Skocz do zawartości

m4tek

Użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    OBK '15 SBD CVT, Forester '06 2.0 A/T
    [Były: Leśnik '05 2.5X A/T, Focus 1.6D aka padaka, Legaś '05 2.0 M/T, Legacy vel. Klekot '09 SBD M/T, Grand C-Max 1.8D aka ślimak]

Ostatnie wizyty

1633 wyświetleń profilu

Osiągnięcia m4tek

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. Stacyjka lub przekaznik ACC bym obstawiał. Zamień bezpiecznik z tym od klaksonu (ten samo model, jesli dobrze pamietam) i zobacz czy problem ustaje. Jesli tak, to masz odpowiedz. Jak wystapi problem zobacz, czy delikatne stukanie w kluczyk lub przekrecenie go (nawet bez zmiany pozycji) pomaga. W takich sytuacjach mozesz miec tez problem masa, ale to jak wystepuje tylko czasem ciezej znalezc.
  2. Nie ma sensu, żebym podawał ci napięcia u mnie, bo ciągle nie jestem przekonany co do poprawności pracy stabilizatora. Ja czasu na rozebranie radia (jest bardzo mocno upakowane) nie znalazłem, ale jak tylko pojawiło się kilka z rzędu bardzo ciepłych dni (>20*C) problem ustąpił. Najpierw wróciła kilka a teraz i radio. Części (tranzystory, które podejrzewam) mam kupione, wiec prędzej czy później się za to zabiore, ale dobrze mieć klime
  3. U mnie przy demontazu swiec bylo kilka problemow: - rozpadly sie wtyczki i w zasadzie cala wiazka przez korozje bardzo blisko gniazda (skonczylo sie kosztowna wymiana, bo to ta sama wiazka co steruje wtryskami) - wykrecenie swiec bylo bardzo trudne i na pewno sam bym sie tego nie podjal Oddaj lepiej auto do kogos kto juz to robil, najlepiej ubezpieczonego (ASO) zebys nie musial nowego bloku kupowac
  4. m4tek

    Stuki przy cofaniu

    U mnie w Forku MY05 A/T po podlaczeniu OBD dalo sie wybrac z listy ECU skrzyni i tam zobaczyc parametry i bledy. Wsadz bezpiecznik, podnies auto i zobacz czy przy zaciagnietym recznym da sie krecic oboma kolami z przodu; moze centralne sprzeglo sie zagotowalo i nie odpuszcza
  5. Hey, Nie widziałem odpowiedzi. Ja mam (najprawdopodobniej) założony ten zestaw: przód: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_3/brake_system/front_brake/illustration_2/ i jeśli dobrze pamiętam na tył: http://opposedforces.com/parts/impreza/us_g11/type_3/brake_system/rear_brake/illustration_1/ I było bez większych przebojów.
  6. Jesli poprzednik cos kombinowal to moze byc tam wszystko od zestawu z forestera do zaspawanej dwumasy z GT Moze inni koledzy pomoga, ale ciezko bedzie cos pomoc, jak nie wiadomo co tam siedzi. Najlatwiej bedzie kupic oryginalny zestaw, ale to finansowo bedzie kiepsko.
  7. Napisz troche wiecej o aucie jakie masz, bo Legacy w benzynie tez moze miec dwumase. Tam gdzie nie ma dwumasy najczesciej sa inne tlumiki drgan skretnych.
  8. Mam wymieniony przy i tyl od WRX US Spec w Legacy MY05. Przod podszedl bez przerobek. Z tylu mocowanie plug&play. Reczny bez problemow, bo mechanizm caly zostawilem (rozmiar bebna identyko). Roznica byla w umiejscowieniu przylacza elastycznego przewodu hamulcowego. Oryginalny przewod byl za krotki aby go poprawnie podlaczyc.
  9. m4tek

    awaria na autostradzie

    Czyli tak ASO ocenia wartość swojego wyrobu
  10. Jak zwykle przez internety ciężko będzie postawić diagnozę. To co ja słyszę to bardziej huczenie, niż piszczenie (chyba, że zwracam uwagę na nie to co trzeba) więc może być łożysko oporowe sprzęgła. Słyszałem teorię (od człowieka zawodowo powiązanego z Subaru) o przypadkach początkowych objawów problemu z wałem korbowym jako popiskiwania podczas wysprzęglania i zasprzęglania na niskich obrotach, ale ja tu tego nie słyszę, mimo że w tamtym przypadku wyłapałem od razu. Mnie się sprzęgło skończyło przy 108tys, więc może u ciebie podobnie. Jak zazwyczaj tu usłyszysz, lepiej podjedź do kogoś na żywo nie osłucha. Mat
  11. dwumas kiedy bylo robiony? moze lozysko juz sie poddaje
  12. dwumas kiedy bylo robiony? moze lozysko juz sie poddaje
  13. m4tek

    awaria na autostradzie

    hey, ostatnio Danny Hoyas z Mons (70km od BXL) wymienil mi short block. Co prawda u mnie sprawa byla mniej oczywista, ale udalo sie, mimo ze auto bylo kupione w PL. Jesli miales regularne serwisy, mozesz sprobowac.
  14. m4tek

    awaria na autostradzie

    dostales CEL (check engine light)? auto kreci przy odpalaniu, czy nie daje rady zakrecic? poziom oleju? kotrolka filtra paliwa sie swieci? aaaa i wazne, nie daj sie holowac na motylku!!!
  15. m4tek

    Zablokowane sprzęgło

    Też bym obstawiał wysprzeglik. Sprawdź stan płynu hamulcowego w obu komorach (w zasadzie interesuje cię tylko ta od sprzęgła), jeśli tam mało to masz kolejny objaw i trzeba znaleźć przyczyne. Węże lub sam mechanizm wysprzęglika. Jeśli pedał nie blokuje się przy ręcznym podnoszeniu raczej nie jest to problem mechaniczny z pedałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...