Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem , jaka instalacje gazowa zalozyc do autka( Hyundai genesis coupe 2.0T 274km 2013r ). co polecacie?

Gaziarz z ktory ma mi zakladac instalacje namawia mnie na wtryski: niebieskie hany 2000 czy wystarcza skoro autko ma 274km a 1 wtrysk wedlug katalogu to max 60 km ??jakie inne podzespoly powinny byc?? jeden duzy reduktor czy dwa mniejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej (czyt. bezpieczniej) założyć dwa reduktory. Oferowane na rynku reduktory maja problem z silnikami o mocach powyżej 250 KM.

Co do wtryskiwaczy to faktycznie Hany niebieskie mogą się wyrobić ale bezpieczniej byłoby założyć czerwone Hany H2100. Z tym, że w przypadku tych wtryskiwaczy może być problem ze stabilnością biegu jałowego.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacje EBC w Subaru Legacy 2.0 165km.

Model silnika EJ20 zawory dostosowane do gazu.
Instalacja założona u JAKO za ok. 3700 zł EBC wtryski HANA.

Dobrze założona instalacja i skalibrowana. Mam już ponad rok (20kkm) i póki co wszystko jest ok.  

 

Spalanie miasto:
pb98/95 - 12 l / 12,6 l 

lpg 13~14 l

średnio:
pb98/95 - 8 l / 9 l

lpg - 10 l

trasa(do 120 km/h):

pb98/95 - 6,6l / 7l

lpg - 7,6~8 l

 

Jeśli chodzi o osiągi to nie ma różnicy, jak jest to nieodczuwalna.

Koszty eksploatacji to wymiana filtrów 120 zł i droższe badanie techniczne 50 zł.

Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo forumowicz wyżej napisał "zawory dostosowane do gazu" ja ostatnio robiłem regulację mam LPG ale mechanik ustawił mi normalnie tak jak na naklejce pod maską było podane. A jak je trzeba ustawić pod gaz ? I czy coś to daje jeśli dobrze ustawiona instalacja ma działać prawie identycznie jak benzyna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"zawory dostosowane do gazu"

Jeśli się nie mylę chodzi o utwardzane gniazda zaworowe.

Nie ma czegoś takiego jak ustawienie zaworów pod gaz.

Ostatnie zdanie należy chyba do tych: co daje zjedzenie dobrego obiadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lepiej (czyt. bezpieczniej) założyć dwa reduktory. Oferowane na rynku reduktory maja problem z silnikami o mocach powyżej 250 KM.

 

Bzdura. W 2007 roku śmigałem GTkiem 270 KM na jednym reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie ma czegoś takiego jak ustawienie zaworów pod gaz.

 

Niektórzy twierdzą że jest, czy słusznie, wątpię.

 

Nie którzy też twierdzą, że lubryfikacja coś daje.

A wiadomo, że służy tylko do wyciągnięcia 200zł z kieszeni klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co do silnika EJ201NYSAB ? Jest w forku 05 (przedlift) z "fabrycznym" gazem z Italii. Czy głowica w tym silniku ma utwardzone gniazda zaworowe? Jak często trzeba regulować luzy zaworowe??

Pozdro

Edytowane przez lyssy23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie którzy też twierdzą, że lubryfikacja coś daje. A wiadomo, że służy tylko do wyciągnięcia 200zł z kieszeni klienta.

 

no to zalozenie + 100 zl za litr zajzajera :)

 

i tak sie sklada ze mam to zalozone (auto kupione z tymze ustrojstwem), czy moge po prostu nie dolewac ?  nie bedzie jakichs fajerwerkow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Lepiej (czyt. bezpieczniej) założyć dwa reduktory. Oferowane na rynku reduktory maja problem z silnikami o mocach powyżej 250 KM.

 

Bzdura. W 2007 roku śmigałem GTkiem 270 KM na jednym reduktorze.

 

W jakim sensie "bzdura"?? Ponieważ zaproponowałem dwa reduktory? Czy może bzdurą jest to, że obecnie ciężko jest znaleźć reduktor ogarniający termicznie i ciśnieniowo silniki powyżej 250 KM. Nie mówię, że takich nie ma, bo są. Tylko, że zazwyczaj ich ceny są wysokie.

Jaką miałeś konfigurację? Co to za reduktor? Pytam bez żadnych podtekstów, z czystej mojej ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie którzy też twierdzą, że lubryfikacja coś daje. A wiadomo, że służy tylko do wyciągnięcia 200zł z kieszeni klienta.

 

no to zalozenie + 100 zl za litr zajzajera :)

 

i tak sie sklada ze mam to zalozone (auto kupione z tymze ustrojstwem), czy moge po prostu nie dolewac ?  nie bedzie jakichs fajerwerkow?

 

Jeśli instalacja poprawnie założona i wystrojona to nic się nie stanie jak przestaniesz dolewać "zajzajera"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim sensie "bzdura"?? Ponieważ zaproponowałem dwa reduktory? Czy może bzdurą jest to, że obecnie ciężko jest znaleźć reduktor ogarniający termicznie i ciśnieniowo silniki powyżej 250 KM.

Skoro 7 lat temu był reduktor, który ogarniał...

 

Tak na szybko:

http://autogaz-market.pl/sekwencyjne/162-kme-gold-turbo-reduktor-sekwencja-380km.html

 

 

Jakiś taki podobny miałem:

 

http://www.anlero-polska.pl/index.php?lang=pl&products=34

 

Reduktor RI-21 Double
Reduktor jedyny w swoim rodzaju .Przystosowany do systemu sekwencyjnego do każdego rodzaju pojazdów od 140 do 280 kw

Homologacja E2067 R 01

Dane techniczne
Maksymalna moc: 280Kw

średnica : 100mm

głębokość : 143mm

Waga : 2,3Kg

 

 

Jaką miałeś konfigurację? Co to za reduktor? Pytam bez żadnych podtekstów, z czystej mojej ciekawości.

 

Auto strojone u Jako. Bogato podlane. ;-)

Edytowane przez Hogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Godlik

 Z tego co wiem to lpg 3gen. montowane jest w autach z mechanicznym wtryskiem (merc, vw, inne), a tutaj jest wtrysk elektroniczny więc 4gen. czyli sekwencja.

Najlepiej kupić auto bez lpg i założyć u kumatego instalatora, wtedy masz pewność, że będzie bezproblemowo jeździć.

 

@trotylus

1. Impreza Imprezie nie równa, jaki model i silnik masz na myśli?

2. Lpg 5gen. to ciekły wtrysk gazu, nie słyszałem aby ktoś montował Viale w Subaru w taki sposób, aby nie sprawiało to problemów.

3. Każdy silnik zniesie gaz o ile jest odpowiednio zamontowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hugo

Akurat przymierzam się do kupna imprezy ;), i chce wiedzieć który z nich może być najmniej awaryjny , rocznikowo chciałbym kupić +2004( do wydania na imprezę mam 45k, + jakiś gaz do 5-6 tys), i tu nasuwa się myśl czy sti czy zwykła wersje ;).

Edytowane przez trotylus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko może śmieszne. Mianowicie za parę lat w 2020 r. jak ktoś będzie chciał kupić auto 10 letnie na LPG to nie będzie raczej takiej opcji bo te nowe silniki TFSI czy jakoś tak nie trawią gazu albo jest to nie opłacalne. I tu moje pytanie czy silniki BOXER w Subaru będą zawsze do zagazowania i czy te teraz nowe modele da się zagazować ? Oczywiście żeby to było opłacalne bo te TFSI biorą i gaz i benzynę a to już taki rarytas nie jest.

Edytowane przez Boczus11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko może śmieszne. Mianowicie za parę lat w 2020 r. jak ktoś będzie chciał kupić auto 10 letnie na LPG to nie będzie raczej takiej opcji bo te nowe silniki TFSI czy jakoś tak nie trawią gazu albo jest to nie opłacalne. I tu moje pytanie czy silniki BOXER w Subaru będą zawsze do zagazowania i czy te teraz nowe modele da się zagazować ? Oczywiście żeby to było opłacalne bo te TFSI biorą i gaz i benzynę a to już taki rarytas nie jest.

 

Na razie poza foresterem turbo i brz reszta tradycyjna jest. Nie wiem jak xv hybryda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacje EBC w Subaru Legacy 2.0 165km.

Model silnika EJ20 zawory dostosowane do gazu.

Instalacja założona u JAKO za ok. 3700 zł EBC wtryski HANA.

Dobrze założona instalacja i skalibrowana. Mam już ponad rok (20kkm) i póki co wszystko jest ok.

 

Spalanie miasto:

pb98/95 - 12 l / 12,6 l

lpg 13~14 l

średnio:

pb98/95 - 8 l / 9 l

lpg - 10 l

trasa(do 120 km/h):

pb98/95 - 6,6l / 7l

lpg - 7,6~8 l

 

Jeśli chodzi o osiągi to nie ma różnicy, jak jest to nieodczuwalna.

Koszty eksploatacji to wymiana filtrów 120 zł i droższe badanie techniczne 50 zł.

Polecam.

Kolego

Jak jest możliwe uzyskanie wartości 6,6/7l???

Posiadam takie samo auto z lpg tele flex(nie czuję różnicy w osiągach gaz bądź pb), ale NIGDY komputer nie wskazał mi wartości niższej jak 8,0l i to jechałem jak emeryt(nie przekraczałem 90km/h).

Jeżdżę głównie trasa i spalanie mam na poziomie 8,4 - 8,8/gaz 11,5 - 12, prędkość do 130km/h. W mieście około 14l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z sondą (chyba). Mianowicie posiadam instalację STAG 300 i w programie pokazuje mi dwie sondy pierwsza jest spoko ale druga wisi na napięciu 4,2 i tylko minimalnie spada albo rośnie. Co może być przyczyną ?? Sonda pada czy coś z kabelkami może być nie tak, albo z katalizatorem.

Edytowane przez Boczus11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godlik - poszło PW.

 

W Białymstoku jest profesjonalny warsztat, który ogarnie każdą instalację i napewno dobrze wystroi -często poprawia po innych magikach. Ja jestem bardzo zadowolony z obsługi już 2 auta i jak jestem w Białymstoku to zawsze do nich zaglądam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...