Ricardo Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Hej - mały update w sprawie gazu do mojej Imprezy. Pewien gazownik, kiedy podałem mu specyfikację zaproponowaną przez Ricardo (Stag 4, ACR 01 (150KM) oraz listwy Hana 2000), powiedział, co następuje: Reduktor ACR 01 150KM jest zbyt wyżyłowany do 115KM w moim Subaru (sic?), zaproponował reduktor KME do 220KM (nie zapisałem dokładnego modelu) Listwy Hana 2000 są często podrabiane przez chinoli, podróby te rdzewieją wewnątrz wtrysków, w związku z czym on poleca listwy Barracuda. Co o tym sądzicie? Zapytałem typa, skąd bierze te listwy w takim razie, skoro boi się podrób. Nie odpowiedział, zaczął się motać. Drugi typek, w innym zakładzie, zaaprobował reduktor, zaproponował natomiast zamiast Hana 2000 listwy Stagowskie, AC. Stwierdził, że jak nie robię dużych przebiegów (a robię max 8tys rocznie), nie ma sensu przepłacać za Hanę, za którą musiałbym dopłacić 300zł. W obu przypadkach, na zaproponowanych przez gości komponentach, cena to 2700zł. wolny kraj robisz jak chcesz ale facet ma zero wiedzy bo wlasnie rduktor AC R01 jest do 150 i jest z duzym naddatkiem gdzie spokojnie wyrabia 180KM,to niech kupuje listwy i dealera w hurtowni a nie na targowisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruyven Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 No jest masakra. A wiesz coś o listwach AC? Trochę szkoda mi dopłacać 300zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 @ Ricardo Na 100% kupuje w hurtowni, ale klient placi jak na targowisku. Prawie 3k za instalacje do 4cyl., jakos drogo. Moze zwyzka, ze bedzie montowane do Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruyven Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Z tym kupowaniem na targowisku chodziło o to, że gazownik asekurował się, że listwy Hana są podrabiane przez chińczyków. Jak by kupował w renomowanej hurtowni, to nie byłoby się czego obawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ja jak mam robione to tylko Hana bo sa dobre i sprawdzone w wielu moich samochodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakielek Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Wtryskiwacze posiadam Hana 2100 Green według parametrów to 72KM na cylinder czyli ok 288 do 322KM wiec na wtryskiwaczach mocy chyba nie brakuje. Reduktor to wersja "Super" niby do 300KM. Przez około roku jeździłem na gazie i miałem nieraz wrażenie że na gazie jeździ lepiej niż na benzynie, lepiej się zbierał. Od niedawna mam broblem z bujaniem i nie wiem o co chodzi. Dlatego przestałem jeździć na gazie. Hana 2100 zielona to bardzo "trudny" wtryskiwacz. Jest wydajny ale powolny. Najczęściej zbyt wydajny na wolnych obrotach co powoduje pracę poniżej 2,6 ms czasu otwarcia, który uważam za graniczny. Rozmawiałem z AC to samo potwierdzili, że wtryskiwacze Hana 2100 zielony jest bardzo wydajny na wolnych obrotach. Proponowali z zejściem ciśnienia. stąd moje pytanie jakie jest bezpieczne ciśnienie gazu czy można zejść do 0,8 przy silniku z Turbo. Czy od razu zmieniać wtryskiwacze, a jak tak to na jakie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Wtryskiwacze posiadam Hana 2100 Green według parametrów to 72KM na cylinder czyli ok 288 do 322KM wiec na wtryskiwaczach mocy chyba nie brakuje. Reduktor to wersja "Super" niby do 300KM. Przez około roku jeździłem na gazie i miałem nieraz wrażenie że na gazie jeździ lepiej niż na benzynie, lepiej się zbierał. Od niedawna mam broblem z bujaniem i nie wiem o co chodzi. Dlatego przestałem jeździć na gazie. Hana 2100 zielona to bardzo "trudny" wtryskiwacz. Jest wydajny ale powolny. Najczęściej zbyt wydajny na wolnych obrotach co powoduje pracę poniżej 2,6 ms czasu otwarcia, który uważam za graniczny. Rozmawiałem z AC to samo potwierdzili, że wtryskiwacze Hana 2100 zielony jest bardzo wydajny na wolnych obrotach. Proponowali z zejściem ciśnienia. stąd moje pytanie jakie jest bezpieczne ciśnienie gazu czy można zejść do 0,8 przy silniku z Turbo. Czy od razu zmieniać wtryskiwacze, a jak tak to na jakie?? Ja bym bral niebieskie Hana 2000 ,ale to wolny kraj i zrobisz jak chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Polecam Niebieskie Hany 2000, przy 230 konnym Forku praca taka sama jak na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Niebieskie spokojnie obsluza i duzo wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kisciu Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Sprawdzone? Bo planowałem remap na jakieś 270hp i zrezygnowałem na razie właśnie ze względu na konieczność wymiany pełnej wstryskologii LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Kable niebieskie? tak sprawdzone na 320KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabloniec Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 (edytowane) Witajcie, sorki jeżeli gdzieś bylo ale przeleciałem kilkanaście stron i nigdzie nie znalazłem. Czy może mi ktoś wysłać kontakt do Jako?? anybody?? Edytowane 19 Listopada 2013 przez jabloniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Pewien gazownik, kiedy podałem mu specyfikację zaproponowaną przez Ricardo (Stag 4, ACR 01 (150KM) oraz listwy Hana 2000), powiedział, co następuje: Reduktor ACR 01 150KM jest zbyt wyżyłowany do 115KM w moim Subaru (sic?), zaproponował reduktor KME do 220KM (nie zapisałem dokładnego modelu) Listwy Hana 2000 są często podrabiane przez chinoli, podróby te rdzewieją wewnątrz wtrysków, w związku z czym on poleca listwy Barracuda. Tylko chyba nie do końca chodzi o moc a o ilośc paliwa dostarczanego do silnika Moje legacy3 z 2,0 ma 125km a w dzisiejszych autach z 2,0 można z powodzeniem uzyskać 190km więc reduktor powinien byc większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Pewien gazownik, kiedy podałem mu specyfikację zaproponowaną przez Ricardo (Stag 4, ACR 01 (150KM) oraz listwy Hana 2000), powiedział, co następuje: Reduktor ACR 01 150KM jest zbyt wyżyłowany do 115KM w moim Subaru (sic?), zaproponował reduktor KME do 220KM (nie zapisałem dokładnego modelu) Listwy Hana 2000 są często podrabiane przez chinoli, podróby te rdzewieją wewnątrz wtrysków, w związku z czym on poleca listwy Barracuda. Tylko chyba nie do końca chodzi o moc a o ilośc paliwa dostarczanego do silnika Moje legacy3 z 2,0 ma 125km a w dzisiejszych autach z 2,0 można z powodzeniem uzyskać 190km więc reduktor powinien byc większy. Wlasnie chodzi o moc i njak masz 125KM to teduktor ktory jest ACR01 na 150 a obrabia spokojnie 180 wystarczy masz miec zawsze 20-30 mocy w reduktorze na zapas,jesli natomiast masz takie zyczenie to dawaj i reduktor ACR01 czerwony na 300KM natomiast jak masz ssaka 125KM to mozesz go podniesc o jakies 20-30KM ale to jest zupelnie nieoplacalne bo za robote biora kupe kasy ktore nie jest tego warta wiec warto zmienic silnik na mocniejszy a z ssaka 190 jak piszesz nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Koledze chyba nie o podnoszenie mocy tylko o to że parametry przy redaktorach takie jak moc są tylko orientacyjne bardziej chodzi tu o wydajność ile litrów dany redaktor może na h odprawiać grazu. Dla przykładu dwa auta japońskie 2.0 n/a np 200 KM i amerykański V6 i 200 KM. Jeden piali 10 drugi 16. Pomijając wagę auta itp to V6 potrzebuje tego gazu sporo więcej. Nie twierdzę że ac r-01 150 nie da trasy rady ale przy redaktorach lepiej dac za duży niż za mały. A moc przy redaktorze to tylko podpowiedz a nie parametr. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Koledze chyba nie o podnoszenie mocy tylko o to że parametry przy redaktorach takie jak moc są tylko orientacyjne bardziej chodzi tu o wydajność ile litrów dany redaktor może na h odprawiać grazu. Dla przykładu dwa auta japońskie 2.0 n/a np 200 KM i amerykański V6 i 200 KM. Jeden piali 10 drugi 16. Pomijając wagę auta itp to V6 potrzebuje tego gazu sporo więcej. Nie twierdzę że ac r-01 150 nie da trasy rady ale przy redaktorach lepiej dac za duży niż za mały. A moc przy redaktorze to tylko podpowiedz a nie parametr. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Wiem,ze nie o podnoszenie tylko o wydajnosc reduktora ,natomiast zawsze np. V6 zezre wiecej niz 4 gary moce w reduktorach sa juz dosc dokladne ale sa przypadki np.w reduktorach ACR 01 ,ze ten 150KM obrabia nawet ponad 180,a ten czrwony np.co ma 300 to robi tylko ok.300 wtedy dajesz 2 mniejsze 150 i one obrabiaja i az 360 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ile obrobi max KM Hana 2100 czerwona na 4 cylindrach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Ile obrobi max KM Hana 2100 czerwona na 4 cylindrach ? Nie wiem bo nigdy tego nie mialem ,moze ktos inny mial i ci powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Ile obrobi max KM Hana 2100 czerwona na 4 cylindrach ? Nie więcej niż 300. Ale ciśnienie reduktorów jest już bliskie 1,5 bara. Na zielonych H2100 zrobiliśmy STi z remapem na 330 KM ale jest problem ze stabilnością biegu jałowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruyven Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ostatecznie stanęło u mnie na BRC Sequent 24.11, w piątek lub w poniedziałek montaż. Nie mogłem się dogadać z ludkami od Stagów, każdy miał jakieś dziwaczne podejście i w pierwszej rozmowie opowiadał co i kiedy siądzie w tej instalacji i że to na pewno nie będzie wina montażysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Najlepiej winni inni tylko nie ten co zakladal ? to jeszcze mogli dolozyc producenta itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruyven Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Taa, jak ktoś mi na dzień dobry takie rzeczy opowiada, to jest spalony. Dwóch sensownych gazowników, z którymi gadałem, montuje BRC - jeden też odpadł, bo zaproponował cenę 3300 + 150zł za dwuczęściowy wlew w klapce, więc posłałem go na drzewo. Drugi dał lepszą cenę, all inclusive, więc padło na niego. Jutro montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ruyven trzymam kciuki aby ci dobrze zrobili i wszystko pasilo i widac jak fachowcow niestety brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruyven Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Dzięki wielkie. W piątek będę odbierał furę dopiero (chociaż mam nadzieję, że jednak jutro się wyrobią chłopaki), dam znać jak lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Ok.czekam na wiadomosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się