Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Hej - mały update w sprawie gazu do mojej Imprezy.

 

Pewien gazownik, kiedy podałem mu specyfikację zaproponowaną przez Ricardo (Stag 4, ACR 01 (150KM) oraz listwy Hana 2000), powiedział, co następuje:

Reduktor ACR 01 150KM jest zbyt wyżyłowany do 115KM w moim Subaru (sic?), zaproponował reduktor KME do 220KM (nie zapisałem dokładnego modelu)

Listwy Hana 2000 są często podrabiane przez chinoli, podróby te rdzewieją wewnątrz wtrysków, w związku z czym on poleca listwy Barracuda.

 

Co o tym sądzicie? Zapytałem typa, skąd bierze te listwy w takim razie, skoro boi się podrób. Nie odpowiedział, zaczął się motać.

 

Drugi typek, w innym zakładzie, zaaprobował reduktor, zaproponował natomiast zamiast Hana 2000 listwy Stagowskie, AC. Stwierdził, że jak nie robię dużych przebiegów (a robię max 8tys rocznie), nie ma sensu przepłacać za Hanę, za którą musiałbym dopłacić 300zł.

 

W obu przypadkach, na zaproponowanych przez gości komponentach, cena to 2700zł.

wolny kraj robisz jak chcesz ale facet ma zero wiedzy bo wlasnie rduktor AC R01 jest do 150 i jest z duzym naddatkiem gdzie spokojnie wyrabia 180KM,to niech kupuje listwy i dealera w hurtowni a nie na targowisku :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze posiadam Hana 2100 Green według parametrów to 72KM na cylinder czyli ok 288 do 322KM wiec na wtryskiwaczach mocy chyba nie brakuje. Reduktor to wersja "Super" niby do 300KM.

Przez około roku jeździłem na gazie i miałem nieraz wrażenie że na gazie jeździ lepiej niż na benzynie, lepiej się zbierał. Od niedawna mam broblem z bujaniem i nie wiem o co chodzi. Dlatego przestałem jeździć na gazie.

 

Hana 2100 zielona to bardzo "trudny" wtryskiwacz. Jest wydajny ale powolny. Najczęściej zbyt wydajny na wolnych obrotach co powoduje pracę poniżej 2,6 ms czasu otwarcia, który uważam za graniczny.

 

Rozmawiałem z AC to samo potwierdzili, że wtryskiwacze Hana 2100 zielony jest bardzo wydajny na wolnych obrotach. Proponowali z zejściem ciśnienia. stąd moje pytanie jakie jest bezpieczne ciśnienie gazu czy można zejść do 0,8 przy silniku z Turbo. Czy od razu zmieniać wtryskiwacze, a jak tak to na jakie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze posiadam Hana 2100 Green według parametrów to 72KM na cylinder czyli ok 288 do 322KM wiec na wtryskiwaczach mocy chyba nie brakuje. Reduktor to wersja "Super" niby do 300KM.

Przez około roku jeździłem na gazie i miałem nieraz wrażenie że na gazie jeździ lepiej niż na benzynie, lepiej się zbierał. Od niedawna mam broblem z bujaniem i nie wiem o co chodzi. Dlatego przestałem jeździć na gazie.

 

Hana 2100 zielona to bardzo "trudny" wtryskiwacz. Jest wydajny ale powolny. Najczęściej zbyt wydajny na wolnych obrotach co powoduje pracę poniżej 2,6 ms czasu otwarcia, który uważam za graniczny.

 

Rozmawiałem z AC to samo potwierdzili, że wtryskiwacze Hana 2100 zielony jest bardzo wydajny na wolnych obrotach. Proponowali z zejściem ciśnienia. stąd moje pytanie jakie jest bezpieczne ciśnienie gazu czy można zejść do 0,8 przy silniku z Turbo. Czy od razu zmieniać wtryskiwacze, a jak tak to na jakie??

Ja bym bral niebieskie Hana 2000 ,ale to wolny kraj i zrobisz jak chcesz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewien gazownik, kiedy podałem mu specyfikację zaproponowaną przez Ricardo (Stag 4, ACR 01 (150KM) oraz listwy Hana 2000), powiedział, co następuje:

Reduktor ACR 01 150KM jest zbyt wyżyłowany do 115KM w moim Subaru (sic?), zaproponował reduktor KME do 220KM (nie zapisałem dokładnego modelu)

Listwy Hana 2000 są często podrabiane przez chinoli, podróby te rdzewieją wewnątrz wtrysków, w związku z czym on poleca listwy Barracuda.

 

Tylko chyba nie do końca chodzi o moc a o ilośc paliwa dostarczanego do silnika

Moje legacy3 z 2,0 ma 125km a w dzisiejszych autach z 2,0 można z powodzeniem uzyskać 190km

więc reduktor powinien byc większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewien gazownik, kiedy podałem mu specyfikację zaproponowaną przez Ricardo (Stag 4, ACR 01 (150KM) oraz listwy Hana 2000), powiedział, co następuje:

Reduktor ACR 01 150KM jest zbyt wyżyłowany do 115KM w moim Subaru (sic?), zaproponował reduktor KME do 220KM (nie zapisałem dokładnego modelu)

Listwy Hana 2000 są często podrabiane przez chinoli, podróby te rdzewieją wewnątrz wtrysków, w związku z czym on poleca listwy Barracuda.

 

Tylko chyba nie do końca chodzi o moc a o ilośc paliwa dostarczanego do silnika

Moje legacy3 z 2,0 ma 125km a w dzisiejszych autach z 2,0 można z powodzeniem uzyskać 190km

więc reduktor powinien byc większy.

Wlasnie chodzi o moc i njak masz 125KM to teduktor ktory jest ACR01 na 150 a obrabia spokojnie 180 wystarczy masz miec zawsze 20-30 mocy w reduktorze na zapas,jesli natomiast masz takie zyczenie to dawaj i reduktor ACR01 czerwony na 300KM :biglol: natomiast jak masz ssaka 125KM to mozesz go podniesc o jakies 20-30KM ale to jest zupelnie nieoplacalne bo za robote biora kupe kasy ktore nie jest tego warta wiec warto zmienic silnik na mocniejszy :biglol: a z ssaka 190 jak piszesz nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze chyba nie o podnoszenie mocy tylko o to że parametry przy redaktorach takie jak moc są tylko orientacyjne bardziej chodzi tu o wydajność ile litrów dany redaktor może na h odprawiać grazu. Dla przykładu dwa auta japońskie 2.0 n/a np 200 KM i amerykański V6 i 200 KM. Jeden piali 10 drugi 16. Pomijając wagę auta itp to V6 potrzebuje tego gazu sporo więcej. Nie twierdzę że ac r-01 150 nie da trasy rady ale przy redaktorach lepiej dac za duży niż za mały.

 

A moc przy redaktorze to tylko podpowiedz a nie parametr.

 

 

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze chyba nie o podnoszenie mocy tylko o to że parametry przy redaktorach takie jak moc są tylko orientacyjne bardziej chodzi tu o wydajność ile litrów dany redaktor może na h odprawiać grazu. Dla przykładu dwa auta japońskie 2.0 n/a np 200 KM i amerykański V6 i 200 KM. Jeden piali 10 drugi 16. Pomijając wagę auta itp to V6 potrzebuje tego gazu sporo więcej. Nie twierdzę że ac r-01 150 nie da trasy rady ale przy redaktorach lepiej dac za duży niż za mały.

 

A moc przy redaktorze to tylko podpowiedz a nie parametr.

 

 

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Wiem,ze nie o podnoszenie tylko o wydajnosc reduktora ,natomiast zawsze np. V6 zezre wiecej niz 4 gary moce w reduktorach sa juz dosc dokladne ale sa przypadki np.w reduktorach ACR 01 ,ze ten 150KM obrabia nawet ponad 180,a ten czrwony np.co ma 300 to robi tylko ok.300 wtedy dajesz 2 mniejsze 150 i one obrabiaja i az 360 :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile obrobi max KM Hana 2100 czerwona na 4 cylindrach ?

Nie więcej niż 300. Ale ciśnienie reduktorów jest już bliskie 1,5 bara. Na zielonych H2100 zrobiliśmy STi z remapem na 330 KM ale jest problem ze stabilnością biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie stanęło u mnie na BRC Sequent 24.11, w piątek lub w poniedziałek montaż. Nie mogłem się dogadać z ludkami od Stagów, każdy miał jakieś dziwaczne podejście i w pierwszej rozmowie opowiadał co i kiedy siądzie w tej instalacji i że to na pewno nie będzie wina montażysty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, jak ktoś mi na dzień dobry takie rzeczy opowiada, to jest spalony. Dwóch sensownych gazowników, z którymi gadałem, montuje BRC - jeden też odpadł, bo zaproponował cenę 3300 + 150zł za dwuczęściowy wlew w klapce, więc posłałem go na drzewo. Drugi dał lepszą cenę, all inclusive, więc padło na niego. Jutro montaż :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...