palmall Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Witajcie, Podepnę się pod temat, bo też stoję przed możliwością zakupu Legacy 07 165km z fabryczna instalacją LPG - ściągnięte z włoch trzy lata temu. I mam pytanie, czy bać się przebiegów w subaru z lpg? W ogóle czy bać się większych przebiegów w subaru ? Auto ma nalatane 213 tyś głównie na trasach po europie. Przeszłość samochodu znana, serwisowane na bieżąco w autoryzowanym serwisie - właściciel nabijał koszty na firmę a także zależało mu żeby nie stanąć na trasie. Wszystkie rachunki i takie tam są do wglądu. Interesuje mnie jak to wygląda z regulacją luzów zaworowych - co ile jest zalecana przy lpg ? Bo koszt też niemały tej operacji jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cze-czen Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Jaki motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 ummm... no 165km. 2.0. dohc. ten z wyciąganiem z budy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Sprawdzenie luzow mozna zrobic bez wyciagania silnika. U mnie po 180kkm (75kkm na LPG) jeden zawor juz sie prawie podparl :/ Reszta w normie. Moze po prostu pech. P.S. Mam ten 'wzmocniony' silnik z literka f. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 palmall, Mój mechanik twiedzi, że nie trzeba. Tylko trzeba się trochę "nagimnastykować". Koszt 400pln Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 palmall, Mój mechanik twiedzi, że nie trzeba. Tylko trzeba się trochę "nagimnastykować". Koszt 400pln Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Ze sprawdzeniem, czy ustawieniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 palmall, Mój mechanik twiedzi, że nie trzeba. Tylko trzeba się trochę "nagimnastykować". Koszt 400pln Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Ze sprawdzeniem, czy ustawieniem ? Do sprawdzenia to maski mozna nie otwierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 No to czyli jak, da się regulować bez darcia silnika ? Tak z ciekawości pytam bo chciałbym wiedzieć na jakie koszty mogę się narazić na wstępie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Sprawdzenie da sie zrobic normalnie. Regulacji malo kto sie podejmuje bez wyciagania silnika. Prawa (pasazera) strone chlopaki zrobili mi "na aucie" w drodze wyjatku Tyle z mojego doswiadczenia. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Do samej regulacji wyjmowany jest silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 palmall, Mój mechanik twiedzi, że nie trzeba. Tylko trzeba się trochę "nagimnastykować". Koszt 400pln Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Ze sprawdzeniem, czy ustawieniem ? Ustawieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TobiaszH Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witam serdecznie, przepraszam, że się wtrące w wątek ale również chcę zakupić Subaru, a dokładnie to http://www.arena.pl/subaru-legacy-25-benz-gaz,440227.html . Mam ogromną prośbę o opinie. W tym tygodniu jadę go oglądać, proszę o porady na co szczególnie mam zwrócić uwagę. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelllg Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Przy wersji 2,5 SOHC można spokojnie montować gaz. Regulacja zaworów jeszcze przede mną, zrobiłem ok 34 tys km na gazie od czerwca u.r. i wszystko gra. W kieszeni zostaje sporo więc 400 zł na regulację można oszczędzić Średnie spalanie w moim przypadku to 13,5 l bez oszczędzania trasa/miasto, przy spokojnej jeździe w trasie nawet poniżej 10 litrów. Instalacja Optima z wtryskami Barracuda. Sterownik spięty z farbycznym komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 (edytowane) ..................................... Co do wersji najwyższa sport to na pewno nie bo byłaby skóra na fotelach i fotel kierowcy z pamięcią ustawień a tu wyraźnie na zdjęciu widać, że tego nie ma. Zderzak, zwłaszcza tylny jest w wersji sport też inny bo z podwójnymi (lewa i prawa strona) chromowanymi podłuznymi końcówkami. Raczej wersja ACTIVE z poprawionym zawieszeniem( bo co do zawieszenia to nie widać ale mam nadzieję, że to prawda a felgi rzeczywiście 18 i to takie jak lubie). Co zrobić, ludzie różne rzeczy w ogłoszeniach piszą.... Samo autko ładne tylko cena nieżyciowa Legacy Diesel w wersji Sport miało pojedyńczy wydech, podobnie było w wersji 2.5. Dopiero Legacy GT miało podwójny wydech. Welurowa tapicerka z 18 calowymi felgami była dostępna Szwajcarii w wersji Swiss S, ale nie wiem czy miała zawieszenie Bilsteina. We Włoszech chyba było podobnie. Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 ..................................... Co do wersji najwyższa sport to na pewno nie bo byłaby skóra na fotelach i fotel kierowcy z pamięcią ustawień a tu wyraźnie na zdjęciu widać, że tego nie ma. Zderzak, zwłaszcza tylny jest w wersji sport też inny bo z podwójnymi (lewa i prawa strona) chromowanymi podłuznymi końcówkami. Raczej wersja ACTIVE z poprawionym zawieszeniem( bo co do zawieszenia to nie widać ale mam nadzieję, że to prawda a felgi rzeczywiście 18 i to takie jak lubie). Co zrobić, ludzie różne rzeczy w ogłoszeniach piszą.... Samo autko ładne tylko cena nieżyciowa Legacy Diesel w wersji Sport miało pojedyńczy wydech, podobnie było w wersji 2.5. Dopiero Legacy GT miało podwójny wydech. Welurowa tapicerka z 18 calowymi felgami była dostępna Szwajcarii w wersji Swiss S, ale nie wiem czy miała zaw. Bilsteina. Dokładnie tak jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuff Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Witam wszystkich, jako, że również poszukuję pierwszego subaru podepnę się pod temat.Mianowicie jestem zainteresowany tym egzemplarzem: http://olx.pl/oferta/subaru-legancy-4x4-2-0-gaz-CID5-ID77bkb.html#4421292f25Wg właściciela udokumentowany przebieg wynosi 249 tys. km, instalacja gazowa od 10 lat. Tutaj moje pytanie czy po takim przebiegu na gazie i tym wieku instalacji warto? Czy lepiej kupić coś trochę tańszego i samemu gazować.Z góry dziękuję za wszystkie opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Przy 10-letniej instalacji gazowej spora szansa że coś się posypie - reduktor, wtryski... Pytanie ile to najechało na gazie i jak o to było dbane w trakcie eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Ja bym wolał kupić coś bez gazu i samemu zakładać. 10 lat to kupa czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 10 lat, to koniec legalizacji butli, reszta też do wymiany/regeneracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się