019F

 

 

 

IMG_20190326_141109.jpg

W dniu 7.11.2018 o 21:51, limesiak napisał:

Łożysko huczy pod obciążeniem, skręcasz w prawo obciążona zostaje lewa strona

Z doswiadczenia wiem, ze to nie zawsze sie sprawdza. 

Edytowane przez bodec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...