dawid Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Mam problem w WRXie. Jakiś czas tem zauważylem że podczas agresywnej jazdy po zakrętach zmienia mi się geometria. Wygląda to tak że wyjeżdżając np. z lewego zakrętu na prostą kierownca mi się przestawia w lewo i w tej pozycji pozostaje. W takiej sytuacji jak chce mieć kierownicę mniej więcej prosto ustawioną podczas jazdy na wprost to musze przejechać dość agresywnie prawy zakręt Lekarstwem na tę dolegliwość miala być wymiana tylnych tulei przednich wachaczy, ale to nie pomoglo... :-/ Czy macie jakiś pomysł na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 dziwna sprawa ? mojej (bylej SI 93') nawet po mega agresynej jezdzie w terenie (dziury kamienie itd) nic sie nie przestawialo, moze masz cos niedokrecone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Nie ma zadnych luzow w zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 no to jedynie przekladnia kierownicza. raz wybiera luz w lewo a raz w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Albo mocowania przekładni - to się lubi wytłuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 tutaj w stanach zartowliwie sie na to mowi" memory steering" musisz wymienic gumy mocowania maglownicy nie uwiezysz jaka bedzie roznica ja tez mialem ten problem .kazda impreza ma ten problem .od 2005 roku subary zmienilo mocowanie maglownicy takze w nowych imprezach nie bedzie juz tego problemu.po zmianie tych gum bedziesz mial wrazenie ze masz nowy uklad kierowniczy zrobi sie bardzo precyzyjny ,a tu masz linka do tych ktore ja sobie zalozylem ale mysle ze standardowe tez ci pomoga http://www.rallitek.com/postrabukit.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A gdzie w Polsce kupić jakieś lepsze gumy mocowania maglownicy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A może to łożyska od amortyzatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 kazda impreza ma ten problem Czyli rozumie ze GT tez?Podpinam sie do pytania wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 TRIST znalazlem. Nazywa sie to "Steering Rack Mount Bushes" robi to Powerflex wiec mozna zamowic nawet w JC.kosztuje 20 funciakow wiec cos kolo 120 pln.Oczywiscie poliuretan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 No wlaśnie, pól roku temu wymienialem już mocowania przekladni, ale czy to możliwe żeby tak szybko się zużyly? Nad lożyskami amortyzatorów też sie zastanawialem. Jak będzie trzeba to rozkręcimy cale zawieszenie na części. Dopiero w przyszlym tygodniu jadę do mechanika więc jeszcze troche to potrwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 No to Panowie widzę że problem dotknął nie tylko mnie, ja wymienię gumy, to się podzielę wrażeniami. Oby pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roy Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 No wlaśnie, pól roku temu wymienialem już mocowania przekladni, ale czy to możliwe żeby tak szybko się zużyly? Nad lożyskami amortyzatorów też sie zastanawialem. Jak będzie trzeba to rozkręcimy cale zawieszenie na części. Dopiero w przyszlym tygodniu jadę do mechanika więc jeszcze troche to potrwa. Jeśli chodzi o łożyska amorów to raczej nie trzeba nic rozkręcać żeby to wykluczyć. Wydaje mi się, że wystarczy podniesienie auta na podnośniku i próba "uniesienia" koła - jeśli będzie luz to go wyczujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi