Jump to content

luki_man

Nowy
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About luki_man

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. Dla potomnych. Bo już belka zdemontowana. Belkę bez problemu da się wyjąć bez rozbierania zwrotnic itp. Jedyne co mi się przytrafiło to urwana nakrętka wewnątrz podłużnicy. Ale poradzę sobię z tym Taki sam problem urwanej nakrętki jest opisany tu:
  2. Hej. Forester 2.0 122KM 1998r Szykuje mi się wymiana tylnych sanek / belki. Tej która jest przykręcona do podłogi a następnie do wahaczy. I mam pytanie do tych co już to przerabiali. Czy wystarczy że odkręce wahacze, wydech końcowy i tylny most od wału. Zjadę z tym trochę do dołu odkręce most od belki i wydostanę belkę? Czy raczej muszę odkrecać zwrotnice tylne i rozbierać cały zawias przy kole? Tak jak gość zrobił to w Imprezie pod tym linkiem. https://www.ultimatesubaru.org/forum/topic/124436-rear-crossmember-bolts/
  3. Nie ma czegoś takiego jak neutralny olej. Ale czy na dystans 2000km można zmieszać oleje... Nie wiem. Niech się wypowie ktoś inny. Ale moim zdaniem tragedii nie powinno być gdyby zmieszać oleje. Choć tak jak pisałem. Poczekajmy na mądrzejszych od nas. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  4. Niestety nie zmieniałem poduszek silnika bo nie miałem na to czasu. Carfit pisał o tym że sprzęgło musi mieć podwójny tłumik drgań ale to nie to. Mi szarpie sprzęgło i mojemu ojcu też. Sprzęgła wymienione na exedy w obu autach i problem nadal jest. Teraz ty masz to samo. Wiec widze że to szeroko zakrojony temat. I nie tylko my z tym walczymy.
  5. Wygląda mi to na padające ecu. Wysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka
  6. I wszystko jasne. Winne były wtryski LPG. A w zasadzie ich niedomykanie się. Wtryski Hana z przebiegiem ponad 150tys.km wiec miały prawo już paść. Na LPG za dużo gazu podawały. A na benzynie niedomkniety wtrysk dokladał trochę drugiego paliwa przez jakieś 5 min, a jak ciśnienie za wtryskami spadło to zaczynał ładnie pracować.
  7. Prawie trafiłeś. Wyobraźcie sobie że to prawdopodobnie wina zawieszajacego się wtrysku lpg. Na 100% będę pewny okolo 12 grudnia
  8. Pamiętaj że na samym początku po podpieciu aku auto może się nieco drętwo zachowywać. Bo wszystko musi się poadoptowac. Ale to tylko krótki czas. Kilka km. Tak czy inaczej jeśli pomoże to różnice poczujesz natychmiast. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  9. Kurcze. To tu was zaskoczę. Mam regulowany regulator ciśnienia paliwa i widzę cały czas jakie mam ciśnienie. Ale to nie jest przyczyną bo logi robione były na LPG. Zresztą LPG czy benzyna logi są prawie identyczne. Spróbuję zapisać logi dla LPG i dla benzyny. Wrzucę je tu i zobaczymy. A czy ciśnienie benzyny ma jakikolwiek wpływ na LPG? Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  10. Nie mam pojęcia bo na przepływkach kompletnie się nie znam. A co do przepustnicy to masz elektroniczną czy na linkach?
  11. Opcji jest kilka: 1 źle złożony rozrząd 2 należy odłączyć klemę akumulatora na noc żeby komputer od nowa zrobił adaptację 3 przy wymianach mógł gdzież wężyk podciśnienia spaść i teraz auto nie pracuje jak powinno 4 no i jeszcze można źle wyregulować zawory, ale raczej to bym wykluczył
  12. Nie wydaje mi się żeby to był pasek bo sam sobie to składałem i to już wielokrotnie. A poza tym to występuje od czasu do czasu. Przy źle ustawionym pasku był by problem cały czas. Dziś zrobiłem logi Evo Scan-em. Temperatura jak widać jest ok. Wiec to coś innego.Logowałem podczas powrotu autem od kolegi. O godzinie 21:16:48 zatrzymałem się i zaczęło się szarpanie. Co na logach widać gdzie spadały wolne obroty poniżej tych 650. Podczas jazdy też odczuwałem od czasu do czasu delikatne poszarpywanie. Jak ktoś się zna to niech popatrzy na te logi. Szczególnie to po 21:16:48. Bo od tego momentu już stałem pod domem i ledwo dawał sobie radę. Link do logów: https://drive.google.com/open?id=1Ag65jjM4pmRZVFopie63C4V3VF4tzNuBNbxC_WKREzc
  13. Dziś zrobiłem kolejny test. Podmieniłem czujnik położenia wału i to nie to. Objawy nadal identyczne. Wiec to odpada. Teraz pora na czujnik temperatury płynu. Czy ktoś wie jak go sprawdzić?
  14. Tak i działają idealnie.
  15. Niestety to wersja bez przepływki. Ale dzieki za starania Jeszcze jakieś możliwości?
×
×
  • Create New...