MarlenaHa Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Raz jeszcze wklejam wypowiedź bo wcześniej pogubiłam się tutaj Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem Forestera 2005 i tym samym nowym użytkownikiem tego forum. Auto ma instalacje GFI (taki znaczek jest przy kontrolce), ale niestety nie działa. Po przełączeniu jakby sama wracała na benzynę. Czy ktoś może polecić serwis który zajmuje się naprawami tego typu instalacji? Najlepiej w okolicy Wieliczki/Krakowa. Wiem od znajomego, że Frey się nie podejmuje takich napraw. Czy mimo wszystko tam próbować? Proszę o wskazówki. Z góry dzięki! Marlena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Raz jeszcze wklejam wypowiedź bo wcześniej pogubiłam się tutaj Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem Forestera 2005 i tym samym nowym użytkownikiem tego forum. Auto ma instalacje GFI (taki znaczek jest przy kontrolce), ale niestety nie działa. Po przełączeniu jakby sama wracała na benzynę. Czy ktoś może polecić serwis który zajmuje się naprawami tego typu instalacji? Najlepiej w okolicy Wieliczki/Krakowa. Wiem od znajomego, że Frey się nie podejmuje takich napraw. Czy mimo wszystko tam próbować? Proszę o wskazówki. Z góry dzięki! Marlena Zapytaj tu: http://www.autogazholandia.pl/viewItem,kontakt.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSun Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 czy zna ktoś może dobry zakład w Kielcach który podjąłby się zamontowania i wyregulowania LPG w Foresterze S-Turbo z 2000 roku? znajomy ma dość wydawania 3/4 pensji na paliwo :wink: chciałby żeby instalacja była w miarę możliwości bezawaryjna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptok Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Jako ma racje - Autogaz Holandia. Są w Węgrzcach, więc jakby z drugiej strony Krakowa ale sam jeżdżę do nich prawie 50km , bo warto. Serwisuje u nich instalacje i chłopaki znają się na rzeczy. Do cen tez podchodzą rozsądnie. Ptok -- 4 sie 2010, o 12:44 -- Jako ma racje - Autogaz Holandia. Są w Węgrzcach, więc jakby z drugiej strony Krakowa ale sam jeżdżę do nich prawie 50km , bo warto. Serwisuje u nich instalacje i chłopaki znają się na rzeczy. Do cen tez podchodzą rozsądnie. Sorry to odpowiedź na post Marleny źle mi się wkleiło. Co do Kielc , to już rzut beretem od Warszawy, ja pojechałbym do Jako... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSun Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 czyli do firmy polecanej przez Jako, w Krakowie? jaki jest koszt dobrej sekwencji do takiego forestera turbo i czy nie skróci to znacznie żywotności silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 czyli do firmy polecanej przez Jako, w Krakowie? jaki jest koszt dobrej sekwencji do takiego forestera turbo i czy nie skróci to znacznie żywotności silnika? Z Kielc to raczej nie do firmy polecanej przez jako, tylko do samego jako do Wawy 8) daleko nie jest, a na pewno warto :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSun Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 no rozumiem, a czy Jako byłby w stanie określić koszt dobrej instalacji do takiego Forka turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mGas Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 no rozumiem, a czy Jako byłby w stanie określić koszt dobrej instalacji do takiego Forka turbo? Czesc . Za 3500 można założyć instalację Landi Renzo - OMEGAS . Gwarancja na 2 lata beż limitu kilometrów. Mam takich zrobionych kilka i żadnego kłopotu z silnikiem nie odnotowałem a robię im regularne przeglądy. www.m-gas.pl -- Cz sie 05, 2010 3:59 pm -- MarlenaHa , jeżeli szukasz serwisu w Krakowie to możesz zaglądnąc do mGas na kalwaryjskiej 25. Mamy tu wszystko co potrzeba do diagnostyki Twojej instalacji. Dzwoń , telefon na stronie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarlenaHa Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Jako, Ptok i mGas - dziękuję za wskazówki. Widzę,że jedna i druga firma mają dobre opinie w internecie. W przyszłym tygodniu podjadę tam. Pozdrowienia, Marlena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptok Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Niezależnie od opinii , tak naprawdę ważne jest czy firma "zna się " na instalacji danego producenta, czy nie. Ja ze swoim autem odwiedziłem trzy warsztaty gazowników, gdzie pracowali bardzo rozsądni ludzie , ale akurat nie w tym temacie (kwestia kompa, znajomości akurat tego systemu i dostępu do części).Tak czy siak rozsądna firma rozpozna i powie uczciwie znamy się na tym , albo nie. Sprawdź producenta swojej instalki i jego serwisy w necie. Co do Autogaz Holandia to najpierw sobie zadzwoń i pogadaj - wiem , że na wizytę mają terminy. Powodzenia Ptok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Sparko we Wrocławiu i co zalozyłes? jest instalacja BRC P&D, reduktor Genius MB 1500, wtryski Super Max - pierwsze km pozytywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarlenaHa Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 W piątek byliśmy niedaleko Kalwaryjskiej i zajechałam do firmy polecanej przez mgas. Firma maleńka, ale powiem szczerze że robi wrażenie. Ptok, za Twoją radą spytałam o sprzęt jaki mają, okazało się, że jest tam wszystko do naprawy GFI Teleflex. Gość wyciągnął walizkę serwisową i w pięć minut zdiagnozował problem. Chodziło o złe połączenie z wtryskiwaczem gazu. Przy okazji wymienił filtry (zdecydowałam się na oryginalne holenderskie, miał też zamienniki). Efekt taki, że foresterek hula pięknie na gazie, a dziś zrobiliśmy sobie wycieczkę do Zakopanego dosłownie za drobne. Pozdrowienia dla Was! Marlena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milono1000 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 sorry wrzuciłem wcześniej do ogólnych To już mój drugi Subaru (Forek przebieg 246000) w którym po zejściu do trybu bieg jałowy po ok 5 sek. (wcześniej miałem jeszcze 2 legacy 98 i 99 z LPG "Holland") wpada w wibracje / buja (sekwencje co kilka sek) całą karoserią i lewarkiem biegów w trybie instalacji LPG. Na benzynie jest to mikro wyczuwalne. Kiedyś czytałem, że po zejściu na biegu jałowym w dalszy tryb (po kilku sek) obroty są jeszcze niższe (być może jakaś norma EUR do spełnienia) silnik nie dostaje wystarczającej ilości gazu i zaczyna wpadać w wibracje. Pytania: czy to można jakoś podregulować? czy do wymiany poduszka pod silnik? czy to może filtr gazu (filtr powietrza i świeczki wymieniłem) ? czy ktoś miał podobne objawy i poprawił stan rzeczy? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Milono1000, może regulacja, może poduszki, a może zawory do regulacji, ... ale najlepiej podjedź do jako, :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milono1000 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 muszę w takim razie namierzyć kolegę jako dzięki za poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja we Wrocławiu zakładałem gaz w Sparko Autogaz. Mam przejechane w tej chwili jakieś 20tyś km i wszystko jest ok, chłopaki chyba ogarniają temat dość dobrze, widziałem u nich też subaraka H6 i mówili że na gazie to on jeździ juz 5 lat. Fakt że moje auto to N/A ale myślę, że możecie podjechać, porozmawiać i popytać. A jeżeli Wam nie przypasują, to mogę was zawsze odesłać do Warszawy do subarowego guru w kwestii LPG - Jako. -- 19 sie 2010, o 11:19 -- A jeszcze przypomniało mi się. Ktoś wcześniej napisał że objawem źle działających przewodów jest lekkie szarpanie, nierówna praca itp. Mam problem z odpalaniem samochodu, tzn strasznie długo kręci rozrusznik zanim zaskoczy, mam lpg i nowe świece ale kabli nie wymieniałem jeszcze. Czy to może być przyczyna? Jak sprawdzić czy kable mają dość? I na koniec: w jakie kable powinienem zainwestować: orginalne czy jakieś inne do gazu będą lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ja we Wrocławiu zakładałem gaz w Sparko Autogaz. Mam przejechane w tej chwili jakieś 20tyś km i wszystko jest ok, chłopaki chyba ogarniają temat dość dobrze, Mam problem z odpalaniem samochodu, tzn strasznie długo kręci rozrusznik zanim zaskoczy, mam lpg i nowe świece ale kabli nie wymieniałem jeszcze. A co na to chłopaki ze Sparko Autogaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Nie wiem bo autko nie bywa we Wro tylko ~1200km away, więc chwilowo nie wiem.Ostatnim razem byłem na przeglądzie instalacji po 15tkm i wszystko było ok, choć problem odpalania już występował. Ostatnio zauważyłem też, że czasem lekko szarpianie podczas jazdy ze stałą prędkością. Dlatego też domniemam przyczynę w przewodach i świecach, na których zbiera się olej (wiem że wymaga to wymiany uszczelek pod pokrywą zaworów i będzie to zrobione przy okazji wizyty w kraju łącznie z regulacją zaworów)...cdn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ostatnio zauważyłem też, że czasem lekko szarpianie podczas jazdy ze stałą prędkością. Dlatego też domniemam przyczynę w przewodach i świecach, Jeżeli poszarpuje to najprawdopodobniej właśnie przewody. Całkiem niedawno miałem te same objawy i co ciekawe, też jakby dłużej musiałem kręcić rozrusznikiem. Wymieniłem przewody, razem ze świecami i problem szarpania zniknął. Zapalanie też jakby się poprawiło, choć z tym to jest dziwna sprawa, bo czasem zapala od dotyku, a czasem muszę pokręcić dłuższą chwilę :roll: Co do przewodów, to mi zdecydowanie polecano oryginały, więc się nie wygłupiałem w szukanie zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 no właśnie gdzieś może i w tym wątku czytałem że najlepiej oryginały kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kpc_2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 witam prosilbym namiary na jako pozdrawiam Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 kpc_2007, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 witam prosilbym namiary na jako pozdrawiam Adam Imć jako -> memberlist.php?mode=viewprofile&u=736 I tu -> http://www.autocentrum.pl/go/527__Oceny ... 16559.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
184334 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam Wszystkich Chciałbym zapytać ewentualnych użytkowników LPG o opinię na temat kilku instalacji. A mianowicie; 1) sekwencyjny wtrysk gazu 4 generacji STAG 4 2) BRC SEQUENT 24 na wtryskiwaczach włoskich BRC 3) PRINS na wtryskiwaczach japońskich KEIHIN 4) sekwencyjny wtrysk gazu Tartarini w pełni kompatybilna z systemem OBD Auto chciałbym zagazować końcem tego miesiąca, więc chciałbym się wcześniej dobrze doinformować.) pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się