Skocz do zawartości

Pietrek

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    Forester MY12 2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pietrek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem w moim subaru IV Legacy 2.0, ale dotyczy radia, raz działa raz nie - wyłącza się Panel sterujący przy ruszaniu lub gdy spadają obroty, jak dodam gazu to czasami radio się włączą. Wcześnie z kolei gasł panel od klimatyzacji, ale teraz działa. Czy to też mogą być te diody?
  2. Mam ten sam problem w moim legacy radio raz działa raz nie działa. Możecie podpowiedzieć u kogo szukać ratunku w Warszawie albo Krakowie? pozdr.
  3. Cześć Również mam ten sam problem. Jak jadę to radio czasem się wyłącza (milknie) gdzie po jakimś czasie ponownie się załącza. albo wystarczy się zatrzymać zgasić i odpalić silnik. Ponadto, miałem inną przypadłość, po zapaleniu silnika zgasło radio ale również wycieraczki przestały działać. Jakieś pomysły? SUBARU 2.0 2007 r.
  4. Jaki Polecacie Olej przekładniowy do Subarki? Skrzynia + most Shell SPIRAX S5 75w90? Shell Spirax s6 75w90? czy Castrola 75w90? VAVOLINE 75w90?
  5. Pietrek

    Outback 2015 i lpg

    Czy w nowym outbacku z 2015 można wkładać instalacje lpg silnik 2.5 175 km? To jest ten sam silnik co w poprzednich modelach?
  6. Pietrek

    WYMIANA ROZRZĄDU LEGACY

    Liczyłem na to że ktoś zaproponuje wizytę w ASO
  7. Pietrek

    WYMIANA ROZRZĄDU LEGACY

    Jestem właśnie przed wymianą rozrządu w LEGACY 2.0 DOHC 165 KM Jaki zestaw polecacie? oraz jaki pasek? Mitsuboshi czy Contitecha? I czy jest sens wymieniać pompę wody przy przebiegu 100k km?
  8. Pietrek

    LPG w Subaru

    Mam instalacje EBC w Subaru Legacy 2.0 165km. Model silnika EJ20 zawory dostosowane do gazu. Instalacja założona u JAKO za ok. 3700 zł EBC wtryski HANA. Dobrze założona instalacja i skalibrowana. Mam już ponad rok (20kkm) i póki co wszystko jest ok. Spalanie miasto: pb98/95 - 12 l / 12,6 l lpg 13~14 l średnio: pb98/95 - 8 l / 9 l lpg - 10 l trasa(do 120 km/h): pb98/95 - 6,6l / 7l lpg - 7,6~8 l Jeśli chodzi o osiągi to nie ma różnicy, jak jest to nieodczuwalna. Koszty eksploatacji to wymiana filtrów 120 zł i droższe badanie techniczne 50 zł. Polecam.
  9. Mam subaru z silnikiem 2.0 165km po ponad roku użytkowania szczerze polecam. Na początku byłem sceptyczny do tego samochodu ale po pierwszych 10k km i zimie nie zamienię na nic innego super auto nie ma jakoś nadmiaru elektroniki. Ważne żeby auto nie było klepane i był regularnie wymieniany olej wtedy wszystko będzie chodzić tak jak należy. Warto sprawdzić czy były wymieniane świece i rozrząd 105k km / 6 lat. Jeśli chodzi o przeróbkę na tanio wóz (czyt. LPG) silniczek dobrze współpracuje nie odczujemy różnicy oczywiście jeśli będzie zainstalowana dobra instalacja z porządnym reduktorem. Koszt takiej instalacji u JAKO to ok. 3500-3700 zł ale zwraca się po 12k km.
  10. Sedan nie ma reduktora, natomiast kombi i outback (wersje europejskie) posiadały reduktor.
  11. Ja ostatnio robiłem u JAKO, 2.0 ale 165km. Instalacja dobrze chodzi kosztowała ok. 3,5 k pln ale z perspektywy czasu warto było. Spalanie na lpg różnica litr więcej niż na pb. Osiągi bardzo porównywalne. Oszczędność niesamowita. Czasem warto więcej zainwestować, żeby mieć spokój...
  12. 11l to może palić w mieście ale w nocy, jak nie ma ruchu + jeżdżąc zgodnie z przepisami 60-70 km/h
  13. Pietrek

    ile wam pali ?

    Legacy IV 2.0 165km trasa Zakopane - Kraków udało sie zejść do 6,2 l/100! Miasto 13 l/100
  14. W dieslach to sie wymienia cały silnik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...