Mdebs Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Szanowna Dyrekcjo, nie wiem jak to się dzieje ale zawsze mi się wydawało, że trudno rozczarować potencjalnego klienta Subaru a jednak tak się stało w moim przypadku. Sytuacja w skrócie dotyczy zakupu nowego SUBARU OUTBACK z rocznika 2013 z gwarantowanym przez gdański salon upustem. Jak to się stało, że podpisałem umowę przedwstępną na zakup konkretnego modelu (w opcji Comfort 2.0 Diesel Lineartronic), samochód został w mojej obecności w bazie danych "odkliknięty" jako zamówiony a po kilku dniach okazuje się, że samochód jest niedostępny i że nie ma już żadnego w Polsce? Sytuacja może dla Państwa standardowa ale dla mnie równoznaczna jest z rozbudzonymi nadziejami, które szybko zostały przez Państwa zgaszone. Co robić w takiej sytuacji? Dzisiaj poprosiłem salon w Gdańsku o to, aby oficjalnie poinformował mnie o zerwaniu umowy z winy salonu ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu. Ponoć pojawiła się opcja sprowadzenia samochodu z Niemiec ale jest ona sprawdzana. Oliwy do ognia dolewa fakt, że samochód muszę mieć zarejestrowany na moją firmę w lutym. Z poważaniem Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Wyszła mała lipa, bo namawialem Ciebie Maćku na OBK zamiast Audi czy Landrovera, jak rozumiem była mała ilość obk cvt 2013 i podpisali umowę na nieistniejące auto? Nie kumam jak można podpisać umowę przedwstępna a potem powiedzieć ze nią mamy dla Pana tego auta. Zdanowicz niestety nie ma najlepszej renomy wsród salonów i aso Subaru, poczekałbym chwile to może Salon a może Dyrekcja byłaby w stanie zaproponować jakieś satysfakcjonujące rozwiazanie. Jak jest dobra wola z obu stron to może i rozwiazanie sie znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie kumam jak można podpisać umowę przedwstępna a potem powiedzieć ze nią mamy dla Pana tego auta Tak nie powinno być... no chyba, że nie wpłacono na czasu ustalonego zadatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Z tego co wiem to salon zadzwonił sam aby nie wpłacać zadatku bo nie maja auta na które podpisali umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mdebs Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dokładnie tak. Sami zerwali umowę a brak samochodu wytłumaczyli…. siłą wyższą. szukamy wspólnie innego rozwiązania choć czasu mało. chciałbym mieć zarejestrowany samochód najpóźniej do 10 lutego w ogóle dziwna sytuacja. bo zgodnie z umową miałem zadatek zapłacić w dniu podpisania umowy. Ale zostałem poproszony aby tego nie robić żeby dla "bezpieczeństwa" zrobić to za 3 dni. a może te samochód już był klepnięty dla kogoś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypior Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Bież audi nie ma czasu na żale, 10 tuż...tuż-byle nie landrover hihi przepraszam za błąd "bież" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Szanowna Dyrekcjo, nie wiem jak to się dzieje ale zawsze mi się wydawało, że trudno rozczarować potencjalnego klienta Subaru a jednak tak się stało w moim przypadku. Sytuacja w skrócie dotyczy zakupu nowego SUBARU OUTBACK z rocznika 2013 z gwarantowanym przez gdański salon upustem. Jak to się stało, że podpisałem umowę przedwstępną na zakup konkretnego modelu (w opcji Comfort 2.0 Diesel Lineartronic), samochód został w mojej obecności w bazie danych "odkliknięty" jako zamówiony a po kilku dniach okazuje się, że samochód jest niedostępny i że nie ma już żadnego w Polsce? Sytuacja może dla Państwa standardowa ale dla mnie równoznaczna jest z rozbudzonymi nadziejami, które szybko zostały przez Państwa zgaszone. Co robić w takiej sytuacji? Dzisiaj poprosiłem salon w Gdańsku o to, aby oficjalnie poinformował mnie o zerwaniu umowy z winy salonu ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu. Ponoć pojawiła się opcja sprowadzenia samochodu z Niemiec ale jest ona sprawdzana. Oliwy do ognia dolewa fakt, że samochód muszę mieć zarejestrowany na moją firmę w lutym. Z poważaniem Maciej Jeszcze będziesz Bogu dziękował za taką opaczność. Poczytaj o padających wałach, kłopotach z wtryskiwaczami,dwumasą. Masz drugą szansę.Nie pomyl się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Faktycznie Jacky, gdzie się tylko "pojawisz" siejesz ferment. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielej Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Poczytaj o padających wałach, kłopotach z wtryskiwaczami,dwumasą Jakoś nie słyszałem o padającej dwumasie w CVT. Kłopoty z wtryskami dotyczą każdego ropniaka. Myślę, że padające wały też już naprawili, więęęęc marna prowokacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jacky, gdzie się tylko "pojawisz" siejesz ferment Faktycznie ta kataryna robi się już nudna w ogóle dziwna sytuacja. bo zgodnie z umową miałem zadatek zapłacić w dniu podpisania umowy. Ale zostałem poproszony aby tego nie robić żeby dla "bezpieczeństwa" zrobić to za 3 dni. a może te samochód już był klepnięty dla kogoś innego? Wracając jednak do sedna to z tego co piszesz wynika, że od początku nie było pewne, czy wybrany samochód jest dostępny. Rozumiem, że jesteś zawiedziony, ale trudno w takim przypadku mieć pretensje do ASO - wygląda na to, że zrobili co mogli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) Urabus, auto było pewne i odznaczone, podpisano umowę. To sprzedawca coś mieszał, nie udzielał informacji lub po prostu coś zataił, nie odpowiadał na telefony. Uważam, że zakup OBK D CVT jest fajnym rozwiązaniem, poza tym nie ma jeszcze konkretnych przykładów aby po zmianach nowe roczniki miały awarie tym bardzie CVT, a zmian w silniku wprowadzono sporo. Niestety jednak kolejny raz Zdanowicz bardzo nieprofesjonalnie traktuje klientów, którzy chcą zostawić 160 tyś zł w ich Salonie. Kolega szukał jeszcze rozwiązań innych (zakup wersji Active i doposażenie jej), ale powtórka z sytuacji, klient musi uganiać się za sprzedawcą, szukać rozwiązania, brak kontaktu, generalnie żenująca sytuacja. Edytowane 29 Stycznia 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) jak rozumiem była mała ilość obk cvt 2013 Mieliśmy teoretycznie wystarczającą ilość samochodów na okres styczeń - marzec. Problem polega generalnie na tym, że wszystkie praktycznie samochody sprzedają się zdecydowanie szybciej, niż przewidzieliśmy. Aktualnie stan magazynowy SIP to .... 4 ( słownie : cztery ) samochody. Stan magazynowy wszystkich delaerów ( nie licząc aut już sprzedanych ) to raptem ok. 80 sztuk. Sprzedają się Forestery, Outbacki, XV .... Przy takim tempie może się zdarzyć, że samochód znajdujący się u innego dealera ( czyli tak jak w tym przypadku ) w czasie pomiędzy złożeniem zapotrzebowania przez inną placówkę ( tu Subaru Zdanowicz) a potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez SIP .... zostanie przez tego właśnie dealera sprzedany... Z tej też przyczyny, czy też ze względu na to ryzyko, został Pan poproszony o wstrzymanie się z wpłaceniem zadatku. Ponieważ jak Pan pisze : szukamy wspólnie innego rozwiązania choć czasu mało powstaje pytanie o priorytety. Rozmawiałem już zarówno z Subaru Czechy jaki i Subaru Deutschland . Natomiast nawet jeżeli otrzymam pozytywną odpowiedź, to fizycznie nie jest możliwe sprowadzenie auta w terminie do 10 lutego. W lutym tak, ale do 10 - nie. Oczywiście moje zapytanie dotyczyło większej ilości samochodów, więc muszę jeszcze sprawdzić ( po otrzymaniu list ), czy konkretnie identyczna wersja / specyfikacja będzie dostępna. Zarówno poszukiwania w Polsce ( wersje zbliżone, czyli - jak i w rozumiem ze skórą i nawigacją ), jak i w innych krajach wymaga określenia sekwencji Pańskich priorytetów : Data rejestracji ? Wyposażenie ? ( jakie ? ) Kolor auta ? Kolor tapicerki ? Rodzaj skrzyni ? ( M/T, A/T ?) Przykro mi z powodu zaistniałego problemu - naturalnie postaramy się w miarę możliwości pomóc. Proszę jednak o zrozumienie, że nie było tu w żadnym wypadku złej woli, czy też zamiaru sprzedawcy, czy też SIP; istotnie samochody naszej marki "znikają" teraz wyjątkowo szybko ... Niemniej - usiłujemy jakoś pomóc w znalezieniu satysfakcjonującego rozwiązania ( równolegle ze staraniami Subaru Zdanowicz ) Pozdrowienia Edytowane 29 Stycznia 2014 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 jak rozumiem była mała ilość obk cvt 2013 Mieliśmy teoretycznie wystarczającą ilość samochodów na okres styczeń - marzec. Problem polega generalnie na tym, że wszystkie praktycznie samochody sprzedają się zdecydowanie szybciej, niż przewidzieliśmy. Subaru depcze Skodzie po piętach... i to by tłumaczyło dlaczego nikt nie odmachuje na pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Ustarbowski Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Szanowni użytkownicy Forum W odniesieniu do rozgorzałej dyskusji dotyczącej przyjęcia zamówienia na samochód, którego nasz salon nie jest w stanie dostarczyć, chciałbym wszystkim zainteresowanym przedstawić fakty a nie tylko domysły i podpowiedzi "kibiców". Mianowicie : - zamówienie zostało przyjęte warunkowo. Klient został poinformowany, aby zaliczkę wpłacić dopiero po potwierdzeniu dostępności samochodu - auto zostało zarezerwowane droga mailową wg zaleceń SIP obowiązujących w okresie wyprzedaży rocznika 2013. Proszę jednak pamiętać, że samochód widniejący jako jedyny w tej specyfikacji ze statusem "wolny" został w tej samej chwili sprzedany przez dealera z Katowic. Informacja taka wymaga aktualizacji systemu, która nie odbywa się automatycznie "on-line". Tak więc jest nam bardzo przykro, że nie udało nam się pozyskać kolejnego zadowolonego klienta, mimo pełnego zaangażowania i przekonania go do produktu. W świetle powyższego, komentarze typu "Niestety jednak kolejny raz Zdanowicz bardzo nieprofesjonalnie traktuje klientów, którzy chcą zostawić 160 tyś zł w ich Salonie..." uważam za niesprawiedliwe i zupełnie nieuzasadnione. Niech świadczy o tym fakt, że od trzech lat sprzedajemy najwięcej Subaru w Polsce. Dalsze dyskusje w w/w sprawie uważam za bezzasadne. pozdrawiam Robert Ustarbowski kierownik działu sprzedaży Subaru Zdanowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jako "kibic", który zachęcił kolegę Mdebs do Subaru Outback i zachęcał do zakupu w sieci SIP, nie chciałbym dalej się wypowiadać, wydaje mi się, że post Dyrekcji wiele wyjaśnia. Z mojej perspektywy wydaje mi się, że gdyby klient dostał od początku pełną informację i był zadowolony z usługi, to chyba nie powstałby ten wątek. Temat chyba zamknięty, tym bardziej że OBK zamówiony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 OBK zamówiony I to jest dobra pointa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi