Jump to content

szczypior

Użytkownik
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About szczypior

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    zdolnyśląsk
  • Auto
    outback

Recent Profile Visitors

137 profile views
  1. Też mi się wydaje że zlokalizowanie wycieku nie powinno być nader skomplikowane i większości mechanikom uda się zlokalizować konkretne miejsce. Mam ostatnio doświadczenie kolegi który wymieniał rozrząd w legacy i po kilku tysiącach padła mu pompa wody. Najpierw padła chłodnica (wyrwało jeden króciec) przy wymianie stwierdzono nieszczelność pompy. Warsztat, który dokonywał wymiany rozrządu wraz z pompą bez ceregieli wymienił uszkodzony podzespół. Na początek podjedź do mechaniora a potem się martw...
  2. spokojnie dasz radęm Co prawda u mnie manual więc króćce do oleju skrzyni odpadły a raczej zostały nie zaślepione ale to tylko dwie opaski zaciskowe więcej z boku chłodnicy więc i tak łatwiej niż zasilanie cieczą bloku silnika gdyż to wychodzi od spodu chłodnicy. W godzinkę powinieneś się zmieścićm U mnie to wyglądało tak 1Spuszczenie płynu przez króciec od spodu silnika, 2dwie śróby mocowania od góry chłodnicy-odkręcamy 3luzujemy wszystko co trzyma-i wyciągamy chłodniczkę-nie jestem mechanikiem a dałem radę potem składamy w odwrotnej kolejności w niektórych modelach może być jeszzzcze konieczne zdemontowanie obudowy od wlotu powietrza do filtra...
  3. Ja to kiedyś robiłem sam i bez problemu...
  4. Też bym sprawdził jak wyżej kolega sugeruje, świece kable do sprawdzenia
  5. Dzięki Wszystkim za uwagi. Już trochę ochłonąłem Szukamy dalej, Może rzeczywiście coś młodszego typu xt....Do zamknięcia Pozdrawiam
  6. Dzięki wezmę te wasze uwagi pod uwagę macie rację -po co ryzykować w takiej kwestii, skutki takiej prowokacji mogłyby być nie przyjemne
  7. wierzę ci na słowo szukam s turbo Powiedz lepiej czy w s turbo był słyszalny szum z tylnego mostu...bo to w sumie dla mnie najważniejsze
  8. Sugerujesz, że XT jest gorzej wykończony i wyciszony niż S-turbo? Nie, nie znam się aż tak, chcę tylko powiedzieć że gdybym miał do wyboru wybrałbym s turbo
  9. Owszem natrafiłem na dwa forki które były wcześniej w posiadaniu forumowiczów. Wystarczyło żeby zmieniły właścicieli na dwa lata i nie warto ich oglądać. Są ludzie którzy myślą że jak subaru to nie trzeba nic robić bo są niezniszczalne...się nie psują..
  10. Wiem że z tymi oponami to fanaberie handlarza, który założył cokolwiek tam miał w budzie. (bo tył musiał być jakoś uszkodzony w tym opony) Jeśli chodzi o przebieg to jest niebagatelny bo coś około 250 tysi. Chodziło mi o to, że auto poprostu nie jeździło pewnie w Szwajcarji na takich opoonach. Musiało być dobrze serwisowane bo te wszystkie schowki z tyłu są jak nowe, lewarek, klucze - na bank handlarz tego nie dotykał bo jak z oponami zrobił przypał to takich szczegółów by nie wyłapał. Pozatym, że auto na pewno picowane to silnik a zwłaszcza skrzynia w automacie jest w takim stanie że mi kopara opadła. Sam mam manuala ale już kilka forków oglądałem i powiem że jestem pod wrażeniem tego automatu, żadnego szarpnięcia-naprawdę Poza tym że wskazówka obrotościomierza opada przy przejściu na wyższy bieg to nie czuć zmiany biegu.POWER DZIAŁA No i środek jest naprawdę zadbany Boję się tylko tych szumów- czy to nie jakiś feler w dyfrze ale jeździłem kółka po asfalcie i było ok, zero skakania czy inne niepokojace odgłosy. Lakierniczo do poprawek ale to nie jest dla mnie najważniesze Szumy i kwestia wyciszenia-nie mam porównania bo z tyłu nigdy nie siedzę Wiem Ayo -dobrze piszesz ale już naprawdę chwile czekam a tu turbo dziadów jak nie byłlo tak nie ma. Było kilka xt-ków ale pod względem wyciszeniei materiałów wykończenieowych wnętrza to nie to...
  11. Mam na myśli różny bieżnik(rozmiar sprawdzałem na słupku bodajże 215-65-16)wszystkie opony w tym wymiarze. Pewnie podczas jakiegoś tam zdażenia opona i klapa oberwała a zaradny handlarz wymienił obie opony z tyłu. Zwracałem na to uwagę, że w takim aucie różne koła na osi to skucha ale on z częstotliwością mantry że wszystko gra, ża są pary;). Jedyne pocieszenie że auto na pewno nie zrobiło na takich kołach wiele kilometrów. bo ze Szwajcarji- zapomniałem dodać....bite ze Szwajcarji-śmieje się trochę...bo jeszcze nie kupiłe....
  12. DODAM TYLKO ŻE SZYBERDACH BYŁ ZAMKNIĘTY;
  13. Mam na oku Forestera S turbo. I stąd pytanie:czy one wszystkie tak szumią na tylnym siedzeniu??? Zacznę od tego że furka jest u handlarza odpicowana (cokolwiek to znaczy). Napewno wymieniana tylna szyba, pod kołem zapasowym pełno potłuczonego szkła. Kawałki szkła w klapie co słychac na zakrętach. Po krótkim ale wnikliwym oglądaniu wygląda na niezłego ulepa. ALE już kilka moddeli oglądałem i naprawdę ten mi się podoba od środkaa. Kwestia malowania zewnątrz pozostawia dużo do życzenia. Klapa też się tłucze na wybojach ale z tym bym chyba zawalczył. automatyczna skrzynia biegów ładnie pracuje i silnik też w miarę. Wiadomo że spalania oleju nie ocenię ale rura przed i po jeździe czysta, moze trochę zapocony przy turbo ale chyba nie ma dramatu. Najważniejsze to to że wrzucone różne koła na osie i spodziewam się ze to jest problem - myślałem jeszcze o sprawdzeniu geometrii przed zakupem. - Proszę o komentarze w sprawie szumów -jak bym mógł się spotkać z kimś kto by mi pokazał jak się zachowuje w pełni sprawny egzemplarz byłbym wdzięczny(nie musi być za darmo) -Gdyby było bliżej to Dzierżaniowa... -Jest też prośba jeśli by ktoś zechciał ze mną się wybrać po furkę to zapraszam -nie pozostanę dłużny- może być osoba która pomoże przy oględzinach za kasiurkę -mieszkam w okolicy Ząbkowic Śląskich a do furki ma około 120 km. Na codzień jeżdżę outbackiem stąd moje pytanie o szumy bo u mnie w furce jest naprawdę cicho...
  14. Miałem podobną sytuację po zamontowaniu sprzęgła EXEDY. Ciężko działał pedał sprzęgła i poszarpywało przy ruszaniu. Zakupiłem nowe w serwisie, było drożej a i tak pieniążków nie żałuję.OEM jak wyżej jest już napisane też EXedy. W porównaniu do LUCA jakiego zamówił mój mechanik to- różnica na pierwszy rzut oka, nawet laik wskaże lepiej wykonane. W SUBARU sprzęgło- to minimum ORGINAŁ...
  15. Trudno powiedzieć co tam masz polutowane bo z tych zdjęć mało widać, nie ma pewności. \myślę że to nie jest orginalne łączenie a nawet w momencie kiedy wstawiaz sondę uniwersalną to masz w zestawie tulejki do łączenia. Z tego co pamiętam to dwa białe to raczej obwód grzałki sondy i czarny sygnałowy. Ja montowałem kiedyś denso czteroprzewodową to podłaczałem tylko trzy przewody i wszystko działa nie ma czeka.
×
×
  • Create New...