Jump to content

"Pływająca" geometria - pomocy


dawid
 Share

Recommended Posts

Mam problem w WRXie. Jakiś czas tem zauważylem że podczas agresywnej jazdy po zakrętach zmienia mi się geometria. Wygląda to tak że wyjeżdżając np. z lewego zakrętu na prostą kierownca mi się przestawia w lewo i w tej pozycji pozostaje. W takiej sytuacji jak chce mieć kierownicę mniej więcej prosto ustawioną podczas jazdy na wprost to musze przejechać dość agresywnie prawy zakręt ;) Lekarstwem na tę dolegliwość miala być wymiana tylnych tulei przednich wachaczy, ale to nie pomoglo... :-/

 

Czy macie jakiś pomysł na to?

Link to comment
Share on other sites

tutaj w stanach zartowliwie sie na to mowi" memory steering" musisz wymienic gumy mocowania maglownicy nie uwiezysz jaka bedzie roznica ja tez mialem ten problem .kazda impreza ma ten problem .od 2005 roku subary zmienilo mocowanie maglownicy takze w nowych imprezach nie bedzie juz tego problemu.po zmianie tych gum bedziesz mial wrazenie ze masz nowy uklad kierowniczy zrobi sie bardzo precyzyjny ,a tu masz linka do tych ktore ja sobie zalozylem ale mysle ze standardowe tez ci pomoga

http://www.rallitek.com/postrabukit.html

Link to comment
Share on other sites

TRIST znalazlem. Nazywa sie to "Steering Rack Mount Bushes" robi to Powerflex wiec mozna zamowic nawet w JC.kosztuje 20 funciakow wiec cos kolo 120 pln.Oczywiscie poliuretan.

Link to comment
Share on other sites

No wlaśnie, pól roku temu wymienialem już mocowania przekladni, ale czy to możliwe żeby tak szybko się zużyly? Nad lożyskami amortyzatorów też sie zastanawialem. Jak będzie trzeba to rozkręcimy cale zawieszenie na części. Dopiero w przyszlym tygodniu jadę do mechanika więc jeszcze troche to potrwa.

Link to comment
Share on other sites

No wlaśnie, pól roku temu wymienialem już mocowania przekladni, ale czy to możliwe żeby tak szybko się zużyly? Nad lożyskami amortyzatorów też sie zastanawialem. Jak będzie trzeba to rozkręcimy cale zawieszenie na części. Dopiero w przyszlym tygodniu jadę do mechanika więc jeszcze troche to potrwa.

 

Jeśli chodzi o łożyska amorów to raczej nie trzeba nic rozkręcać żeby to wykluczyć. Wydaje mi się, że wystarczy podniesienie auta na podnośniku i próba "uniesienia" koła - jeśli będzie luz to go wyczujesz.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...