Szanowna Dyrekcjo,
nie wiem jak to się dzieje ale zawsze mi się wydawało, że trudno rozczarować potencjalnego klienta Subaru a jednak tak się stało w moim przypadku. Sytuacja w skrócie dotyczy zakupu nowego SUBARU OUTBACK z rocznika 2013 z gwarantowanym przez gdański salon upustem. Jak to się stało, że podpisałem umowę przedwstępną na zakup konkretnego modelu (w opcji Comfort 2.0 Diesel Lineartronic), samochód został w mojej obecności w bazie danych "odkliknięty" jako zamówiony a po kilku dniach okazuje się, że samochód jest niedostępny i że nie ma już żadnego w Polsce? Sytuacja może dla Państwa standardowa ale dla mnie równoznaczna jest z rozbudzonymi nadziejami, które szybko zostały przez Państwa zgaszone. Co robić w takiej sytuacji? Dzisiaj poprosiłem salon w Gdańsku o to, aby oficjalnie poinformował mnie o zerwaniu umowy z winy salonu ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu. Ponoć pojawiła się opcja sprowadzenia samochodu z Niemiec ale jest ona sprawdzana. Oliwy do ognia dolewa fakt, że samochód muszę mieć zarejestrowany na moją firmę w lutym. Z poważaniem
Maciej