Skocz do zawartości

Wielkie rozczarowanie?


Mdebs

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Dyrekcjo,

 

nie wiem jak to się dzieje ale zawsze mi się wydawało, że trudno rozczarować potencjalnego klienta Subaru a jednak tak się stało w moim przypadku. Sytuacja w skrócie dotyczy zakupu nowego SUBARU OUTBACK z rocznika 2013 z gwarantowanym przez gdański salon upustem. Jak to się stało, że podpisałem umowę przedwstępną na zakup konkretnego modelu (w opcji Comfort 2.0 Diesel Lineartronic), samochód został w mojej obecności w bazie danych "odkliknięty" jako zamówiony a po kilku dniach okazuje się, że samochód jest niedostępny i że nie ma już żadnego w Polsce? Sytuacja może dla Państwa standardowa ale dla mnie równoznaczna jest z rozbudzonymi nadziejami, które szybko zostały przez Państwa zgaszone. Co robić w takiej sytuacji? Dzisiaj poprosiłem salon w Gdańsku o to, aby oficjalnie poinformował mnie o zerwaniu umowy z winy salonu ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu. Ponoć pojawiła się opcja sprowadzenia samochodu z Niemiec ale jest ona sprawdzana. Oliwy do ognia dolewa fakt, że samochód muszę mieć zarejestrowany na moją firmę w lutym. Z poważaniem

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszła mała lipa, bo namawialem Ciebie Maćku na OBK zamiast Audi czy Landrovera, jak rozumiem była mała ilość obk cvt 2013 i podpisali umowę na nieistniejące auto? Nie kumam jak można podpisać umowę przedwstępna a potem powiedzieć ze nią mamy dla Pana tego auta. Zdanowicz niestety nie ma najlepszej renomy wsród salonów i aso Subaru, poczekałbym chwile to może Salon a może Dyrekcja byłaby w stanie zaproponować jakieś satysfakcjonujące rozwiazanie. Jak jest dobra wola z obu stron to może i rozwiazanie sie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Sami zerwali umowę a brak samochodu wytłumaczyli…. siłą wyższą. szukamy wspólnie innego rozwiązania choć czasu mało. chciałbym mieć zarejestrowany samochód najpóźniej do 10 lutego

 

w ogóle dziwna sytuacja. bo zgodnie z umową miałem zadatek zapłacić w dniu podpisania umowy. Ale zostałem poproszony aby tego nie robić żeby dla "bezpieczeństwa" zrobić to za 3 dni. a może te samochód już był klepnięty dla kogoś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna Dyrekcjo,

 

nie wiem jak to się dzieje ale zawsze mi się wydawało, że trudno rozczarować potencjalnego klienta Subaru a jednak tak się stało w moim przypadku. Sytuacja w skrócie dotyczy zakupu nowego SUBARU OUTBACK z rocznika 2013 z gwarantowanym przez gdański salon upustem. Jak to się stało, że podpisałem umowę przedwstępną na zakup konkretnego modelu (w opcji Comfort 2.0 Diesel Lineartronic), samochód został w mojej obecności w bazie danych "odkliknięty" jako zamówiony a po kilku dniach okazuje się, że samochód jest niedostępny i że nie ma już żadnego w Polsce? Sytuacja może dla Państwa standardowa ale dla mnie równoznaczna jest z rozbudzonymi nadziejami, które szybko zostały przez Państwa zgaszone. Co robić w takiej sytuacji? Dzisiaj poprosiłem salon w Gdańsku o to, aby oficjalnie poinformował mnie o zerwaniu umowy z winy salonu ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu. Ponoć pojawiła się opcja sprowadzenia samochodu z Niemiec ale jest ona sprawdzana. Oliwy do ognia dolewa fakt, że samochód muszę mieć zarejestrowany na moją firmę w lutym. Z poważaniem

Maciej

 

Jeszcze będziesz Bogu dziękował za taką opaczność. Poczytaj o padających wałach, kłopotach z wtryskiwaczami,dwumasą. Masz drugą szansę.Nie pomyl się. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o padających wałach, kłopotach z wtryskiwaczami,dwumasą

Jakoś nie słyszałem o padającej dwumasie w CVT. Kłopoty z wtryskami dotyczą każdego ropniaka. Myślę, że padające wały też już naprawili, więęęęc marna prowokacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky, gdzie się tylko "pojawisz" siejesz ferment

Faktycznie ta kataryna robi się już nudna :facepalm:

w ogóle dziwna sytuacja. bo zgodnie z umową miałem zadatek zapłacić w dniu podpisania umowy. Ale zostałem poproszony aby tego nie robić żeby dla "bezpieczeństwa" zrobić to za 3 dni. a może te samochód już był klepnięty dla kogoś innego?

Wracając jednak do sedna to z tego co piszesz wynika, że od początku nie było pewne, czy wybrany samochód jest dostępny. Rozumiem, że jesteś zawiedziony, ale trudno w takim przypadku mieć pretensje do ASO - wygląda na to, że zrobili co mogli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urabus, auto było pewne i odznaczone, podpisano umowę. To sprzedawca coś mieszał, nie udzielał informacji lub po prostu coś zataił, nie odpowiadał na telefony.

Uważam, że zakup OBK D CVT jest fajnym rozwiązaniem, poza tym nie ma jeszcze konkretnych przykładów aby po zmianach nowe roczniki miały awarie tym bardzie CVT, a zmian w silniku wprowadzono sporo. Niestety jednak kolejny raz Zdanowicz bardzo nieprofesjonalnie traktuje klientów, którzy chcą zostawić 160 tyś zł w ich Salonie. Kolega szukał jeszcze rozwiązań innych (zakup wersji Active i doposażenie jej), ale powtórka z sytuacji, klient musi uganiać się za sprzedawcą, szukać rozwiązania, brak kontaktu, generalnie żenująca sytuacja.

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
jak rozumiem była mała ilość obk cvt 2013

Mieliśmy teoretycznie wystarczającą ilość samochodów na okres styczeń - marzec.

Problem polega generalnie na tym, że wszystkie praktycznie samochody sprzedają się zdecydowanie szybciej, niż przewidzieliśmy.

Aktualnie stan magazynowy SIP to .... 4 ( słownie : cztery ) samochody.

Stan magazynowy wszystkich delaerów ( nie licząc aut już sprzedanych ) to raptem ok. 80 sztuk.

Sprzedają się Forestery, Outbacki, XV ....

Przy takim tempie może się zdarzyć, że samochód znajdujący się u innego dealera ( czyli tak jak w tym przypadku ) w czasie pomiędzy złożeniem zapotrzebowania przez inną placówkę ( tu Subaru Zdanowicz) a potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez SIP .... zostanie przez tego właśnie dealera sprzedany...

Z tej też przyczyny, czy też ze względu na to ryzyko, został Pan poproszony o wstrzymanie się z wpłaceniem zadatku.

Ponieważ jak Pan pisze :

szukamy wspólnie innego rozwiązania choć czasu mało

powstaje pytanie o priorytety. Rozmawiałem już zarówno z Subaru Czechy jaki i Subaru Deutschland . Natomiast nawet jeżeli otrzymam pozytywną odpowiedź, to fizycznie nie jest możliwe sprowadzenie auta w terminie do 10 lutego. W lutym tak, ale do 10 - nie.

Oczywiście moje zapytanie dotyczyło większej ilości samochodów, więc muszę jeszcze sprawdzić ( po otrzymaniu list ), czy konkretnie identyczna wersja / specyfikacja będzie dostępna.

Zarówno poszukiwania w Polsce ( wersje zbliżone, czyli - jak i w rozumiem ze skórą i nawigacją ), jak i w innych krajach wymaga określenia sekwencji Pańskich priorytetów :

Data rejestracji ?

Wyposażenie ? ( jakie ? )

Kolor auta ?

Kolor tapicerki ?

Rodzaj skrzyni ? ( M/T, A/T ?)

Przykro mi z powodu zaistniałego problemu - naturalnie postaramy się w miarę możliwości pomóc. Proszę jednak o zrozumienie, że nie było tu w żadnym wypadku złej woli, czy też zamiaru sprzedawcy, czy też SIP; istotnie samochody naszej marki "znikają" teraz wyjątkowo szybko ...

Niemniej - usiłujemy jakoś pomóc w znalezieniu satysfakcjonującego rozwiązania ( równolegle ze staraniami Subaru Zdanowicz )

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozumiem była mała ilość obk cvt 2013

Mieliśmy teoretycznie wystarczającą ilość samochodów na okres styczeń - marzec.

Problem polega generalnie na tym, że wszystkie praktycznie samochody sprzedają się zdecydowanie szybciej, niż przewidzieliśmy.

 

 

Subaru depcze Skodzie po piętach... ;)

i to by tłumaczyło dlaczego nikt nie odmachuje na pozdrowienia :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni użytkownicy Forum

 

W odniesieniu do rozgorzałej dyskusji dotyczącej przyjęcia zamówienia na samochód, którego nasz salon nie jest w stanie dostarczyć, chciałbym wszystkim zainteresowanym przedstawić fakty a nie tylko domysły i podpowiedzi "kibiców". Mianowicie :

- zamówienie zostało przyjęte warunkowo. Klient został poinformowany, aby zaliczkę wpłacić dopiero po potwierdzeniu dostępności samochodu

- auto zostało zarezerwowane droga mailową wg zaleceń SIP obowiązujących w okresie wyprzedaży rocznika 2013. Proszę jednak pamiętać, że samochód widniejący jako jedyny w tej specyfikacji ze statusem "wolny" został w tej samej chwili sprzedany przez dealera z Katowic. Informacja taka wymaga aktualizacji systemu, która nie odbywa się automatycznie "on-line".

 

Tak więc jest nam bardzo przykro, że nie udało nam się pozyskać kolejnego zadowolonego klienta, mimo pełnego zaangażowania i przekonania go do produktu.

 

W świetle powyższego, komentarze typu "Niestety jednak kolejny raz Zdanowicz bardzo nieprofesjonalnie traktuje klientów, którzy chcą zostawić 160 tyś zł w ich Salonie..." uważam za niesprawiedliwe i zupełnie nieuzasadnione. Niech świadczy o tym fakt, że od trzech lat sprzedajemy najwięcej Subaru w Polsce.

 

Dalsze dyskusje w w/w sprawie uważam za bezzasadne.

 

pozdrawiam

Robert Ustarbowski

 

kierownik działu sprzedaży

Subaru Zdanowicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako "kibic", który zachęcił kolegę Mdebs do Subaru Outback i zachęcał do zakupu w sieci SIP, nie chciałbym dalej się wypowiadać, wydaje mi się, że post Dyrekcji wiele wyjaśnia. Z mojej perspektywy wydaje mi się, że gdyby klient dostał od początku pełną informację i był zadowolony z usługi, to chyba nie powstałby ten wątek. Temat chyba zamknięty, tym bardziej że OBK zamówiony. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...